abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2003 @ 20:43:59 #51
20660 BAUKstEr
De online egotrip...
pi_10914133
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat wisten we in GBA topic 3 al ongeveer
In dat geval kunnen ze in de stront zakken met dat kutspel
Nou en
No compromise... 100% BAUKstEr
pi_10937848
ik zoek nog een paar GBA titels; iemand hier die ze weg wilt doen voor een zacht prijsje?

Golden Sun
Mario Kart
Super Mario World
Yoshi's Island
Metroid Fusion

vrijdag 6 juni 2003 @ 20:20:56 #53
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10937932
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 20:15 schreef sharkysharky het volgende:
ik zoek nog een paar GBA titels; iemand hier die ze weg wilt doen voor een zacht prijsje?

Golden Sun
Mario Kart
Super Mario World
Yoshi's Island
Metroid Fusion

Dit mag je in V&A proberen. We praten in GAM over de spellen, en waar je ze koopt eventueel. Als je ze echt zoekt is V&A de plek
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_10938006
is goed; maar ik zag al meerdere mensen in de threads hier aan hun spellen komen, dus ik dacht ik probeer het maar.

maar is goed, ik zal het niet meer doen

pi_10951804
Is Davis Cup een leuk spel? Kost maar 15 euro met linkkabel op bartsmit.nl
pi_10956726
Vandaag viel Golden Sun 2 in de bus . Dat paswoord waarmee je je savegames kunt overzetten, gaat trouwend helemaal nergens over . Er zijn drie paswoordversies, het verschil zit hem erin welke gegevens je over wil zetten. Je kan alleen de levels en de djinns overzetten, maar ook de character settings en de voorwerpen. Het paswoord wordt dan een stuk langer, 6 pagina's!!, met ongeveer 40 tekens per pagina . Ik heb er een paar keer over gedaan voordat ik hem goed had ingevuld .

Maar volgens mij is het wel een leuk spelletje .

zondag 8 juni 2003 @ 11:37:15 #57
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_10961097
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 18:15 schreef jimjim1983 het volgende:
Al is het spel niets, 15 euro voor een spel + linkkabel is nie duur hoor
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_10961298
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 18:15 schreef jimjim1983 het volgende:
9,95 op frs.nl

Een linkkabel los kost volgens mij meer.

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 8 juni 2003 @ 12:37:44 #59
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_10961917
quote:
Op zondag 8 juni 2003 11:37 schreef thaduck het volgende:

[..]

Al is het spel niets, 15 euro voor een spel + linkkabel is nie duur hoor

Het gaat me niet echt om die linkkabel, meer om het spel en als het spel heel slecht is dan is zelfs 15 euro teveel( of 10 bij frs)
pi_10972040
Hoe kom ik bij Monkeyball jr. verder bij floor 9 bij de advanced levels?
Ik heb al een aanloop geprobeerd zeg maar, en ook tegen die dingen aan zitten beuken, maar ik kom maar niet op dat klote platform.
2006...
pi_10974517
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 20:21 schreef Perfect het volgende:
Gradius is een aanrader.
Ik heb de eerste loop uitgespeeld, en ben zeig met de tweede loop, ik weet niet of er nog een derde of vierde loop is, maar je bent er wel een maandje of 2/3 zoet mee.
kheb em gekocht en het is echt een topspel!... ik ben nu bij stage 5 van loop 1... en tis nu al verdomd lastig... eindbaas van level 4 was echt iets te snel (ik ging dood... dus geen powerups ) maargoed... als er idd nog wat extra loops zijn... ben je hier idd een hele tijd mee bezig ! thnx voor de tip!

/edit: in de handleiding staat op de laatste pagina dat er 8 stages zijn... maar niet hoeveel loops

maandag 9 juni 2003 @ 09:51:54 #62
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10980025
Verschillen tussen Donkey Kong Country op de SNES en op de GBA.

quote:
Keep in mind that the Game Boy Advance game doesn't look bad...at all. But when you see the game running next to the original title on the Super NES, it's hard not to wonder just what the heck happened in the conversion from the console to the handheld. And to its credit, the GBA developers liven things up just a tad in specific places. Larger boss sprites, for example...and an extra scrolling background. But it's not enough to make it look as appealing as the game did (and does) on the Super NES.

Winner: Super NES

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_10980360
quote:
kheb em gekocht en het is echt een topspel!... ik ben nu bij stage 5 van loop 1... en tis nu al verdomd lastig... eindbaas van level 4 was echt iets te snel (ik ging dood... dus geen powerups ) maargoed... als er idd nog wat extra loops zijn... ben je hier idd een hele tijd mee bezig ! thnx voor de tip!
Het is idd wel lastig op sommige momenten ik zit nou vast in loop 2, 1e stage, zit ik ook al een weekje vast.
2006...
pi_10980709
Draait het spel Phalanx om hetzelfde als Gradius?
En is het spel een beetje de moeite waard?
2006...
  maandag 9 juni 2003 @ 10:55:51 #65
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10980752
quote:
Op maandag 9 juni 2003 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
Verschillen tussen Donkey Kong Country op de SNES en op de GBA.
...
Vind de GBA versie dus ronduit lelijk. Ze kunnen veel beter met dat ding. Jammer.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 9 juni 2003 @ 14:57:24 #66
3415 Webby
1 omhoog!
pi_10984585
Finally ...

Sinds vrijdag een GBA SP en sinds zaterdag Super Mario Advance 2.
Heb al meer dan de helft van de game uitgespeeld

Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_10989138
quote:
Op maandag 9 juni 2003 10:53 schreef Perfect het volgende:
Draait het spel Phalanx om hetzelfde als Gradius?
En is het spel een beetje de moeite waard?
ik heb het ff gespeeld.. en ik vond het zeker de moeite waard... vliegtuigje is iets groter dan bji Gradius... volgens mij is Phalanx ook iets realistischer... soort van Raptor maar dan van de zijkant zeg maar.. ik kan het mishebben hoor... Phalanx ligt bijna overal voor 25 euro... vind ik nog iets teveel als je ziet dat je voor 12,50 tot 15 euro al een topgame kan hebben!
pi_10989208
Ik heb afgelopen week mijn Gameboy Advance verkocht.
Dus ik ga van de week maar een keer naar de stad om een SP te halen
pi_10989217
Bij de onze e-plaza ligt hij volgens mijn tussen de 10 en 15 euro
2006...
  maandag 9 juni 2003 @ 19:15:01 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10989781
InsideGamer:
quote:
De SP krijgt een nieuw kleurtje

09-06-2003 | Jakob Dieckmann

Net zoals ieder mens kleurt ook de GameBoy Advance SP wat bij in de zon. Met de GameBoy Advance SP Flame als resultaat

In Amerika kunnen ze, na het horen van dit nieuws, hun geluk niet meer op. Ze krijgen er twee nieuwe kleuren bij! De Flame (Rood) en de Onyx (Zwart) zullen zich, vanaf 8 september, bij de Platinum (Zilver) en de Cobalt (Blauw) voegen. In Europa hebben wij de zwart gekleurde GameBoy Advance SP al sinds de launch, maar Amerika moest voor de afwisseling eens wat langer wachten.

Volgens Nintendo brengen ze de nieuwe kleuren uit omdat de GameBoy Advance SP het buitengewoon goed heeft gedaan in de Verenigde Staten. Sinds de launch zijn in de Verenigde Staten al meer dan één miljoen eenheden verkocht.

Peter MacDougall van Nintendo of Amerika had hierover het volgende te vertellen.

"In our industry, any product selling more than one million units is a certified mega-hit. For Game Boy Advance SP to outsell each of the home console systems is testament to the expanding popularity of gaming on the go."

Of de Flame ook naar Europa zal komen is nog maar de vraag natuurlijk. Het zou niet de eerste keer zijn dat wij Europeanen achter het net vissen. Daarnaast blijft er ook nog een andere vraag onbeantwoord. Op de E3 stond een bol met allemaal GameBoy Advance SP's erin, het bijzondere was dat er ongeveer vijftig verschillende kleuren te bezichtigen waren. Houdt Nintendo nog wat achter de hand of is er een bedrijf dat professioneel GameBoy Advance SP's een ander kleurtje geeft?

Hopelijk zal de toekomst ons en bovenal jullie uitsluitsel brengen. Natuurlijk houden we je op de hoogte.

Wat een gave kleur !

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 9 juni 2003 @ 19:17:27 #71
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10989841
IGN:
quote:
Japanese Release for Tales of Fantasia
Find out when to expect this Game Boy Advance RPG

June 09, 2003 - Namco revealed today a Japanese release date for the next Game Boy Advance entry in the Tales series of RPGs. Tales of Fantasia, a GBA port of an SNES title, will hit Japanese retail on 8/1, nearly a month prior to the 8/29 release of Tales of Symphonia for GameCube.
Reports from those who've seen it suggest that Tales of Fantasia looks and sounds better on the Game Boy Advance than it did on the SNES. Although, it probably doesn't matter that much seeing as how the hundreds of thousands of diehard fans of the series would've probably picked the game up anyway.

Check back soon for more.

pi_10989923
Ja die rode vnd ik ook een mooie kleur, die zou ik wel willen hebben, maar ik heb al een zilvere
2006...
  maandag 9 juni 2003 @ 19:22:31 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10989944
Ben benieuwd of er nog meer kleuren komen. Oranje of Emerald (net als de Cubes in Japan) lijken me ook wel erg gaaf !

En ik hoop dat we ze in NL ook krijgen... Anders neem ik hem wel mee vanuit de US

pi_10990074
Amerika heeft het goed wat betreft games aanbod enzo.
Veel eerder, en misschien krijgen wij die rode niet eens
2006...
  maandag 9 juni 2003 @ 20:43:35 #75
23048 MizZiCiNi
azn is a beautiful thing ;)
pi_10992017
Weet iemand hoe je een GBA cartridge kan resetten?
iNnOcEnT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')