quote:In dat geval kunnen ze in de stront zakken met dat kutspel
Op donderdag 5 juni 2003 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat wisten we in GBA topic 3 al ongeveer
Golden Sun
Mario Kart
Super Mario World
Yoshi's Island
Metroid Fusion
quote:Dit mag je in V&A proberen. We praten in GAM over de spellen, en waar je ze koopt eventueel. Als je ze echt zoekt is V&A de plek
Op vrijdag 6 juni 2003 20:15 schreef sharkysharky het volgende:
ik zoek nog een paar GBA titels; iemand hier die ze weg wilt doen voor een zacht prijsje?Golden Sun
Mario Kart
Super Mario World
Yoshi's Island
Metroid Fusion
maar is goed, ik zal het niet meer doen
Maar volgens mij is het wel een leuk spelletje
.
quote:Al is het spel niets, 15 euro voor een spel + linkkabel is nie duur hoor
Op zaterdag 7 juni 2003 18:15 schreef jimjim1983 het volgende:
Is Davis Cup een leuk spel? Kost maar 15 euro met linkkabel op bartsmit.nl
quote:9,95 op frs.nl
Op zaterdag 7 juni 2003 18:15 schreef jimjim1983 het volgende:
Is Davis Cup een leuk spel? Kost maar 15 euro met linkkabel op bartsmit.nl
Een linkkabel los kost volgens mij meer.
quote:Het gaat me niet echt om die linkkabel, meer om het spel en als het spel heel slecht is dan is zelfs 15 euro teveel( of 10 bij frs)
Op zondag 8 juni 2003 11:37 schreef thaduck het volgende:[..]
Al is het spel niets, 15 euro voor een spel + linkkabel is nie duur hoor
quote:kheb em gekocht en het is echt een topspel!... ik ben nu bij stage 5 van loop 1... en tis nu al verdomd lastig... eindbaas van level 4 was echt iets te snel (ik ging dood... dus geen powerups
Op donderdag 5 juni 2003 20:21 schreef Perfect het volgende:
Gradius is een aanrader.
Ik heb de eerste loop uitgespeeld, en ben zeig met de tweede loop, ik weet niet of er nog een derde of vierde loop is, maar je bent er wel een maandje of 2/3 zoet mee.
/edit: in de handleiding staat op de laatste pagina dat er 8 stages zijn... maar niet hoeveel loops

quote:
Keep in mind that the Game Boy Advance game doesn't look bad...at all. But when you see the game running next to the original title on the Super NES, it's hard not to wonder just what the heck happened in the conversion from the console to the handheld. And to its credit, the GBA developers liven things up just a tad in specific places. Larger boss sprites, for example...and an extra scrolling background. But it's not enough to make it look as appealing as the game did (and does) on the Super NES.Winner: Super NES
quote:Het is idd wel lastig op sommige momenten ik zit nou vast in loop 2, 1e stage, zit ik ook al een weekje vast.
kheb em gekocht en het is echt een topspel!... ik ben nu bij stage 5 van loop 1... en tis nu al verdomd lastig... eindbaas van level 4 was echt iets te snel (ik ging dood... dus geen powerups ) maargoed... als er idd nog wat extra loops zijn... ben je hier idd een hele tijd mee bezig ! thnx voor de tip!
quote:Vind de GBA versie dus ronduit lelijk. Ze kunnen veel beter met dat ding. Jammer.
Op maandag 9 juni 2003 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
Verschillen tussen Donkey Kong Country op de SNES en op de GBA.
...
quote:ik heb het ff gespeeld.. en ik vond het zeker de moeite waard... vliegtuigje is iets groter dan bji Gradius... volgens mij is Phalanx ook iets realistischer... soort van Raptor maar dan van de zijkant zeg maar.. ik kan het mishebben hoor... Phalanx ligt bijna overal voor 25 euro... vind ik nog iets teveel als je ziet dat je voor 12,50 tot 15 euro al een topgame kan hebben!
Op maandag 9 juni 2003 10:53 schreef Perfect het volgende:
Draait het spel Phalanx om hetzelfde als Gradius?
En is het spel een beetje de moeite waard?
quote:
De SP krijgt een nieuw kleurtje
09-06-2003 | Jakob Dieckmann
Net zoals ieder mens kleurt ook de GameBoy Advance SP wat bij in de zon. Met de GameBoy Advance SP Flame als resultaat
In Amerika kunnen ze, na het horen van dit nieuws, hun geluk niet meer op. Ze krijgen er twee nieuwe kleuren bij! De Flame (Rood) en de Onyx (Zwart) zullen zich, vanaf 8 september, bij de Platinum (Zilver) en de Cobalt (Blauw) voegen. In Europa hebben wij de zwart gekleurde GameBoy Advance SP al sinds de launch, maar Amerika moest voor de afwisseling eens wat langer wachten.Volgens Nintendo brengen ze de nieuwe kleuren uit omdat de GameBoy Advance SP het buitengewoon goed heeft gedaan in de Verenigde Staten. Sinds de launch zijn in de Verenigde Staten al meer dan één miljoen eenheden verkocht.
Peter MacDougall van Nintendo of Amerika had hierover het volgende te vertellen.
"In our industry, any product selling more than one million units is a certified mega-hit. For Game Boy Advance SP to outsell each of the home console systems is testament to the expanding popularity of gaming on the go."
Of de Flame ook naar Europa zal komen is nog maar de vraag natuurlijk. Het zou niet de eerste keer zijn dat wij Europeanen achter het net vissen. Daarnaast blijft er ook nog een andere vraag onbeantwoord. Op de E3 stond een bol met allemaal GameBoy Advance SP's erin, het bijzondere was dat er ongeveer vijftig verschillende kleuren te bezichtigen waren. Houdt Nintendo nog wat achter de hand of is er een bedrijf dat professioneel GameBoy Advance SP's een ander kleurtje geeft?Hopelijk zal de toekomst ons en bovenal jullie uitsluitsel brengen. Natuurlijk houden we je op de hoogte.
Wat een gave kleur !
quote:
Japanese Release for Tales of Fantasia
Find out when to expect this Game Boy Advance RPG
June 09, 2003 - Namco revealed today a Japanese release date for the next Game Boy Advance entry in the Tales series of RPGs. Tales of Fantasia, a GBA port of an SNES title, will hit Japanese retail on 8/1, nearly a month prior to the 8/29 release of Tales of Symphonia for GameCube.
Reports from those who've seen it suggest that Tales of Fantasia looks and sounds better on the Game Boy Advance than it did on the SNES. Although, it probably doesn't matter that much seeing as how the hundreds of thousands of diehard fans of the series would've probably picked the game up anyway.Check back soon for more.
En ik hoop dat we ze in NL ook krijgen... Anders neem ik hem wel mee vanuit de US
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |