En hier weer verder...
[Dit bericht is gewijzigd door -Eddow- op 04-06-2003 15:31]
quote:Ik zie het wel staan
Op woensdag 4 juni 2003 15:31 schreef -Eddow- het volgende:
Je mist het laatste deel
quote:een foto van die rimms graag....
Op woensdag 4 juni 2003 15:30 schreef Tjabbo het volgende:
Vorige delen:
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Chat] PTA Slowchat AX11 TRE
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie SixteenEn hier weer verder...
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:33 schreef BroesWillems het volgende:[..]
een foto van die rimms graag....
Sorry pa ik was nog aan het zoeken.
Edit:
of deze:
quote:Dank u mijn zoon
Op woensdag 4 juni 2003 15:35 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Sorry pa
ik was nog aan het zoeken.
Edit:
of deze:
[afbeelding]
die bovenste zou wel goed onder mijn caddy staan... maar dan 15" ofzo...
quote:Rimms onder Opels???
Op woensdag 4 juni 2003 15:34 schreef slashme het volgende:
Waar ging het ook weer over? Oh ja, OPEL's ...
Stond hier bij 't stagebedrijf net een Opel Vectra voor de deur met hele mooie velgen... (en ik zeg dat alléén de velgen mooi waren...) Je kon die Vectra trouwens kopen...
quote:Bijzonder, een vectra die te koop staat
Op woensdag 4 juni 2003 15:37 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Je kon die Vectra trouwens kopen...
quote:Ja, meestal staan ze al op de sloop he...
Op woensdag 4 juni 2003 15:38 schreef slashme het volgende:[..]
Bijzonder, een vectra die te koop staat
quote:Grijp snel je kans dan.
Op woensdag 4 juni 2003 15:39 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ja, meestal staan ze al op de sloop he...
quote:Ik heb de 16" versie onder mijn corolla.
Op woensdag 4 juni 2003 15:37 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Dank u mijn zoon
die bovenste zou wel goed onder mijn caddy staan... maar dan 15" ofzo...
quote:Ik zou die 6 spaaks kiezen.
Op woensdag 4 juni 2003 15:35 schreef Tjabbo het volgende:
of deze:
[afbeelding]
quote:Hey Bro!
Op woensdag 4 juni 2003 15:42 schreef Salvad0R het volgende:
Ik wil deze onder mijn toekomstige Humvee:
[afbeelding]
quote:ja maar jij hebt er ook geen kijk op
Op woensdag 4 juni 2003 15:43 schreef slashme het volgende:[..]
Ik zou die 6 spaaks kiezen.
quote:hep zelf deze
Op woensdag 4 juni 2003 15:43 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ja maar jij hebt er ook geen kijk op
quote:succes
Op woensdag 4 juni 2003 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
hey guys. ik ga. beetje puzzleritje doen. soort van rally.mzzl.
quote:Kvin ze wel beetje lijken op de velgen die onder de dodge charger lagen vroeger
Op woensdag 4 juni 2003 15:45 schreef slashme het volgende:[..]
hep zelf deze [afbeelding] maar dan minder breed.
quote:En dan nog beweren dat ik er geen kijk op heb
Op woensdag 4 juni 2003 16:01 schreef jozef444 het volgende:[..]
Kvin ze wel beetje lijken op de velgen die onder de dodge charger lagen vroeger
wel vet
Wel lief doen he?
quote:Hoi
Op woensdag 4 juni 2003 17:05 schreef JoepSproeipoep het volgende:
Laat ik hier ook maar eens een berichtje achterlaten. Ben nog niet zo lang dus ik d8 ik stel me ff voor.Wel lief doen he?
quote:Ik hang hier btw al wel ff rond, als voyeur
Op woensdag 4 juni 2003 17:07 schreef slashme het volgende:[..]
Hoi
quote:Hoi
Op woensdag 4 juni 2003 17:05 schreef JoepSproeipoep het volgende:
Laat ik hier ook maar eens een berichtje achterlaten. Ben nog niet zo lang dus ik d8 ik stel me ff voor.Wel lief doen he?
quote:Dr zit nog een verhaal achter ook (rare fantasie toen ik bij een paar vrienden was). Misschien vertel ik het ooit nog wel es
Op woensdag 4 juni 2003 17:11 schreef RaTz het volgende:
En wat een leuke naam heb jeVolgens mij moet ik naar de wc...
quote:Damn, al op school toen ik nog in bed lag, en nu pas thuis? (ben er al vanaf 15;30) das best klote,
Op woensdag 4 juni 2003 17:23 schreef Ultimora het volgende:
*meld zich, na lange dag school.....
hoe is jou toets rooster eigenlijk? die van mij klote elke dag van 1 tot 4 uur
quote:Ga maar eens aan het werk lui varken.
Op woensdag 4 juni 2003 17:27 schreef flippie_flink het volgende:
ik verveel me echt de pleuris, heb nu alweer een week zomervakantie en heb nog niks gedaan, iemand nog ideen ?
quote:Mijn auto poetsen en mn tentamens maken.
Op woensdag 4 juni 2003 17:27 schreef flippie_flink het volgende:
ik verveel me echt de pleuris, heb nu alweer een week zomervakantie en heb nog niks gedaan, iemand nog ideen ?
quote:Gewoon werken en naar school gaan
Op woensdag 4 juni 2003 20:05 schreef killerb het volgende:
Avond
Vandaag een best wel belangrijk tentamen achter de rug, en het ging nog goed ook
Mooi een reden om die van morgen te verknallen en lekker vakantie te gaan vieren [afbeelding]
quote:di t/m do 8:55/11:50 vr 8:55/10:35 ma 8:55/11:50
Op woensdag 4 juni 2003 18:05 schreef PeuRac het volgende:[..]
Damn, al op school toen ik nog in bed lag, en nu pas thuis? (ben er al vanaf 15;30) das best klote,
hoe is jou toets rooster eigenlijk? die van mij klote elke dag van 1 tot 4 uur
opzich niet verkeerd, ik ga alleen nooit op vrijdag naar school (dit wordt de eerste keer in het 2de jaar)
quote:voor recht doe ik geen flikker, gewoon ervoor zorgen dat je Quick heb, die zegt de hele toets voor (voordat je de toets hebt) maareeh heb je MSN? mijn nick apestaartje hotmail is de mijne. maargoed ik ga nu eerst ff slapen.. mzzzlzzzzzzzzzzzzz
Op woensdag 4 juni 2003 23:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik hoefde dit semester ook nooit op Vr naar school, vlgde week dus welwas mn baas niet zo blij mee. Ben nu nog bezig met dat klote verkstuk van Recht (heb jij die ook gekregen?) die moet morgen voor 11u worden ingeleverd, dat red ik dus noooooooooooiiiiiiiiiiitttttttt. Moet er morgen om 6u al weer uit (lang leve de file) om om 8;30u op school te zijn. Dat wordt een kort nachtje
(had ik maar optijd moeten beginnen
)
Wat een heerlijke reisbak; heb vandaag 450KM ermee gereden en is perfect, en nog zuinig ook (diesel 1:19 / 1:22 [met / zonder Airco])
Nu nog eventjes de hulp van slimme audio mensjes gezocht;
Er zitten 6 gaten voor normale speakers, 2 bovenop (tweaters), 2 in de deuren (woofers) en je kan nog 2 in de achterste "palen" proppen.
Ook heb ik nog in de kofferbak een lege Sub Woofer ruimte (zit standaard in die auto, maar als je er echt een woofer in wilt moet je flink bij lappen)
Ik ben van plan de speakers te vervangen voor een paar goede speakers en dat subwoofergat te vullen met een woofertje
JBL schijnt goed spul te zijn (GTO), maar wat voor moet er in dat sub gat?
Ik ga straks het gat voor die subwoofer openschroeven om te kijken wat ik erin kan plaatsen.
quote:OMG
Op woensdag 4 juni 2003 17:14 schreef JoepSproeipoep het volgende:[..]
Dr zit nog een verhaal achter ook (rare fantasie toen ik bij een paar vrienden was). Misschien vertel ik het ooit nog wel es
Goedemorgen mannen
5e geworden bij puzzelritje... van de 13.
en allemaal studiehoofden bij elkaar hier op de ut. Mijn collega en ik waren de enige met MAVO en we verslaan dus 8 andere equipes.
*evil grin*
quote:Dat dacht ik dus ook....
Op donderdag 5 juni 2003 08:25 schreef Tjabbo het volgende:[..]
OMG
een fantasie over sproeipoep...
quote:
Goedemorgen mannen
quote:Mooohaaaawaahhhahaaaaahaaaa
5e geworden bij puzzelritje... van de 13.
en allemaal studiehoofden bij elkaar hier op de ut. Mijn collega en ik waren de enige met MAVOen we verslaan dus 8 andere equipes.
*evil grin*
quote:MAVO Powahhhh
Op donderdag 5 juni 2003 08:49 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Dat dacht ik dus ook....
[..]
hoi....
[..]Mooohaaaawaahhhahaaaaahaaaa
quote:Ben zelf niet zo kapot van JBL auto-speakers, deze zijn mij vak iets te schel.
Op woensdag 4 juni 2003 23:28 schreef Ballebek het volgende:
JBL schijnt goed spul te zijn (GTO), maar wat voor moet er in dat sub gat?
quote:ik heb 2-wegs Signat voorin in de deur en in het dashboard.... daar zit haast geen bass in, maar ze vervormen niet... hopelijk maken mijn Xplodes het weer goed als die straks achterin zitten....
Op donderdag 5 juni 2003 09:22 schreef slashme het volgende:[..]
Ben zelf niet zo kapot van JBL auto-speakers, deze zijn mij vak iets te schel.
Je kunt het beste een paar verschillende speakers gaan beluisteren bij een goede audiozaak, dan een keuze maken.
Hoe groot is het gat voor de sub? Houdt bij grotere afmetingen (12+ inch) rekening dat je een dikke versterker nodig bent voor een goed geluid.
quote:Signat, is dat een zusterbedrijf van Magnat toevallig? of heeft dat nix met elkaar te maken.
Op donderdag 5 juni 2003 09:33 schreef BroesWillems het volgende:[..]
ik heb 2-wegs Signat voorin in de deur en in het dashboard.... daar zit haast geen bass in, maar ze vervormen niet... hopelijk maken mijn Xplodes het weer goed als die straks achterin zitten....
Ik wil trouwens ook een paar boxen achterin de celica bouwen. iemand een idee wat dat zou moeten worden (radio is 4x 45 watt, en ik wil geen sub en versterker shit. het is geen kermis )
quote:Nee, signat is een zelfstandig bedrijf uit oostenrijk: goede (geen top) kwaliteit voor een redelijke prijs.
Op donderdag 5 juni 2003 09:34 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Signat, is dat een zusterbedrijf van Magnat toevallig? of heeft dat nix met elkaar te maken.
Ik wil trouwens ook een paar boxen achterin de celica bouwen. iemand een idee wat dat zou moeten worden (radio is 4x 45 watt, en ik wil geen sub en versterker shit. het is geen kermis
)
quote:Vanwege het *BOEM*BOEM* als de auto langs rijdt....
Op donderdag 5 juni 2003 09:38 schreef slashme het volgende:[..]
Nee, signat is een zelfstandig bedrijf uit oostenrijk: goede (geen top) kwaliteit voor een redelijke prijs.
En boxen zonder versterker? Tja, iets lichts dat je radio aankan. Waarom vindt je een versterker meteen een kermis?
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 09:41 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Vanwege het *BOEM*BOEM* als de auto langs rijdt....
En kermis sloeg iets meer op een sub dan de versterker, had ik wat vreemd geformuleerd idd.
Maar waar moet ik op letten? moet ik merkspul halen? wat is RMS, en hoe hoog moet het liggen wil ik de boxen niet kunnen opblazen met mijn huidige radio? wat gaat het zaakje kosten?
quote:Een sub hoeft niet altijd boem boem te doen, das meer voor de patsers en proleten.
Op donderdag 5 juni 2003 09:45 schreef Tjabbo het volgende:[..]
En kermis sloeg iets meer op een sub dan de versterker, had ik wat vreemd geformuleerd idd.
Maar waar moet ik op letten? moet ik merkspul halen? wat is RMS, en hoe hoog moet het liggen wil ik de boxen niet kunnen opblazen met mijn huidige radio? wat gaat het zaakje kosten?
quote:Halfords, zoek een paar boxen in de aanbieding, ik had een paar Sony Xplodes 2x180 Watt 3weg systeem ofzo voor 65 Euro dacht ik... en die werken echt
Op donderdag 5 juni 2003 09:45 schreef Tjabbo het volgende:[..]
quote:Infinity, dat klinkt ook bekend ja. en duur.
Op donderdag 5 juni 2003 10:00 schreef Ultimora het volgende:
ik moet wel zeggen dat ik x-plôd van sony weer een beetje "niet-super" vind.. niet echt mooi helder.. als je zegmaar van een erg helder en strak geluid houdt zal ik Infinity aanraden. maargoed het is natuurlijk allemaal persoonlijke smaak, maar als je speakers wil luisteren, moet je gewoon je 3 meest geluisterde cd's meenemen, en dan zeggen, die nummers wil ik even horen. dan kan je veel beter besluiten welke speakers jij mooi vindt klinken.
en @slashme, boxen heb ik dus wel opgeblazen, mijn echte mooie boxen van het merk "roadmaster" (cheapass, 80 gulden voor 2 boxies). alleen nog wat gekraak, gepiep en gezucht, verder niet meer
quote:Heb je de nieuwe CD van metallica al? ik heb Anger nu 1 keer gehoord en er zit weer een heel klein beetje speedmetal(álá Kill'm all) in... klein beetje maar, maar dat gaat de goede kant op....
Op donderdag 5 juni 2003 10:03 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Infinity, dat klinkt ook bekend ja. en duur.
Maar ik draai elke week een andere cd. Ik zal een house/trance cd'tje en wat metallica/acdc meenemen, dan moet het goedkomen. bedankt voor de tip.en @slashme, boxen heb ik dus wel opgeblazen, mijn echte mooie boxen van het merk "roadmaster" (cheapass, 80 gulden voor 2 boxies). alleen nog wat gekraak, gepiep en gezucht, verder niet meer
quote:kwam dat van je dvd?
Op donderdag 5 juni 2003 10:07 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Heb je de nieuwe CD van metallica al? ik heb Anger nu 1 keer gehoord en er zit weer een heel klein beetje speedmetal(álá Kill'm all) in... klein beetje maar, maar dat gaat de goede kant op....
quote:Nee.... die DVD doet het niet...
Op donderdag 5 juni 2003 10:09 schreef Tjabbo het volgende:[..]
kwam dat van je dvd?
of is hij nieuw?
het is een geheel nieuwe CD die vandaag uitkomt....
quote:Hey master Bruce, heb jij MSN?
Op donderdag 5 juni 2003 10:12 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Nee.... die DVD doet het niet...
het is een geheel nieuwe CD die vandaag uitkomt....
quote:Dat is geen opblazen maar beschadigen, door een tekort aan vermogen van je versterker.
Op donderdag 5 juni 2003 10:03 schreef Tjabbo het volgende:
en @slashme, boxen heb ik dus wel opgeblazen, mijn echte mooie boxen van het merk "roadmaster" (cheapass, 80 gulden voor 2 boxies). alleen nog wat gekraak, gepiep en gezucht, verder niet meer
quote:Wat is het verschil dan
Op donderdag 5 juni 2003 10:34 schreef slashme het volgende:[..]
Dat is geen opblazen maar beschadigen, door een tekort aan vermogen van je versterker.
quote:Opblazen is met teveel vermogen, beschadigen met te weinig.
Op donderdag 5 juni 2003 10:52 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Wat is het verschil dan
quote:sorry op werk geen MSN misschien vanavond...
Op donderdag 5 juni 2003 10:14 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hey master Bruce, heb jij MSN?
druk hier...
quote:Stilte...?
Op donderdag 5 juni 2003 11:23 schreef BroesWillems het volgende:[..]
sorry op werk geen MSN misschien vanavond...
druk hier...
quote:nope, stagebegeleider steeds achter me
Op donderdag 5 juni 2003 11:31 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Stilte...?
quote:LOL
Op donderdag 5 juni 2003 11:49 schreef BroesWillems het volgende:[..]
nope, stagebegeleider steeds achter me
quote:Shit de bel.
Op woensdag 4 juni 2003 23:25 schreef Ultimora het volgende:[..]
voor recht doe ik geen flikker, gewoon ervoor zorgen dat je Quick heb, die zegt de hele toets voor (voordat je de toets hebt) maareeh heb je MSN? mijn nick apestaartje hotmail is de mijne. maargoed ik ga nu eerst ff slapen.. mzzzlzzzzzzzzzzzzz
Ik heb die dikke zeug voor recht (Kastelijn of zo iets) ik zal je vann ff toevoegen
quote:Ik zie Metallica, dus moet ff reageren....
Op donderdag 5 juni 2003 10:07 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Heb je de nieuwe CD van metallica al? ik heb Anger nu 1 keer gehoord en er zit weer een heel klein beetje speedmetal(álá Kill'm all) in... klein beetje maar, maar dat gaat de goede kant op....
Heb 'm momenteel opstaan Was trouwens de originele release niet verschoven naar volgende week of zo??? Waar ik 'm dan vandaan heb??? Uhhhh......
Moet er weer heel erg aan wennen, maar hadden ze in godsnaam die drums niet beter kunnen afmixen/afstemmen??? Die klinken echt gaar. Voor de rest is 't wel een heel stuk harder dan Load/ReLoad. Alleen mis ik de gitaarsolo's, Kirk begint schijnbaar een beetje ouder te worden of zo Kill 'Em All vond ik trouwens niet zo geweldig, Ride The Lightening was naar mijn mening heeeel veel beter... (maar wie ben ik he?)
Maar goed, heb 't vandaag druk met stage, zal dus wel niet vaak op 't forum zitten...
quote:Ik heb de nieuwe nog niet gehoord, maar ik vind Kill'm all veruit de mooiste... daarna een nek-aan-nek race met 'and justice for all...' 'Ride the lightning' 'Master of puppets' en 'Black album'... in willekeurige volgorde....
Op donderdag 5 juni 2003 12:06 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ik zie Metallica, dus moet ff reageren....
Heb 'm momenteel opstaan
Was trouwens de originele release niet verschoven naar volgende week of zo??? Waar ik 'm dan vandaan heb??? Uhhhh......
Moet er weer heel erg aan wennen, maar hadden ze in godsnaam die drums niet beter kunnen afmixen/afstemmen??? Die klinken echt gaar. Voor de rest is 't wel een heel stuk harder dan Load/ReLoad. Alleen mis ik de gitaarsolo's, Kirk begint schijnbaar een beetje ouder te worden of zo
Kill 'Em All vond ik trouwens niet zo geweldig, Ride The Lightening was naar mijn mening heeeel veel beter... (maar wie ben ik he?)
Maar goed, heb 't vandaag druk met stage, zal dus wel niet vaak op 't forum zitten...
ik heb alleen anger nog maar 1 keer gehoord van de nieuwe cd maar hij zit nu al in mn kop, das een goed teken!... noujah... afwachten dan maar....
quote:goede bronnen hebben scheelt
Op donderdag 5 juni 2003 16:51 schreef killerb het volgende:
Ik had die nieuwe ook gedownload van metallica, jammer genoeg zoog de kwaliteit nogal
-edit- Ik herriner me nu ineens dat een hele goede maat van me op de haven zo'n Caddy1 pickup heeft, in het felgeel. Lichtmetaal eronder en verder gewoon origineel. Zekersteweten dat jij het een top-bak vind
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 19:02 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[afbeelding]
quote:wtf is dat dan weer....ik zie:
Uitlaat aan de zijkant is wel grappig
quote:Waarom mag dat niet. Een G-klasse heeft ook de uitlaat aan de zijkant... en die wordt gewoon in NL geleverd hoor
Op donderdag 5 juni 2003 19:38 schreef killerb het volgende:
die uitlaat mag alleen niet in nederland
quote:hmm, vreemd. Want een dodge viper met uitlaten aan de zijkant wordt niet geleverd in nederland, wel de chrysler viper met uitlaten aan de achterkant.
Op donderdag 5 juni 2003 20:02 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Waarom mag dat niet. Een G-klasse heeft ook de uitlaat aan de zijkant... en die wordt gewoon in NL geleverd hoor
quote:nou ik zie vaak zat ouwe amerikaanse bakken met de uitlaten aan de zijkant
Op donderdag 5 juni 2003 20:09 schreef killerb het volgende:[..]
hmm, vreemd. Want een dodge viper met uitlaten aan de zijkant wordt niet geleverd in nederland, wel de chrysler viper met uitlaten aan de achterkant.
Of is dat soms weer veranderd?
Mooi hè
Met de dodge viper is het iig wel zo. Maar dat zal dan blijkbaar wel meer aan dodge liggen dan aan de wet
[21:31:35] * Boink changes topic to 'Whoehahah, PTA IS CAPTURED By Bojo maffia'
quote:que?
Op donderdag 5 juni 2003 21:32 schreef Boink het volgende:
whoei
#PTA is in handen van de Boju Maffia ( Jofunu en Boink Maffia )[21:31:35] * Boink changes topic to 'Whoehahah, PTA IS CAPTURED By Bojo maffia'
Ik ben op zoek naar een zo groot of fout mogelijke spoiler voor een Peugeot 205.
een dak of koffeklep spoiler maakt me niet zo veel uit, als je beide hebt, dan
zal het helemaal mooi zijn.
kleur maakt me niet uit. en de staat van de spoiler ook niet.
heb je iets liggen wat er op lijkt (niet zo groot dus) mail ook maar, t wordt
een cadeau/verassing, en hij komt dus niet op mijn auto
ik post t ook ff op V&A, maar mischien kijkt niet iedereen dagelijks dus als je er een weet! mail maar ff.
oja, ik wil er niet te veel geld aan uit geven..
quote:Ik dacht dus ook niet dat het mocht van de wet. Want die viper mag het ook niet. En dat was toen de reden dat de nieuwe viper niet naar NL zou komen. Omdat ze geen viper wilde maken met de uitlaat aan de achterkant. Maar een kennis van me heeft een blazer met aan de zeikant een uitlaat. Dat snapte ik toen ook al niet.
Op donderdag 5 juni 2003 20:56 schreef killerb het volgende:
Ik geloof je wel hoor
Hoewel, is die mb wel van jou?Met de dodge viper is het iig wel zo. Maar dat zal dan blijkbaar wel meer aan dodge liggen dan aan de wet
quote:Niet in zo'n uitvoering, het mooist is die standaard + metallica lak (blauw
Hey broes ik kwam dit op het net tegen:
[afbeelding]
Caddy 1is dit ook jou streven?
-edit- Ik herriner me nu ineens dat een hele goede maat van me op de haven zo'n Caddy1 pickup heeft, in het felgeel. Lichtmetaal eronder en verder gewoon origineel. Zekersteweten dat jij het een top-bak vind
![]()
quote:Jij bent al echt verpest door 't caddy-virus he???
Op vrijdag 6 juni 2003 12:08 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Niet in zo'n uitvoering, het mooist is die standaard + metallica lak (blauw
) + een paar sportvelgjes + Zo'n grote chromen beugel.... dan is echt
* Metalfreak hoopt dat het niet besmettelijk is...
quote:Heeft dat niet meer te maken met de merkstrategie van daimlerchrysler?
Op donderdag 5 juni 2003 20:09 schreef killerb het volgende:[..]
hmm, vreemd. Want een dodge viper met uitlaten aan de zijkant wordt niet geleverd in nederland, wel de chrysler viper met uitlaten aan de achterkant.
Of is dat soms weer veranderd?
quote:Nou, volgens mij had het te maken met de kant waar die side-pipes zitten, Ik dacht dat het aan de linkerkant van de auto wel mag, maar aan de rechterkant niet (ivm fietsers en voetgangers). Aangezien de Viper ze aan allebei de kanten heeft, mag dit niet.
Op vrijdag 6 juni 2003 12:17 schreef Xtreem het volgende:[..]
Heeft dat niet meer te maken met de merkstrategie van daimlerchrysler?
dodge wordt hier toch eigenlijk helemaal niet geleverd?
Trouwens, de vorige Viper is dacht ik ook in sommige gevallen als Chrysler Viper verkocht...
quote:valt het op?
Op vrijdag 6 juni 2003 12:12 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Jij bent al echt verpest door 't caddy-virus he???
het caddy virus.... daar kan sars nog wat van leren....
quote:Dat klinkt opzich logisch (zou Den Haag zo logisch zijn? ) Had de Chrysler Viper wel maar 1 zij uitlaat?
Op vrijdag 6 juni 2003 12:21 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Nou, volgens mij had het te maken met de kant waar die side-pipes zitten, Ik dacht dat het aan de linkerkant van de auto wel mag, maar aan de rechterkant niet (ivm fietsers en voetgangers). Aangezien de Viper ze aan allebei de kanten heeft, mag dit niet.
Trouwens, de vorige Viper is dacht ik ook in sommige gevallen als Chrysler Viper verkocht...
quote:De Chrysler Viper had de uitlaten naar achteren. In de dorpels zaten alleen neppijpjes...
Op vrijdag 6 juni 2003 12:39 schreef Xtreem het volgende:[..]
Dat klinkt opzich logisch (zou Den Haag zo logisch zijn? ) Had de Chrysler Viper wel maar 1 zij uitlaat?
quote:Gelukkig ben ik uit voorzorg ingeent met het opel virus.
Op vrijdag 6 juni 2003 12:22 schreef BroesWillems het volgende:[..]
valt het op?
het caddy virus.... daar kan sars nog wat van leren....
quote:Ik houd je niet tegen
Op vrijdag 6 juni 2003 16:09 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geen zin meer
ik wil naar huis
quote:Maar jij bent m,n baas niet
Op vrijdag 6 juni 2003 16:12 schreef slashme het volgende:[..]
Ik houd je niet tegen
quote:Heb jij een baas dan?
Op vrijdag 6 juni 2003 16:21 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar jij bent m,n baas niet
een hond heeft een baas
Heb vandaag trouwens gesollicitdingussed op een baantje:
Koerier- Bestelauto. Voor een automaterialen handel.
quote:Leiding gevende dan
Op vrijdag 6 juni 2003 16:24 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Heb jij een baas dan?
een hond heeft een baas
quote:Is dat een baantje?
quote:Hij moet een auto na doen lijkt het wel.
Op vrijdag 6 juni 2003 16:27 schreef slashme het volgende:[..]
Is dat een baantje?
quote:Niet als je een caddy moet nadoen
Op vrijdag 6 juni 2003 16:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
Leuk geld verdienen dan
quote:Bezorger dus
Op vrijdag 6 juni 2003 16:27 schreef slashme het volgende:[..]
Is dat een baantje?
quote:Dan liever een Inca
Op vrijdag 6 juni 2003 16:33 schreef slashme het volgende:[..]
Niet als je een caddy moet nadoen
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 16:33 schreef slashme het volgende:[..]
Niet als je een caddy moet nadoen
Let op.
Broemmmmmmgroemmm broem broem broem.
Oke welke auto was dit?
quote:Als de klok 12 uur slaat blijf je altijd zo he.
Op vrijdag 6 juni 2003 16:34 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Dan liever een Inca
quote:Dit ook niet vrees ik
Op vrijdag 6 juni 2003 16:35 schreef ook_gek het volgende:
Broemmmmmmgroemmm broem broem broem. prrrrrrrrr toet toet.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 16:34 schreef qbus het volgende:[..]
Dit komt nooit meer goed..........
quote:
Heb jij een baas dan?
een hond heeft een baas
wie/wat/waar/bedrijf enzo
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 09:11 schreef Ballebek het volgende:
Moguh!
quote:Het is maar wat je hobby is
Op zaterdag 7 juni 2003 12:07 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Zojuist mijn lading folders binnen gekregen..
Heb nu álle (en dat zijn er veeel) folders van de G-klasse vana 1979 tot heden
*blij is*
OEH 28 en 29 juni Italia zandvoort
quote:Op internet gevonden. Heeeeeeel lang naar gezocht. Was helaas ook best prijzig
Op zaterdag 7 juni 2003 12:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar hoe kom je aan de ouwe folders dan?
blij!
quote:Ahja die heb ik ook een, van 2001, nog net het nieuwere model met dat nieuwe interieur. Wel leuk om te zien hoe dat eerste interieur eruit ziet van die G. Even scannen hoor
Op zaterdag 7 juni 2003 12:11 schreef Ultimora het volgende:
Tof, kan je je kennis weer een beetje uitbreidenik heb hier volgens mij ook nog een brabus G-folder liggen, ik zoek ff...
quote:Whaa die wilik wel hebben
Op zaterdag 7 juni 2003 12:17 schreef Ultimora het volgende:
Zorg dat je de brabus News no3. 2002 te pakken kan krijgen, daar staat ook een pagina gevuld met G-powerecht ranzig stoer ding, helemaal zwart, en al t chroom ook zwart
en dan 20" brabus dr onder met terrein banden
quote:Dit klinkt wel aardig logisch. Die Viper heeft idd de complete einddemper aan de zijkant zitten. Wat trouwens wel erg mooi staat
Op vrijdag 6 juni 2003 13:02 schreef Ultimora het volgende:
ff over die uitlaten, tis heel simpel, de demper zelf mag niet onder de dorpel zitten. hij mag er wel eindigen.
quote:Je wordt bedankt
Op zaterdag 7 juni 2003 12:58 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Vet hoorkeep up the good work ulti
zit ik hier tijdelijk met telefooninternet, gooit -ie zulk formaat pics erop...
Wel errug puik btw
maar 20"... is dat niet een beeeetje te veel van het goede?
quote:ik vind opzich 20" niet gek staan op zo'n auto. en hij's niet verlaagd, dus er zal ook nog wel iets van comfort in zitten. overigens is het onderstel wel aangepast, om het een beetje rijdbaar te houden bij 200km/h ik vind het een stoer ding
Op zaterdag 7 juni 2003 16:00 schreef Xtreem het volgende:[..]
Je wordt bedankt
zit ik hier tijdelijk met telefooninternet, gooit -ie zulk formaat pics erop...
Wel errug puik btw
maar 20"... is dat niet een beeeetje te veel van het goede?
quote:smakelijk
Op zaterdag 7 juni 2003 16:48 schreef Tjabbo het volgende:
Goedemiddagstrax lekker barbie knoeien
![]()
zwaar leven heb jij
quote:het valt niet meer hoor. ik moet zelf de karbo's keren
Op zaterdag 7 juni 2003 17:15 schreef Xtreem het volgende:[..]
smakelijk
zwaar leven heb jij
quote:Das wel gaaf, met zijn allen rond knallen in 205jes
Op zaterdag 7 juni 2003 18:49 schreef killerb het volgende:
Ik heb me auto gewassen
Morgen een toertocht met allemaal 205-jesschoon genoeg?
Ik moet die van mij ook weer ff wassen...
Hij moet weer knalrood worden
quote:Ik vind die achterkant veel en veel te hoog boven de grond hangen. Om de hoek bij m,n werk staat een blauwe viper met een witte streep er op. Wel de dichte versie. Die ziet er pas gaaf uit. Ultra laag dat ding.
Op zaterdag 7 juni 2003 12:38 schreef killerb het volgende:
alhoewel
Nee niet mijn soort wagen
quote:Ik vindt het uiterlijk ook niet echt geweldig.
Op zaterdag 7 juni 2003 19:06 schreef jacco het volgende:
En ik blijf een viper lelijk vinden. Zit imo helemaal geen verhouding in. Het hele interieur bestaat uit plastic. En dan ook nog eens standaard 3-spaaks velgen op zo'n auto.Nee niet mijn soort wagen
Met 6-bak en geen traction-controle esp of iets dergelijks alleen ABS d8 ik. dat is een pure race auto.
quote:een pure auto om elke bocht achterstevoren te staan
Op zaterdag 7 juni 2003 19:46 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ik vindt het uiterlijk ook niet echt geweldig.
Maar zo'n 20 klepper V10 met enkele nokken-as (meer vermogen is dus easy te krijgen), met 500 (of 600) Pk is toch![]()
Met 6-bak en geen traction-controle esp of iets dergelijks alleen ABS d8 ik. dat is een pure race auto.
quote:Als je zo'n auto kan betalen dan kun je ook wel een rijvaardigheids cursus betalen (wat je ook wel nodig hebt dan volgens mij).
Op zaterdag 7 juni 2003 20:20 schreef killerb het volgende:[..]
een pure auto om elke bocht achterstevoren te staan
quote:De auto,s die jij mooi vind bestaat 99% uit plastic
Het hele interieur bestaat uit plastic.
quote:Ja maar die kosten ook iets minder
Op zaterdag 7 juni 2003 21:49 schreef ook_gek het volgende:[..]
De auto,s die jij mooi vind bestaat 99% uit plastic
quote:Ik bedoel het zeker niet lullig maar als ik zo de foto's bekijk van die getunede jappen zit daar ook heel wat plastic in, en van buiten al die skirts e.d vaak ook.. correct me if I'm wrong... maar naar mijn idee ziet het er daar ok nogal plastic uit.
En ik blijf een viper lelijk vinden. Zit imo helemaal geen verhouding in. Het hele interieur bestaat uit plastic. En dan ook nog eens standaard 3-spaaks velgen op zo'n auto.Nee niet mijn soort wagen
-edit- ok is idd ander prijskaartje Zelf hou ik meer van pure auto's, die origineel het mooist zijn
ik ben zo dronken als een hoeren toeter t000t t0000t
Trusten
quote:Dan zul je als je dit lees wel brak voelen
Op zondag 8 juni 2003 03:46 schreef ook_gek het volgende:
zo weer terug van stappen. En ik kan niet meer recht lopen. En m,n ketting van m,n fiets is er af gevallenik ben zo dronken als een hoeren toeter t000t t0000t
Trusten
quote:Toch nog netjes zonder fouten getypt
Op zondag 8 juni 2003 03:46 schreef ook_gek het volgende:
zo weer terug van stappen. En ik kan niet meer recht lopen. En m,n ketting van m,n fiets is er af gevallenik ben zo dronken als een hoeren toeter t000t t0000t
Trusten
quote:als ik dronken ben (komt trouwens weinig voor, maar dat komt door iets anders
Op zondag 8 juni 2003 11:04 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Toch nog netjes zonder fouten getypt
dat lukt mij na zo'n lading bier vaak niet meer
Oh en typen als ik dronken ben lukt mij nog wel hoor. Vraag me niet hoe lang ik er over gedaan heb om dat te typen
Ben gisteren ook voor een nieuwe autoradio wezen kijken met speakers en de hele zooi voor in me Volvo
Die gast adviseerde me deze radio van JVC;
Wat vinden jullie van JVC? Ik heb geluisterd naar de combinatie die ik wil en dat vond ik toch wel:9~ voor de bassen met laag volume waren
quote:FOTO
Op zondag 8 juni 2003 15:27 schreef GizartFRL het volgende:
Mijn cabrio is een badkuip
Oh en ik ben weer helemaal de ouwe
Weer een zware nacht overleefd
quote:ik heb goftedomme geen digitale camera.
Op zondag 8 juni 2003 15:59 schreef ook_gek het volgende:[..]
FOTO
Oh en ik ben weer helemaal de ouwe
Weer een zware nacht overleefd
Help GizartFRL aan een digitale camera
quote:Als je een kleine 650 a 700 euro over heb , heb ik nog wel een camera over.
Op zondag 8 juni 2003 16:01 schreef GizartFRL het volgende:[..]
ik heb goftedomme geen digitale camera.
quote:Voor dat geld kan hij ook wat drainage in de auto monteren.
Op zondag 8 juni 2003 16:50 schreef Thermo het volgende:[..]
Als je een kleine 650 a 700 euro over heb , heb ik nog wel een camera over.
quote:Das goedkoper opgelost: Boreuh!
Op zondag 8 juni 2003 16:53 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Voor dat geld kan hij ook wat drainage in de auto monteren.
quote:Als ik zo'n bedrag over had, dan had ik al lang een gekocht.
Op zondag 8 juni 2003 16:50 schreef Thermo het volgende:[..]
Als je een kleine 650 a 700 euro over heb , heb ik nog wel een camera over.
quote:Je moet een paar gaten in de vloer boren. Kan het water zo weg lopen
Op zondag 8 juni 2003 16:56 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Als ik zo'n bedrag over had, dan had ik al lang een gekocht.
quote:Dan had je ook wel met je badkuip mee kunnen rijden met de toertocht
Op zondag 8 juni 2003 15:27 schreef GizartFRL het volgende:
Mijn cabrio is een badkuip
Was erg leuk trouwens, ondanks het weer. Aan het begin van de toertocht was het zicht echt minimaal. Later werd het wat beter en konden we lekker doorrijden.
quote:Oh ja, liefst met 7 gaten boor voor een geweldig resultaat
Op zondag 8 juni 2003 17:41 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je moet een paar gaten in de vloer boren. Kan het water zo weg lopen
quote:zie sig
Op zondag 8 juni 2003 16:01 schreef GizartFRL het volgende:[..]
ik heb goftedomme geen digitale camera.
sponser mij.
Giro 338
quote:Kijk, jouw soort verneukt het voor de rest...
Op zondag 8 juni 2003 19:18 schreef ook_gek het volgende:
Oh als je dan toch druk bent. Help mij aan een Ferrari en ik zal hier verslag doen van het rijden in een Ferrarisponser mij.
Giro 338
quote:Sorry
Op zondag 8 juni 2003 19:21 schreef Xtreem het volgende:[..]
Kijk, jouw soort verneukt het voor de rest...
jij stelt hoge, irreele eisen. Gizart & ik vragen hele redelijke, noodzakelijke dingen..... ik bedoel, welke liefhebber kan nou zonder auto![]()
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:23 schreef ook_gek het volgende:[..]
Sorry
Maar welke Ferrari freak kan nou zonder Ferrari.
Zo kan je het ook bekijken
naja, vooruit: ik ben zelfs bereid om te gaan werken (een beetje dan)
*zucht*
* Xtreem wil zo graag een 850 T5R
quote:En dan zeg je dat ik te veel vraag
Op zondag 8 juni 2003 19:29 schreef Xtreem het volgende:[..]
* Xtreem wil zo graag een 850 T5R
JIJ VERPEST HET VOOR MIJ
quote:850 T5 kost nog zo'n 6 a 7 mille... dat is (zeker in verzekering en verbruik) heeeel wat goed koper dan een Ferrari
Op zondag 8 juni 2003 19:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
En dan zeg je dat ik te veel vraag
Geef mij een Ferrari 308 GTSI dat is nog goedkoper dan die bak die jij wilJIJ VERPEST HET VOOR MIJ
* Xtreem gaat koken....
Ziet er best geil uit. Wat zijn de specs van die bakken
quote:250pk, 250 km/u, 6.5 a 7 sec naar de 100 ofzo
Op zondag 8 juni 2003 19:50 schreef ook_gek het volgende:
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=1&record_id=942157&class=cars&pos=1&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=0157b48b30e4fb6aacf1a5d6a6913870&did=1000704Ziet er best geil uit. Wat zijn de specs van die bakken
correct me if i'm wrong
quote:T5: 226 pk, 240 km/u, 7.4 sec naar de 100
Op zondag 8 juni 2003 19:55 schreef Ultimora het volgende:
ff zo uit mijn hoofd hoor. dit is een T5 die is voorwielaangedreven en heeft 220 of 225 pk. top van 240 de T5R heeft er 250. en een top van 250 dan heb je nog de T5 AWD die is iets langzamer, maar heeft ook 220 pk..correct me if i'm wrong
Bijna goed dus Ultimora
quote:jaaah ik ben ook ZOOOOO goed
Op zondag 8 juni 2003 19:58 schreef RaTz het volgende:[..]
T5: 226 pk, 240 km/u, 7.4 sec naar de 100
T5R: 250 pk, 250 km/u, 6,7 naar de 100Bijna goed dus Ultimora
quote:Heb zelf ook een jvc en ben er erg tevreden over
Op zondag 8 juni 2003 15:21 schreef Ballebek het volgende:
Vanochtend om 10:30 over de A2 gereden tussen A'dam en Utrecht; het regende zo hard dat me auto ging aquaplanen
Was alleen minder dat alle auto's gelijk vol op hun rem gingen staanBen gisteren ook voor een nieuwe autoradio wezen kijken met speakers en de hele zooi voor in me Volvo
Die gast adviseerde me deze radio van JVC;Wat vinden jullie van JVC? Ik heb geluisterd naar de combinatie die ik wil en dat vond ik toch wel:9~ voor de bassen met laag volume waren
quote:Dat is dus wel een leuk bakje voor me zelf
Op zondag 8 juni 2003 19:58 schreef RaTz het volgende:[..]
T5: 226 pk, 240 km/u, 7.4 sec naar de 100
T5R: 250 pk, 250 km/u, 6,7 naar de 100Bijna goed dus Ultimora
quote:heb een tijdje een jvc gehad en, maar nu maar een eens pioneer en vind eigenlijk dat het een stuk knapper klinkt, daarin tegen is jvc wel superieur met home entertainment. sony word steeds slechter, vooral de kwaliteit van de radio's zelf, vind ze in vergelijking met andere merken vaak kapot gaan.
Op zondag 8 juni 2003 20:29 schreef jacco het volgende:[..]
Heb zelf ook een jvc en ben er erg tevreden over
quote:idd. t wordt waarschijnlijk ook geen Triumph maar een Simca, nl een Rally 2. We gaan deze week naar eentje kijken met een klein beetje werk. Lagge zo'n bak 1300 CC motor achterin, maar wel gewoon een 4-deurs.
Op zondag 8 juni 2003 22:21 schreef jozef444 het volgende:[..]
Hmm misschien over een jaartje een mg B misschien wel niet de mooiste oldtimer maar toch een mg en oldtimer en gewoon ubergeil
En een E-type is zeker geweldig, een van de mooiste auto's ooit gemaakt.
quote:Een mg B is ook erg leuk, maar dan zonder de plastic bumper, die is echt lelijk. Stond gistr nog naast een B heb ff mn duim opgestoken naar die gozer
Op zondag 8 juni 2003 22:27 schreef jozef444 het volgende:
ach ja
pas geleden stond er hier in de buurt een mg b maarja met 94.000 leek tie met een lage km stand te staan maar das voor zo'n auto stiekem best veel hij was ook niet echt gewedlig jammergenoeg maar das eigenlijk de enige echt betaalbare oldtimer (zelfs de rubberen neus)
quote:idd had t pas geleden met een meiske over auto's (jawel ze bestaan nog) tging eigenlijk vooral derom dat zij jongens die nu in een nieuwe cabrio of sportwagen zoiets al heel snel show off /patser vond maar mensen met een oldtimer die hadden stijl en iig hart voor auto's was op zich wel leuk gesprek
Op zondag 8 juni 2003 22:31 schreef PeuRac het volgende:[..]
Een mg B is ook erg leuk, maar dan zonder de plastic bumper, die is echt lelijk. Stond gistr nog naast een B heb ff mn duim opgestoken naar die gozer
quote:ik ken iemand die was zo gek van de renault 16 die heeft der van de laatste serie een paar jaar geleden 2 gekocht van een renault dealer die minder als 1000 km. hadden gelopen allebei 1tje gebruikt ie en de ander heeft ie op bokken in de garage staan en die gaat 1x per jaar de deur uit om apk en alles te doen maar zo gauw als die eerste 16 t opgeeft dan gaat ie met die ander verder , hoezo merkentrouw
Op zondag 8 juni 2003 22:31 schreef Weurst het volgende:
De Midget is ook wel betaalbaar en erg mooi vind ik, mooier dan een B met rubberen neus. Lekker compact.
In een schuur waar ik een boot aan het opknappen ben staat een mooie orriginele al jaren stil. Te wachten totdat zijn baasje met pensioen gaat.
Echt een mooi exemplaar, alles orrigineel en spaakwielen etc. Jammer van al dat spof en andere resultaten van dat ie jaren niet van de plek is geweest
quote:Idd, ik vind ook dat je alleen een oldtimer mag rijden als je er goed mee omgaat, en er gevoel voor hebt.
Op zondag 8 juni 2003 22:33 schreef jozef444 het volgende:[..]
idd had t pas geleden met een meiske over auto's (jawel ze bestaan nog) tging eigenlijk vooral derom dat zij jongens die nu in een nieuwe cabrio of sportwagen zoiets al heel snel show off /patser vond maar mensen met een oldtimer die hadden stijl en iig hart voor auto's was op zich wel leuk gesprek
maar kvin dat als je een oldtimer ziet en hijs echt goed onderhouden dan heeft iemand der echt hart voor
Ken wel meer meisjes waarmee ik over auto's kan praten is altijd erg lagge
En waarom nou meteen een patser als je cabrio rijdt? Vind cabrio's heel leuk en neem er afentoe eentje mee van mn werk, lekker toeren.
quote:hmm wat voor werk doe je dan? in een garage? maar euh daar moet ik nog wel fkes over doen voor ik ga werken ben nou nog druk bezig met men opleiding vastgoed /makelaardij (
Op zondag 8 juni 2003 22:37 schreef PeuRac het volgende:[..]
Idd, ik vind ook dat je alleen een oldtimer mag rijden als je er goed mee omgaat, en er gevoel voor hebt.
Ken wel meer meisjes waarmee ik over auto's kan praten is altijd erg lagge
![]()
En waarom nou meteen een patser als je cabrio rijdt? Vind cabrio's heel leuk en neem er afentoe eentje mee van mn werk, lekker toeren.
quote:Je bent hier bij PTA niet bij Uitgaan&vrije tijd
Op zondag 8 juni 2003 22:37 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Toen ik Midget las en vervolgens schuur met boot dacht ik meteen dat je het over dat bolle zeilbootje Midget hadBest leuke dingen maar echt cruise-spul, niet vooruit te branden, slechte aandewindse koersen, ondertuigd, niet zeewaardig
quote:Hier mag ook over zeilboten gepraat worden
Op zondag 8 juni 2003 22:40 schreef PeuRac het volgende:[..]
Je bent hier bij PTA niet bij Uitgaan&vrije tijd
quote:een beetje zoals een g-klasse dus
Op zondag 8 juni 2003 22:37 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Toen ik Midget las en vervolgens schuur met boot dacht ik meteen dat je het over dat bolle zeilbootje Midget hadBest leuke dingen maar echt cruise-spul, niet vooruit te branden, slechte aandewindse koersen, ondertuigd, niet zeewaardig
quote:Ben verkoop-assistent bij een Peugeot dealer op Vijdag (heb ik geen school door een geweldig
Op zondag 8 juni 2003 22:40 schreef jozef444 het volgende:[..]
hmm wat voor werk doe je dan? in een garage? maar euh daar moet ik nog wel fkes over doen voor ik ga werken ben nou nog druk bezig met men opleiding vastgoed /makelaardij (
jawel 3delige yup in x-type
) maar euh there is only one cabrio you can drive as a bloke
Ik rij dus af en toe in de gay-auto van het jaar (gelukkig weten sommige meisjes beter) een 206 CC dus
quote:Hey dan zit je bij mij op skool
Op zondag 8 juni 2003 22:40 schreef jozef444 het volgende:[..]
hmm wat voor werk doe je dan? in een garage? maar euh daar moet ik nog wel fkes over doen voor ik ga werken ben nou nog druk bezig met men opleiding vastgoed /makelaardij (
jawel 3delige yup in x-type
) maar euh there is only one cabrio you can drive as a bloke
quote:Dat gaat je vies tegenvallen. Het comfort van ee G-klasse zit defnitly boven het comfort van een Golf ofzo
Op zondag 8 juni 2003 22:43 schreef jozef444 het volgende:[..]
een beetje zoals een g-klasse dus
ook niet road worthy
quote:yupz heb m wel s zien staan je moet wel opletten met parkeren langs dat muurtje bij r5 daar heb ik al een keer net een wielklem ontlopen
Op zondag 8 juni 2003 22:45 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Dat gaat je vies tegenvallen. Het comfort van ee G-klasse zit defnitly boven het comfort van een Golf ofzo
D'r lopen hier wat personen op het forum rond die daarover kunnen meepraten
quote:idd khad vorig jaar ff de beschikking over 3 auto's die van mij en 2 van me zus (met vliegtuig op vakantie) die 2 van me zus zijn toen in die week allebei geregistreerd
Op zondag 8 juni 2003 22:52 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Vaak is er geen plek en de meeste parkeerplaatsen zijn te smal omdat mensen niet kunnen parkeren. Vaak zet ik hem dan gewoon int het plantsoenMet m'n vorige G-klasse een waarschuwing gehad "Uw kenteken is genoteerd, bij herhaling worden er maatregelen getroffen"
Heb intussen een andere dus kan er weer even tegen aan
quote:Jullie moeten het gewoon zoals bij ons hebben; een parkeergarage (en nooit iem die wat controleerd), en 2km straat om je auto aan te zetten (pas alleen op, bij aso-rijgedrag volgt onmiddelijke schorsing van school).
Op zondag 8 juni 2003 22:57 schreef jozef444 het volgende:[..]
idd khad vorig jaar ff de beschikking over 3 auto's die van mij en 2 van me zus (met vliegtuig op vakantie) die 2 van me zus zijn toen in die week allebei geregistreerd
Een 850 T5 is idd wel grappig, Ulti, maar als je het echt goed wilt doen, moet je de eerste serie van de S60 T5 nemen; die heeft net ff wat meer power en veel betere wegligging dan een 850; Heb zelf een 850 T5-R gehad (een kanarie gele ) en de laatste tijd reed ik best vaak in dee S60 T5...
S60 is ook wel te betalen denk ik
Weet je wat ik btw echt grappig vind?
Nu ik met die V40 rij. word ik door allemaal van die zakenlui gegroet en nagekeken bij de benzine (of diesel)pomp door allemaal mensjes zo van "Die heeft het goed voor elkaar"
Ligt het aan mij, of zou het ook zo zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door Ballebek op 08-06-2003 23:32]
quote:mja als student met een bijbaantje bij de ptt is dat best te betalen ja
Op zondag 8 juni 2003 23:29 schreef Ballebek het volgende:
HAHA! Zo kom je mekaar dus tegenEen 850 T5 is idd wel grappig, Ulti, maar als je het echt goed wilt doen, moet je de eerste serie van de S60 T5 nemen; die heeft net ff wat meer power en veel betere wegligging dan een 850; Heb zelf een 850 T5-R gehad (een kanarie gele
) en de laatste tijd reed ik best vaak in dee S60 T5...
of een online shop waar die kabels te bestellen zijn??
Zou erg fijn zijn...
quote:Of natuurlijk een S60 T5-R
Op zondag 8 juni 2003 23:29 schreef Ballebek het volgende:
moet je de eerste serie van de S60 T5 nemen; die heeft net ff wat meer power en veel betere wegligging dan een 850;
quote:Och, een T5 kost nieuw een ton in guldens dus zal 2e hands in die 3 jaar dat ie hier leverbaar is ook niet echt goedkoop zijn.
quote:Ik had het nog leuker; Ik wou ontslag nemen bij mijn baan een paar jaar terug, maar werd op dezelfde dag dat ik ontslag wou nemen op non-actief gezet omdat ik een woordenwisseling met een collega had gehad en die het verhaal nogal opgeblazen had tegen de directie (je bent snel een racist als je ruzie met een donker persoon krijgt; affijn).
Op zondag 8 juni 2003 23:30 schreef jozef444 het volgende:[..]
mja als student met een bijbaantje bij de ptt is dat best te betalen ja
maar nee men 340 zal nog wel ff voor de deur blijven staan en bij stoplichten kank alvast genieten van toekomstige coole wagens
Ik had een aanbod gekregen om 1 oktober te beginnen bij me nieuwe baan en was half september gestopt bij mijn vorige baan. Ik kreeg een oprotpremie van 9 maanden (ze betaalden me door totdat het "onderzoek" afgelopen zou zijn.
Mooi ff 25000 piek in me zak gestopt zonder er iets voor te hoeven doen en de belastingdienst boeide het ook niet
quote:idd, kan mn 33 nauwelijks rijdend houden, laat staan zo'n lompe (wel übergeile) zuipschuit, als een 850 T5-R
Op zondag 8 juni 2003 23:30 schreef jozef444 het volgende:[..]
mja als student met een bijbaantje bij de ptt is dat best te betalen ja
maar nee men 340 zal nog wel ff voor de deur blijven staan en bij stoplichten kank alvast genieten van toekomstige coole wagens
blijven gave bakken, zeker in het geel en hand geschakelt (waarom een andere kleur of automaat )
quote:automaat is relaxt (trust me)
Op zondag 8 juni 2003 23:37 schreef PeuRac het volgende:[..]
idd, kan mn 33 nauwelijks rijdend houden, laat staan zo'n lompe (wel übergeile) zuipschuit, als een 850 T5-R
blijven gave bakken, zeker in het geel en hand geschakelt (waarom een andere kleur of automaat
)
quote:850 T5-R was er alleen als automaat
idd, kan mn 33 nauwelijks rijdend houden, laat staan zo'n lompe (wel übergeile) zuipschuit, als een 850 T5-R
blijven gave bakken, zeker in het geel en hand geschakelt (waarom een andere kleur of automaat
)
quote:Kanariegeel, die mooie 5 spaaks eronder, ESTATE! (850 sedan vind ik maar euh.... standaard en niet zo mooi... )
)
850 T5 kost nog zo'n 6 a 7 mille, T5R nog iets van 10 geloof ik....
quote:ik ken tot ne toe maar een iemaed die geschorst is voor een burn out op school. maar virig jaar is er een gsdyt geweest die dougnuts in die TRD 2000 GT (voor de nOOb's een Toyota MR2 Turbo import uit japan)die doughnuts op de binnenplaats heeft gedraaid, in het zicht van meerdere leraren (die stonden er gewoon bij) en geen schorsing maar een applaus kreeg
Op zondag 8 juni 2003 23:14 schreef PeuRac het volgende:[..]
Jullie moeten het gewoon zoals bij ons hebben; een parkeergarage (en nooit iem die wat controleerd), en 2km straat om je auto aan te zetten (pas alleen op, bij aso-rijgedrag volgt onmiddelijke schorsing van school).
maar tis wel een zeldzaamheid.
maargoed kga slape, k ben dronken.........
quote:Zal ik je nog een leuke vertellen? Het onderhoud is niet te betalen! Om de 10000 km nieuwe banden (die auto wil niet rustig bereden worden), hij heeft dorst (1 liter olie per 1500km is geen uitzondering (en is normaal)).
Op maandag 9 juni 2003 00:27 schreef Xtreem het volgende:
Kanariegeel, die mooie 5 spaaks eronder, ESTATE! (850 sedan vind ik maar euh.... standaard en niet zo mooi... )850 T5 kost nog zo'n 6 a 7 mille, T5R nog iets van 10 geloof ik....
quote:Sluit ik me volledig bij aan. Een vriend van me noemt me altijd een vrouw omdat ik nu automaat rij, maar geloof me, het is zoooo fijn
Op zondag 8 juni 2003 23:38 schreef jozef444 het volgende:[..]
automaat is relaxt (trust me)
quote:Yep automaat rulez gewoon
Op maandag 9 juni 2003 10:11 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Sluit ik me volledig bij aan. Een vriend van me noemt me altijd een vrouw omdat ik nu automaat rij, maar geloof me, het is zoooo fijn
quote:Ook in eindhoven fontys?
Op maandag 9 juni 2003 10:11 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Sluit ik me volledig bij aan. Een vriend van me noemt me altijd een vrouw omdat ik nu automaat rij, maar geloof me, het is zoooo fijn
Als je een zilvere 206cc zie , rij er dan niet overheen met je G want das MIJN homo auto van het jaar okee?
quote:
Op maandag 9 juni 2003 10:26 schreef Darknezz het volgende:[..]
en wat j22 (als ik me niet vergis was jij het) al in een ander topic had gezegd, je hebt je rechterhand voor het vrouwelijk schoon wat er naast je zit)
quote:Whehe ik zal hem met rust laten
Ook in eindhoven fontys?Als je een zilvere 206cc zie , rij er dan niet overheen met je G want das MIJN homo auto van het jaar okee?
quote:Ik zet hem aan de overkant van de ingang van de parking bij R1
Op maandag 9 juni 2003 10:48 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
helemala juist
Ik baalde er altijd van in m'n vorige G als me vriendin meewas, ben je beetje aan vroete bij die benen enzo
moetje schakelen
grrr. En al helemaal in de stad is dat kut dan moet je constant schakelen.. vooral met een G
![]()
[..]Whehe ik zal hem met rust laten
Ik zet hem tegenwoordig regelmatig bij die parkeerplaatsen neer van die flats (waar je langs loopt als je vanaf het CS naar school komt lopen) Altijd plek en daar pas ik tenminste in
quote:Ben al sinds 8:30 aan het werk
Op maandag 9 juni 2003 12:45 schreef ook_gek het volgende:
En we zijn weer wakker
quote:Dan vergeet je die jongen die met 120 over de Loolaan kwam racen (voor diegene welke niet in Apeldoorn bekent zijn, daar mag je 50). Hij werd een week geschorst dacht ik. En komt idd nauwelijks voor.
Op maandag 9 juni 2003 02:31 schreef Ultimora het volgende:[..]
ik ken tot ne toe maar een iemaed die geschorst is voor een burn out op school. maar virig jaar is er een gsdyt geweest die dougnuts in die TRD 2000 GT (voor de nOOb's een Toyota MR2 Turbo import uit japan)die doughnuts op de binnenplaats heeft gedraaid, in het zicht van meerdere leraren (die stonden er gewoon bij) en geen schorsing maar een applaus kreeg
)
maar tis wel een zeldzaamheid.
maargoed kga slape, k ben dronken.........
En over automaat dat rijdt meesterlijk, zeker voor dagelijks gebruik met die files en verkeerslichten. Maar voor goed sporten wil je toch een handbak.
quote:Moet je maar niet zoveel zuipen KNEUS
Op maandag 9 juni 2003 17:41 schreef Ultimora het volgende:
grrrr moet morgen 2 toetsen maken, maar ik heb zo'n lompe kater die maar niet ophoudt....wat valt het leren dan vies tegen zeg...
quote:tis gelukkig al geminderd
Op maandag 9 juni 2003 19:43 schreef Ballebek het volgende:[..]
Moet je maar niet zoveel zuipen KNEUS
quote:In welk semester zit jij? wij hebben dit al in Sem3 gehad (zit nu in 4)
Op maandag 9 juni 2003 19:51 schreef Ultimora het volgende:[..]
tis gelukkig al geminderd
![]()
dynamo info wat ik moet leren
Om onderhoud te minimaliseren zijn er ook rotors zonder sleepringen, waarbij in de plaats van de sleepringen een zogenaamde veldbekrachtigersdynamo is ingebouwd... (intressant he?)
quote:Hmm dat klinkt beter als het berekenen van de BAR NAR taxatie methode voor ITZA kantoor panden als je me nog kan volgen
Op maandag 9 juni 2003 19:58 schreef PeuRac het volgende:[..]
In welk semester zit jij? wij hebben dit al in Sem3 gehad (zit nu in 4)
quote:Teovallig klingt me dat niet helmaal onbekent in de oren (mn vader geeft taxatie boeken uit
Op maandag 9 juni 2003 19:59 schreef jozef444 het volgende:[..]
Hmm dat klinkt beter als het berekenen van de BAR NAR taxatie methode voor ITZA kantoor panden als je me nog kan volgen
quote:ah ok maar de vraag was of t beter klonk
Op maandag 9 juni 2003 20:05 schreef PeuRac het volgende:[..]
Teovallig klingt me dat niet helmaal onbekent in de oren (mn vader geeft taxatie boeken uit
)
quote:Dat doet het.
Op maandag 9 juni 2003 20:08 schreef jozef444 het volgende:[..]
ah ok maar de vraag was of t beter klonk
![]()
quote:Ik zou zeggen, kijk bij bar en maak er 2 tot 2.2 bar van (hangt van de auto af) of ga naar een tankstation, daar hangen vaak borden met de spannigen erop. Heb je btw al bij je tankdop, deurstijl of in het instructie boekje gekeken??
Op maandag 9 juni 2003 20:18 schreef Xtreem het volgende:
Ff amateuristisch vraagje tussendoor:
hoeveel PSi moet de bandenspanning zijn? band is 175/55 R 14, max druk 44 psi.
druk was 32, en had NOGAL wat zijdelingse rol.. ik heb de druk op alle 4 de banden op 38 gezet, maar weet eigenlijk niet hoe hoog de druk behoort te zijn..... suggesties?
quote:ehm boekje van de auto misschien een domme opmerking maar daar staan de bandenspanningen voor die van mij in:)
Op maandag 9 juni 2003 20:18 schreef Xtreem het volgende:
Ff amateuristisch vraagje tussendoor:
hoeveel PSi moet de bandenspanning zijn? band is 175/55 R 14, max druk 44 psi.
druk was 32, en had NOGAL wat zijdelingse rol.. ik heb de druk op alle 4 de banden op 38 gezet, maar weet eigenlijk niet hoe hoog de druk behoort te zijn..... suggesties?
quote:tankdop staat niks, deurstijl: geen idee, instructie boekje mamalief (de eigenaar) lichtelijk kwijt...
Op maandag 9 juni 2003 20:22 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ik zou zeggen, kijk bij bar en maak er 2 tot 2.2 bar van (hangt van de auto af) of ga naar een tankstation, daar hangen vaak borden met de spannigen erop. Heb je btw al bij je tankdop, deurstijl of in het instructie boekje gekeken??
2 tot 2.2 bar... ik zal eens kijken thnx
quote:Pinkpop is veel leuker
Op maandag 9 juni 2003 20:42 schreef Boink het volgende:
TV Yorin: De Slechtste Chauffeur van Nederland
quote:Ik lag helemaal dubbel
quote:damn word dat nog een keer herhaal kben t straal vergeten
quote:Dat was vorige week, deze week hebben ze een VW Transporter T2 aan gort gereden en een Audi, ik dacht een 90
Op maandag 9 juni 2003 20:45 schreef jozef444 het volgende:[..]
damn word dat nog een keer herhaal kben t straal vergeten
kwil wel s zien hoe ze een 340 aan gort rijden (ook al moet daar om gerouwd worden natuurlijk)
quote:ehm kwil nie lullig wezen maar volgens mij is t een c3
Op maandag 9 juni 2003 20:59 schreef Ultimora het volgende:
deze vond ik in mijn zoektoch naar getunede Xantia's
quote:Gaaf, maar dr licht toch wel een zwaarder blok ook in he. En niet zo'n standaard 90 Pk 1.4 tje?
Op maandag 9 juni 2003 20:59 schreef Ultimora het volgende:
deze vond ik in mijn zoektoch naar getunede Xantia's
quote:ik hoop het wel.. kan geen specs vinden, alleen deze 2 foto's... maar ik vind hem wel cool
Op maandag 9 juni 2003 21:02 schreef PeuRac het volgende:[..]
Gaaf, maar dr licht toch wel een zwaarder blok ook in he. En niet zo'n standaard 90 Pk 1.4 tje?
Echt dramatisch weer S.C.N
quote:k vind alleen die bumpers, niet geweldig.
Op maandag 9 juni 2003 21:03 schreef Ultimora het volgende:[..]
ik hoop het wel.. kan geen specs vinden, alleen deze 2 foto's... maar ik vind hem wel cool
quote:En een C3 blijft lelijk, of je er nou een 6 liter V8 in hebt of niet
Op maandag 9 juni 2003 21:09 schreef Ballebek het volgende:
Maar het BLIJFT een C3, of je er nou een 6 liter V8 in hebt of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |