Zo`n kont zag ik vandaag heel snel dichtbij komen en toen zag hij die van mij heel snel aan de horizon verdwijnen, en hij deed nog zo z`n bestquote:
der (M)6er... gans geilquote:Op zondag 19 december 2004 01:58 schreef Catch22- het volgende:
ik moet inhouden om geen LoL post te doen.
maar
[afbeelding]
je zou HEM er toch zo insteken!
Ik geloof dat de plaatjes niet meer werken...quote:Op maandag 25 augustus 2003 23:35 schreef YoGi_Berra het volgende:
[afbeelding] ik weet het, beetje wazig, maarja, had de camera niet goed vast toen
dit is de totale auto:D
[afbeelding]
[afbeelding]
Peugot 406 Toscane
Champs d'lycee ( <---die grote straaat in parijs, daar de peugot winkel
ik geloof dat dat een post van 3 jaar geleden isquote:Op zondag 19 december 2004 02:37 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ik geloof dat de plaatjes niet meer werken...
Ik denk anderhalf jaar.quote:Op zondag 19 december 2004 02:39 schreef Youp het volgende:
[..]
ik geloof dat dat een post van 3 jaar geleden is
Very nice!quote:
quote:Op zondag 19 december 2004 12:59 schreef Tjabbo het volgende:
Hij mist imho wel een highwing op z'n aars
omg wat is ditquote:Op zondag 19 december 2004 13:22 schreef jacco het volgende:
Vond deze foto wel erg toepassenlijk
[afbeelding]
Opel GT? Citrusgelb - kleurnummer 446.quote:Op zondag 19 december 2004 00:15 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
[afbeelding]
Wat mij betreft de winnaar!![]()
Gelukkig word hij niet uitgelachenquote:Op zondag 19 december 2004 01:11 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
Zo`n kont zag ik vandaag heel snel dichtbij komen en toen zag hij die van mij heel snel aan de horizon verdwijnen, en hij deed nog zo z`n best![]()
[afbeelding]
K1 Attack!quote:Op zondag 19 december 2004 13:22 schreef jacco het volgende:
Vond deze foto wel erg toepassenlijk
[afbeelding]
de 205 ?quote:Op maandag 20 december 2004 14:03 schreef -Muse- het volgende:
[afbeelding]
Afgelopen zomer genomen, autokenners zien wel een fout op de foto
De banden zitten verkeerd omquote:Op maandag 20 december 2004 14:03 schreef -Muse- het volgende:
[afbeelding]
Afgelopen zomer genomen, autokenners zien wel een fout op de foto
Ik kom niet meer bij, wat een grap!!quote:
klaarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |