Wat wij dus hebben gedaan is een bak met ijs mee naar de slaap kamer genomen en daar wat mee geexperimenteerd. Eerst haar met een ijsblokje over haar hele lichaam gewreven en dan met namen in de hals, tepels en buik. Daarna met een ijsblokje bij haar gevoeligste plekje spelen en hem daarna in haar grotje laten verdwijnen. Er zijn op een gegeven moment drie ijsblokjes in verdwenen en daarna hebben we meteen de daad gedaan. Dus toen ze nog niet helemaal gesmolten waren. Ik moet zeggen ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. En voor de man het werkt verdovend dus je houd het wat langer uit daarbinnen
Perenijsjes zijn beter.
quote:
Op maandag 2 juni 2003 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
"Dokter, mijn kut doet zo'n zeer"
"Ik haal er ook een hele champagne koeler uit mevrouw"
Lijkt me overgens wel een cool idee
quote:In je kont heb ik nog nooit geprobeerd, maar voor diegenen die de ijsdildo willen testen. Je moet of een vriendin hebben die heel goed tegen de kou kan, of je moet er wat omheen doen. Want het is te veel kou tegelijk en het doet dan zeer. Zo was het in ieder geval bij mijn vriendin.
Op maandag 2 juni 2003 21:44 schreef ijsvries het volgende:
doet dat zeer, een ijsblokje in je kont?
* ondeugend denkt sidderend terug
Op de juiste teasende manier toegepast ? Heel erg lekker
Gegroet
quote:Zeg maar gerust dat het best gevaarlijk kan zijn. Wat nou als je huid zo gevoelloos is geworden door de kou dat je niet meer merkt dat de boel van binnen bevriest? Lijkt me niet gezond.
Op maandag 2 juni 2003 21:50 schreef Kluk_Kluk het volgende:[..]
In je kont heb ik nog nooit geprobeerd, maar voor diegenen die de ijsdildo willen testen. Je moet of een vriendin hebben die heel goed tegen de kou kan, of je moet er wat omheen doen. Want het is te veel kou tegelijk en het doet dan zeer. Zo was het in ieder geval bij mijn vriendin.
quote:Volgens mij smelt dat ijs snel genoeg door de warmte van je lichaam hoor...
Op maandag 2 juni 2003 22:25 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
Zeg maar gerust dat het best gevaarlijk kan zijn. Wat nou als je huid zo gevoelloos is geworden door de kou dat je niet meer merkt dat de boel van binnen bevriest? Lijkt me niet gezond.
quote:met gevoel dude,
Op maandag 2 juni 2003 22:13 schreef ThaBanco het volgende:
Hoe zit het dan met blaasontsteking ofzo??
Ken je die ijsblokjes er gewoon in laten zitten???
Zonder gevolgen???Gegroet
quote:je laat me weer lachen .. thnx mate
Op maandag 2 juni 2003 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
"Dokter, mijn kut doet zo'n zeer"
"Ik haal er ook een hele champagne koeler uit mevrouw"
[Dit bericht is gewijzigd door Stroef op 02-06-2003 22:48]
quote:ik zla het maar is vorstellen ... roep het wellis ... meot je nog 2 ijsblokjes .. maar is een keerjte egt doen
Op maandag 2 juni 2003 22:47 schreef shmoopy het volgende:
Ehm, wat is iedereen 'penetrerend' gefixeerd, zeg.
Je kunt er ook heel leuk mee spelen als je wat hoger gaat, hoor.
quote:In je kont?
Op maandag 2 juni 2003 21:44 schreef ijsvries het volgende:
doet dat zeer, een ijsblokje in je kont?
quote:ijsblokjes schieten ?
Op maandag 2 juni 2003 22:48 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
In je kont?
quote:De rest snapt iedereen wel denk ik
Op maandag 2 juni 2003 22:47 schreef shmoopy het volgende:
Ehm, wat is iedereen 'penetrerend' gefixeerd, zeg.
Je kunt er ook heel leuk mee spelen als je wat hoger gaat, hoor.
quote:De rest?
Op maandag 2 juni 2003 23:04 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
De rest snapt iedereen wel denk ik
Mijn tietjes zijn zeker niet 'de rest', hoor.
Die doen ehm...erg actief mee, zeg maar.
quote:Er zijn nog veel lichaamsdelen die heel leuk reageren als je er met een ijblokje overheen gaat
Op maandag 2 juni 2003 23:05 schreef shmoopy het volgende:[..]
De rest?
quote:Die ijsklontjes smelten wel hoor
Op maandag 2 juni 2003 22:13 schreef ThaBanco het volgende:Ken je die ijsblokjes er gewoon in laten zitten???
Maare..... Probeer je ook verschillende figuurtjes uit?? hehe
quote:Daarom pak je niet al te grote, ijs smelt als het in een warme omgeving komt
Op maandag 2 juni 2003 22:13 schreef ThaBanco het volgende:
Hoe zit het dan met blaasontsteking ofzo??
Ken je die ijsblokjes er gewoon in laten zitten???
quote:kut met perenijsjes
Op maandag 2 juni 2003 21:08 schreef shmoopy het volgende:
Ijsblokjes zijn okee.Perenijsjes zijn beter.
quote:
Op maandag 2 juni 2003 22:59 schreef RaTz het volgende:[..]
ijsblokjes schieten ?
quote:Ooit bevroren tepels gehad?
Op maandag 2 juni 2003 23:05 schreef shmoopy het volgende:[..]
De rest?
Ijsdildo heb ik nog nooit geprobeerd, is mij iets te koud.......
Je moet wel oppassen met ijs voor vriesverbranding, zeker als het om inbrengen gaat(ijsdildo).........
Dus ijsklontjes erin doen, prima, maar wel gelijk neuken dan
Ijsklontjes anaal........
Lijkt me geen goed plan............
Wat ik trouwens helemaal top vind........
Ijsklontjes in combi met kaarsvet........
Dus afwisselend ijsklontjes en kaarsvet gebruiken tijdens het spel, dat geeft een fantastische sensatie en het grote voordeel(vooral voor beginners met kaarsvet) is dat je als het kaarsvet iets te is perongelijk je het gelijk kan "afblussen" met ijsklontjes.
quote:Dan moet ie volgens mij zo koud zijn als een stuk spinazie uit de vriezer ofzo
Op dinsdag 3 juni 2003 14:15 schreef erodome het volgende:
Je moet wel oppassen met ijs voor vriesverbranding, zeker als het om inbrengen gaat(ijsdildo).........
Even serieus: Als iets lichtelijk bevroren is, zoals een ijsblokje, maar niet -20C oid, dan kan dat toch wel zonder risico op beschadigingen ?
quote:Als iets echt bevroren is en je brengt het in en het smelt niet echt gelijk dan kan het gaan vastplakken(denk aan vastgeplakte tong enzo....), dat is ergggggggg naar lijkt me........
Op dinsdag 3 juni 2003 14:20 schreef webspider het volgende:[..]
Dan moet ie volgens mij zo koud zijn als een stuk spinazie uit de vriezer ofzo
Even serieus: Als iets lichtelijk bevroren is, zoals een ijsblokje, maar niet -20C oid, dan kan dat toch wel zonder risico op beschadigingen ?
Ook kan het door de extreme kou gaan beschdigen. het is natuurlijk heel zacht weefsel binnenin een vrouw....
Met een ijsklontje heb je hier niet snel last van, of je moet haar helemaal volproppen met ijsklontjes(aaaaaaaarrrrrrgggghhhhhh brrrrrrrrrrrrrrr koud), ijsklontjes zijn vrij klein dus bewegen gewoon binnenin en smelten snel.
Met een ijsdildo is dat toch wel anders, die vult aardig op(al naar gelang de grote), daar moet je dus mee oppassen.
en ik zie al gebeuren dat mensen een ijsdildo maken, 2 weken later gebruiken ze dat ding eens, dan is hij echt wel goed bevroren hoor.......
quote:Geen vriezer en geen ijsblokjesvorm?
Op woensdag 4 juni 2003 10:08 schreef Yamyam het volgende:
als ik zo'n ijsblokding zou hebben, zou ik t graag doen.
* Kluk_Kluk heeft medelijden
quote:wel een vriezer
Op woensdag 4 juni 2003 10:21 schreef Kluk_Kluk het volgende:[..]
Geen vriezer en geen ijsblokjesvorm?
* Kluk_Kluk heeft medelijden
quote:Xenos, Marca, Zeeman, misschien zelfs de AH heeft vast wel van die dingen liggen.
Op woensdag 4 juni 2003 15:35 schreef Yamyam het volgende:[..]
wel een vriezer
Tip: gebruik van die ijsblokjes-zakjes .. je kunt ze niet hergebruiken en het milieu is er niet zo heel blij mee, maar ze zijn rond ... en rond glijdt beter
quote:Helemaal waar, correct en klopt volledig. Zijn de beste vorm mooi rond en niet te groot
Op woensdag 4 juni 2003 15:38 schreef webspider het volgende:[..]
Xenos, Marca, Zeeman, misschien zelfs de AH heeft vast wel van die dingen liggen.
Tip: gebruik van die ijsblokjes-zakjes .. je kunt ze niet hergebruiken en het milieu is er niet zo heel blij mee, maar ze zijn rond ... en rond glijdt beter
[feest vanwege:]
1300ste post op fok!
[/einde feeest]
quote:ijs in je kut?? Op de kut is okee, maar er in??
Op maandag 2 juni 2003 21:12 schreef MasterDisaster het volgende:
Je kan ook proberen een ijsdildo temaken; Vul een condoom met water knoop em dicht en leg em in de vriezer...werkt erg goednog niet uitgeprobeert bij me vriendin maar ijsklontjes was werkelijk een suc6
Ik denk niet dat dat een suc6 wordt disaster. Maar probeer het eens zou ik zeggen. Wel dichtknopen dat condoom inderdaad hoor, goed gedacht.
quote:kou is
Op donderdag 5 juni 2003 04:04 schreef wingerd het volgende:[..]
ijs in je kut?? Op de kut is okee, maar er in??
Ik denk niet dat dat een suc6 wordt disaster. Maar probeer het eens zou ik zeggen. Wel dichtknopen dat condoom inderdaad hoor, goed gedacht.
Kun je beter iets onder de warme kraan houden tot lichaamstemperatuur.. is veel beter naar mijn mening..
IJsdildo is a big nono. Ik zou het niet doen, maar he je kan het altijd zelf proberen en er achter komen, maar ik heb gezegd dat het niet leuk is.
??
quote:Dan moet je hem wel flink laten ontdooien dan. Want het blijft wel een hele grote bonk ijs. En dat krijgt de poes niet snel genoeg ontdooid zeg maar. Dus de poes neemt de temperatuur aan van het ijs voor het ijs gesmolten is. En dat is niet fijn. Theoretisch zou het kunnen, maar ik weet niet hoe ver je hem dan moet laten smelten. Probeer het uit en laat het weten zou ik zggen. Ik heb het wel gehad met dat ding.
Op donderdag 5 juni 2003 12:47 schreef wastedmind het volgende:
je kunt toch ook gewoon die ijsdildo uit de vriezer halen en dan ff een stukje laten ontdooien en in het condoom laten zitten (als je hem zo maakt)??
Hee, LOL! Als je er dan aanmaakzooi bij knikkert heeft de warme tong nog een smaakje ook!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:53 schreef badlittlegirl het volgende:
ik vind het heerlijk om (smeltende) ijsklontjes in te brengen(vaginaal).
eerst het ijskoude gevoel.. dan voel je het langzaam smelten.
heerlijk als het koude water eruit druipt..en dan een warme tong die het oplikt... heerlijk
werd hier ook gewaardeerd jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:22 schreef Thrilled het volgende:
ik heb ze nog niet gebruikt, een ijsdildo bij mn vriendin in brengen lijkt me (voor mezelf) niet zo geil, en voor haar lijkt het me eerder pijnlijk dan lekker. Beffen met een ijsblokje lijkt me voor beide partijen best leuk en lekker.. en als ze me pijpt met een ijsblokje lijkt me dat ook zeer plezant
ja maar dan gaat het zo plakken...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:55 schreef pelleke het volgende:
[..]
Hee, LOL! Als je er dan aanmaakzooi bij knikkert heeft de warme tong nog een smaakje ook!
(Of meteen een perenijsje in je kut hijsen)
juist jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:04 schreef pelleke het volgende:
1 IJsklontje rond maken, en dan door haar in zijn kont laten proppen, bij voorkeur als de opwinding al redelijk gevorderd is. Schijnt ontzettend machtig te zijn ivm prostaat e.d. Heb ik verschillende mensen (mannen in particular) erg positief over gehoord, geen persoonlijke ervaring. (komt vast wel een keer)
Dan moet je een ijsblokje in kleine stukjes breken. Gaat prima. Vriendlief vond het altijd erg lekker. Vooral als ik dat even gedaan had en hij daarna bij me naar binnen ging. Dat is dan echt letterlijk heet haha.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:45 schreef saaw het volgende:
[..]
werd hier ook gewaardeerd jaen is ook best grappig om te doen, wel wat ingewikkeld qua volheid maar het smelt redelijk snel
Mijn hekel aan kou is dusdanig groot dat zelfs 1 klontje al teveel isquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:27 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
je hoeft er geen complete pakking mee te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |