quote:PE number 1 !!!! Heb op dit moment een mp3cd in de auto met al hun albums!!
Op woensdag 4 juni 2003 16:48 schreef marlboro3 het volgende:
zijn er hier nog fans van public enemy of andere oldschool hip hop?
quote:juistttt
Op woensdag 4 juni 2003 16:53 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben een echte Metalhead en fan van Anthrax. Zodoende ben ik ooit in contact gekomen met Public Enemy en tot nu toe zijn zij en Run DMC de enige rapgroepen die ik kan waarderen.
quote:Precies
Op woensdag 4 juni 2003 16:56 schreef RaaR het volgende:
Ja sorry hoor , maar ja rule is echt geen hiphop hoor.
quote:LOL als jij Nelly
Op woensdag 4 juni 2003 16:55 schreef marlboro3 het volgende:[..]
juistttt
ik vind dat Nelly en ja rule gedoe van tegenwoordig echt verschrikkelijk!
daarom luister ik meer naar oldschool hip hop
en zoals je zegt dit zijn de rapgroepen die ik wel kan waarderen
.
quote:Jah snap ik..
Op woensdag 4 juni 2003 17:01 schreef marlboro3 het volgende:
Deze artiesen zijn zelf degene die hun muziek hip hop noemen
Interviewer: What style of music do you produce?
Nelly/JaRule: We make alot of wannabe rap songs, but also alot of commercial bullshit, just to make a lot of dough, and to buy new pleisters voor op me kop
quote:Nee, dan Bring the Noise en Black Steel in the Hour of Chaos.
vanwege die slayer riff?quote:Op zondag 12 september 2004 22:18 schreef Summoner het volgende:
Channel Zero vind ik eigenlijk een van de mindere tracks van die plaat. Nee, dan Bring the Noise en Black Steel in the Hour of Chaos.
Hehe, dat vind ik juist wel gaaf. Tis dat chorus denk ik. She watch she watch she watch she watch etc.quote:Op zondag 12 september 2004 22:24 schreef bartrid het volgende:
vanwege die slayer riff?
Vanmiddag had ik 'm nog opstaanquote:Op zondag 12 september 2004 22:13 schreef bartrid het volgende:
it takes a nation of millions to hold us back is mijn favoriet.
Zelfde hierquote:Op woensdag 4 juni 2003 16:53 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben een echte Metalhead en fan van Anthrax. Zodoende ben ik ooit in contact gekomen met Public Enemy en tot nu toe zijn zij en Run DMC de enige rapgroepen die ik kan waarderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |