quote:Dank je wel!
Op maandag 9 juni 2003 00:13 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Gefeliciteerd!!!
Ik moet nu eigenlijk echt eens gaan slapen, maar dat live concert van Metallica op MTV he, dat wil ik ook graag afzien... hm, toch maar even de video aanzetten
Dan Angel.. in dierentuinen en andere "parken" welke voornamelijk op gezinnen gericht zijn, heb ik tot nu toe altijd nog een magnetron kunnen vinden in de restaurants/ koffietentjes. Vaak staan ze in het niet rokers gedeelte op een tafeltje/kastje. ewoon voor algemeen gebruik, zelfserivce.
Trouwens nog een tip... mocht je ooit onverhoopt langer wegblijven/ vastzitten dan gepland en heb je geen gekookt water meer bij je... bronwater flesjes zijn ook goed genoeg en overal verkrijgbaar( wel iets verwarmen nog natuurlijk
)
quote:Dan ga je toch twijfelen of ze niet balletje-balletje hebben gespeeld met die potjes
Op maandag 9 juni 2003 05:20 schreef Gaoxing het volgende:
(en jawel: blonde krulletjes en blauwe ogen. Terwijl beide ouders donker haar hebben)
Vanochtend vroeg uit bed. E.T. heeft prima geslapen op de diazepam, en is net zo slaperig en verfrommeld als op een normale ochtend. Ik ben nerveuzer. Mocht er ooit een volgende keer komen/nodig zijn, vragen we 4 pilletjes, ook twee voor mij ![]()
Op naar het ziekenhuis, wat is het trouwens heerlijk rustig in Rotterdam op 2e pinksterdag kwart over 7.
Netjes op tijd in het ziekenhuis, in de wachtkamer van de IVF afdeling was het licht nog uit... Moet ik het potje nu al vullen, of wachten op de arts? We weten het niet, dus we drentelen wat onrustig heen en weer. De IVF-arts komt net binnenwandelen. Het is E.T's favoriet, een wat oudere vrouw. Even nagevraagd, en toen mocht ik snel naar mijn aandeel in dit hele proces: Een minuutje of 8 en 10cc in een ziekenhuistoilet produceren ![]()
E.T. was ondertussen meegenomen voor de verdoving. Ik lever mijn potje af bij het lab...moet de namen op het potje nauwgezet controleren en vervolgens mijn handtekening zetten dat de juiste namen vermeld staan. En dan snel op zoek naar mijn vrouw.
Die begint nu echt wakker te worden en dus ook nerveus, gelukkig al snel de behandelkamer in. Eerst wordt er gewoon een echo gemaakt... He... die linkerkant lijkt wel een eind-spurt ingezet te hebben! Maar nu komt toch echt de naald erbij... een kleine 30 cm *slik*
De folikels worden aangeprikt. De rechterkant is gelukkig goed te doen voor E.T. hoewel haar gezicht toch een paar keer pijnlijk vertrekt, echt leuk vind ik het niet. Dan de linkerkant. De arts waarschuwt al, dat de linkerkant meestal pijnlijk is dan rechts. Helaas is dat ook zo, maar E.T. zegt dat het goed is uit te houden gelukkig. Na een klein kwartiertje is het klaar en zijn er 5 potjes gevuld met een bloederige substantie... De zuster plakt de etiketten met de namen erop, dit wordt nog een keer gecontroleerd door de arts, en dan mogen we naar de 'bijkom' kamer.
Met E.T. gaat het best goed, ik heb het zweet op mijn rug. Ik ben me er weer goed van bewust dat mijn beperking er voor zorgt dat een ander pijn moet doorstaan om je grootste wens te doen laten uitkomen. En nu is het weer afwachten. Zijn de spermies goed genoeg? Mooie eitjes geoogst? Wanneer mijn aandeel niet goed genoeg is, zou ik nogmaals gevraagd worden worden mijn best te doen. In het tweede geval is alles tot nu toe voor niets geweest...spanning dus.
Na een klein kwartiertje komt de arts. Er zijn al 5 goede eitjes! (de laatste echo liet 2 tot misschien 3 eitjes zien van voldoende grote) en het zaad heeft een dikke plus
. We krijgen ook een formulier van hoe nu verder. Mocht de bevruchting goed zijn, en de embryo's goed delen, worden ze Donderdag terug geplaatst. Woensdag worden we gebeld.
Dus dat wordt weer 3 dagen duimen, maar we zijn in ieder geval een stap verder! *hyper* *spring**hyper*...
E.T. heeft een beurs, zeurderig gevoel in haar onderbuik, en ligt nu even lekker op bed met een boekje, dus op haar verslag is het nog even wachten.
Jeetje nu moeten jullie en wij ook een beetje weer 2 dagen wachten op een telefoontje. Maar wat geweldig 5 eitjes!! Misschien kan er zelfs wel wat de vriezer in.
Ow ik hoop het zo dat ze lekker gaan delen die embryootjes. Eventjes op zijn Catootjes: joe go eggs!!!
quote:Its a durtie djop, but somboddie hes toe doe it.
Op maandag 9 juni 2003 11:07 schreef Catootje het volgende:
Gefeliciteerd Swets, met de toiletprestatie
Persoonlijk vind ik het erg vervelend. De 'vervelendheids-verhouding' tussen man en vrouw is wel enigzins zoek bij deze behandeling. Genante onderzoeken heb je beide, maar als vrouw heb je toch heel wat meer pijn te verdragen dan de man... mits masturberen zeer doet, maar dan is een doktersbezoek sowieso op zijn plaats ![]()
Ja het is weer twee dagen afwachten of de eitjes en zaadjes goed voorgebakken worden. Zoja, mag E.T. ze afbakken
. We proberen een beetje van stap tot stap te leven, en elk succesje in het traject te vieren en maar niet teveel stil te staan bij de tegenslagen. Maar naarmate je verder komt in het traject gaan die tegenslagen wel dubbel tellen vermoed ik.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
...moet de namen op het potje nauwgezet controleren en vervolgens mijn handtekening zetten dat de juiste namen vermeld staan.
quote:Je hebt ze toch niet expres geleerd niet te zwemmen? Kom op Swets, dit doen jullie samen, voel je niet schuldig! (hoewel enig schuldgevoel natuurlijk geen kwaad kan, tot uiting gebracht in schandelijke verwennerijen. Dat geldt ook voor de zwangerschap en zeker voor de bevalling
Ik ben me er weer goed van bewust dat mijn beperking er voor zorgt dat een ander pijn moet doorstaan om je grootste wens te doen laten uitkomen
Heel veel sterkte met wachten allebei. Ik duim me rot!
Wat spannend, maar als ik het zo lees toch ook best pijnlijk. Voor beide, want om je vrouw zo te moeten zien lijkt me ook vreselijk. Maar ach, over een flink aantal maanden zit je weer zo machteloos toe te kijken ![]()
Als nou alle 5 de eitjes goed ontwikkelen, gaan ze dan alle 5 terug?
quote:Jaaa, ik merk zelf dat mijn tolerantie begint te dalen: zowel voor de klachten die ik ervan heb, alswel voor de onderzoeken en dergelijke. Binnenkort moet ik weer naar de gyn, en ik word nu al agressief bij het idee dat ze misschien een inwendige echo willen. Door al die keren dat het zo zeer deed, heb ik echt het gevoel alsof ik aangerand word
Op maandag 9 juni 2003 11:13 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Its a durtie djop, but somboddie hes toe doe it.
Persoonlijk vind ik het erg vervelend. De 'vervelendheids-verhouding' tussen man en vrouw is wel enigzins zoek bij deze behandeling. Genante onderzoeken heb je beide, maar als vrouw heb je toch heel wat meer pijn te verdragen dan de man... mits masturberen zeer doet, maar dan is een doktersbezoek sowieso op zijn plaats
Ja het is weer twee dagen afwachten of de eitjes en zaadjes goed voorgebakken worden. Zoja, mag E.T. ze afbakken
. We proberen een beetje van stap tot stap te leven, en elk succesje in het traject te vieren en maar niet teveel stil te staan bij de tegenslagen. Maar naarmate je verder komt in het traject gaan die tegenslagen wel dubbel tellen vermoed ik.
En Catootje geef bij je volgende bezoek aan dat je er tegen op ziet en dat het zo'n pijn doet. Ik heb vaak inwendige echo's gehad en als er genoeg glijmiddel opzit hoeft het echt geen pijn te doen. Lekker is anders
Maar pijn doet het niet. Gewoon zeggen dan zijn ze denk ik wel wat voorzichtiger.
-edit- ik draaide wat door in de productie van Swets
[Dit bericht is gewijzigd door phileine op 09-06-2003 14:10]
Stiekem nog even offtopic:
quote:Ze speelden natuurlijk ook ouder werk, da's wel weer leuk, neemt je weer ruim 10 jaar mee terug in de tijd.Hoewel ik er niet echt een fan van was (wel van Megadeth). En die nieuwe cd is gelukkig weer 'harder'
Op maandag 9 juni 2003 10:45 schreef Catootje het volgende:
.............Metallica is de laatste tijd niet meer zo leuk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |