Een groot deel van de gebruikers van dit forum wordt schijtziek van die gast.
quote:Het is duidelijk een flamepost. Bovendien is dit er 1 uit een grote reeks.
Op zondag 8 juni 2003 19:54 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Alleen omdat hij gezegd heeft dat hij geen zin heeft in een nieuw links-bashing topic? Belachelijk.
Echt, ik vraag me steeds meer af of hij wel geschikt is om hier mod te zijn.
quote:Feedback ?
Op zondag 8 juni 2003 19:58 schreef SCH het volgende:
Is er een manier om dit soort gedrag van een mod op Fok aan de orde te stellen? Want hier heeft het niet zoveel zin.
quote:Zou niet moeten inderdaad Nyrem. Maar ja, hij houdt zelf het vuurtje brandende.
Op zondag 8 juni 2003 19:59 schreef Nyrem het volgende:
Gaat dat geziek over Wile nóg steeds door?
quote:Andere mods kunnen er niet zo goed tegen - wordt geen serieus gesprek. Mailtje aan Cynix misschien?
Op zondag 8 juni 2003 19:59 schreef qbus het volgende:
Feedback ?
quote:Heb je dat eigenlijk onderzocht?
Op zondag 8 juni 2003 19:57 schreef Sickie het volgende:
Wile weer aan het kloten. Pffff, dat gedrocht komt overal mee weg. Kozzmic, show some balls en de-mod en ban die knurft.Een groot deel van de gebruikers van dit forum wordt schijtziek van die gast.
quote:Toch lijkt het me goed om eerst een topic in feedback te openen. Mocht die verzanden in het gebruikelijke Calvobbes-gezever dan kan een mailtje altijd nog.
Op zondag 8 juni 2003 20:00 schreef SCH het volgende:Andere mods kunnen er niet zo goed tegen - wordt geen serieus gesprek. Mailtje aan Cynix misschien?
quote:Nergens last van hoor
Op zondag 8 juni 2003 19:57 schreef Sickie het volgende:
Wile weer aan het kloten. Pffff, dat gedrocht komt overal mee weg. Kozzmic, show some balls en de-mod en ban die knurft.Een groot deel van de gebruikers van dit forum wordt schijtziek van die gast.
quote:De vele negatieve reakties en klachten her en der spreken boekdelen.
Op zondag 8 juni 2003 20:01 schreef Gil-galad het volgende:Heb je dat eigenlijk onderzocht?
quote:Hoeveel mensen dat gevoel hebben, lijkt me niet zo relevant. Het gaat om het meten met twee maten.
Op zondag 8 juni 2003 20:01 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Heb je dat eigenlijk onderzocht?
quote:Dat zegt niets over de hoeveelheid mensen die <ziek> wordt van Wile. Ik vind bijvoorbeeld dat hij het goed doet.
Op zondag 8 juni 2003 20:03 schreef qbus het volgende:
De vele negatieve reakties en klachten her en der spreken boekdelen.
quote:Het gaat erom dat een persoon ontzettend veel negatieve reakties bij veel mensen oproept. Als dat allemaal zo gebruikelijk is zoals jij zegt, zou dit ook voor Kozzmic moeten gelden.
Op zondag 8 juni 2003 20:08 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dat zegt niets over de hoeveelheid mensen die <ziek> wordt van Wile. Ik vind bijvoorbeeld dat hij het goed doet.
quote:Wat houd je tegen?
Op zondag 8 juni 2003 20:02 schreef qbus het volgende:
Toch lijkt het me goed om eerst een topic in feedback te openen.
quote:Och, naast jou heb ik alleen dhr. SCH en Sickie serieus over Wile zien klagen.
Op zondag 8 juni 2003 20:11 schreef qbus het volgende:
Het gaat erom dat een persoon ontzettend veel negatieve reakties bij veel mensen oproept.
quote:Misschien wel, maar ik vind het belachelijk als hij een week niet meer mag modden, omdat hij deze posts heeft geplaatst.
Als dat allemaal zo gebruikelijk is zoals jij zegt, zou dit ook voor Kozzmic moeten gelden.
quote:Het gaat niet om deze posts, dit is slechts weer een zoveelste druppel.
Op zondag 8 juni 2003 20:17 schreef Gil-galad het volgende:
Misschien wel, maar ik vind het belachelijk als hij een week niet meer mag modden, omdat hij deze posts heeft geplaatst.
Maar laat verder maar. Het lijkt wel een taboe om kritiek op Wile te hebben. Ik heb zeer gefundeerde en onderbouwde aan- en opmerkingen over hem waar ik graag een serieus antwoord op zou willen hebben. Ik vrag me gewoon af wat het mod-beleid is, als ik een aantal reacties en posts zie. Hier wordt daar niet serieus op gereageerd. Kozzmic wimpelt het altijd weg, je bent een zeikerd en een zeurkous en Wile....nou ja, da's wel duidelijk.
Cynix neemt het wel serieus maar die kan ook geen ijzer met handen breken, dat snap ik.
De kritiek van Sickie n.a.v. het sluiten van een topic is ter harte genomen en gewogen, maar ook na die weging is besloten het topic dicht te laten. Daar kun je wekenlang over door blijven zeuren, maar ik zie er weinig heil in om als moderator daarin mee te gaan. Besluit is heroverwogen, uitleg is opnieuw gegeven, en deze zaak is wat ons betreft afgesloten.
En als je dat niet zint dan is er nog altijd een gat van de deur.

Wile is wat mij betreft een prima duo-mod, we hebben allebei onze eigen stijl, maar over het algemeen kan ik me prima vinden in de besluiten die hij neemt en wil ik hem hier niet kwijt. Kritiek is prima, maar het lijkt erop dat een handjevol users met de gebeurtenissen in een ander subforum in het achterhoofd nu bezig zijn een ander modje weg te pesten. En dat gaat hier wat mij betreft niet gebeuren.
quote:ik ook niet
Op zondag 8 juni 2003 20:03 schreef Maerycke het volgende:[..]
Nergens last van hoor
quote:Je stelt je dus hard op zonder in te gaan op argumenten. Teleurstellend Kozzmic. Je stelt een heel ander beeld voor dan de werkelijkheid. Hoezo moet hij weg? Helemaal niet. Hij moet alleen de regels in acht nemen die wij ook moeten respecteren. Is dat al teveel gevraagd. Ik moet me door hem alles maar laten welgevallen? Hou toch op.
Op zondag 8 juni 2003 20:30 schreef Kozzmic het volgende:
Sorry hoor, maar ik zie hier nu weer dat zelfde kleine groepje aan de stoelpoten van mijn mede-mod zagen als een paar dagen geleden. De hardst schreeuwende users zijn nota bene SCH, qbus en Kaalhei (nu toevallig even niet aanwezig), users die zelf niet bepaald bekend staan om hun voorbeeldig gedrag op Fok!. Wat mij betreft hebben dit soort figuren niet al teveel recht van spreken bij kritiek op een moderator.De kritiek van Sickie n.a.v. het sluiten van een topic is ter harte genomen en gewogen, maar ook na die weging is besloten het topic dicht te laten. Daar kun je wekenlang over door blijven zeuren, maar ik zie er weinig heil in om als moderator daarin mee te gaan. Besluit is heroverwogen, uitleg is opnieuw gegeven, en deze zaak is wat ons betreft afgesloten.
En als je dat niet zint dan is er nog altijd een gat van de deur.
Wile is wat mij betreft een prima duo-mod, we hebben allebei onze eigen stijl, maar over het algemeen kan ik me prima vinden in de besluiten die hij neemt en wil ik hem hier niet kwijt. Kritiek is prima, maar het lijkt erop dat een handjevol users met de gebeurtenissen in een ander subforum in het achterhoofd nu bezig zijn een ander modje weg te pesten. En dat gaat hier wat mij betreft niet gebeuren.
Als je het politieke forum dood wil hebben met je deur. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? ![]()
Het is echt serieuze kritiek man. Ga er eens op in in plaats van het alweer weg te wimpelen. We zijn toch volwassen mensen die elkaar ergens op aan mogen spreken of zie ik dat verkeerd?
quote:Oke dan. Kritiek word dus ter hand genomen met aanziens des persoons. En als je niet naar users met (in het verleden) onvoorbeeldig gedrag wilt luisteren mag 95% van Fok! niet meer klagen!.
Sorry hoor, maar ik zie hier nu weer dat zelfde kleine groepje aan de stoelpoten van mijn mede-mod zagen als een paar dagen geleden. De hardst schreeuwende users zijn nota bene SCH, qbus en Kaalhei (nu toevallig even niet aanwezig), users die zelf niet bepaald bekend staan om hun voorbeeldig gedrag op Fok!. Wat mij betreft hebben dit soort figuren niet al teveel recht van spreken bij kritiek op een moderator.
quote:Waarom sluit je dit topic niet gewoon. ?
De kritiek van Sickie n.a.v. het sluiten van een topic is ter harte genomen en gewogen, maar ook na die weging is besloten het topic dicht te laten. Daar kun je wekenlang over door blijven zeuren, maar ik zie er weinig heil in om als moderator daarin mee te gaan. Besluit is heroverwogen, uitleg is opnieuw gegeven, en deze zaak is wat ons betreft afgesloten.En als je dat niet zint dan is er nog altijd een gat van de deur.
quote:Vertel eens op welke gebeurtenissen in welk subforum je precies doelt ?
Wile is wat mij betreft een prima duo-mod, we hebben allebei onze eigen stijl, maar over het algemeen kan ik me prima vinden in de besluiten die hij neemt en wil ik hem hier niet kwijt. Kritiek is prima, maar het lijkt erop dat een handjevol users met de gebeurtenissen in een ander subforum in het achterhoofd nu bezig zijn een ander modje weg te pesten.
Wille gaat gewoon te ver met zijn apathie tegen rechts, liberaal en kutgedrag tegen users. Ik vind dat ik alle recht heb om te klagen.
quote:Als hij zijn gedrag aanpast heb ik daar ook vrede mee.
En dat gaat hier wat mij betreft niet gebeuren.
quote:Wacht maar tot meneer Wile de pik op je krijgt, ik ga hem hier niet verder belasten maar je wilt echt niet geloven wat zijn gedrag is.
Op zondag 8 juni 2003 20:49 schreef schatje het volgende:
idem dito
Fijn trouwens dat jullie zo solidair zijn met andere users
quote:*nu bezig zijn een ander modje weg te pesten*
maar het lijkt erop dat een handjevol users met de gebeurtenissen in een ander subforum in het achterhoofd nu bezig zijn een ander modje weg te pesten. En dat gaat hier wat mij betreft niet gebeuren.
Hoe waar...
![]()
Kozzmic, fijne vakantie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |