quote:Hoi
Op woensdag 4 juni 2003 17:05 schreef JoepSproeipoep het volgende:
Laat ik hier ook maar eens een berichtje achterlaten. Ben nog niet zo lang dus ik d8 ik stel me ff voor.Wel lief doen he?
quote:Ik hang hier btw al wel ff rond, als voyeur
Op woensdag 4 juni 2003 17:07 schreef slashme het volgende:[..]
Hoi
quote:Hoi
Op woensdag 4 juni 2003 17:05 schreef JoepSproeipoep het volgende:
Laat ik hier ook maar eens een berichtje achterlaten. Ben nog niet zo lang dus ik d8 ik stel me ff voor.Wel lief doen he?
quote:Dr zit nog een verhaal achter ook (rare fantasie toen ik bij een paar vrienden was). Misschien vertel ik het ooit nog wel es
Op woensdag 4 juni 2003 17:11 schreef RaTz het volgende:
En wat een leuke naam heb jeVolgens mij moet ik naar de wc...
quote:Damn, al op school toen ik nog in bed lag, en nu pas thuis? (ben er al vanaf 15;30) das best klote,
Op woensdag 4 juni 2003 17:23 schreef Ultimora het volgende:
*meld zich, na lange dag school.....
hoe is jou toets rooster eigenlijk? die van mij klote elke dag van 1 tot 4 uur
quote:Ga maar eens aan het werk lui varken.
Op woensdag 4 juni 2003 17:27 schreef flippie_flink het volgende:
ik verveel me echt de pleuris, heb nu alweer een week zomervakantie en heb nog niks gedaan, iemand nog ideen ?
quote:Mijn auto poetsen en mn tentamens maken.
Op woensdag 4 juni 2003 17:27 schreef flippie_flink het volgende:
ik verveel me echt de pleuris, heb nu alweer een week zomervakantie en heb nog niks gedaan, iemand nog ideen ?
quote:Gewoon werken en naar school gaan
Op woensdag 4 juni 2003 20:05 schreef killerb het volgende:
Avond
Vandaag een best wel belangrijk tentamen achter de rug, en het ging nog goed ook
Mooi een reden om die van morgen te verknallen en lekker vakantie te gaan vieren [afbeelding]
quote:di t/m do 8:55/11:50 vr 8:55/10:35 ma 8:55/11:50
Op woensdag 4 juni 2003 18:05 schreef PeuRac het volgende:[..]
Damn, al op school toen ik nog in bed lag, en nu pas thuis? (ben er al vanaf 15;30) das best klote,
hoe is jou toets rooster eigenlijk? die van mij klote elke dag van 1 tot 4 uur
opzich niet verkeerd, ik ga alleen nooit op vrijdag naar school (dit wordt de eerste keer in het 2de jaar)
quote:voor recht doe ik geen flikker, gewoon ervoor zorgen dat je Quick heb, die zegt de hele toets voor (voordat je de toets hebt) maareeh heb je MSN? mijn nick apestaartje hotmail is de mijne. maargoed ik ga nu eerst ff slapen.. mzzzlzzzzzzzzzzzzz
Op woensdag 4 juni 2003 23:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik hoefde dit semester ook nooit op Vr naar school, vlgde week dus welwas mn baas niet zo blij mee. Ben nu nog bezig met dat klote verkstuk van Recht (heb jij die ook gekregen?) die moet morgen voor 11u worden ingeleverd, dat red ik dus noooooooooooiiiiiiiiiiitttttttt. Moet er morgen om 6u al weer uit (lang leve de file) om om 8;30u op school te zijn. Dat wordt een kort nachtje
(had ik maar optijd moeten beginnen
)
Wat een heerlijke reisbak; heb vandaag 450KM ermee gereden en is perfect, en nog zuinig ook (diesel 1:19 / 1:22 [met / zonder Airco])
Nu nog eventjes de hulp van slimme audio mensjes gezocht;
Er zitten 6 gaten voor normale speakers, 2 bovenop (tweaters), 2 in de deuren (woofers) en je kan nog 2 in de achterste "palen" proppen.
Ook heb ik nog in de kofferbak een lege Sub Woofer ruimte (zit standaard in die auto, maar als je er echt een woofer in wilt moet je flink bij lappen)
Ik ben van plan de speakers te vervangen voor een paar goede speakers en dat subwoofergat te vullen met een woofertje
JBL schijnt goed spul te zijn (GTO), maar wat voor moet er in dat sub gat?
Ik ga straks het gat voor die subwoofer openschroeven om te kijken wat ik erin kan plaatsen.
quote:OMG
Op woensdag 4 juni 2003 17:14 schreef JoepSproeipoep het volgende:[..]
Dr zit nog een verhaal achter ook (rare fantasie toen ik bij een paar vrienden was). Misschien vertel ik het ooit nog wel es
Goedemorgen mannen
5e geworden bij puzzelritje... van de 13.
en allemaal studiehoofden bij elkaar hier op de ut. Mijn collega en ik waren de enige met MAVO en we verslaan dus 8 andere equipes.
*evil grin*
quote:Dat dacht ik dus ook....
Op donderdag 5 juni 2003 08:25 schreef Tjabbo het volgende:[..]
OMG
een fantasie over sproeipoep...
quote:
Goedemorgen mannen
quote:Mooohaaaawaahhhahaaaaahaaaa
5e geworden bij puzzelritje... van de 13.
en allemaal studiehoofden bij elkaar hier op de ut. Mijn collega en ik waren de enige met MAVOen we verslaan dus 8 andere equipes.
*evil grin*
quote:MAVO Powahhhh
Op donderdag 5 juni 2003 08:49 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Dat dacht ik dus ook....
[..]
hoi....
[..]Mooohaaaawaahhhahaaaaahaaaa
quote:Ben zelf niet zo kapot van JBL auto-speakers, deze zijn mij vak iets te schel.
Op woensdag 4 juni 2003 23:28 schreef Ballebek het volgende:
JBL schijnt goed spul te zijn (GTO), maar wat voor moet er in dat sub gat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |