quote:Had ook nooit van hem gehoord, maar wat een service heeft die vent.
Op maandag 23 juni 2003 15:13 schreef Leatherface het volgende:
Karlovic staat em nu lekker te raken tegen Hewitt.Nooit van hem gehoord, maar ik hoop wel dat ie wint.
Maar ja, wat wil je als je 2.08 m. bent.
Gewoon het beeld van de wedstrijd (Hewitt - Karlovic)
Anders ga ik m'n regendans doen...........
quote:gaat dus de goede kant op
Op maandag 23 juni 2003 15:40 schreef fotoloog het volgende:
hewitt krijgt het benauwd!! 3-1 achter in de 3e set.
quote:Die heeft de beslissende 5e set gewonnen.
Op maandag 23 juni 2003 15:57 schreef Sh4keM het volgende:
Wat is er met die thai gebeurd?
quote:lol, is dat zijn achtergrond? Het zou inderdaad leuk zijn. Toch denk ik nog steeds dat Hewitt terugkomt...
Op maandag 23 juni 2003 15:57 schreef golfer het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als het iemand die nog nooit in het hoofdtoernooi van een grand-slam heeft gestaan en die het na 10 pogingen dan nu voor het eerst is gelukt om via de qualifying in een hoofdtoernooi te komen, gelijk in de eerste ronde de nummer 1 van de wereld van de baan mept.
quote:Als vanouds.
Op maandag 23 juni 2003 15:59 schreef forza22 het volgende:
noorlander gaat niet goed, eerste set verloren met 6-2
J.
quote:Hewitt is natuurlijk wel een vechtertje, die tot het laatst blijft knokken voor zijn kansen, dus het zit er wel in dat ie het nog redt, maar dan heeft ie in ieder geval al een vijfsetter in de benen.
Op maandag 23 juni 2003 15:59 schreef Suijk het volgende:Toch denk ik nog steeds dat Hewitt terugkomt...
quote:1 - 6 7 - 6 - 6 - 3 2 - 3 in het voordeel van Karlovic
Op maandag 23 juni 2003 16:12 schreef Sandworm het volgende:
Weet iemand de laatste stand tussen Karlovic en Hewitt?
quote:Jep, en dat is al mooi. Al is duidelijk dat Hewitt niet in zo'n vorm verkeert als vorig jaar en ik denk ook niet dat hij dit toernooi zal winnen. Is hij niet van coach verwisseld dit jaar?
Op maandag 23 juni 2003 16:07 schreef golfer het volgende:Hewitt is natuurlijk wel een vechtertje, die tot het laatst blijft knokken voor zijn kansen, dus het zit er wel in dat ie het nog redt, maar dan heeft ie in ieder geval al een vijfsetter in de benen.
Dat liveboard van Wimbledon doe 't niet bij mij, iemand nog ander livescoreboards?
quote:Die van mij doet het ook niet, zal wel met die vuur-muur te maken hebben. Ik houd me ook aanbevolen voor een site waar ik de stand kan volgen.....
Op maandag 23 juni 2003 16:18 schreef olavski het volgende:Dat liveboard van Wimbledon doe 't niet bij mij, iemand nog ander livescoreboards?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |