quote:Morgen even naar de huisarts
Op maandag 2 juni 2003 14:21 schreef ixi het volgende:
Hoihoihoi.
Ik heb dus sinds gisteren gele blaasjes achter in m'n keel zitten. Pijn bij het slikken en een opgezette schildklier (denk tenminste dat het de schildklier is).
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Dacht zelf aan keelontsteking.. maar kan nergens iets vinden over gele blaasjes of opgezette schildklier
Help mij
zou angina kunnen zijn, heb ik ook gehad.
nix ergs, alleen heel erg kut: ff langs de dokter voor een antibiotica kuur en je bent er vanaf!
Alleen vaker dan 3x per jaar is nie goed, dan moeten je amandelen eruit....
sterkte ermee!
quote:je kunt ook de rest lezen
Op maandag 2 juni 2003 14:27 schreef Aventura het volgende:
Dat klinkt als angina, heb ik ook eens gehad. Daar kun je echt heel erg ziek van worden. Je moet iig snel naar de dokter voor medicatie. Ik geloof dat je penicilline krijgt.
Jammer dat die blaasjes er niet zo af te trekken zijn.. heb behoorlijk zin om met een pincet die dingen eraf te rukken
quote:Ik heb ook echt zin om gewoon de schaar te pakken en mijn amandelen er zelf uit te knippen nu.
Op maandag 2 juni 2003 14:42 schreef ixi het volgende:
Jammer dat die blaasjes er niet zo af te trekken zijn.. heb behoorlijk zin om met een pincet die dingen eraf te rukken
Damn, wat krijgen mensen rare neigingen om het zelf op te lossen als ze ergens last van hebben. Maar ik zal wel te serieus reageren.
Een ander krabbelde de stippen met de nagel zelf van de amandelen. ![]()
Ontopic; Fijn naar de huisarts jij ja ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 02-06-2003 15:24]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |