Ben 'm nu aan het beluiseren en tot nu toe klinkt het absoluut weer fantastisch!
Heb jij 'm al in je bezit?; en zo ja, wat vind je er van?
[Dit bericht is gewijzigd door LLCoolR op 04-06-2003 16:40]
heb ruim 1,5 week Blof live gezien. toen deden ze veel nieuw spul en dat klonk veelbelovend.
quote:Klopt! de teksten van Blof vereisen net iets meer dan 'even snel luisteren', maar dat vind ik juist erg sterk! Je moet soms even op zoek naar de boodschap/het verhaal in de tekst.
Op woensdag 4 juni 2003 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebbem nog niet in men bezit, maar heb de nummers al allemaal een aantal keer gehoord. Eerste indruk is dat het album redelijk in elkaar zit, maar moet nog eens naar de details luisteren om goed te kunnen oordelen...
quote:Dammit wil ik ook heen...
Op woensdag 4 juni 2003 16:43 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga vanavond naar de cd uitreiking in Vredenburgh.. Vraag me nu alleen af of ik niet al te laat ben, aangezien je m al gewoon kan kopen
Heb ze begin mei weer twee keer gezien, nieuwe nummers klinken gewoon oke... Morgen ook maar eens om de nieuwe cd
quote:Ach, een gezellige avond kan ook geen kwaad!
Op woensdag 4 juni 2003 16:43 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga vanavond naar de cd uitreiking in Vredenburgh.. Vraag me nu alleen af of ik niet al te laat ben, aangezien je m al gewoon kan kopen
quote:Echte muziek behoor je op cd te hebben!
Op woensdag 4 juni 2003 16:47 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
wel geinig volgens mijn zus, heb em gister voor haar gedownload
Ik heb alle 6 cd's die ze tot nu toe hebben gemaakt (die live-cd even niet meegerekend) in m'n bezit en het zijn stuk voor stuk juweeltjes!
quote:de winkels zaten dicht
Op woensdag 4 juni 2003 16:50 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Echte muziek behoor je op cd te hebben!
Ik heb alle 6 cd's die ze tot nu toe hebben gemaakt (die live-cd even niet meegerekend) in m'n bezit en het zijn stuk voor stuk juweeltjes!
quote:ook die heb ik ( live cd )
Op woensdag 4 juni 2003 16:50 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Echte muziek behoor je op cd te hebben!
quote:De moeite van het kopen waard?
Op woensdag 4 juni 2003 17:26 schreef The-Chosen1 het volgende:[..]
ook die heb ik ( live cd )
Ik vind het echt een pracht-album! Wel een stuk anders dan de vorige vind ik, luchtiger vooral. Echt genieten is het. Stuk voor stuk mooie nummers. Maar als geheel ook prima.
'Onmogelijk rood' en 'Een naam en een gezicht' blijven nu al echt hangen. Single-materiaal. Maar 'Hart tegen hart', 'Barcelona' en 'Bijna waar ik zijn moet' vind ik nu ook al prachtig.
Dit kan wel eens m'n favoriete Blof-cd worden!
quote:Zeker een stuk luchtiger! Blauwe ruis was hele andere koek (maar niet minder slecht!
Op woensdag 4 juni 2003 17:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik had em vanmiddag al op het matje liggen. Ben 'em al de hele middag aan het draaien.Ik vind het echt een pracht-album! Wel een stuk anders dan de vorige vind ik, luchtiger vooral. Echt genieten is het. Stuk voor stuk mooie nummers. Maar als geheel ook prima.
'Onmogelijk rood' en 'Een naam en een gezicht' blijven nu al echt hangen. Single-materiaal. Maar 'Hart tegen hart', 'Barcelona' en 'Bijna waar ik zijn moet' vind ik nu ook al prachtig.
Dit kan wel eens m'n favoriete Blof-cd worden!
quote:Nee, voor mij ook. Nu komt 'Barcelona' namenlijk weer langs..
Op woensdag 4 juni 2003 17:37 schreef LLCoolR het volgende:
Maar het aanwijzen van de beste plaat van de cd is mij echt te moeilijk!
quote:Mooie plaat he!
Op woensdag 4 juni 2003 17:42 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:[..]
Nee, voor mij ook. Nu komt 'Barcelona' namenlijk weer langs..
quote:Heeeeeeeeeeee waar vind ik een Media Markt in de buurt van A'dam, Hoorn of Alkmaar?
Op woensdag 4 juni 2003 16:37 schreef LLCoolR het volgende:
Vanmiddag aangeschaft: Blof - Omarm (bij de MediaMarkt maar €9,99)
Er zit ook nog een DVD bij met beelden van Paradiso Life!
Paradiso Life opnames MOET ik hebben... was erg goed
Of is ie overal 9.99 euro?
-edit: laat maar, Amsterdam Arena zit er één -
[Dit bericht is gewijzigd door Metamorphozis op 04-06-2003 19:37]
quote:Amsterdam Arena, dat weet toch iedereen
Op woensdag 4 juni 2003 19:33 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
Heeeeeeeeeeee waar vind ik een Media Markt in de buurt van A'dam, Hoorn of Alkmaar?
Ik was vanmiddag ook bij de MediaMarkt alwaar ik hem zag liggen... pijnlijk omdat ik hem morgen pas krijg (ga ik vanuit).
quote:€9,99.....dat zijn pas prijzen he!
Op woensdag 4 juni 2003 19:33 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
Heeeeeeeeeeee waar vind ik een Media Markt in de buurt van A'dam, Hoorn of Alkmaar?
Paradiso Life opnames MOET ik hebben... was erg goed
Of is ie overal 9.99 euro?
-edit: laat maar, Amsterdam Arena zit er één
-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |