Gezien het spel van Verkerk, moet ie op gras ook wel uit de voeten kunnen (als zijn volleys eenmaal lopen). Schalken heeft al bewezen op gras goed uit de voeten te kunnen, Krajicek uiteraard ook (die hoeft zich niet meer te bewijzen op gras) en Sluiter heeft het ook in zich vind ik.
Ik gok 3 Nederlanders bij de laatste acht (mits ze goed loten uiteraard)
Wat denken jullie??
quote:Ik denk hooguit 1 nederlander bij de laatste 8
Op dinsdag 3 juni 2003 23:10 schreef superdave het volgende:Ik gok 3 Nederlanders bij de laatste acht
(mits ze goed loten uiteraard)
Wat denken jullie??
quote:Daar heb je helemaal gelijk in
Op dinsdag 3 juni 2003 23:17 schreef NightH4wk het volgende:
Ik denk dat we dit jaar gewoon weer sportief doen en iemand uit een ander land laten winnen.
We zijn veels te sportief altijd bij tennis.
quote:1 nederlander bij de laatste 8 zou al heel mooi zijn. Elke nederlander meer is een wereldprestatie.
Op dinsdag 3 juni 2003 23:10 schreef superdave het volgende:
Je kan er niet vroeg genoeg bijzijn.Gezien het spel van Verkerk, moet ie op gras ook wel uit de voeten kunnen (als zijn volleys eenmaal lopen). Schalken heeft al bewezen op gras goed uit de voeten te kunnen, Krajicek uiteraard ook (die hoeft zich niet meer te bewijzen op gras) en Sluiter heeft het ook in zich vind ik.
Ik gok 3 Nederlanders bij de laatste acht
(mits ze goed loten uiteraard)
Wat denken jullie??
Schalken en Krajicek kunnen wel ver komen. Mits ze verstoken blijven van de gebruikelijke pijntjes. Voornamelijk Krajicek moet daarmee oppassen omdat het voor hem eerder exit betekend van voor Schalken (die altijd wel pijntjes heeft)
Misschien kan Sluiter nog voor een kleine verrassing zorgen door een 3de of 4de ronde te halen.....
quote:Wat wil je daarmee bereiken?
Op woensdag 4 juni 2003 00:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil Siemerink terug.
quote:Nou, ik vond hem een van de leukste spelstijlen hebben van het hele circuit. Dus dan zou ik leuke wedstrijden om te kijken hebben.
Op woensdag 4 juni 2003 10:49 schreef superdave het volgende:[..]
Wat wil je daarmee bereiken?
quote:Dan wil ik Boris Becker op 't gras zien
Op woensdag 4 juni 2003 00:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil Siemerink terug.
quote:JAAA!
Op woensdag 4 juni 2003 11:04 schreef fotoloog het volgende:
laten we dan meteen McEnroe en Borg ook vragen!
quote:Ik hoop het wel, maar ik vrees van niet. Hij is nog weinig in actie gekomen dit jaar.
Op woensdag 4 juni 2003 13:52 schreef fotoloog het volgende:
iemand enig idee of ivanisevic dit jaar meedoet?
quote:dat denk ik dus ook!
Op woensdag 4 juni 2003 23:04 schreef Linz het volgende:
Met Verkerk's service zal ie zeker de kwartfinales bereiken, mark my words
quote:Zeker niet
Op woensdag 4 juni 2003 23:04 schreef Linz het volgende:
Met Verkerk's service zal ie zeker de kwartfinales bereiken, mark my words
zijn returns zijn te zwak daarvoor.
Misschien als een beetje goeie loting heeft komt hij een paar rondjes ver (3de ronde ofzo) maar echt veel verder komt hij niet.
Maar goed we zullen het zien.
quote:Uhuh? Op roland garros raakt ie ze anders wel goed. Ja ok, langzame ondergrond, maar als hij in deze vorm blijft kan hij wel zo ver reiken.
Op woensdag 4 juni 2003 23:21 schreef Komakie het volgende:[..]
Zeker niet
zijn returns zijn te zwak daarvoor.
Misschien als een beetje goeie loting heeft komt hij een paar rondjes ver (3de ronde ofzo) maar echt veel verder komt hij niet.
Maar goed we zullen het zien.
quote:ik weet bijna zeker dat het niet zal gebeuren (mja Roland Garros had ik ook niet verwacht) want je onderschat echt heel snel het verschil tussen gras en Gravel. daarnaast is Verkerk erg goed in het wegslaan van ballen die niet onder zijn knie komen. Op gravel krijg je niet veel van dat soort ballen. Op gras krijg je ze des te meer.
Op woensdag 4 juni 2003 23:38 schreef Linz het volgende:[..]
Uhuh? Op roland garros raakt ie ze anders wel goed. Ja ok, langzame ondergrond, maar als hij in deze vorm blijft kan hij wel zo ver reiken.
Het heeft meer factoren te maken dan alleen maar met vorm. Ervaring is op gras ook erg belangrijk. En dat is nou net een belangrijk onderdeel dat Verkerk nog niet heeft. Maar goed ik hoop natuurlijk dat hij ver komt, net als de rest van de nederlanders. Maar ik heb geen hoge verwachtingen.
ik denk dat Sluiter wel eens gekke dingen kan gaan doen. Ik denk dat Schalken er vrij snel uit gaat (3de of 4de ronde) want het gaat niet helemaal zoals hij wil de laatste tijd. Krajicek hoop ik echt dat hij nog 1 keer ver kan komen maar dat is erg afhankelijk van de hoeveelheid wedstrijden op Rosmalen en de lengte van z'n partijen op Wimbledon. Als het allemaal te lang duurt en te veel is, gaat hij er naar een paar rondes uit.
quote:wimbledon hanteert van oudsher z`n eigen criteria,dus ik denk dat verkerk niet bij de eerste 16 zal zitten.
Op vrijdag 13 juni 2003 17:59 schreef tukkeronline het volgende:
wanneer is de plaatsingslijst eigenlijk bekend? Met een beetje geluk zitten Verkerk en Schalken bij de eerste 16. Kunnen ze goed van profiteren
quote:Typisch Engels, altijd alles anders doen.
Op vrijdag 13 juni 2003 18:02 schreef fotoloog het volgende:[..]
wimbledon hanteert van oudsher z`n eigen criteria,dus ik denk dat verkerk niet bij de eerste 16 zal zitten.
quote:Als ze eerst eens rechts gingen rijden.
Op vrijdag 13 juni 2003 19:47 schreef Leatherface het volgende:[..]
Typisch Engels, altijd alles anders doen.
quote:Nou ja, er zijn er toch 32 sinds vorig jaar.
Op vrijdag 13 juni 2003 18:02 schreef fotoloog het volgende:[..]
wimbledon hanteert van oudsher z`n eigen criteria,dus ik denk dat verkerk niet bij de eerste 16 zal zitten.
Als ze nou zo eigenwijs zijn dat ze Krajicek er bij zetten zouden we (voor het eerst ooit?) 3 geplaatste spelers bij een grand slam hebben.
Maar ook 2 zou al vrij uniek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |