Dat had het nog enigszins draaglijk gemaakt voor me, want Sultans of Swing werd ook maar tammetjes gespeeld. Eigenlijk heeft hij geen één klassiek nummer leuk gespeeld, behalve Brothers in Arms. Die was wel goed.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:01 schreef Norrage het volgende:
Tsja, daarom ging ik ook naar de HMHIk heb zelf genoten...
En verder kan ik je argumenten voor een kutconcert begrijpen, maar omdat er geen walk of life was? Wees blij zeg!!! dat is echt zo kindjesnummer
Sommige nummers zijn 1 of 2 plekken verschoven, maar grotendeels hetzelfde ja. Ik denk niet dat er andere nummers gespeeld zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:06 schreef Norrage het volgende:
was de setlist hetzelfde als bovenstaand ongeveer? jammer dat het zo slecht wasVolgende keer HMH doen
Ik vond het concert wel goed. Ik zat onderin vak AF en heb het prima kunnen zien. Ik ben het wel met je eens dat er veel kansloze figuren rond liepen. Heel "stoer" gillen tijdens een rustig momentquote:Op maandag 31 maart 2008 22:53 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik kom net terug van Ahoy en je hebt niets gemist.
Je komt binnen en leest dat die dag spontaan is besloten om er een seated concert van te maken. Gevolg --> Te weinig ruimte in de Arena en je dure veldplaats kaarten zijn dus waardeloos. Je moet of helemaal achteraan gaan zitten (vooraan was het al bomvol) of blijven staan aan de zijkant en niemand lastig vallen.onaangekondigde seated concerts
De mensen met een zitplaats op de eerste ring zaten nog beter dan de veldplaatsmensen, voor minder geld.
Het geluid was niet goed, Mark's stem viel constant weg tegenover het publiek en de rest van de geluiden.
En vooral het publiek was een verchrikking. Het zat er vol met asociale veertigers en vijftigers die absoluut 0% respect hebben voor concerten. Constant schreeuwen, roepen, fluiten, klappen.... allerlei dingen die je gewoon niet hoort te doen zolang een muzikant nog speelt. Ik wil niet weten dat een of andere debiele kneus uit de jaren 60 Mark "fucking cool" vind..
Grootste minpunt, geen Walk of Life.
Conclusie: Kutconcert, te duur, geen walk of life en leipe babyboomers die een nekschot verdienen.
Het is vooral de sfeer en het geluid achterin de zaal geweest ja. Ik moet zeggen dat Mark gewoon flawless gitaar speelt. Op zijn spel valt niet op te merken, het is echt enorm disrespectvol publiek alleen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vond het concert wel goed. Ik zat onderin vak AF en heb het prima kunnen zien. Ik ben het wel met je eens dat er veel kansloze figuren rond liepen. Heel "stoer" gillen tijdens een rustig momentEr stonden ook gewoon mensen bij de drankkraampjes met hun rug naar het podium toe, het gehele concert. Kom dat niet
Ik was en week ervoor naar The Cure in Ahoy geweest en daar was het geluid (voorin) in ieder geval heel goed te noemen. Wel te hard, maar redelijk goed afgesteld en geen rare echo's te horen.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:02 schreef five2one het volgende:
Nitespeed.... Walk of Life vind ik al het minste nummer dat Dire Straits heeft gemaakt. Vandaar dat ik het openingsnummer Cannibals ook al minder vond. En als je ervoor kiest naar Ahoy te gaan weet je in ieder geval dat het geluid te wensen over laat. In de HMH was het in ieder geval goed te pruimen!
is allemaal van te voren vastgelegd, Knopfler doet bijna nooit spontane toegiften.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:23 schreef arrebar het volgende:
A Norrage, je hebt brothers in arms en So Far away omgewisseld.
Verder was het een geweldig concert, met als hoogtepunten toch wel brothers in arms, telegraph road en een subliem uitgevoerde sultans of swing. Had het idee dat ze gul waren met de toegift, omdat ze na our Shangi-La al de instrumenten neerlegden en bij elkaar gingen staan... maar daarna toch nog twee nummers.
+1quote:Op maandag 31 maart 2008 23:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het is vooral de sfeer en het geluid achterin de zaal geweest ja. Ik moet zeggen dat Mark gewoon flawless gitaar speelt. Op zijn spel valt niet op te merken, het is echt enorm disrespectvol publiek alleen.
Schop ! Op iedere album hebben ze in een andere bezetting gespeeld. Enige constante zijn Knopfler, Isley en die ene toetsenist....dus 'bij elkaar komen'?????quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
Zouden ze echt weer bij elkaar komen ?
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik hem goed vind, maar hij is zeker wel te versmaden. Maar vond Kill To Get Crimson toch ook wel fijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:15 schreef DjinN het volgende:
Ik ben echt helemaal weg van het Get Lucky album van MarkHet is wederom weer een heel ander geluid dan het Dire Straits geluid. Maar simpelweg gewoon een prachtige cd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |