Als je telegraph road niet kent.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:43 schreef MaJo het volgende:
Was het laatste nummer (voor de toegift) Telegraph Road? Dat was echt supermooiKende het niet
Ja heerlijk die gitaar-outro bij Sultans of Swingquote:Op zondag 30 maart 2008 01:43 schreef MaJo het volgende:
Het concert was echt zo vetWhat is is kan ik maar geen genoeg van krijgen
En Sultans of Swing was echt té gaaf, hoe hij toewerkt naar dat gitaarriedeltje, kippevel
Was het laatste nummer (voor de toegift) Telegraph Road? Dat was echt supermooiKende het niet
Jaja, 16 minutenquote:Op zondag 30 maart 2008 12:27 schreef Thealexfiles het volgende:
Werd Telegraph Road in z'n geheel gespeeld?
Zo ja, wat een held. Had er graag bij geweest.
In zijn praatje droeg hij het nummer op aan accountants/advocaten e.d.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:37 schreef Norrage het volgende:
ik begrijp het nog steeds niet helemaal, want ik kon hem niet zo goed verstaan gisteren
ja dat is wel ernstigquote:
Zo hoort hetquote:Op zondag 30 maart 2008 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil jullie bedanken! Ik wist helemaal niet dat Mark Knopfler in Ahoy staat morgen, door dit Topic kwam ik erachter. Dus ik zeg tegen m'n pa zullen we morgen naar Mark Knopfler gaan in Ahoy? Ja dus
Inmiddels kaarten besteld voor morgen
nope. Ik moest er werken. Vooraf was al bekend dat de toegift uit 4 nummers zou bestaanquote:Op zondag 30 maart 2008 12:23 schreef arrebar het volgende:
A Norrage, je hebt brothers in arms en So Far away omgewisseld.
Verder was het een geweldig concert, met als hoogtepunten toch wel brothers in arms, telegraph road en een subliem uitgevoerde sultans of swing. Had het idee dat ze gul waren met de toegift, omdat ze na our Shangi-La al de instrumenten neerlegden en bij elkaar gingen staan... maar daarna toch nog twee nummers.
Oh echt? Ik kreeg precies hetzelfde idee...quote:Op zondag 30 maart 2008 19:10 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
nope. Ik moest er werken. Vooraf was al bekend dat de toegift uit 4 nummers zou bestaan
als het goed is, bestaat de toegift vanavond weer uit 4 nummersquote:Op zondag 30 maart 2008 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echt? Ik kreeg precies hetzelfde idee...
Ik kom net terug van Ahoy en je hebt niets gemist.quote:
Dat had het nog enigszins draaglijk gemaakt voor me, want Sultans of Swing werd ook maar tammetjes gespeeld. Eigenlijk heeft hij geen één klassiek nummer leuk gespeeld, behalve Brothers in Arms. Die was wel goed.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:01 schreef Norrage het volgende:
Tsja, daarom ging ik ook naar de HMHIk heb zelf genoten...
En verder kan ik je argumenten voor een kutconcert begrijpen, maar omdat er geen walk of life was? Wees blij zeg!!! dat is echt zo kindjesnummer
Sommige nummers zijn 1 of 2 plekken verschoven, maar grotendeels hetzelfde ja. Ik denk niet dat er andere nummers gespeeld zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:06 schreef Norrage het volgende:
was de setlist hetzelfde als bovenstaand ongeveer? jammer dat het zo slecht wasVolgende keer HMH doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |