quote:Twee linkerhanden op één buik he?
Op woensdag 11 juni 2003 09:55 schreef Maerycke het volgende:
Wile en SCH.. wie had dat ooit gedacht?
Frappant dat FB toch altijd weer SC wordt
.
quote:Goedmaaksex. Zóóóó doorzichtig
Op woensdag 11 juni 2003 09:55 schreef Maerycke het volgende:Wile en SCH.. wie had dat ooit gedacht?
quote:Vreemd.
Op woensdag 11 juni 2003 10:21 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Twee linkerhanden op één buik he?
Frappant dat FB toch altijd weer SC wordt
.
Iemand nog een biertje?
quote:Als je het in een koffiekopje giet.
Op woensdag 11 juni 2003 10:25 schreef Sidekick het volgende:Vreemd.
Iemand nog een biertje?
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 10:24 schreef robh het volgende:
Goedmaaksex. Zóóóó doorzichtig
quote:En die 57.000 zijn ook allemaal unieke accounts die regelmatig verschijnen in POL!
Op dinsdag 10 juni 2003 19:57 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Inderdaad. En steeds met dezelfde namen. Een stuk of 4 op de 57000..
quote:Je klinkt wel erg eager SCH
Op woensdag 11 juni 2003 09:48 schreef SCH het volgende:[..]
Hoe laat spreken we af?
![]()
quote:Ik vul dit ff aan met het verhaal dat we met regelmaat de gezamenlijke beheerderslaptop voor meerdere locaties waarop ook dit berichtje weer wordt ingeklopt uitwisselen. Verder maken we gebruik van diverse werkstations met internetverbinding als de ander de laptop weer eens nodig heeft.
Op dinsdag 10 juni 2003 12:55 schreef sjun het volgende:[..]
--knip
Ik kan hier natuirrlijk slechts voor mijzelf antwoorden. Vroeger was hoppe ons gezamenlijk account op FOK. Vervolgens ging er iets mis en werd ons account sjun. Op een zeer goede dag werd ons de mogelijkheid geboden ieder een eigen account op FOK te nemen dat ook nog mooi vanachter dezelfde PC's achter dezelfde firewalls gebruikt kon worden doordat sjun kon blijven bestaan terwijl hoppe weer kon worden opgewekt
Zo kwam dat wat i.r.l. gescheiden individuen waren ook digitaal ieder op eigen benen te staan. Als collega's en huisgenoten zijn wij vaak vier handen op een buik doch ieder houdt er wel degelijk een eigen werkelijkheidsbeleving en een eigen normen en waardenpatroon op na.
Misschien kun je de reacties van sjun door deze informatie beter plaatsen.
Zo nu en dan verveelt sjun mij met zijn filosofiën en ik hem met mijn preken. Tussendoor wordt er beheerd, gediscussieerd, geFOKt, naar muziek geluisterd en ook nog eens dom ge-OH-d We kunnen beiden een deel van ons ei kwijt op FOK en zouden daarom graag ieder ons eigen account hier houden. Voor degene die per sé een verklaarbaar verband wenst tussen sjun en hoppe: beschouw ons maar als klonen van elkaar met een gedeelde muzieksmaak.
We houden er nog wel een deels gescheiden sociaal leven op na doordat ieder ook nog eigen familie, vrienden en een eigen partner heeft.
Gezien we hier nog geen fan-topic hebben lijkt me de verstrekte info voldoende om onze reacties vanuit de context te kunnen beoordelen.
quote:op een bepaald moment kun je best besluiten dat de maat 'vol' is en een topic maar dicht moet, vraag is alleen: hoe snel besluit je nou zoiets.
Op woensdag 11 juni 2003 09:05 schreef Sidekick het volgende:[..]
Natuurlijk. Alleen wanneer er zoals de laatste dagen gewoon constant gezeikt wordt; dan weer in dit topic, dan weer in FB, dat is echt belachelijk. De post van je is wel een goed voorbeeld van goede opbouwende kritiek. Maar ik ga wel ff wat argumenten gebruiken om een groot gedeelte te ontkrachten.
[..]Het is hier vrij rechts, niet mis mee, en ook extreem rechts mag hier vertegenwoordigd zijn zolang zij zich aan de policy houden en aan de wet. Als dat niet gebeurt dan is een edit heel terecht toch?
[..]Belachelijk. Deel 2 van "dreigende linkse taal..." is gewoon open gebleven. In Deel 1 ging er een waarschuwing vooraf. Zo is ieder slot wel te argumenteren (en misschien dat Wile dat niet altijd even volledig doet, maar je zal het echt per geval moeten aankaarten om dit argument wat je maakt vol te houden.
[..]Er zijn veel reacties ja, dat houdt niet in dat het goed loopt. Veel offtopic posts en de sfeer is allesbehalve goed (de post van Wile was misschien ook niet zo'n goed plan van hem.
[..]Dat kwam door de verkiezingen en campagnes. Logisch dus.
[..]Je hebt gelijk, maar mijn indruk was dat het gewoon een herhaling van zetten was over Fortuyn die niets te maken had met de comeback van Melkert. Het ging alleen over Fortuyn.
[..]De mods proberen gewoon het niveau hoog te houden. En de topics waar je het over hebt, zijn juist wel interessant, daardoor is een slotje ook noodzakelijk (door het geflame). Er is voldoende draagvlak voor het modden zoals Kozzmic en Wile dat doen. (daarom ook deze reactie, tegenover alle kritiek mag ook wel eens een steuntje in de rug worden gegeven)
[..]5 users... Steeds dzelfde users, met dezelfde 'argumenten'. De rest heeft geen probleem.
[..]beargumenteerd? Als er een 'flame-war' bezig is, dan komen er alleen maar meer flames. Dat is jammer voor diegene die normaal reageren, maar dan kun je een nieuw topic openen. Zoals ook is gebeurd met "Dreigende taal van links".
als er topics zijn die niet lekker lopen, zie ik dat, als gebruiker zijnde, ook snel genoeg. klik gewoon weer door met in m'n achterhoofd 'in dat topic wordt veel gezeken, laat maar zitten' en zoek een leuker topic op. met als groot voordeel dat het gezeik in 1 topic plaatsvind, waarvan ik snel doorheb dat het daar plaatsvind, en zal blijven plaatsvinden. totdat een mod het topic dichtgooit. dan moeten de 'zeikende users' in kwestie namelijk een ander topic opzoeken om hun geflame voort te zetten. zie je de kettingreactie?
door het een beetje z'n beloop te laten voorkom je dat. dan open je gewoon een nieuw topic over jouw favoriete onderwerp, en laat je gebruikers die elkaar met niet mis te verstane bewoordingen betwisten lekker bezig waar ze bezig zijn.
je _hoeft_ mij niet te beschermen door slotjes e.d.. ik kan zelf heel goed beslissen wat ik irritant vind en niet wil lezen, of interessant vind en wel wil lezen. dat hoeft een mod niet voor mij te doen.
"om de kwaliteit hoog te houden" , wel, denk je dat je kwaliteitsposts kun afdwingen? ik ben bang van niet.
maar goed, zoals ik eerder zei, ik denk dat het wel bijdraait en gewoon nieuwigheid is van beide kanten. hoewel w.c. hier nu toch al weer wat langer mod, en ik me er al meermalen aan gestoord heb.
overigens, nog iets met slotjes, het is ook mogelijk om ze er weer af te halen. als gebruikers lastig zijn, kun je het topic op slot doen, het een paar uurtjes zo laten, eventueel posts die echt te ver gaan verwijderen, en dan het topic weer openen. maar dat zie ik ook niet gebeuren.
dan die '5 gebruikers die het voor iedereen verpesten'; ik vind dat nogwel meevallen. wat ik veel erger vind zijn nietszeggende een-zin-reacties. maar als iemand er wat 'vreemde' ideeen erop na houd, so what, laten we erover discussieren. maar niet de mond snoeren, is imho echt het stomste wat je kunt doen.
en zoals gezegd: je hoeft mij, of anderen, niet te beschermen tegen bepaalde uitlatingen, dat kan ik zelf heel goed, door ze gewoon te negeren.
quote:Ja het wordt rustig hier
Op woensdag 11 juni 2003 20:48 schreef SCH het volgende:
Wile, laat je wel een paar rechtse users over hier?
quote:Sinds wanneer heb jij er problemen mee als zij gebanned worden?
Op woensdag 11 juni 2003 20:48 schreef SCH het volgende:
Wile, laat je wel een paar rechtse users over hier?
quote:Dan moet ik met jou bekvechten
Op woensdag 11 juni 2003 20:59 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Sinds wanneer heb jij er problemen mee als zij gebanned worden?
quote:Niet zeggen dat Gil-galad ook rechts is, anders moet hij ook een paar dagen afkoelen.
Op woensdag 11 juni 2003 21:11 schreef SCH het volgende:[..]
Dan moet ik met jou bekvechten
quote:Lijkt? Dat is gewoon een feit hoor.
Op woensdag 11 juni 2003 21:15 schreef Sidekick het volgende:
Het lijkt wel of de linkse kliek hier een arm boven het hoofd wordt gehouden.
quote:
Niet zeggen dat Gil-galad ook rechts is, anders moet hij ook een paar dagen afkoelen.
Ik ben eigenlijk hartstikke Links.
quote:Is daar wat mis mee dan?
Op woensdag 11 juni 2003 21:15 schreef Sidekick het volgende:
Het lijkt wel of de linkse kliek hier een arm boven het hoofd wordt gehouden.
quote:Awwwwww.. het is nog wel zo'n lief rechts Fok!kertje..
[..]Niet zeggen dat Gil-galad ook rechts is, anders moet hij ook een paar dagen afkoelen.
quote:Bedankt voor het compliment, lief links Fok!stertje.
Op woensdag 11 juni 2003 21:26 schreef Maerycke het volgende:
Awwwwww.. het is nog wel zo'n lief rechts Fok!kertje..
quote:Nee. Ik vind gewoon dat die hand boven het hoofd te weinig voortstelt. Ik wil dat alle linkse users mod worden. Daarom die ->
Op woensdag 11 juni 2003 21:26 schreef Maerycke het volgende:[..]
Is daar wat mis mee dan?
quote:Zo schattig ook. Hij is heel goed in het verdedigen van die lieve moslims. Maar anders kan hij gewoon doorgaan onder zijn echte account (gelly).
[..]Awwwwww.. het is nog wel zo'n lief rechts Fok!kertje..
Gelly Gil-galad, merk je nu dat je niet meteen uitgejoeld wordt door mede-users? Wel lekker zo'n nieuwe nickname, he?
quote:Oooh, zodat Rechtse Politiek Incorrecte Meningen directe Gecensureerd kunnen worden...
Op woensdag 11 juni 2003 21:31 schreef Sidekick het volgende:
Nee. Ik vind gewoon dat die hand boven het hoofd te weinig voortstelt. Ik wil dat alle linkse users mod worden. Daarom die ->
quote:Allah zal ge straffen, gij poedel.
Zo schattig ook. Hij is heel goed in het verdedigen van die lieve moslims. Maar anders kan hij gewoon doorgaan onder zijn echte account (gelly).
![]()
quote:Uiteraard.
[s]Gelly[/sub] Gil-galad, merk je nu dat je niet meteen uitgejoeld wordt door mede-users? Wel lekker zo'n nieuwe nickname, he?
Mvg,
Rob
quote:Ik ben bang dat dan de revolutie uitbreekt..
Op woensdag 11 juni 2003 21:31 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nee. Ik vind gewoon dat die hand boven het hoofd te weinig voortstelt. Ik wil dat alle linkse users mod worden. Daarom die ->
quote:
[..]Zo schattig ook. Hij is heel goed in het verdedigen van die lieve moslims. Maar anders kan hij gewoon doorgaan onder zijn echte account (gelly).
Gelly Gil-galad, merk je nu dat je niet meteen uitgejoeld wordt door mede-users? Wel lekker zo'n nieuwe nickname, he?
Als Wile straks deze puinhoop in dit topic ziet, zal hij mij (als arme, zielige rechtse user) bannen. Voor jullie zal het geen gevolgen hebben, want jullie zijn links.
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:36 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Oooh, zodat Rechtse Politiek Incorrecte Meningen directe Gecensureerd kunnen worden...
quote:[bloedworst] Ben jij een kloon van BansheeBoy?
[..]Allah zal ge straffen, gij poedel.
Ik ben helemaal geen poedel. ![]()
![]()
quote:Bang?
Op woensdag 11 juni 2003 21:37 schreef Maerycke het volgende:[..]
Ik ben bang dat dan de revolutie uitbreekt..
quote:Het is mijn beste gok. Ik zou niemand anders kunnen bedenken.
[..]
![]()
Is het echt gelly? Nee toch..
Maar laten we stoppen met deze nonsens in het Feedbacktopic. Zometeen worden wij ook geband wegens teveel offtopic posten.
quote:Ik wel.
Op woensdag 11 juni 2003 21:40 schreef Sidekick het volgende:Het is mijn beste gok. Ik zou niemand anders kunnen bedenken.
En een complimentje is wel op zn plaats. Het gaat echt goed met Gil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |