Hoe dan ook, laat weten hoe het gaat, wie weet trek je mij ook over de streep (voor de zoveelste keer, want echt stoppen si mij nog nooit gelukt).
Arma suc6
* Lamon is gelukkig niet van plan te stoppen, dus steekt er nog maar lekker eentje op
quote:Het drama ajakkus beperkt zich niet tot weken hoor.
Op 11 februari 2001 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik zal in dit topic verslag doen van het drama wat zich in de komende weken gaat afspelen!
* DIGGER steekt ff een Rothmans in de fik
Yvet
(voor allebei? Yvet ook?)
Perfect! Eindelijk naar mij geluisterd, allebei!!!
goedemorgen! beste fokkers
Het is nu half 11 en ik heb al een berg lollies op dat wil je niet weten! Heb net ook maar meteen de boodschappen ingevuld via internet zodat ik zo maar kan gaan vreten
Alles lijkt goed te gaan op dit moment, volgens mij helpt dat ZYBAN wel aardig. Ik houd jullie op de hoogte
Groetjes,
Monno
[Dit bericht is gewijzigd door Armageddon op 13-02-2001 09:31]
Wat je daar ziet is een goede stimulans om voor altijd te stoppen.
Ik heb er 2 jaar geleden 2 weken gelegen, vanwege kapotte hartklep.
Ik ben toen, na 23 jaar, accuut gestopt en niet meer begonnen.
Ben wel 20 kg aangekomen en ben nu dus aan 't lijnen. (al 5 kg eraf, in 1 jaar tijd )
Maar ik voel me beter als ooit te voren, veel meer energie, beter uithoudingsvermogen, etc..
Wat ook veel scheelt, is de aanslag in huis.
Geen stinkgordijnen meer. Stof afnemen kan nu zonder sop. Alles ruikt veel frisser.
Stoppen met roken? Een aanrader.
Zet 'm op, allemaal, je zult je ontzettend opgelucht voelen als het gelukt is.
Je gaat er wel van vreten zeg! maar ja dat kan ik wel hebben
ow ja en ik heb weer een nieuwe zak lollies gekocht vanmiddag! Je moet toch wat in je handen hebben he?
groetjes!!
quote:Ehm, waarschijnlijk heb ik al een heleboel gemist van een voorgaande discussie maar wat is ZYBAN?
Op 12 februari 2001 10:33 schreef Armageddon het volgende:Alles lijkt goed te gaan op dit moment, volgens mij helpt dat ZYBAN wel aardig. Ik houd jullie op de hoogte
quote:Ik denk dat iedereen verschillend reageert op stoppen met roken, de 1 word super saggie , de ander vreet zich helemaal vol en nog een ander heeft er helemaal geen last van! zoals bijvoorbeeld mijn vader die had 17 jaar gerookt en stopte van de 1 op de andere dag. nergens geen last van
Op 12 februari 2001 17:14 schreef Ringo het volgende:
Dat hele gedoe over dikker worden nadat je met roken gestopt bent, is dat niet gewoon een mythe die stoppers in stand houden om zichzelf zielig te kunnen vinden?
Ik ben november 2000 gestopt en eerlijk gezegd ben ik alleen maar afgevallen. Dit omdat ik daar sowieso mee bezig was. Niks geen heftige zucht naar voer... gewoon je pakje sigaretten weggooien en niet meer beginnen. Voor de rest verandert er niets, behalve dat je fitter wordt en meer energie krijgt (en dat is een hele verbetering).
Dan snap ik niet dat die laatste groep rookt hoor? maar dat zal wel aan mij liggen.
Als ik geen ontwenningsverschijnselen had , had ik alllllang niet meer gerookt!
quote:informeer maar bij je huisarts
Op 12 februari 2001 16:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm, waarschijnlijk heb ik al een heleboel gemist van een voorgaande discussie maar wat is ZYBAN?
Ik heb al meerdere stop pogingen gedaan, maar ik merk nu wel dat het een "stukkie" makkelijker is, niet al TE heftige ontwenningsverschijnselen. dus mensen die ECHT willen stoppen is ZYBAN een aanrader!
Groetjes,
Monno
Goedemorgen fokkers,
Vanacht heb ik niet geslapen Maar ik voel me wonderbaarlijk toch nog aardig fit nu hier op me werk. Zometeen naar een klant toe en wat computers herstellen die in de soep zijn gelopen.
Ik voel me al beter als gister dus het gaat de goede kant op
Groetjes,
Monno
quote:nog mooier?
Op 13 februari 2001 09:59 schreef Logos het volgende:
Niet denken dat je het er moeilijk mee hebt, dan ga je het er moeilijk mee krijgen. Je hebt nooit gerookt en zult ook nooit roken, da's de gedachte. Er is niks veranderd, je bent alleen fitter, mooier, gezonder, scherper en je ruikt veel lekkerder omdat je een vet positieve instelling hebt voor het leven. Stop.
quote:ij wil biet du madderfokking sikarets!
Op 13 februari 2001 09:59 schreef twi het volgende:
Volhouden Monno, de volgende keer dat ik je zie wil ik echt totaal geen witte stokjes in de buurt hebben, en anders...Naja, dat bedenk ik nog wel
Nu je aan het stoppen met roken bent, krijg je dan ook zo'n enorme trek Hierin? Ik iig wel toen ik vroeger ooit eens succesvol stopte met roken (waarna ik een jaartje later weer begon...)
quote:Da's echt gemeeeen DIGGER!!!
Op 13 februari 2001 13:55 schreef DIGGER het volgende:
Monno,Nu je aan het stoppen met roken bent, krijg je dan ook zo'n enorme trek Hierin? Ik iig wel toen ik vroeger ooit eens succesvol stopte met roken (waarna ik een jaartje later weer begon...)
dikke *kus*
Yvet
Ik doen inmiddels al zo'n 45 uur zonder die godsvergeten klote sigaretten en ik voel me nog steeds wel toppie eigenlijk! Ik heb nu in plaats van zo'n stinkstok een lollie in me bek en das wel grappig. ow ja er komt nog wat bij ik dronk dus ook elke avond bier en daar heb ik dus ook al zo'n 45 uur geen druppel van op. Ik zit er ook over te denken dan om gewoon moslim te worden
maar goed genoeg gelul! ik ga me zo ongans vreten aan de toosjes met brie en paturain
ow en Yvet! van het weekend hebben we rookvrije sex , gaaf he?????
quote:Ja, das gaaf!!!
Op 13 februari 2001 20:50 schreef Armageddon het volgende:ow en Yvet! van het weekend hebben we rookvrije sex , gaaf he?????
![]()
![]()
hihihi
Yvet
ja ja dag 3 alweer! net even een zooi boterhammen naar binnen gemieterd en de rest van de middag weer aan de lollies
Ik begin het steeds leuker te vinden dat niet roken Begin trouwens ook weer een beetje smaak in me mond te krijgen enzo...
wat heb ik allemaal gemist in die 10 jaar zeg
Maar ja ik heb nog wat jaartjes om rookvrij door te brengen gelukkig
Mazzllllssss.......
Monno
Het wordt echt nog wel moeilijker, steeds weer nieuwe situaties waar je voor de eerste keer als niet-roker in verzeild geraakt.
Diep ademhalen, probeer er niet aan te denken, volgende keer is het gemakkelijker.
Sterkte.
quote:Ja natuurlijk voel je je toppie. Je slikt n.l. anti-depressiva. Ik las vandaag in de krant dat er al een paar mensen door het gebruik van ZYBAN een epileptische aanval hebben gekregen. Het blijft dus oppassen.
Op 13 februari 2001 20:50 schreef Armageddon het volgende:
..... en ik voel me nog steeds wel toppie eigenlijk!
quote:anti depressiva? Hoe kom je daar nou bij? Geef mij even de link of verwijzing naar een artilkel waar dat staat. da's volgens mij namelijk bull. En dat er mensen zijn geweest die een aanval hebben gehad dat klopt maar die lullo's hadden op de pil gekauwd i.p.v. in 1 keer doorslikken. dan krijg je de hele dosis in 1 keer i.p.v. verdeeld over 8 uur
Op 16 februari 2001 00:49 schreef Zusje het volgende:
Ja natuurlijk voel je je toppie. Je slikt n.l. anti-depressiva. Ik las vandaag in de krant dat er al een paar mensen door het gebruik van ZYBAN een epileptische aanval hebben gekregen. Het blijft dus oppassen.
Een antidepressiva dus.
quote:uhhhmm zou je het nog iets beter en duidelijker kunnen uitleggen?
Op 17 februari 2001 13:12 schreef Zusje het volgende:
Bupropion (Zyban®) is op 1 december 1999 geregistreerd als 'hulpmiddel bij het stoppen met roken..........knipperdeknipEen antidepressiva dus.
Of k t cold turkey ga doen weet ik niet, heb ik vroeger wel een keer met succes gedaan.. Tot ik n paar maanden later gewoon weer ben gaan roken (vriendin die rookte)..
Hmm.. Moet nog ff denken over de methode maar eind van de maand ben ik gestopt..
quote:* Barb voelt zich aangesproken, al is ze niet blond en al helemaal geen mormel
Op 18 februari 2001 17:40 schreef KrL het volgende:
Zucht..
Naja, dan ga k ook maar meedoen besluit ik net.. Zou eigenlijk een klein blond mormel willen vragen om mee te doen, lijkt me wel grappig maar zoniet dan doe ik t alleen...
Ik heb er ook al aan zitten denken en kan je hulp goed gebruiken. Wil wel voor de cold turkey gaan, is me al eerder gelukt en ben toen anderhalf jaar rookvrij geweest.
'k Heb nu nog een vol pakje shag liggen en drie sigaretten, wil die eerst weggewerkt hebben, want stoppen terwijl ik rookwaar in huis heb, lukt niet en weggooien krijg ik echt niet voor elkaar (ja ja, ik ben zwak, sue me).
Stoppen uiterlijk per 1 maart KrL? Hebben wij een deal Mr. Blond?
De buren keken alleen een beetje raar dat ik om half vier s'nachts ritueel alle volle pakjes sigareten en sjag vakkundig vernietigd heb en weggeflikkerd heb
quote:The name is Blond, JAMES Blond..
Op 18 februari 2001 21:55 schreef Barb het volgende:
* Barb voelt zich aangesproken, al is ze niet blond en al helemaal geen mormelIk heb er ook al aan zitten denken en kan je hulp goed gebruiken. Wil wel voor de cold turkey gaan, is me al eerder gelukt en ben toen anderhalf jaar rookvrij geweest.
'k Heb nu nog een vol pakje shag liggen en drie sigaretten, wil die eerst weggewerkt hebben, want stoppen terwijl ik rookwaar in huis heb, lukt niet en weggooien krijg ik echt niet voor elkaar (ja ja, ik ben zwak, sue me).
Stoppen uiterlijk per 1 maart KrL? Hebben wij een deal Mr. Blond?
van het weekend uit geweest met Yvette in Tilburg, nog steeds niet gerookt trouwens even tussendoor maar goed we kwamen thuis en onze kleren stonken naar rook van dat cafe! Ik wist niet dat rook zo stonk!
voor iedereen die stopt! Sjoe roel bik tijm!
quote:En dat uitaan was keigezellig en wordt zeker nog een keer over gedaan.
Op 19 februari 2001 11:12 schreef Armageddon het volgende:
Ok dan blauwe en KrL en BarbWat een feest, iedereen stopt met roken!
van het weekend uit geweest met Yvette in Tilburg, nog steeds niet gerookt trouwens even tussendoor maar goed we kwamen thuis en onze kleren stonken naar rook van dat cafe!
Ik wist niet dat rook zo stonk!
Verder alle stoppers: SUCCES!!! voor Arma
Yvet
quote:Ja, dus echt wel. Daar kwam ik ook achter nadat ik gestopt was.
Op 19 februari 2001 11:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik wist niet dat rook zo stonk!
En de nicotine aanslag op o.a. vitrage, schilderijtjes- en fotolijstjes, ramen, etc...
Niet roken scheelt enorm veel werk met schoonmaken.
Hou vol, sterkte, en hou ons op de hoogte.
Het idee om te stoppen kwam eigenlijk uit het niets, las een stukje in de krant wat het allemaal met je kan doen als je gstopt bent, beter ruiken en je ruikt zelf ook wat frisser
En toen uit het niets besloten te stoppen. Was daarvoor altijd van stoppen komt wel en ik stop nog niet maar tada hou het nog steeds vol.
Wat ik mensen aanraad is een dikke zak snoep te kopen heb ik ook gedaan gewoon lekker snoepen en gewoon volhouden hoe moeilijk het ook is.
Ik geef toe heb het er nu nog moeilijk mee af en toe maar je bent blij als je er af bent.
En heb mijn hele leven niet gerookt terwijl al mijn vrienden wel rookten...maar ik ben nu twee maanden geleden begonnen met roken, terwijl iedereen eigenlijk aan het stoppen is. En ik zal je wat zeggen: IK VIND HET HEERLIJK.
quote:Dit snap ik dus niet. Ik ben ook 25 en rook al vanaf mijn 16e (1e sigaret op m'n 12e). En als ik nu niet zou roken zou ik het ook echt niet gaan doen.
Op 23 februari 2001 08:24 schreef Godspeed het volgende:
maar ik ben nu twee maanden geleden begonnen met roken, terwijl iedereen eigenlijk aan het stoppen is.![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 23-02-2001 09:31]
Succes!!!!
Ben nu op dag 1, no problemo!!
quote:Goed zo! Ik rook inmiddels allang weer
Op zaterdag 03 augustus 2002 21:17 schreef Bastard het volgende:
Ik zou haast weer gaan beginnen omdat een modje mn topic heeft gesloten maar dat gun ik hem niet.Ben nu op dag 1, no problemo!!
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 21:21 schreef nikky het volgende:
ik wil ook graag stoppen met roken. alleen hou ik het nooit langer dan 1 dag vol
quote:Ik vind het verbazingwekkend makkelijk nu deze dag, dat had ik niet verwacht.
Op zaterdag 03 augustus 2002 21:19 schreef Armageddon het volgende:[..]
Goed zo! Ik rook inmiddels allang weer
quote:en ik moet het alleen doen. mijn vriendje wil nog niet stoppen
Op zaterdag 03 augustus 2002 21:30 schreef Bastard het volgende:[..]
[..]Ik vind het verbazingwekkend makkelijk nu deze dag, dat had ik niet verwacht.
Het is een kwestie van doen! Je peuken weggooien en besluiten dat je het zat bent om steeds te hoesten.
Nu heb ik dit met een clubje gedaan, we zijn gisteren tegelijk gestopt.
En nu alleen nog volhouden, mijzelf tegen houden om die peuk te pakken. Nou dat moet toch wel lukken?
Maar dan bedenk ik me weer even rustig: Dipper, steek geen peuk op anders krijg je een tumor... en dat helpt wel aardig.
Ik blijf het volhouden!!!!
Succes aan de andere stoppers!
Sterker nog,... ik begin zelfs de peuken in mijn auto te ruiken die ik nooit rook. (asbak)
En heel veel succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |