Ik word er serieus misselijk van
En ik moet nog ontbijten hier op ut werk
quote:Is van een pedofielen vereniging
Op dinsdag 3 juni 2003 09:16 schreef _Administr8or_ het volgende:wat doet hij op de radio dan?
quote:hij doet cd'tjes in de goede laatjes en babbelt ze aan elkaar.
Op dinsdag 3 juni 2003 09:17 schreef MrTorture het volgende:
brrren waarom is hij op de radio
quote:ziek figuur
Op dinsdag 3 juni 2003 09:17 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Is van een pedofielen vereniging
[edit]
die gast dus, jij niet
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door _Administr8or_ op 03-06-2003 09:21]
hij lult zichzelf volledig tegen!
wat een malloot
quote:ik!
Op dinsdag 3 juni 2003 09:18 schreef ChillyWilly het volgende:
Wie luistert er ook naar 538???![]()
Maar die gast op de radio spoort echt niet .
Sex met kinderen onder de 10, gadverdamme!!!!
Echt ziek voor woorden
<edit> ff layout aangepast, was een beetje rare opbouw </edit>
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 03-06-2003 09:24]
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 09:22 schreef erikh het volgende:
Edwin wordt boos.Maar die gast spoort echt niet op de radio.
Sex met kinderen onder de 10, gadverdamme!!!!
Echt ziek voor woorden
Go Edwin!!!! Hij is echt pissed op die vent
quote:Nee, want op de een of andere manier blijf je dan toch luisteren...
Op dinsdag 3 juni 2003 09:16 schreef Maaikietje het volgende:
ideetje... zet de radio ff uit!
Nee, ik word er niet geil van
quote:Ik heb nog 2 minuten gehoord, wat een ongelooflijke smerige kerel was dat
Op dinsdag 3 juni 2003 09:23 schreef Bhorka het volgende:
*radioaanzet*Kut, te laat
Hij zei ook dat er "veel meer mensen die gevoelens hadden dan jij denkt"....
Maar bah!!! wat een ziekelijke vent zeg.. Echt heel erg zielig....
'Op een eilandje en bom erop!'
heeft een mooi ff vastgeluld
wat een mafketel zeg die kerel
quote:pedo: Kinderen kunnen zelf beslissen of ze hun eerste ervaringen willen hebben met een ouder iemand
Op dinsdag 3 juni 2003 09:29 schreef Sjaakman het volgende:
Kan iemand effe de strekking van het gesprek intikken plz?
Edwin: Vind ik niet
Pedo: wellus
quote:Hij zei tegen Edwin Evers dat er veel meer mensen pedo zijn dan wij denken. Over 50 jaar zullen dat er veel meer zijn. Onder homo's kwam hij een groot percentage tegen, maar ook onder ouders
Je hoort wel eens verhalen van ranzige ouders, maar een groot percentage, hij is niet helemaal lekker in zn hoofd... Alles wordt vertekend door het lopen krikken van minderjarigen..
quote:Die gast is dwaas
Op dinsdag 3 juni 2003 09:31 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
pedo: Kinderen kunnen zelf beslissen of ze hun eerste ervaringen willen hebben met een ouder iemand
Edwin: Vind ik niet
Pedo: wellus
quote:Pedo: Sex met kinderen onder de 10 is goed.
Simpel mannetje die pedo, merkte je aan alles. Kan ook niet anders met zo'n gedachtengang.
quote:In mijn haast en verontwaardiging vergeten te typen...
538 eternal suckage, luister gewoon YorinFM veel beter qua muziekkeuze en gelul er tussen door.
* Diaboluzzz heeft 538 jaren geleden al op nonactief gezet nadat ze dachten dat ze zooooooooooooooooooooooo grappig waren dat het me de strot uit kwam.
quote:Jah .. wist die ook nog te vertellen dat er onder homo's en ouders veel pedo's waren.
Op dinsdag 3 juni 2003 09:31 schreef Sjaakman het volgende:
Die gast is dwaas
quote:ja we weten het... maar het gaat hier niet om de zender maar om de pedo op de radio.. dus nu OPZOUTEN!
Op dinsdag 3 juni 2003 09:35 schreef Diaboluzzz het volgende:
krijg je als je naar dat soort poep zenders luisterd538 eternal suckage, luister gewoon YorinFM veel beter qua muziekkeuze en gelul er tussen door.
* Diaboluzzz heeft 538 jaren geleden al op nonactief gezet nadat ze dachten dat ze zooooooooooooooooooooooo grappig waren dat het me de strot uit kwam.
quote:Danku, danku
Op dinsdag 3 juni 2003 09:37 schreef Sh4keM het volgende:[..]
ja we weten het... maar het gaat hier niet om de zender maar om de pedo op de radio.. dus nu OPZOUTEN!
quote:dwaas? hartstikke ziek in zn kop
Op dinsdag 3 juni 2003 09:31 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Die gast is dwaas
Wat een zieke vent is dat zeg, heb het niet gehoord, maar dit is echt fout. Pedo's zouden ze direct in een psychiatrische inrichting moeten opsluiten.
En ouders die pedo zijn, walgelijk, ik hoop dat die ook achter tralies komen.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 09:37 schreef Sh4keM het volgende:[..]
ja we weten het... maar het gaat hier niet om de zender maar om de pedo op de radio.. dus nu OPZOUTEN!
Ook verteld hij dat veel mensen een kind onderschatten. Volgens hem zijn kinderen op een leeftijd van 8 jaar capabel genoeg om zelf te beslissen of ze sex met bijvoorbeeld een kerel van 40 willen...
Hij verdedigde zich met het punt dat het allemaal vrijheid van meningsuiting was.. Over 50 jaar zullen heel veel mensen dat zeggen.
Op de vraag: Vind je het niet smerig antwoorde hij dat er veel dingen in sex als smerig en verwerpelijk kunnen gezien worden, en dat de sex met kinderen en een taboe-sfeer zit... Nogmaals: Hij verwachte dat er over 50 jaar veel meer volwassenen pedofiel zouden zijn.
Oook vertelde hij dat Pim Fortuyn sex met minderjarigen niet afkeurde dit zou hij een keer aangegeven hebben in een intervieuw...
Mijn advies:
Opknopen zown gozer!!
quote:Dat heb ik toen ook gehoord maar Pim had het toen over een 17 jarige jongen die hij leuk vond maar nooit wat mee gedaan heeft. Zit nogal een verschil in.
Op dinsdag 3 juni 2003 09:49 schreef N-I-X het volgende:
Oook vertelde hij dat Pim Fortuyn sex met minderjarigen niet afkeurde dit zou hij een keer aangegeven hebben in een intervieuw...
quote:Yep, zielige club. Ze hebben ook een website (iets met org).
Op dinsdag 3 juni 2003 09:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
zeker van de stichting martijn ofzo.
quote:http://www.martijn.org/
Op dinsdag 3 juni 2003 09:54 schreef K3 het volgende:[..]
Yep, zielige club. Ze hebben ook een website (iets met org).
quote:Kleine correctie. Hij zei dat er over een jaar of 50 veel meer mensen anders tegenover zijn geaardheid zullen aankijken. Edwin vond dat maar koffie dik kijken...
Op dinsdag 3 juni 2003 09:31 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Hij zei tegen Edwin Evers dat er veel meer mensen pedo zijn dan wij denken. Over 50 jaar zullen dat er veel meer zijn. Onder homo's kwam hij een groot percentage tegen, maar ook onder ouders
zei hij!
Je hoort wel eens verhalen van ranzige ouders, maar een groot percentage, hij is niet helemaal lekker in zn hoofd...
Alles wordt vertekend door het lopen krikken van minderjarigen..
Wat me verder opviel is dat ie zich probeerde voor te doen als dé spreekbuis van pedo gemeenschap. Dat terwijl zo'n beetje al onze eigen fok pedo's in hun reacties aangeven niet eens te zijn met de standpunten van deze martijn stichting . Die man is gewoon niet goed in zijn hoofd. Of zitten onze eigen fok pedo's ons allemaal voor de gek te houden?
quote:'Als één van de eerste herinneringen dien ik hier gewag te maken van bepaalde visioenen, half droom, half dagdroom, welke zonder meer erotisch van aard waren en zich regelmatig voordeden vlak voor het slapen gaan. Ik stelde mij voor dat ik gehurkt op de vloer zat, omgeven door een groep naakte volwassen mannen, zeelieden zoals ik die in de straten van Bristol placht te zien. Hun lichamelijk contact verschafte mij een scherp en geheimzinnig genot.
Op dinsdag 3 juni 2003 09:57 schreef SpleeffY het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Trancemaster op 03-06-2003 10:00]
Blijkbaar niet dus. .
quote:wat ik net (niet helemaal letterlijk) kwoote waren zijn woorden. Ik ben helemaal niet bekend met het verhaal dat Pim Fortuyn ooit heeft gesproken over een 17 jarige jongen...
Op dinsdag 3 juni 2003 09:53 schreef erikh het volgende:[..]
Dat heb ik toen ook gehoord maar Pim had het toen over een 17 jarige jongen die hij leuk vond maar nooit wat mee gedaan heeft. Zit nogal een verschil in.
*Die pedo was idd boos dat ze niet naar die homodag mochten, alleen ze waren wel van plan om gewoon heen te gaan... Dat was volgens mij ook de reden waarom hij op de radio kwam
quote:Dat snap ik, Pim heeft in een interview ooit gezegd dat hij een 17 jarige oberl euk vond maar er nooit wat mee gedaan heeft verder. Dat is alles, 17 valt niet echt onder pedofilie.
Op dinsdag 3 juni 2003 10:00 schreef N-I-X het volgende:[..]
wat ik net (niet helemaal letterlijk) kwoote waren zijn woorden. Ik ben helemaal niet bekend met het verhaal dat Pim Fortuyn ooit heeft gesproken over een 17 jarige jongen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |