quote:Eerder zuur
Op woensdag 18 juni 2003 16:10 schreef Nyrem het volgende:[..]
Haat is niet goed voor je hoor. Word je ziek van.
Nou niet meer off-topic gaan
.
quote:Daar leef ik op. Heerlijk! Gezegend de verbitterden van harten!
Op woensdag 18 juni 2003 16:10 schreef Nyrem het volgende:[..]
Haat is niet goed voor je hoor. Word je ziek van.
Dit is de laatste offtopic post!
quote:Moderators en MiB's en whatever.
Op woensdag 18 juni 2003 15:30 schreef SilverMane het volgende:Is DM dan een undercover mod ofzo?
ja ik zal stoppen met de slowchat
quote:Een 48-uursban is uitermate geschikt om users te laten afkoelen. Vooral bij die ellenlange discussies over de moderatie. Feedback okee, maar die 'discussies' gaan werkelijk nergens over.
[..]Ben ik mee eens.. 48 uur helpt niets... permanente verwijdering of een ban van bv. 3 maanden (voor zowel OOG als POL) zou in sommige gevallen best wel vaker toegepast mogen worden.
Wile: Wat is precies de reden waarom die users niet ff dwangmatig worden afgekoeld?
quote:Ik snap niet zo goed waarom er Feedback is als je daar niet in zou kunnen discussieren. Er liep in Oog vandaag een aardige, misschien wat lange discussie over een topictitel. Dat was heel goed - anders had die discussie in het topic zelf gestaan. Soms gaan discussies wel ergens over. Of worden ze aangezet door een mod die er halverwege ineens mee stopt.
Op woensdag 18 juni 2003 20:29 schreef Sidekick het volgende:
Een 48-uursban is uitermate geschikt om users te laten afkoelen. Vooral bij die ellenlange discussies over de moderatie. Feedback okee, maar die 'discussies' gaan werkelijk nergens over.
quote:Tja, een mailtje schijnt dus ook niet te helpen.
Hier verder over de moderatie.
[..]Een 48-uursban is uitermate geschikt om users te laten afkoelen. Vooral bij die ellenlange discussies over de moderatie. Feedback okee, maar die 'discussies' gaan werkelijk nergens over.
Wile: Wat is precies de reden waarom die users niet ff dwangmatig worden afgekoeld?
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen denk ik dan.
quote:Omdat we eigenlijk vinden dat mensen hier oud en wijs genoeg zouden moeten zijn om zichzelf in de hand te houden. Zoals gezegd: bannen doen we zo min mogelijk. En een ban-aanvraag betekent niet automatisch honorering ervan. Elke aanvraag wordt door FA's bekeken en soms vindt men de grond niet ernstig genoeg. Het hangt ook van de historie van users af. Ben je vaker geband, dan hebben nieuwe bans meer kans op acceptatie, dan als het je eerste overtreding is. Ook wordt er nooit geband op basis van 1 slip. Er moet een historie zijn of een user moet echt duidelijk binnenkomen om te baggeren (zoals we er 2 vanochtend hadden).
Hier verder over de moderatie.
[..]Een 48-uursban is uitermate geschikt om users te laten afkoelen. Vooral bij die ellenlange discussies over de moderatie. Feedback okee, maar die 'discussies' gaan werkelijk nergens over.
Wij zijn niet ban-geil. We doen t liever niet. Maar als het forum door users naar de klote dreigt te gaan, dan zullen de mods toch naar dat verzoekwapen grijpen.
De meeste POL-bans van de laatste tijd zijn trouwens spontaan geweest. Wij zetten notes en als een FA een naam te vaak voorbij ziet komen, kan deze FA zelf besluiten een ban uit te delen. Zoals vanmiddag met speedcore gebeurde. Hij baggerde in OOG en kreeg een combi-ban. Ik heb niet om die ban gevraagd, maar de FA vond hem blijkbaar op zijn plaats.
Daarom zijn de verwijten in onze richting ook vaak totaal niet terecht. Actief ban-aanvragen gebeurt veel minder dan de users denken. De meeste bans roepen users echt over zichzelf af.
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:41 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Omdat we eigenlijk vinden dat mensen hier oud en wijs genoeg zouden moeten zijn om zichzelf in de hand te houden.
quote:Nee, nee en nee!
Op woensdag 18 juni 2003 20:45 schreef SCH het volgende:
Is er ook een beleid voor de mods? Kunnen die geband worden of is daar kritiek op mogelijk?
maar dat had je al wel gemerkt toch?
quote:Die kunnen ook geband worden ja.
Is er ook een beleid voor de mods? Kunnen die geband worden of is daar kritiek op mogelijk?
Ik meen dat Isabeau een tijdje terug een ban had gescoord vanwege plaatje strijdig met policy.
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 21:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jammer dat Leonardo1504 a.k.a viswijf weer eens scheldend een topic om zeep wilde helpen.
Linkse mening => niks mis mee
Rechtse mening => direct negative reacties.
quote:Inderdaad, als ik niet altijd werd gepest door zwarten was het anders gegaan. Ik zoek nu mensen op die zich ook zo voelen. Want zo heb je meer waarde in een groep.
Op woensdag 18 juni 2003 20:59 schreef SCH het volgende:[..]
Maar jij wel toch? Jij hebt wp in je avatar en je zegt een openlijke racist te zijn. Als je dat stelt is er niet zoveel meer over om over te praten. Voor jou ben ik trouwens niet bang, je weet te weinig van de context af maar het is wel jammer dat je zo jong al die richting op gaat.
quote:Het gaat om de manier waarop men het brengt.
Op woensdag 18 juni 2003 21:05 schreef Turismo het volgende:
Jammer dat je je mening niet mag geven.![]()
[..]Inderdaad, als ik niet altijd werd gepest door zwarten was het anders gegaan. Ik zoek nu mensen op die zich ook zo voelen. Want zo heb je meer waarde in een groep.
quote:Zoek die ergens anders. Op polinco.nl vind je vast een heeeeleboel vriendjes.
Op woensdag 18 juni 2003 21:05 schreef Turismo het volgende:
Jammer dat je je mening niet mag geven.![]()
[..]Inderdaad, als ik niet altijd werd gepest door zwarten was het anders gegaan. Ik zoek nu mensen op die zich ook zo voelen. Want zo heb je meer waarde in een groep.
quote:Je hebt gelijk, maar het probleem is dat er met dit soort mensen vaak niet valt te discussiëren.
Op woensdag 18 juni 2003 22:26 schreef Kaalhei het volgende:
Jammer dat een user om zijn mening gebanned wordt cq gaat worden. Nu zal hij alleen maar verder radicaliseren. Ik weet zeker dat ik in een discussie met hem zijn mening had kunnen nuanceren of iig hem beter kunnen laten nadenken over zijn mening. Een gemiste kans dus....
quote:De topic is vol. 255 reacties...
Op woensdag 18 juni 2003 22:39 schreef Kaalhei het volgende:
Waarom is dit topic ( Extreem rechts: moeten we daar bang voor zijn? ) dicht?
Is er eindelijk weer eens een topic in POL dat druk bezocht wordt en waar een leuke felle discussie is.......
quote:Laten we mensen bannen omdat ze niet kunnen discussieren en niet om hun mening. Als je mensen met een bepaalde mening diskwalificeert met een "dit soort mensen kunnen niet discussieren", dan generaliseer je.
Op woensdag 18 juni 2003 22:29 schreef Gil-galad het volgende:
Je hebt gelijk, maar het probleem is dat er met dit soort mensen vaak niet valt te discussiëren.
quote:"Wat is dat nu weer een kutsmoes van die kutmods!"
Op woensdag 18 juni 2003 22:44 schreef Gil-galad het volgende:
De topic is vol. 255 reacties...
Minder zuipen dan maar.
quote:Nee, anders hielden we hier geen mod over.Lijkt me vrij duidelijk.
quote:Kap er dan eens mee!
Op woensdag 18 juni 2003 15:28 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Slow Chat. En dat hoort niet hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |