abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10844569
Of het echt verstandig is om dit op het Fok! forum te vragen weet ik niet (qua lage aantal serieuze reacties), maar ik ben nogal wanhopig volgens mij. Ik heb nog een search gedaan, maar heb toch liever m'n eigen topic hierover (heb wel wat zelfmeelij). Het heeft wel iets weg van dit topic (of is het deze?).

Volgende week is het 3 maanden geleden dat het uitgegaan is met mijn vriendin. Het ging niet meer. Dat dachten we. Nou, ja, zij denkt het nog steeds, maar ik nu dus niet meer. Het moment dat ze het uitmaakte was ik volledig van de kaart, ik kon zelfs niet meer met de scooter naar huis. Het ging een tijdje best goed, maar volgens mij vanaf het moment dat zij met een andere jongen gegaan is, ben ik weer helemaal gek op haar. Ik kan aan niets anders denken dan haar. Fok! en vrienden helpen wel, maar dat heb ik niet altijd bij de hand.
Ze was al enige tijd aan het sletten, wat ze naar eigen zeggen nogal leuk vond om te doen. Sinds gisteravond heeft ze een vriend (net als ik is hij nogal een loser). En natuurlijk al meteen weer gevingerd door hem. Tegen mij zei ze dat ik haar meteen mocht vingeren omdat ze zich zo goed voelde bij mij (ik was de eerste voor haar), nou, bij hem voelt ze zich dus ook goed. Eén leuk ding vertelde ze wel, mijn pik is groter dan de zijne, maar of dat de situatie nu verbeterd...

Wat moet ik nu doen? Ze wordt echt gek van me volgens mij (ikzelf word namelijk al gek van me). Ik wil haar zo graag terug. Ik ben nogal labiel en emotioneel zeer instabiel (zeker nu), maar bij haar voelde ik mij goed. Tuurlijk had ze wel slechte kanten, maar die wil ik nog steeds niet zien.
Wie weet hoe ik over haar heen kan komen? Of moet ik dat niet doen en moet ik m'n hele leven achter haar aan blijven zitten? Ze houdt nog wel van me en geeft nog wel om me... 'maar niet meer op die manier'.

Nou, ik zal strax wel weer allemaal stomme reacties krijgen hierop, maar ik heb het nu in ieder geval een beetje van me af kunnen schrijven (opzich had ik dit ook wel in een Word document kunnen doen...)

Mochten mensen dit hele stuk niet willen lezen, de vraag luidt: Hoe kan ik mijn ex vergeten en verder gaan met m'n leven? Of moet ik dat niet?

P.S. Zij die de moeite doen serieus te reageren of alleen al hiernaar te kijken: TNX!

//edit

Ik 17, zij 16 jaar. Op 6 dagen na een jaar met elkaar gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door Thenex op 03-06-2003 08:49]

Puede ser que la vida me guíe hasta el sol...
pi_10844601
Ik zou haar idd "gewoon" vergeten.
Zo te horen heeft ze geen goede invloed op je!
Hoe je door deze periode heen moet is natuurlijk persoonlijk, maar één ding staat vast, zorg dat je wat aan je hoofd hebt, dat je wat te doen hebt. Maakt niert uit wat, zorg dat je ergens anders mee bezig bent. Ga je vrienden lastig vallen ofzo (echte vrienden kunnen hier wel een tijdje tegen ).

Suc6 ermee

pi_10844604
Ik ben altijd serieus
maar ga eens uit met vrienden zoek een andere vriendin
ga met je vrienden wat doen en je vergeet haaar makkelijk
of probeer het uit te praten met haar
Of zoek gewoon een andere leuke vriendin
  dinsdag 3 juni 2003 @ 08:36:03 #4
50548 wu-tang
Crazy Ass Crackhead
pi_10844606
Hmmz.. als je vriendin je van alles vertelt over wat ze allemaal met die gozer doet en wie er een grotere pik heeft lijkt me nou niet echt leuk om te horen..

Maar ja, of ze probeert je jaloers te maken of ze wil je duidelijk maken dat het echt voorbij is..

Als ik jou was zou ik er proberen niet te veel aandacht aan te besteden en eventueel zelf een ander meisje te zoeken, en in de tussentijd veel dingen doen die je aandacht afleiden..

--Picture Me Rollin--
  dinsdag 3 juni 2003 @ 08:37:18 #5
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_10844615
she aint worth you

vergeet haar
ga op zoektocht naar een ander

Dubbel zo Frissss
pi_10844621
volgens mij past dit topic beter in onzin
pi_10844622
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 08:35 schreef xtravical het volgende:
Ik ben altijd serieus
maar ga eens uit met vrienden zoek een andere vriendin
ga met je vrienden wat doen en je vergeet haaar makkelijk
of probeer het uit te praten met haar
Ik kan wel uitgaan met m'n vrienden, maar wat kom ik dan tegen!? BReeZaH-sletjes. En met mijn uiterlijk en (zoals boven al beschreven) nogal instabiele innerlijk is het niet makkelijk om aan een nieuwe vriendin te komen...
Uitpraten met haar lukt niet... ik mag het nooit over mijn gevoelens hebben bij haar...
pi_10844627
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 08:38 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij past dit topic beter in onzin
Kan je me dan ook vertellen waarom je dat vindt!?
pi_10844633
Vergeten lukt niet. Dus dat is een advies dat ik je niet kan geven.

Bezig zijn en blijven met dingen die je afleiden helpen de tijd te verdrijven, en neem maar van mij aan : naarmate de tijd vordert, slijt dit k*tgevoel.

Een heel simpel, duidelijk gesprek met je ex kan evt. ook helpen. Geef gewoon jezelf "bloot", en zie hoe ze reageert.

Ik denk dat je wat positiever over jezelf moet denken, en sluit je niet af voor anderen. Voor je het weet kom je iemand anders tegen........

pi_10844638
Wat zei jij daar? nooit over gevoelens bij haar praten?
WTF denkt ze !?
ze is je niet waard jij verdiend wel beter
Als die vriendin zo snel aan vrienden komt (ze pakt heus geen lelijke, houd in dat jij ook niet een van de lelijkste ben)
en de meeste ZEGGEN wel dat ze op innerlijk vallen maar 99% valt gewoon op uiterlijk
Dus veel succes
pi_10844644
Mag ik misschien vragen hoe oud je bent en hoe oud zij is?
Ik krijg een beetje het idee dat we hier te maken hebben met een gevalletje 'kalverliefde'. Het is natuurlihk heel kut dat je nog zo veel voor haar voelt en het helpt natuurlijk niet echt dat ze alle details over haar nieuwe vriendje, inclusief een verslag van de vingerpraktijken, met je gaat bespreken, dan levert een hoop jaloezie op. Maar je kunt het ook anders bekijken, misschien doet ze dat juist om je te dissen. Als jij het nu ziet als dissen, dan geeft je dat misschien een manier om haar uit je hoofd te zetten. Ze zit je te stangen, met je gevoelens te spelen door over haar nieuwe vriendje te vertellen. Dat is niet aardig...
  dinsdag 3 juni 2003 @ 08:41:27 #12
13264 U-lerZzZ
www.Fh2.nl
pi_10844646
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 08:28 schreef Thenex het volgende:
En natuurlijk al meteen weer gevingerd door hem.
Natuurlijk! .
Wie?
pi_10844649
Ik zou haar inderdaad proberen over haar heen te komen hoe moeilijk dat ook is. En probeer tot je over haar heen bent zo weinig mogelijk contact met haar te hebben, flikker haar uit je msn lijst zodat je haar namen niet ziet waar ze haar nieuwe vriendje in heeft staan, haal haar smsjes uit je mobiel etc etc....

(en wees blij dat je lul iig groter is )

[Dit bericht is gewijzigd door ee-04 op 03-06-2003 08:43]

- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_10844653
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 08:35 schreef xtravical het volgende:

zoek een andere vriendin
...............
..............

Wrong..........

Voor haar is hij natuurlijk ook de eerste die haar "vingert", daar kan je de donder op zeggen. Hoe lang heb je met haar gehad? In mijn ogen is ze een beetje een los typje. Hoe oud is die meid? Klink iig nog niet echt volwassen.

Ik zou gewoon rustig aan doen komende tijd, en zeker niet je verdriet verdringen door een andere vriendin te nemen... dan heb je een vriendin "om het hebben" en niet omdat je verliefd bent. Ga gewoon veel stappen (lees : Bier drinken ).

Bij je vrienden zal je ook wel steun kunnen vinden... en tegen je (inmiddels) ex. zou ik zeggen dat ik de zoetsappige details niet hoef te weten.

-Eggy

Lambo of Rekt
pi_10844655
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 08:38 schreef Thenex het volgende:

[..]

Ik kan wel uitgaan met m'n vrienden, maar wat kom ik dan tegen!? BReeZaH-sletjes. En met mijn uiterlijk en (zoals boven al beschreven) nogal instabiele innerlijk is het niet makkelijk om aan een nieuwe vriendin te komen...
Uitpraten met haar lukt niet... ik mag het nooit over mijn gevoelens hebben bij haar...

het klinkt raar, maar een echte gaat niet voor het uiterlijk...
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_10844660
Het zal even duren, maar dan heb je schijt aan haar! Dan ben je blij dat het uit is! Je gelooft het niet, maar dat deed ik ook niet!
_you are all weirdos
pi_10844665
Je zegt het zelfde als iedereen alleen je verwoord het anders
  dinsdag 3 juni 2003 @ 08:43:48 #18
53611 Thenex
ECdL-fan
pi_10844666
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 08:41 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Mag ik misschien vragen hoe oud je bent en hoe oud zij is?
[...]
Ik 17 (24/06 18)
Zij 16
We kregen met elkaar toen ik 16 was en zij 15, we hebben op 6 dagen na een jaar gehad...
pi_10844667
Het komt mij niet cht serieus over, maar ik kan me vergissen.
quote:
Of het echt verstandig is om dit op het Fok! forum te vragen weet ik niet (qua lage aantal serieuze reacties), maar ik ben nogal wanhopig volgens mij. Ik heb nog een search gedaan, maar heb toch liever m'n eigen topic hierover (heb wel wat zelfmeelij). Het heeft wel iets weg van dit topic (of is het deze?).

Volgende week is het 3 maanden geleden dat het uitgegaan is met mijn vriendin. Het ging niet meer. Dat dachten we. Nou, ja, zij denkt het nog steeds, maar ik nu dus niet meer. Het moment dat ze het uitmaakte was ik volledig van de kaart, ik kon zelfs niet meer met de scooter naar huis. Het ging een tijdje best goed, maar volgens mij vanaf het moment dat zij met een andere jongen gegaan is, ben ik weer helemaal gek op haar. Ik kan aan niets anders denken dan haar. Fok! en vrienden helpen wel, maar dat heb ik niet altijd bij de hand.
Ze was al enige tijd aan het sletten, wat ze naar eigen zeggen nogal leuk vond om te doen. Sinds gisteravond heeft ze een vriend (net als ik is hij nogal een loser). En natuurlijk al meteen weer gevingerd door hem. Tegen mij zei ze dat ik haar meteen mocht vingeren omdat ze zich zo goed voelde bij mij (ik was de eerste voor haar), nou, bij hem voelt ze zich dus ook goed. Eén leuk ding vertelde ze wel, mijn pik is groter dan de zijne, maar of dat de situatie nu verbeterd...

Wat moet ik nu doen? Ze wordt echt gek van me volgens mij (ikzelf word namelijk al gek van me). Ik wil haar zo graag terug. Ik ben nogal labiel en emotioneel zeer instabiel (zeker nu), maar bij haar voelde ik mij goed. Tuurlijk had ze wel slechte kanten, maar die wil ik nog steeds niet zien.
Wie weet hoe ik over haar heen kan komen? Of moet ik dat niet doen en moet ik m'n hele leven achter haar aan blijven zitten? Ze houdt nog wel van me en geeft nog wel om me... 'maar niet meer op die manier'.

Nou, ik zal strax wel weer allemaal stomme reacties krijgen hierop, maar ik heb het nu in ieder geval een beetje van me af kunnen schrijven (opzich had ik dit ook wel in een Word document kunnen doen...)

Mochten mensen dit hele stuk niet willen lezen, de vraag luidt: Hoe kan ik mijn ex vergeten en verder gaan met m'n leven? Of moet ik dat niet?

P.S. Zij die de moeite doen serieus te reageren of alleen al hiernaar te kijken: TNX!

dinsdag 3 juni 2003 @ 08:45:06 #20
53611 Thenex
ECdL-fan
pi_10844678
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 08:42 schreef spinnertje het volgende:

[..]

het klinkt raar, maar een echte gaat niet voor het uiterlijk...

Hebben die inhoud dan!?
pi_10844681
quote:
Edit: off topic
.

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 03-06-2003 10:40]

pi_10844683
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 08:38 schreef Thenex het volgende:

[..]

Je ex is erger als een BrEeZaH als ik het zo lees..
Lambo of Rekt
  dinsdag 3 juni 2003 @ 08:45:54 #23
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_10844684
Ik weet niet wat je leeftijd is, maar heb wel het volgende advies.

De vraag is wil je wel een vriendin die zo makkelijk met een andere jongen gaat?
Je antwoord zou dan moeten zijn nee.
Onzekerheid bij je zelf, tja ik denk dat iedereen daar last van heeft (mensen die anders beweren tja geloof ze niet)
Wat beteft uiterlijk tja dat heb je zelf in de hand, ikzelf ben langzaam begonnen met het trainen van mijn lichaam 's ochtends en 's avonds.
Ik raad aan 's ochtends opdrukken buikspieroefeningen of gewoon half uurtje zwemmen. en 's avonds idem. Binnen 2 mnd heb je dan al een totaal andere bouw.

Joh maak je verder niet druk genoeg vrouwen op de wereld die zeker weten een stuk leuker zijn. (ik weet het te standaard) meer dan 2/3 van de vrouwen tussen 24 -35 jr zijn vrijgezel en 3/5 van de vrouwen tussen 18-22

dus succes

het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
  dinsdag 3 juni 2003 @ 08:47:24 #24
53611 Thenex
ECdL-fan
pi_10844703
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 08:43 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Ok sorry dat ik probeer er vrolijk onder te blijven. Zo ben ik nu eenmaal, als ik ruzie had met m'n vriendin kon ik het ook nooit laten om iets grappigs te zeggen als dat nodig was. Nu niet denken dat ik nooit serieus kan zijn, want tijdens de coïtus ben ik HEEL serieus (jaja, ook een grapje hierin... )
pi_10844707
eeh gadverdamme moet al dat overdreven gepast nou..
quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')