Goede morgen
quote:Ergens deze maand moet hij beginnen bij zijn nieuwe baas.
Op woensdag 4 juni 2003 08:58 schreef BroesWillems het volgende:[..]
[..]Die heb ik al lang niet meer gezien.... Ohja, die had 'vakantie' ofniet? een andere baan ofzo?
maar Slashme lukt het je wel om www.ptameet.tk weer bij te werken, of dat je hem weggeeft aan iemand die er verstand heeft en het wil doen niet aan mij dus heb er de balle verstand van
quote:ey zit jij int OLC nu?
Op woensdag 4 juni 2003 09:19 schreef PeuRac het volgende:
Maar eens kijken dan met die meet, desnoods doen we het na de zomer (geziende temp en het feit dat de meesten geen airco in de auto hebben). Maar het probleem is dat ik na de zomer nauwelijks tijd heb. In de zomer gaat nog wel (hoewel ik dan ook druk ben).naar Slashme lukt het je wel om www.ptameet.tk weer on-line te maken, of dat je hem weggeeft aan iemand die er verstand heeft en het wil doen niet aan mij dus heb er de balle verstand van
quote:Gelukkig nog niet ik hoef pas om 11.50u te beginnen zit nog lekker thuis, ga om 10u naar school ben ik er om 11u
Op woensdag 4 juni 2003 09:21 schreef Ultimora het volgende:[..]
ey zit jij int OLC nu?
quote:Hey geen slowchat in dit topic he
Op woensdag 4 juni 2003 09:23 schreef PeuRac het volgende:[..]
Gelukkig nog niet ik hoef pas om 11.50u te beginnen zit nog lekker thuis, ga om 10u naar school ben ik er om 11u
quote:Ik weet niet waar jij met je kop
Op woensdag 4 juni 2003 09:26 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hey geen slowchat in dit topic he
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 09:28 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ik weet niet waar jij met je kop
zit maar in elk geval niet hier
quote:mwah, ben ik het niet helemaal met je eens...
Maar eens kijken dan met die meet, desnoods doen we het na de zomer (geziende temp en het feit dat de meesten geen airco in de auto hebben). Maar het probleem is dat ik na de zomer nauwelijks tijd heb. In de zomer gaat nog wel (hoewel ik dan ook druk ben).maar Slashme lukt het je wel om www.ptameet.tk weer bij te werken, of dat je hem weggeeft aan iemand die er verstand heeft en het wil doen niet aan mij dus heb er de balle verstand van
quote:Als je met een definitief voorstel komt voor data en personen wil ik hem met alle plezier bijwerken. Open anders een nieuw topic en peil de animo of kom hier met concrete voorstellen.
maar Slashme lukt het je wel om www.ptameet.tk weer bij te werken, of dat je hem weggeeft aan iemand die er verstand heeft en het wil doen niet aan mij dus heb er de balle verstand van
quote:Dagelijk heb ik airco (mn vaders Z4a, school) maar in mn eigen auto (lees 'nutteloze' ritjes) niet. Enneuh aan raampjes heb je niet zoveel als je stilstaat of in de stad rond rijdt.
Op woensdag 4 juni 2003 09:29 schreef t0n het volgende:[..]
mwah, ben ik het niet helemaal met je eens...
j22 heeft airco (afaik) Kreator... raampjes/airco?
ik... cabrio
Broes.... laadbak achterin... ook lekker koel
Ultimora... ehm.. laat ook maar
en de rest...
sja die zullen zich toch ook wel dagelijks redden?
quote:'tis me eerlijk gezegdt iets te snel weer.... Ben wel weer in voor een meeting, maar dan over een halfjaar pas...
Op woensdag 4 juni 2003 09:33 schreef slashme het volgende:[..]
Als je met een definitief voorstel komt voor data en personen wil ik hem met alle plezier bijwerken. Open anders een nieuw topic en peil de animo of kom hier met concrete voorstellen.
we hebben toch geen verkering
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 09:34 schreef BroesWillems het volgende:Airco
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 09:36 schreef BroesWillems het volgende:
we hebben toch geen verkering
quote:dat we elkaar niet elke week hoeven te zien....
Op woensdag 4 juni 2003 09:38 schreef slashme het volgende:[..]
quote:gelukkig niet
Op woensdag 4 juni 2003 09:41 schreef BroesWillems het volgende:[..]
dat we elkaar niet elke week hoeven te zien....
quote:Er waren er ook een heleboel die niet konden (waaronder ik). Daarom, maar ik ff een topic erover, en stel dan een andere datum voor.
Op woensdag 4 juni 2003 09:41 schreef BroesWillems het volgende:[..]
dat we elkaar niet elke week hoeven te zien....
quote:Be my guest...
Op woensdag 4 juni 2003 09:44 schreef PeuRac het volgende:[..]
Er waren er ook een heleboel die niet konden (waaronder ik). Daarom, maar ik ff een topic erover, en stel dan een andere datum voor.
quote:hehe, zoiets had ik ook al
Op woensdag 4 juni 2003 09:48 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Be my guest...
quote:Zo nu kun jij ook aangeven wanneer jij een nieuwe meet wil, waar en hoe je er komt (hoewel iedereen dat bij jou al weet
Op woensdag 4 juni 2003 09:48 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Be my guest...
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 10:39 schreef BroesWillems het volgende:
kijk is wat ik tegenkwam *KLIK*PAS OP! hij heeft een geweer!
Nog goeiemorgen trouwens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |