quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef PimD het volgende:
Volgens mij is er nog niks bekend over seizoen 8 he?
quote:August 7 2010
"Curb Your Enthusiasm," executives said, has no end in sight provided Larry David wants to continue the show, which should return next year.
Het zou gaan om slechts 1 aflevering, voor zover er nu bekend is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:05 schreef CaptainCab het volgende:
Volgens mij is het al een tijd bekend dat seizoen 8 er komt. Ging Ricky Gervais er ook niet in meespelen?
Seizoen 1 was het nog wat zoeken. Dat waren ook maar 5 afleveringen natuurlijk. Seizoen 2 t/m 4 waren ijzersterk. Seizoen 5 was heel matig. De laatste 2 seizoenen waren inderdaad weer erg sterk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Boomlaars het volgende:
Sharon
De aflevering met het poppenhoofd vind ik ook een van de betereHet meesterlijke van deze serie is dat het moment van verval nog niet in zicht is, ik vond de laatste 2 seizoenen zelfs tot de beste van de serie behoren.
Ja je hebt gelijk. Heb het net even opgezocht op tv.comquote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef Boomlaars het volgende:
Het seizoen waar hij in de laatste episode naar de hemel gaat is bedroevend slecht. Overigens is S01 gewoon 10 afleveringen. Eigenlijk 11 met de pilot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |