quote:Ben verkoop-assistent bij een Peugeot dealer op Vijdag (heb ik geen school door een geweldig
Op zondag 8 juni 2003 22:40 schreef jozef444 het volgende:[..]
hmm wat voor werk doe je dan? in een garage? maar euh daar moet ik nog wel fkes over doen voor ik ga werken ben nou nog druk bezig met men opleiding vastgoed /makelaardij (
jawel 3delige yup in x-type
) maar euh there is only one cabrio you can drive as a bloke
Ik rij dus af en toe in de gay-auto van het jaar (gelukkig weten sommige meisjes beter) een 206 CC dus
quote:Hey dan zit je bij mij op skool
Op zondag 8 juni 2003 22:40 schreef jozef444 het volgende:[..]
hmm wat voor werk doe je dan? in een garage? maar euh daar moet ik nog wel fkes over doen voor ik ga werken ben nou nog druk bezig met men opleiding vastgoed /makelaardij (
jawel 3delige yup in x-type
) maar euh there is only one cabrio you can drive as a bloke
quote:Dat gaat je vies tegenvallen. Het comfort van ee G-klasse zit defnitly boven het comfort van een Golf ofzo
Op zondag 8 juni 2003 22:43 schreef jozef444 het volgende:[..]
een beetje zoals een g-klasse dus
ook niet road worthy
quote:yupz heb m wel s zien staan je moet wel opletten met parkeren langs dat muurtje bij r5 daar heb ik al een keer net een wielklem ontlopen
Op zondag 8 juni 2003 22:45 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Dat gaat je vies tegenvallen. Het comfort van ee G-klasse zit defnitly boven het comfort van een Golf ofzo
D'r lopen hier wat personen op het forum rond die daarover kunnen meepraten
quote:idd khad vorig jaar ff de beschikking over 3 auto's die van mij en 2 van me zus (met vliegtuig op vakantie) die 2 van me zus zijn toen in die week allebei geregistreerd
Op zondag 8 juni 2003 22:52 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Vaak is er geen plek en de meeste parkeerplaatsen zijn te smal omdat mensen niet kunnen parkeren. Vaak zet ik hem dan gewoon int het plantsoenMet m'n vorige G-klasse een waarschuwing gehad "Uw kenteken is genoteerd, bij herhaling worden er maatregelen getroffen"
Heb intussen een andere dus kan er weer even tegen aan
quote:Jullie moeten het gewoon zoals bij ons hebben; een parkeergarage (en nooit iem die wat controleerd), en 2km straat om je auto aan te zetten (pas alleen op, bij aso-rijgedrag volgt onmiddelijke schorsing van school).
Op zondag 8 juni 2003 22:57 schreef jozef444 het volgende:[..]
idd khad vorig jaar ff de beschikking over 3 auto's die van mij en 2 van me zus (met vliegtuig op vakantie) die 2 van me zus zijn toen in die week allebei geregistreerd
Een 850 T5 is idd wel grappig, Ulti, maar als je het echt goed wilt doen, moet je de eerste serie van de S60 T5 nemen; die heeft net ff wat meer power en veel betere wegligging dan een 850; Heb zelf een 850 T5-R gehad (een kanarie gele ) en de laatste tijd reed ik best vaak in dee S60 T5...
S60 is ook wel te betalen denk ik
Weet je wat ik btw echt grappig vind?
Nu ik met die V40 rij. word ik door allemaal van die zakenlui gegroet en nagekeken bij de benzine (of diesel)pomp door allemaal mensjes zo van "Die heeft het goed voor elkaar"
Ligt het aan mij, of zou het ook zo zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door Ballebek op 08-06-2003 23:32]
quote:mja als student met een bijbaantje bij de ptt is dat best te betalen ja
Op zondag 8 juni 2003 23:29 schreef Ballebek het volgende:
HAHA! Zo kom je mekaar dus tegenEen 850 T5 is idd wel grappig, Ulti, maar als je het echt goed wilt doen, moet je de eerste serie van de S60 T5 nemen; die heeft net ff wat meer power en veel betere wegligging dan een 850; Heb zelf een 850 T5-R gehad (een kanarie gele
) en de laatste tijd reed ik best vaak in dee S60 T5...
of een online shop waar die kabels te bestellen zijn??
Zou erg fijn zijn...
quote:Of natuurlijk een S60 T5-R
Op zondag 8 juni 2003 23:29 schreef Ballebek het volgende:
moet je de eerste serie van de S60 T5 nemen; die heeft net ff wat meer power en veel betere wegligging dan een 850;
quote:Och, een T5 kost nieuw een ton in guldens dus zal 2e hands in die 3 jaar dat ie hier leverbaar is ook niet echt goedkoop zijn.
quote:Ik had het nog leuker; Ik wou ontslag nemen bij mijn baan een paar jaar terug, maar werd op dezelfde dag dat ik ontslag wou nemen op non-actief gezet omdat ik een woordenwisseling met een collega had gehad en die het verhaal nogal opgeblazen had tegen de directie (je bent snel een racist als je ruzie met een donker persoon krijgt; affijn).
Op zondag 8 juni 2003 23:30 schreef jozef444 het volgende:[..]
mja als student met een bijbaantje bij de ptt is dat best te betalen ja
maar nee men 340 zal nog wel ff voor de deur blijven staan en bij stoplichten kank alvast genieten van toekomstige coole wagens
Ik had een aanbod gekregen om 1 oktober te beginnen bij me nieuwe baan en was half september gestopt bij mijn vorige baan. Ik kreeg een oprotpremie van 9 maanden (ze betaalden me door totdat het "onderzoek" afgelopen zou zijn.
Mooi ff 25000 piek in me zak gestopt zonder er iets voor te hoeven doen en de belastingdienst boeide het ook niet
quote:idd, kan mn 33 nauwelijks rijdend houden, laat staan zo'n lompe (wel übergeile) zuipschuit, als een 850 T5-R
Op zondag 8 juni 2003 23:30 schreef jozef444 het volgende:[..]
mja als student met een bijbaantje bij de ptt is dat best te betalen ja
maar nee men 340 zal nog wel ff voor de deur blijven staan en bij stoplichten kank alvast genieten van toekomstige coole wagens
blijven gave bakken, zeker in het geel en hand geschakelt (waarom een andere kleur of automaat )
quote:automaat is relaxt (trust me)
Op zondag 8 juni 2003 23:37 schreef PeuRac het volgende:[..]
idd, kan mn 33 nauwelijks rijdend houden, laat staan zo'n lompe (wel übergeile) zuipschuit, als een 850 T5-R
blijven gave bakken, zeker in het geel en hand geschakelt (waarom een andere kleur of automaat
)
quote:850 T5-R was er alleen als automaat
idd, kan mn 33 nauwelijks rijdend houden, laat staan zo'n lompe (wel übergeile) zuipschuit, als een 850 T5-R
blijven gave bakken, zeker in het geel en hand geschakelt (waarom een andere kleur of automaat
)
quote:Kanariegeel, die mooie 5 spaaks eronder, ESTATE! (850 sedan vind ik maar euh.... standaard en niet zo mooi... )
)
850 T5 kost nog zo'n 6 a 7 mille, T5R nog iets van 10 geloof ik....
quote:ik ken tot ne toe maar een iemaed die geschorst is voor een burn out op school. maar virig jaar is er een gsdyt geweest die dougnuts in die TRD 2000 GT (voor de nOOb's een Toyota MR2 Turbo import uit japan)die doughnuts op de binnenplaats heeft gedraaid, in het zicht van meerdere leraren (die stonden er gewoon bij) en geen schorsing maar een applaus kreeg
Op zondag 8 juni 2003 23:14 schreef PeuRac het volgende:[..]
Jullie moeten het gewoon zoals bij ons hebben; een parkeergarage (en nooit iem die wat controleerd), en 2km straat om je auto aan te zetten (pas alleen op, bij aso-rijgedrag volgt onmiddelijke schorsing van school).
maar tis wel een zeldzaamheid.
maargoed kga slape, k ben dronken.........
quote:Zal ik je nog een leuke vertellen? Het onderhoud is niet te betalen! Om de 10000 km nieuwe banden (die auto wil niet rustig bereden worden), hij heeft dorst (1 liter olie per 1500km is geen uitzondering (en is normaal)).
Op maandag 9 juni 2003 00:27 schreef Xtreem het volgende:
Kanariegeel, die mooie 5 spaaks eronder, ESTATE! (850 sedan vind ik maar euh.... standaard en niet zo mooi... )850 T5 kost nog zo'n 6 a 7 mille, T5R nog iets van 10 geloof ik....
quote:Sluit ik me volledig bij aan. Een vriend van me noemt me altijd een vrouw omdat ik nu automaat rij, maar geloof me, het is zoooo fijn
Op zondag 8 juni 2003 23:38 schreef jozef444 het volgende:[..]
automaat is relaxt (trust me)
quote:Yep automaat rulez gewoon
Op maandag 9 juni 2003 10:11 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Sluit ik me volledig bij aan. Een vriend van me noemt me altijd een vrouw omdat ik nu automaat rij, maar geloof me, het is zoooo fijn
quote:Ook in eindhoven fontys?
Op maandag 9 juni 2003 10:11 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Sluit ik me volledig bij aan. Een vriend van me noemt me altijd een vrouw omdat ik nu automaat rij, maar geloof me, het is zoooo fijn
Als je een zilvere 206cc zie , rij er dan niet overheen met je G want das MIJN homo auto van het jaar okee?
quote:
Op maandag 9 juni 2003 10:26 schreef Darknezz het volgende:[..]
en wat j22 (als ik me niet vergis was jij het) al in een ander topic had gezegd, je hebt je rechterhand voor het vrouwelijk schoon wat er naast je zit)
quote:Whehe ik zal hem met rust laten
Ook in eindhoven fontys?Als je een zilvere 206cc zie , rij er dan niet overheen met je G want das MIJN homo auto van het jaar okee?
quote:Ik zet hem aan de overkant van de ingang van de parking bij R1
Op maandag 9 juni 2003 10:48 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
helemala juist
Ik baalde er altijd van in m'n vorige G als me vriendin meewas, ben je beetje aan vroete bij die benen enzo
moetje schakelen
grrr. En al helemaal in de stad is dat kut dan moet je constant schakelen.. vooral met een G
![]()
[..]Whehe ik zal hem met rust laten
Ik zet hem tegenwoordig regelmatig bij die parkeerplaatsen neer van die flats (waar je langs loopt als je vanaf het CS naar school komt lopen) Altijd plek en daar pas ik tenminste in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |