quote:Ben al sinds 8:30 aan het werk
Op maandag 9 juni 2003 12:45 schreef ook_gek het volgende:
En we zijn weer wakker
quote:Dan vergeet je die jongen die met 120 over de Loolaan kwam racen (voor diegene welke niet in Apeldoorn bekent zijn, daar mag je 50). Hij werd een week geschorst dacht ik. En komt idd nauwelijks voor.
Op maandag 9 juni 2003 02:31 schreef Ultimora het volgende:[..]
ik ken tot ne toe maar een iemaed die geschorst is voor een burn out op school. maar virig jaar is er een gsdyt geweest die dougnuts in die TRD 2000 GT (voor de nOOb's een Toyota MR2 Turbo import uit japan)die doughnuts op de binnenplaats heeft gedraaid, in het zicht van meerdere leraren (die stonden er gewoon bij) en geen schorsing maar een applaus kreeg
)
maar tis wel een zeldzaamheid.
maargoed kga slape, k ben dronken.........
En over automaat dat rijdt meesterlijk, zeker voor dagelijks gebruik met die files en verkeerslichten. Maar voor goed sporten wil je toch een handbak.
quote:Moet je maar niet zoveel zuipen KNEUS
Op maandag 9 juni 2003 17:41 schreef Ultimora het volgende:
grrrr moet morgen 2 toetsen maken, maar ik heb zo'n lompe kater die maar niet ophoudt....wat valt het leren dan vies tegen zeg...
quote:tis gelukkig al geminderd
Op maandag 9 juni 2003 19:43 schreef Ballebek het volgende:[..]
Moet je maar niet zoveel zuipen KNEUS
quote:In welk semester zit jij? wij hebben dit al in Sem3 gehad (zit nu in 4)
Op maandag 9 juni 2003 19:51 schreef Ultimora het volgende:[..]
tis gelukkig al geminderd
![]()
dynamo info wat ik moet leren
Om onderhoud te minimaliseren zijn er ook rotors zonder sleepringen, waarbij in de plaats van de sleepringen een zogenaamde veldbekrachtigersdynamo is ingebouwd... (intressant he?)
quote:Hmm dat klinkt beter als het berekenen van de BAR NAR taxatie methode voor ITZA kantoor panden als je me nog kan volgen
Op maandag 9 juni 2003 19:58 schreef PeuRac het volgende:[..]
In welk semester zit jij? wij hebben dit al in Sem3 gehad (zit nu in 4)
quote:Teovallig klingt me dat niet helmaal onbekent in de oren (mn vader geeft taxatie boeken uit
Op maandag 9 juni 2003 19:59 schreef jozef444 het volgende:[..]
Hmm dat klinkt beter als het berekenen van de BAR NAR taxatie methode voor ITZA kantoor panden als je me nog kan volgen
quote:ah ok maar de vraag was of t beter klonk
Op maandag 9 juni 2003 20:05 schreef PeuRac het volgende:[..]
Teovallig klingt me dat niet helmaal onbekent in de oren (mn vader geeft taxatie boeken uit
)
quote:Dat doet het.
Op maandag 9 juni 2003 20:08 schreef jozef444 het volgende:[..]
ah ok maar de vraag was of t beter klonk
![]()
quote:Ik zou zeggen, kijk bij bar en maak er 2 tot 2.2 bar van (hangt van de auto af) of ga naar een tankstation, daar hangen vaak borden met de spannigen erop. Heb je btw al bij je tankdop, deurstijl of in het instructie boekje gekeken??
Op maandag 9 juni 2003 20:18 schreef Xtreem het volgende:
Ff amateuristisch vraagje tussendoor:
hoeveel PSi moet de bandenspanning zijn? band is 175/55 R 14, max druk 44 psi.
druk was 32, en had NOGAL wat zijdelingse rol.. ik heb de druk op alle 4 de banden op 38 gezet, maar weet eigenlijk niet hoe hoog de druk behoort te zijn..... suggesties?
quote:ehm boekje van de auto misschien een domme opmerking maar daar staan de bandenspanningen voor die van mij in:)
Op maandag 9 juni 2003 20:18 schreef Xtreem het volgende:
Ff amateuristisch vraagje tussendoor:
hoeveel PSi moet de bandenspanning zijn? band is 175/55 R 14, max druk 44 psi.
druk was 32, en had NOGAL wat zijdelingse rol.. ik heb de druk op alle 4 de banden op 38 gezet, maar weet eigenlijk niet hoe hoog de druk behoort te zijn..... suggesties?
quote:tankdop staat niks, deurstijl: geen idee, instructie boekje mamalief (de eigenaar) lichtelijk kwijt...
Op maandag 9 juni 2003 20:22 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ik zou zeggen, kijk bij bar en maak er 2 tot 2.2 bar van (hangt van de auto af) of ga naar een tankstation, daar hangen vaak borden met de spannigen erop. Heb je btw al bij je tankdop, deurstijl of in het instructie boekje gekeken??
2 tot 2.2 bar... ik zal eens kijken thnx
quote:Pinkpop is veel leuker
Op maandag 9 juni 2003 20:42 schreef Boink het volgende:
TV Yorin: De Slechtste Chauffeur van Nederland
quote:Ik lag helemaal dubbel
quote:damn word dat nog een keer herhaal kben t straal vergeten
quote:Dat was vorige week, deze week hebben ze een VW Transporter T2 aan gort gereden en een Audi, ik dacht een 90
Op maandag 9 juni 2003 20:45 schreef jozef444 het volgende:[..]
damn word dat nog een keer herhaal kben t straal vergeten
kwil wel s zien hoe ze een 340 aan gort rijden (ook al moet daar om gerouwd worden natuurlijk)
quote:ehm kwil nie lullig wezen maar volgens mij is t een c3
Op maandag 9 juni 2003 20:59 schreef Ultimora het volgende:
deze vond ik in mijn zoektoch naar getunede Xantia's
quote:Gaaf, maar dr licht toch wel een zwaarder blok ook in he. En niet zo'n standaard 90 Pk 1.4 tje?
Op maandag 9 juni 2003 20:59 schreef Ultimora het volgende:
deze vond ik in mijn zoektoch naar getunede Xantia's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |