Hee, LOL! Als je er dan aanmaakzooi bij knikkert heeft de warme tong nog een smaakje ook!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:53 schreef badlittlegirl het volgende:
ik vind het heerlijk om (smeltende) ijsklontjes in te brengen(vaginaal).
eerst het ijskoude gevoel.. dan voel je het langzaam smelten.
heerlijk als het koude water eruit druipt..en dan een warme tong die het oplikt... heerlijk
werd hier ook gewaardeerd jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:22 schreef Thrilled het volgende:
ik heb ze nog niet gebruikt, een ijsdildo bij mn vriendin in brengen lijkt me (voor mezelf) niet zo geil, en voor haar lijkt het me eerder pijnlijk dan lekker. Beffen met een ijsblokje lijkt me voor beide partijen best leuk en lekker.. en als ze me pijpt met een ijsblokje lijkt me dat ook zeer plezant
ja maar dan gaat het zo plakken...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:55 schreef pelleke het volgende:
[..]
Hee, LOL! Als je er dan aanmaakzooi bij knikkert heeft de warme tong nog een smaakje ook!
(Of meteen een perenijsje in je kut hijsen)
juist jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:04 schreef pelleke het volgende:
1 IJsklontje rond maken, en dan door haar in zijn kont laten proppen, bij voorkeur als de opwinding al redelijk gevorderd is. Schijnt ontzettend machtig te zijn ivm prostaat e.d. Heb ik verschillende mensen (mannen in particular) erg positief over gehoord, geen persoonlijke ervaring. (komt vast wel een keer)
Dan moet je een ijsblokje in kleine stukjes breken. Gaat prima. Vriendlief vond het altijd erg lekker. Vooral als ik dat even gedaan had en hij daarna bij me naar binnen ging. Dat is dan echt letterlijk heet haha.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:45 schreef saaw het volgende:
[..]
werd hier ook gewaardeerd jaen is ook best grappig om te doen, wel wat ingewikkeld qua volheid maar het smelt redelijk snel
Mijn hekel aan kou is dusdanig groot dat zelfs 1 klontje al teveel isquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:27 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
je hoeft er geen complete pakking mee te doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |