quote:Hmmm apart, hier was overigens ooit eens een Southpark aan afgeleid, alleen ging de hamster de omgekeerde weg omhoog in het lichaam en kwam hij aan het eind van de aflevering in de mond uit.
Op maandag 27 mei 2002 16:31 schreef Cliquety het volgende:
Gerbilisme, of het plaatsen van kleine diertjes, torren en insecten in de anus is al lange tijd bekend en populair in de gay wereld.Puur practisch gaat het als volgt: men steekt een PVC buis een aantal centimeter in de anus en giet volgens de torretjes en weet ik wat ze allemaal gebruiken in de PVC buis (eventueel zou hier ook een trechter gebruikt kunnen worden zodat er niet zo veel naast valt).
Het gevoel dat de diertjes in de anus geven door het bewegen wordt door hen dus als zeer aangenaam ervaren.Heeft iemand enig idee over de hoeveelheid mensen die zich hier mee bezig houden? en in welke soorten millieus dit het meest voorkomt? Wordt dit ook door hetero mensen gepractiseerd?
-Cliquety
Maar goed, ik heb nog nooit een levend wezen in mijn aars gedaan en ik ben dat niet van plan ook. Maar ja, er zijn altijd wel meer "sicko's" die dat wel doen...
Die gasten moeten ze meteen oppakken, en eventjes naar de psychiator sturen. Zieke mensen heb je toch he.
[Dit bericht is gewijzigd door TechXP op 02-06-2003 23:54]
quote:kwam dit topic via via tegen
Op maandag 2 juni 2003 23:51 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Op welke zoekterm heb jij gezocht?
Ik vind het trouwens een zieke gedachte.
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:53 schreef Lucille het volgende:
Het hardnekkige gerucht gaat dat Richard Gere ooit in een ziekenhuis kwam met een hamster in zijn anus.
quote:en dat ron brandsteder ooit eens met een prostituee in een hotel heeft gepoepsext...
Op maandag 2 juni 2003 23:53 schreef Lucille het volgende:
Het hardnekkige gerucht gaat dat Richard Gere ooit in een ziekenhuis kwam met een hamster in zijn anus.
oh dit staat niet in onzin? .
quote:uiteraard, zie o.a. je avatar en nickname
Op maandag 2 juni 2003 23:54 schreef Kapmes het volgende:
Brr...Zou er nog iets zijn dat nog verder gaat dan dit
quote:in de anus van een olifant kruipen?
Op maandag 2 juni 2003 23:54 schreef Kapmes het volgende:
Brr...Zou er nog iets zijn dat nog verder gaat dan dit
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:51 schreef TechXP het volgende:Die gasten moeten ze meteen oppakken,
quote:omdat hij geen beestjes heeft
Op maandag 2 juni 2003 23:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Omdat het niet in jouw belevingswereld past?
kan me een hoop voorstellen, maar dit...
quote:Ja, je hebt er ook zo'n last van he, als andere mensen dat doen.
Op maandag 2 juni 2003 23:51 schreef TechXP het volgende:
Die gasten moeten ze meteen oppakken, en eventjes naar de psychiator sturen. Zieke mensen heb je toch he.
hier staat het toch allemaal als false te boek en dat hoop ik maar, dat slaapt rustiger vannacht:)
Rioolbuis in je reet
olifant erin
ff aanstampen.....
Ik kan je zeggen, een HEEEEEEL APART gevoel.......
quote:Het feit dat iemand uberhaupt zoiets bedenkt zegt op zich al genoeg..
Op dinsdag 3 juni 2003 00:03 schreef Pharkus het volgende:
http://www.snopes.com/risque/homosex/gerbil.htmhier staat het toch allemaal als false te boek en dat hoop ik maar, dat slaapt rustiger vannacht:)
quote:Grote onzin. Broodje aap, en dergelijke.
Op maandag 27 mei 2002 16:31 schreef Cliquety het volgende:
Gerbilisme, of het plaatsen van kleine diertjes, torren en insecten in de anus is al lange tijd bekend en populair in de gay wereld.
Schopje naar ONZ.
quote:Met die olifant was echt!
Op dinsdag 3 juni 2003 00:05 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Grote onzin. Broodje aap, en dergelijke.
Schopje naar ONZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |