quote:Kijk, jouw soort verneukt het voor de rest...
Op zondag 8 juni 2003 19:18 schreef ook_gek het volgende:
Oh als je dan toch druk bent. Help mij aan een Ferrari en ik zal hier verslag doen van het rijden in een Ferrarisponser mij.
Giro 338
quote:Sorry
Op zondag 8 juni 2003 19:21 schreef Xtreem het volgende:[..]
Kijk, jouw soort verneukt het voor de rest...
jij stelt hoge, irreele eisen. Gizart & ik vragen hele redelijke, noodzakelijke dingen..... ik bedoel, welke liefhebber kan nou zonder auto![]()
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:23 schreef ook_gek het volgende:[..]
Sorry
Maar welke Ferrari freak kan nou zonder Ferrari.
Zo kan je het ook bekijken
naja, vooruit: ik ben zelfs bereid om te gaan werken (een beetje dan)
*zucht*
* Xtreem wil zo graag een 850 T5R
quote:En dan zeg je dat ik te veel vraag
Op zondag 8 juni 2003 19:29 schreef Xtreem het volgende:[..]
* Xtreem wil zo graag een 850 T5R
JIJ VERPEST HET VOOR MIJ
quote:850 T5 kost nog zo'n 6 a 7 mille... dat is (zeker in verzekering en verbruik) heeeel wat goed koper dan een Ferrari
Op zondag 8 juni 2003 19:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
En dan zeg je dat ik te veel vraag
Geef mij een Ferrari 308 GTSI dat is nog goedkoper dan die bak die jij wilJIJ VERPEST HET VOOR MIJ
* Xtreem gaat koken....
Ziet er best geil uit. Wat zijn de specs van die bakken
quote:250pk, 250 km/u, 6.5 a 7 sec naar de 100 ofzo
Op zondag 8 juni 2003 19:50 schreef ook_gek het volgende:
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=1&record_id=942157&class=cars&pos=1&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=0157b48b30e4fb6aacf1a5d6a6913870&did=1000704Ziet er best geil uit. Wat zijn de specs van die bakken
correct me if i'm wrong
quote:T5: 226 pk, 240 km/u, 7.4 sec naar de 100
Op zondag 8 juni 2003 19:55 schreef Ultimora het volgende:
ff zo uit mijn hoofd hoor. dit is een T5 die is voorwielaangedreven en heeft 220 of 225 pk. top van 240 de T5R heeft er 250. en een top van 250 dan heb je nog de T5 AWD die is iets langzamer, maar heeft ook 220 pk..correct me if i'm wrong
Bijna goed dus Ultimora
quote:jaaah ik ben ook ZOOOOO goed
Op zondag 8 juni 2003 19:58 schreef RaTz het volgende:[..]
T5: 226 pk, 240 km/u, 7.4 sec naar de 100
T5R: 250 pk, 250 km/u, 6,7 naar de 100Bijna goed dus Ultimora
quote:Heb zelf ook een jvc en ben er erg tevreden over
Op zondag 8 juni 2003 15:21 schreef Ballebek het volgende:
Vanochtend om 10:30 over de A2 gereden tussen A'dam en Utrecht; het regende zo hard dat me auto ging aquaplanen
Was alleen minder dat alle auto's gelijk vol op hun rem gingen staanBen gisteren ook voor een nieuwe autoradio wezen kijken met speakers en de hele zooi voor in me Volvo
Die gast adviseerde me deze radio van JVC;Wat vinden jullie van JVC? Ik heb geluisterd naar de combinatie die ik wil en dat vond ik toch wel:9~ voor de bassen met laag volume waren
quote:Dat is dus wel een leuk bakje voor me zelf
Op zondag 8 juni 2003 19:58 schreef RaTz het volgende:[..]
T5: 226 pk, 240 km/u, 7.4 sec naar de 100
T5R: 250 pk, 250 km/u, 6,7 naar de 100Bijna goed dus Ultimora
quote:heb een tijdje een jvc gehad en, maar nu maar een eens pioneer en vind eigenlijk dat het een stuk knapper klinkt, daarin tegen is jvc wel superieur met home entertainment. sony word steeds slechter, vooral de kwaliteit van de radio's zelf, vind ze in vergelijking met andere merken vaak kapot gaan.
Op zondag 8 juni 2003 20:29 schreef jacco het volgende:[..]
Heb zelf ook een jvc en ben er erg tevreden over
quote:idd. t wordt waarschijnlijk ook geen Triumph maar een Simca, nl een Rally 2. We gaan deze week naar eentje kijken met een klein beetje werk. Lagge zo'n bak 1300 CC motor achterin, maar wel gewoon een 4-deurs.
Op zondag 8 juni 2003 22:21 schreef jozef444 het volgende:[..]
Hmm misschien over een jaartje een mg B misschien wel niet de mooiste oldtimer maar toch een mg en oldtimer en gewoon ubergeil
En een E-type is zeker geweldig, een van de mooiste auto's ooit gemaakt.
quote:Een mg B is ook erg leuk, maar dan zonder de plastic bumper, die is echt lelijk. Stond gistr nog naast een B heb ff mn duim opgestoken naar die gozer
Op zondag 8 juni 2003 22:27 schreef jozef444 het volgende:
ach ja
pas geleden stond er hier in de buurt een mg b maarja met 94.000 leek tie met een lage km stand te staan maar das voor zo'n auto stiekem best veel hij was ook niet echt gewedlig jammergenoeg maar das eigenlijk de enige echt betaalbare oldtimer (zelfs de rubberen neus)
quote:idd had t pas geleden met een meiske over auto's (jawel ze bestaan nog) tging eigenlijk vooral derom dat zij jongens die nu in een nieuwe cabrio of sportwagen zoiets al heel snel show off /patser vond maar mensen met een oldtimer die hadden stijl en iig hart voor auto's was op zich wel leuk gesprek
Op zondag 8 juni 2003 22:31 schreef PeuRac het volgende:[..]
Een mg B is ook erg leuk, maar dan zonder de plastic bumper, die is echt lelijk. Stond gistr nog naast een B heb ff mn duim opgestoken naar die gozer
quote:ik ken iemand die was zo gek van de renault 16 die heeft der van de laatste serie een paar jaar geleden 2 gekocht van een renault dealer die minder als 1000 km. hadden gelopen allebei 1tje gebruikt ie en de ander heeft ie op bokken in de garage staan en die gaat 1x per jaar de deur uit om apk en alles te doen maar zo gauw als die eerste 16 t opgeeft dan gaat ie met die ander verder , hoezo merkentrouw
Op zondag 8 juni 2003 22:31 schreef Weurst het volgende:
De Midget is ook wel betaalbaar en erg mooi vind ik, mooier dan een B met rubberen neus. Lekker compact.
In een schuur waar ik een boot aan het opknappen ben staat een mooie orriginele al jaren stil. Te wachten totdat zijn baasje met pensioen gaat.
Echt een mooi exemplaar, alles orrigineel en spaakwielen etc. Jammer van al dat spof en andere resultaten van dat ie jaren niet van de plek is geweest
quote:Idd, ik vind ook dat je alleen een oldtimer mag rijden als je er goed mee omgaat, en er gevoel voor hebt.
Op zondag 8 juni 2003 22:33 schreef jozef444 het volgende:[..]
idd had t pas geleden met een meiske over auto's (jawel ze bestaan nog) tging eigenlijk vooral derom dat zij jongens die nu in een nieuwe cabrio of sportwagen zoiets al heel snel show off /patser vond maar mensen met een oldtimer die hadden stijl en iig hart voor auto's was op zich wel leuk gesprek
maar kvin dat als je een oldtimer ziet en hijs echt goed onderhouden dan heeft iemand der echt hart voor
Ken wel meer meisjes waarmee ik over auto's kan praten is altijd erg lagge
En waarom nou meteen een patser als je cabrio rijdt? Vind cabrio's heel leuk en neem er afentoe eentje mee van mn werk, lekker toeren.
quote:hmm wat voor werk doe je dan? in een garage? maar euh daar moet ik nog wel fkes over doen voor ik ga werken ben nou nog druk bezig met men opleiding vastgoed /makelaardij (
Op zondag 8 juni 2003 22:37 schreef PeuRac het volgende:[..]
Idd, ik vind ook dat je alleen een oldtimer mag rijden als je er goed mee omgaat, en er gevoel voor hebt.
Ken wel meer meisjes waarmee ik over auto's kan praten is altijd erg lagge
![]()
En waarom nou meteen een patser als je cabrio rijdt? Vind cabrio's heel leuk en neem er afentoe eentje mee van mn werk, lekker toeren.
quote:Je bent hier bij PTA niet bij Uitgaan&vrije tijd
Op zondag 8 juni 2003 22:37 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Toen ik Midget las en vervolgens schuur met boot dacht ik meteen dat je het over dat bolle zeilbootje Midget hadBest leuke dingen maar echt cruise-spul, niet vooruit te branden, slechte aandewindse koersen, ondertuigd, niet zeewaardig
quote:Hier mag ook over zeilboten gepraat worden
Op zondag 8 juni 2003 22:40 schreef PeuRac het volgende:[..]
Je bent hier bij PTA niet bij Uitgaan&vrije tijd
quote:een beetje zoals een g-klasse dus
Op zondag 8 juni 2003 22:37 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Toen ik Midget las en vervolgens schuur met boot dacht ik meteen dat je het over dat bolle zeilbootje Midget hadBest leuke dingen maar echt cruise-spul, niet vooruit te branden, slechte aandewindse koersen, ondertuigd, niet zeewaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |