abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juni 2003 @ 00:15:05 #126
55636 EvilBastard
Durka, durka
pi_10976390
quote:
Op maandag 9 juni 2003 00:13 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!!
Ik moet nu eigenlijk echt eens gaan slapen, maar dat live concert van Metallica op MTV he, dat wil ik ook graag afzien... hm, toch maar even de video aanzetten

Dank je wel!
  maandag 9 juni 2003 @ 05:20:49 #127
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_10979645
E.T. en Swets: heel erg veel succes vandaag. Zal ik ook nog even vertellen over mijn ex-collega die door ICSI een pracht van een dochter heeft gekregen (en jawel: blonde krulletjes en blauwe ogen. Terwijl beide ouders donker haar hebben ), misschien brengt het geluk.
pi_10979789
Wij gaan straks naar het dolfinarium toe en ik vraag me eigen ineens af hoe ik dit nou ga doen met de flessen van Duncan.
Kan ik daar gewoon in een restaurantje vragen of ze een fles voor me op kunnen warmen of of ik even van het stopcontact gebruik kan maken?
Of zal ik maar een thermoskan kokend water meenemen en dat dan aanlengen met koud gekookt water? Ik weet het niet zo goed, wat zal de makkelijkste oplossing zijn?
  maandag 9 juni 2003 @ 08:52:17 #129
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_10979835
Als je thermosflessen meeneemt, ben je niet afhankelijk van anderen, maar het is wel extra gezeul met spullen natuurlijk. Maar in zoiets als het Dolfinarium kun je ongetwijfeld je flesje laten warmmaken in het restaurant.
  maandag 9 juni 2003 @ 08:54:31 #130
22637 Sweej
TiepMiep
pi_10979839
Angel, ik neem aan dat ze in het Dolfinarium wel gewend zijn aan dit soort situaties toch? Voor alle zekerheid zou je een thermoskan mee kunnen nemen....
  maandag 9 juni 2003 @ 09:03:11 #131
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_10979862
Veel restaurants in dierentuinen waar wij regelmatig komen hebben gewoon een magnetron in het publieke deel staan, voor ouders van fles-gebruikende kinderen. Je kunt dus probleemloos kant en klaar melk meenemen. Bovendien is die melk ook koud te geven, alleen moeten ze dat wel willen (de kids).
Shaven..... not furred
  maandag 9 juni 2003 @ 09:03:13 #132
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_10979863
Hoe snel zou het gaan? Kwart voor acht melden in het ziekenhuis, dan zou ET de punctie al achter de rug kunnen hebben? Oh, ik vind het zo eng... hopelijk horen we gauw goede berichten!
pi_10979881
Dit is dus de eerste keer in drie jaar tijd dat we ergens heen gaan en dat mijn kind een fles moet hebben. We zijn vorig jaar wel nog naar artis geweest maar Damey was al lang en breed van de fles af. En ja dat kan met Duncan natuurlijk niet.
Dank voor de tip bastardhost, maar Duncan eet geen koude melk... was het maar waar. Dat zou ff de stad in gaan ook een stuk makkelijker maken.
Ik had dat nu al een paar keer geprobeerd maar hij spuugt het er net zo hard weer uit.
Ik neem gewoon alles mee... het kan wel onder de kinderwagen staan dus ik hoef gelukkig niet te sjouwen.
  maandag 9 juni 2003 @ 09:14:52 #134
34156 Mirage
Smile !!!
pi_10979896
Allereerst duim ik stiekem vanachter de schermen mee voor ET.. en Swets.

Dan Angel.. in dierentuinen en andere "parken" welke voornamelijk op gezinnen gericht zijn, heb ik tot nu toe altijd nog een magnetron kunnen vinden in de restaurants/ koffietentjes. Vaak staan ze in het niet rokers gedeelte op een tafeltje/kastje. ewoon voor algemeen gebruik, zelfserivce.

Trouwens nog een tip... mocht je ooit onverhoopt langer wegblijven/ vastzitten dan gepland en heb je geen gekookt water meer bij je... bronwater flesjes zijn ook goed genoeg en overal verkrijgbaar( wel iets verwarmen nog natuurlijk )

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_10980562
.............Metallica is de laatste tijd niet meer zo leuk....ontopic: owwwww, ET!!!! Ben je nu kindjes aan het maken? Zodra je terug bent, effe langskomen hier he!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_10980592
Ohhhh Et en Swets ik hoop zo dat alle condities goed zijn. En dat de punctie is meegevallen.
Ik denk aan jullie
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 juni 2003 @ 10:54:37 #137
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_10980726
quote:
Op maandag 9 juni 2003 05:20 schreef Gaoxing het volgende:
(en jawel: blonde krulletjes en blauwe ogen. Terwijl beide ouders donker haar hebben )
Dan ga je toch twijfelen of ze niet balletje-balletje hebben gespeeld met die potjes .

Vanochtend vroeg uit bed. E.T. heeft prima geslapen op de diazepam, en is net zo slaperig en verfrommeld als op een normale ochtend. Ik ben nerveuzer. Mocht er ooit een volgende keer komen/nodig zijn, vragen we 4 pilletjes, ook twee voor mij

Op naar het ziekenhuis, wat is het trouwens heerlijk rustig in Rotterdam op 2e pinksterdag kwart over 7.
Netjes op tijd in het ziekenhuis, in de wachtkamer van de IVF afdeling was het licht nog uit... Moet ik het potje nu al vullen, of wachten op de arts? We weten het niet, dus we drentelen wat onrustig heen en weer. De IVF-arts komt net binnenwandelen. Het is E.T's favoriet, een wat oudere vrouw. Even nagevraagd, en toen mocht ik snel naar mijn aandeel in dit hele proces: Een minuutje of 8 en 10cc in een ziekenhuistoilet produceren

E.T. was ondertussen meegenomen voor de verdoving. Ik lever mijn potje af bij het lab...moet de namen op het potje nauwgezet controleren en vervolgens mijn handtekening zetten dat de juiste namen vermeld staan. En dan snel op zoek naar mijn vrouw.

Die begint nu echt wakker te worden en dus ook nerveus, gelukkig al snel de behandelkamer in. Eerst wordt er gewoon een echo gemaakt... He... die linkerkant lijkt wel een eind-spurt ingezet te hebben! Maar nu komt toch echt de naald erbij... een kleine 30 cm *slik* De folikels worden aangeprikt. De rechterkant is gelukkig goed te doen voor E.T. hoewel haar gezicht toch een paar keer pijnlijk vertrekt, echt leuk vind ik het niet. Dan de linkerkant. De arts waarschuwt al, dat de linkerkant meestal pijnlijk is dan rechts. Helaas is dat ook zo, maar E.T. zegt dat het goed is uit te houden gelukkig. Na een klein kwartiertje is het klaar en zijn er 5 potjes gevuld met een bloederige substantie... De zuster plakt de etiketten met de namen erop, dit wordt nog een keer gecontroleerd door de arts, en dan mogen we naar de 'bijkom' kamer.

Met E.T. gaat het best goed, ik heb het zweet op mijn rug. Ik ben me er weer goed van bewust dat mijn beperking er voor zorgt dat een ander pijn moet doorstaan om je grootste wens te doen laten uitkomen. En nu is het weer afwachten. Zijn de spermies goed genoeg? Mooie eitjes geoogst? Wanneer mijn aandeel niet goed genoeg is, zou ik nogmaals gevraagd worden worden mijn best te doen. In het tweede geval is alles tot nu toe voor niets geweest...spanning dus.

Na een klein kwartiertje komt de arts. Er zijn al 5 goede eitjes! (de laatste echo liet 2 tot misschien 3 eitjes zien van voldoende grote) en het zaad heeft een dikke plus . We krijgen ook een formulier van hoe nu verder. Mocht de bevruchting goed zijn, en de embryo's goed delen, worden ze Donderdag terug geplaatst. Woensdag worden we gebeld.

Dus dat wordt weer 3 dagen duimen, maar we zijn in ieder geval een stap verder! *hyper* *spring**hyper*...

E.T. heeft een beurs, zeurderig gevoel in haar onderbuik, en ligt nu even lekker op bed met een boekje, dus op haar verslag is het nog even wachten.

maandag 9 juni 2003 @ 10:58:55 #138
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10980802
Wat spannend!!!!!
Ik hoop echt heel erg (voor de 10e keer geloof ik! ) dat het gaat lukken!!!
Ik duim!
  maandag 9 juni 2003 @ 11:01:10 #139
22637 Sweej
TiepMiep
pi_10980838
Wat een fantastisch nieuws! 5 goeie eitjes!!!
En duimen maar weer!
E.T. ik vind het echt geweldig dat je het allemaal doorstaat hoor! (en Swets natuurlijk ook
doe E.T. maar flink knuffelen vandaag
  FOK!fossiel maandag 9 juni 2003 @ 11:02:40 #140
2628 Karin
pi_10980858
Wat ontzettend goed nieuws Wordt er ook een beetje hyper van.
Mooi verslag Swets en zo lief dat je het meteen komt vertellen.

Jeetje nu moeten jullie en wij ook een beetje weer 2 dagen wachten op een telefoontje. Maar wat geweldig 5 eitjes!! Misschien kan er zelfs wel wat de vriezer in.
Ow ik hoop het zo dat ze lekker gaan delen die embryootjes. Eventjes op zijn Catootjes: joe go eggs!!!

pi_10980914
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrghh!!! Wat spannend, de eerste 'echte' officiele poging!! *doet mee met Karin* Joe Goooo Eggs!!!! Deluh!! Gefeliciteerd Swets, met de toiletprestatie, ET met de dapperheid (sinds ik zelf een hele batterij aan pijnlijke en genante onderzoeken heb meegemaakt, kan ik me er alles bij voorstellen helaas)!!!
DANYEL EN THIJS
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 juni 2003 @ 11:13:08 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_10980990
quote:
Op maandag 9 juni 2003 11:07 schreef Catootje het volgende:
Gefeliciteerd Swets, met de toiletprestatie
Its a durtie djop, but somboddie hes toe doe it.

Persoonlijk vind ik het erg vervelend. De 'vervelendheids-verhouding' tussen man en vrouw is wel enigzins zoek bij deze behandeling. Genante onderzoeken heb je beide, maar als vrouw heb je toch heel wat meer pijn te verdragen dan de man... mits masturberen zeer doet, maar dan is een doktersbezoek sowieso op zijn plaats

Ja het is weer twee dagen afwachten of de eitjes en zaadjes goed voorgebakken worden. Zoja, mag E.T. ze afbakken . We proberen een beetje van stap tot stap te leven, en elk succesje in het traject te vieren en maar niet teveel stil te staan bij de tegenslagen. Maar naarmate je verder komt in het traject gaan die tegenslagen wel dubbel tellen vermoed ik.

maandag 9 juni 2003 @ 11:14:52 #143
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_10981012
quote:
Op maandag 9 juni 2003 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
...moet de namen op het potje nauwgezet controleren en vervolgens mijn handtekening zetten dat de juiste namen vermeld staan.
Mijn vriendin en haar man waren vroeger zelf ook lichter, en hebben allebei blauwe ogen. Don't worry!
quote:
Ik ben me er weer goed van bewust dat mijn beperking er voor zorgt dat een ander pijn moet doorstaan om je grootste wens te doen laten uitkomen
Je hebt ze toch niet expres geleerd niet te zwemmen? Kom op Swets, dit doen jullie samen, voel je niet schuldig! (hoewel enig schuldgevoel natuurlijk geen kwaad kan, tot uiting gebracht in schandelijke verwennerijen. Dat geldt ook voor de zwangerschap en zeker voor de bevalling

Heel veel sterkte met wachten allebei. Ik duim me rot!

maandag 9 juni 2003 @ 11:15:58 #144
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10981027
Wat spannend Swets en ET! Hopen dat het goed gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 juni 2003 @ 11:24:43 #145
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10981146
Wat heerlijk dat jullie het niet voor niets hebben doorstaan: 5 goede eitjes! Nu 2 spannende dagen voorbakken en dan mag E.T. het afbakken voor haar rekening nemen. Ik duim heel hard dat alle eitjes hun zaadje omarmen en er een mooi SwE.T.sje ontstaat
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 9 juni 2003 @ 12:58:22 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_10982431
5 eitjes

Wat spannend, maar als ik het zo lees toch ook best pijnlijk. Voor beide, want om je vrouw zo te moeten zien lijkt me ook vreselijk. Maar ach, over een flink aantal maanden zit je weer zo machteloos toe te kijken

Als nou alle 5 de eitjes goed ontwikkelen, gaan ze dan alle 5 terug?

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_10982594
quote:
Op maandag 9 juni 2003 11:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Its a durtie djop, but somboddie hes toe doe it.

Persoonlijk vind ik het erg vervelend. De 'vervelendheids-verhouding' tussen man en vrouw is wel enigzins zoek bij deze behandeling. Genante onderzoeken heb je beide, maar als vrouw heb je toch heel wat meer pijn te verdragen dan de man... mits masturberen zeer doet, maar dan is een doktersbezoek sowieso op zijn plaats

Ja het is weer twee dagen afwachten of de eitjes en zaadjes goed voorgebakken worden. Zoja, mag E.T. ze afbakken . We proberen een beetje van stap tot stap te leven, en elk succesje in het traject te vieren en maar niet teveel stil te staan bij de tegenslagen. Maar naarmate je verder komt in het traject gaan die tegenslagen wel dubbel tellen vermoed ik.

Jaaa, ik merk zelf dat mijn tolerantie begint te dalen: zowel voor de klachten die ik ervan heb, alswel voor de onderzoeken en dergelijke. Binnenkort moet ik weer naar de gyn, en ik word nu al agressief bij het idee dat ze misschien een inwendige echo willen. Door al die keren dat het zo zeer deed, heb ik echt het gevoel alsof ik aangerand word
DANYEL EN THIJS
pi_10982731
Heeeee wat goed ET en Swets. 5 goede eitjes en topzaad, beter kan het niet toch. Nu moeten ze het nog lekker met elkaar kunnen vinden
Worden er 2 teruggeplaatst? En de rest als het goed gaat ingevroren?
Et doe maar lekker heel rustig aan vandaag hoor. Echt knap hoe je je gehouden heb als ik dat zo lees van Swets. En Swets niks is vervelender als iemand waar je van houd pijn te zien hebben he. Maar daar moet je jezelf niet schuldig over voelen hoor!!! Dat wil ET vast niet hebben.
Dikke voor jullie

En Catootje geef bij je volgende bezoek aan dat je er tegen op ziet en dat het zo'n pijn doet. Ik heb vaak inwendige echo's gehad en als er genoeg glijmiddel opzit hoeft het echt geen pijn te doen. Lekker is anders Maar pijn doet het niet. Gewoon zeggen dan zijn ze denk ik wel wat voorzichtiger.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 9 juni 2003 @ 13:21:40 #149
393 phileine
espaņola
pi_10982881
Pffff, zo'n verhaal maakt wel deemoedig. Voel me gelijk kleinzielig dat ik klaag over die kleine zwangerschapsklachtjes. Er zijn genoeg mensen die een moord zouden doen voor dat soort klachtjes denk ik. Mooie oogst hoor, 5 eitjes en 10 cc , daar zitten vast wel wat blonde krulletjes bij......

-edit- ik draaide wat door in de productie van Swets

[Dit bericht is gewijzigd door phileine op 09-06-2003 14:10]

mooi he, alles
  maandag 9 juni 2003 @ 13:47:23 #150
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_10983371
Hee, wat hartstikke goed dat er 5 eitjes goed waren en dat de produktie van Swets ook goed was!!! Echt, wat is dit ontzettend spannend! Een mooi en duidelijk verhaal, Swets. Ik hoop dat ET gauw weer wat minder pijn heeft

Stiekem nog even offtopic:

quote:
Op maandag 9 juni 2003 10:45 schreef Catootje het volgende:
.............Metallica is de laatste tijd niet meer zo leuk....
Ze speelden natuurlijk ook ouder werk, da's wel weer leuk, neemt je weer ruim 10 jaar mee terug in de tijd.Hoewel ik er niet echt een fan van was (wel van Megadeth). En die nieuwe cd is gelukkig weer 'harder'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')