quote:Halo is niet verouderd, dat is gewoon een must have.
Op dinsdag 10 juni 2003 12:54 schreef burku003 het volgende:
Is splinter cell beter op de xbox dan op de ps2 en is Halo niet al weer een beetje verouderd ? (wat maakt eigenlijk Halo een goed spel vergelijken bij andere shooters ?) . Wat vinden jullie eigenlijk van Panzer Dragoon Orta ?
quote:Beter? In ieder geval HEEL VEEL mooier!
Is splinter cell beter op de xbox dan op de ps2
quote:Het leuke van spellen op consoles is dat ze eigenlijk haast niet verouderen. En als je Halo nog nooit hebt gespeeld moet je die zeker kopen. De omgevingen zijn mooi, de gameplay is fantastisch en het verhaal is goed!
en is Halo niet al weer een beetje verouderd ? (wat maakt eigenlijk Halo een goed spel vergelijken bij andere shooters ?) .
quote:Niks aan, ik heb de demo gespeeld en is niet mijn kopje thee.. (geen must have)
Wat vinden jullie eigenlijk van Panzer Dragoon Orta ?
quote:Beter niet maar wel een stuk mooier vind ik zelf
Is splinter cell beter op de xbox dan op de ps2
quote:Strakker beeld = makkelijker spelen
Op dinsdag 10 juni 2003 19:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Beter niet maar wel een stuk mooier vind ik zelf
De belangrijkste titel gaat naar Half LIfe 2, die inmiddels bevestigd is voor de XBOX..
Gouden tijden jongens, gouden tijden....
.
quote:En mede daardoor lege zakken tot eind 2003
Op dinsdag 10 juni 2003 22:36 schreef Dr.Daggla het volgende:Gouden tijden jongens, gouden tijden....
.
quote:Ik werk full time en woon thuis..
Op dinsdag 10 juni 2003 22:44 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
En mede daardoor lege zakken tot eind 2003
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 23:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het duurt allemaal nog zo lang alleen...
Naja, ff op vakantie.. Als ik terug ben is het alweer September...
Een bankmedewerker is meestal toch geen ambtenaar?
quote:Ik heb gewoon 3 maanden vrij gekregen..
Op woensdag 11 juni 2003 02:38 schreef Najra het volgende:[..]
Een bankmedewerker is meestal toch geen ambtenaar?
quote:Me too, maar op een gegeven moment is het geld op... (moet vanaf nu nog een PC systeem upgrade (alles behalve monitor en toetsenbord wordt vervangen) en een leuke 5.1 set kopen (losse versterker en speakerset) tot eind 2003
Op dinsdag 10 juni 2003 22:45 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik werk full time en woon thuis..
.
Q: What is next for you guys? Will we see more Xbox interest from you?
A: [Nick Harper] Once Alias is finished the team will be taking a hard-earned break and then who knows. As a studio we're always looking at new concepts and ideas so anything is possible. Right now, though, the plans are for all our future titles to be developed for Xbox, yes.
quote:Hij is UVT mod geworden. Wel op blijven letten heh
Op woensdag 11 juni 2003 08:28 schreef FluxC5 het volgende:ligt het nou aan mij of was Daggla eerst geen mod?
quote:moet ie kosten?
Op donderdag 5 juni 2003 23:12 schreef afraidtech het volgende:
heb een ernstige mededeling mijne heren... ik merk dat me xbox staat stof te happen... ik bedoel gebruik hem alleen nog maar voor de dvd optie, dus verkopen en dvd speler voor kopen?
quote:waarom? Je hebt nu een grade a DVD-speler waar je op kan gamen..
Op donderdag 5 juni 2003 23:12 schreef afraidtech het volgende:
heb een ernstige mededeling mijne heren... ik merk dat me xbox staat stof te happen... ik bedoel gebruik hem alleen nog maar voor de dvd optie, dus verkopen en dvd speler voor kopen?
Gelukkig schiet Bungie te hulp! Aankomende Vrijdag de Dertiende om 10:00 plaatselijke tijd (wat vertaald in 17:00 voor ons in Nederland) kan je op halo.bungie.net een direct-feed video downloaden van de Master Chief's verwikkelingen in dit nieuwe avontuur. Dit is een betere versie van de beelden getoond op de Electronic Entertainment Expo 2003 (E3), en zal jullie verdrinken in de pracht die het lichtelijk heilige vervolg op Halo is.
De video zal een resolutie van 640x480 hebben en Dolby 5.1 ondersteunen en daarmee een echt goed beeld geven van Bungie's nieuwe kroonjuweel. De video zal wel een kollosale 150 MB groot zijn, en Bungie's servers zullen een aardige klap te verduren krijgen, wees er dus snel bij! Waarschijnlijk zullen de nodige mirrors verschijnen kort na de releases, dus dit lijkt ons geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |