abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 juni 2003 @ 20:03:36 #176
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10970622
Hè wat naar, ik hoop elke keer over een verbetering te lezen... Arme Eefje...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 8 juni 2003 @ 20:32:58 #177
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10971450
Ow! Die Eva toch!!!
Ik hoop echt heel erg dat het snel weer beter gaat met dr!

Lois, vergeet jij jezelf niet tussen alle ellende door??

Jubileum moderator zondag 8 juni 2003 @ 21:23:33 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10972812
Bedankt Karin voor de goede updates, dat scheelt mij weer een heel verhaal. Vanmiddag, na bijna een halve liter vocht begon Eva eindelijk weer te zweten, te huilen en te plassen. Nog wel eng donkere urine maar ze plast weer.
Na nog een uur zat ze ineens rechtovereind en had honger. Ze heeft toen een paar boterhammen zonder korst met heel veel jam naar binnen gezogen, echt kauwen doet ze nog niet maar dat is dan ook niet nodig met dat waaibomenbruinbrood in het ziekenhuis.
Na een uur nog wat hapjes banaan en een bekertje limonade en ineens was ze er weer. Voorzichtige lachjes, een beetje boekje lezen en weer (oog)contact. De combi prednison/infuus/geen koorts/extra zuurstof heeft een enorme omwenteling teweeg gebracht en wij hebben echt staan huilen van opluchting. Eindelijk zien we het weer een beetje zitten na een lange, donkere dag.
Wat foto's:

Vanmorgen:

Vanmiddag:

Vanavond:

Ze is nog heel zwak maar het begin is er .

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 8 juni 2003 @ 21:30:17 #179
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_10972975
Ow toch...

Nu ga je snel beter worden hoor!
Zonder slangetjes ben je veeeeeeeel mooier

Fok!hokker... en NietKlieker.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 juni 2003 @ 21:33:52 #180
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10973061
Hè gelukkig, ze knapt weer een beetje op Hele opluchting hoor Fijn dat ze weer eet, drinkt en plast, en weer goed aanspreekbaar is. Nu zul je zelf hopelijk ook weer wat rustiger kunnen slapen denk ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 8 juni 2003 @ 21:37:43 #181
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_10973139
Wat een opluchting
Nog een lange weg, lijkt me.. maar het begin is er
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_10973329
Gelukkig Lois, wat een fijne berichten. (tranen in de ogen hier)

zondag 8 juni 2003 @ 22:05:21 #183
4282 Catootje
*stilte*
pi_10973654
Oww Eefje, joe goo girl!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 8 juni 2003 @ 22:40:21 #184
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_10974373
We zijn de hele middag en avond bij vrienden van ons geweest, maar direct nadat ik thuiskwam moest de pc weer aan om nieuws over Eva te lezen! Pfff, ik zit hier te janken van opluchting, wat ben ik blij dat er verbetering in Evaatjes toestand is! + Moussy, bij jouw post krijg ik ook een steek door m'n hart, wat moet dat rot voor je zijn, dat herkenningsgevoel
  zondag 8 juni 2003 @ 22:58:52 #185
393 phileine
española
pi_10974777
quote:
Op zondag 8 juni 2003 21:48 schreef Nausicaa het volgende:
Gelukkig Lois, wat een fijne berichten. (tranen in de ogen hier)

Idem. moet de hele dag aan jullie denken. Gelukkig gaat het eindelijk wat beter!
mooi he, alles
  † In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 23:47:24 #186
7074 moussy
kuttekop
pi_10975760
Eva goed zo wijffie!!

Lois hoe is het met jou zelf? Gaat ie allemaal nog een beetje?

Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 8 juni 2003 @ 23:47:47 #187
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_10975770
Oh, wat ben ik blij dat het weer iets beter gaat met Eva. Ik was zo geschrokken van dat bericht van Karin. Wat moet dat vreselijk eng zijn, als je kind zo ziek is en je ook nog niet echt tot haar door kunt dringen om haar te kunnen troosten en geruststellen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_10975805
Pfffffffffff, een zucht van opluchting.
  maandag 9 juni 2003 @ 01:29:06 #189
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_10977873
Ik ben nog niet gewend aan de deling in het ouders forum, ik zit continu alleen maar in zwangerschap en aanverwante artikelen te lezen. Daar zag ik karin ineens posten over Eefje, dus toen ben ik op zoek gegaan.

Ik heb het hele verhaal nu gelezen en ben er erg van onder de indruk (lees: huilen). Eefje toch!! Wat moet je toch allemaal doorstaan!!

Lief meisje, wordt maar gauw beter en dan gewoon voorgoed. Ik denk aan je!!!!

Lois, pas goed op jezelf! Voor je het weet heb je Eefje GEZOND!! terug thuis en dan heeft ze niets aan een mama die ontzettend moe is. Kusje op je buik!!!

Jeroen, zal ik effe een mooie brief voor je schrijven aan je afdeling P&O?? Zijn ze nou helemaal belazerd daar! Wat een monsters!!

Heel veel sterkte allemaal.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_10979708
ffffffffffffffffffffff goed nieuws van Eva..........meid doorgaan !!!!!

Gisteren heb ben ik ontzettend dicht bij Lois,Clark en Eva geweest, in t zelfde ziekenhuis ( *heb n kaartje achtergelaten, is dat aangekomen ?*)
en thuis brand ik een kaarsje.

Ik kan me amper indenken hoe dit moet voelen maar volgens mij ben je totaal van de wereld.

Sterkte !

Stout

maandag 9 juni 2003 @ 08:04:00 #191
22637 Sweej
TiepMiep
pi_10979733
Wat een ontzettende opluchting dat er wat verbetering komt in Eva's toestand. PFff, ik moet zo aan jullie denken de hele tijd!
Dappere meid, die Eva!
pi_10979743
quote:
Op maandag 9 juni 2003 08:04 schreef Sweej het volgende:
Wat een ontzettende opluchting dat er wat verbetering komt in Eva's toestand. PFff, ik moet zo aan jullie denken de hele tijd!
Dappere meid, die Eva!
volgens mij zit iedereen met zijn gedachten bij Lois, Clark en Eva
  FOK!fossiel maandag 9 juni 2003 @ 10:27:22 #193
2628 Karin
pi_10980294
Heb net Lois gesproken. Eva heeft een vrij rustige nacht gehad, af en toe een hoestbui. Ze heeft vanmorgen ook weer het een en ander gegeten. En plassen doet ze nu ook weer enorm. Alleen houdt ze ook vocht vast, ze heeft een hele bolle toet van het vocht. De verpleging dacht dat het misschien door de Prednison kwam maar dat lijkt ons sterk na pas 1 dosis.
Ze krijgen af en toe weer contact met Eva, erg lekker. Ze ging nu op zoek naar een verpleegkundige die even wou helpen met uitkleden, Lois wist niet hoe dat moest met die slangetjes. Dan kan Eva in bad.
  maandag 9 juni 2003 @ 11:23:51 #194
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_10981122
Dat klinkt niet slecht Karin. Gelukkig!

Dank je wel voor de update

maandag 9 juni 2003 @ 11:42:07 #195
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_10981403
Pfffff, wat een opluchting dat er verbetering is! Ik heb zo te doen met Eva toen ik haar op de foto's zag. Het zal nu vast in een positieve lijn zitten. Voor je het weet lacht en brabbelt ze weer!
pi_10982800
O wat fijn dat Eva weer wat drinkt enzo. En plasluiers heeft. Dat opgezette kan best van de pretnison komen hoor. Ik heb verschillende mensen in de familie die het krijgen en dan hup gelijk dik gezicht,dikke buik enz. Ook de eetlust kan daarvan wat aangewakkerd van raken. Maar dat zou voor Eva juist een goede bijwerking zijn nu. Ik duim zo voor jullie mee dat het in een opwaarste lijn blijft gaan nu.

Weer dikke knuffels en kussen voor jullie

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_10982883
Heb net alles bijgelezen want wij waren afgelopen weekende naar de camping geweest en gelijk bij thuiskomst de computer aangezet en naar Fok gegaan om te lezen hoe het nu met Eefje gaat.

Zet m op Eva. .

En Lois en familie heel veel sterkte.

maandag 9 juni 2003 @ 13:22:15 #198
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_10982893
quote:
Op maandag 9 juni 2003 08:13 schreef Stout het volgende:

[..]

volgens mij zit iedereen met zijn gedachten bij Lois, Clark en Eva

Ja, ik loop ook al steeds naar zolder (daar staat m'n computer) om even te kijken hoe het gaat.
Wat fijn dat het nu wat beter lijkt te gaan! Hopelijk knapt Eva nu lekker op en kunnen Lois en Clark ook weer een beetje lekker slapen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 9 juni 2003 @ 13:33:12 #199
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
  maandag 9 juni 2003 @ 14:28:17 #200
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_10984050
Even een paar vraagjes. Ten eerste: heeft er iemand tips voor kleine meisjes (of jongetjes) die hun luier steeds maar weer uitdoen? Ik heb vanmiddag twee vrijwel ongebruikte luiers (en twee korte broeken en een t-shirt) uit Iris' luieremmer gevist. Maar geduldig blijven uitleggen dat plasjes op het tapijt niet zo'n goed idee zijn? Of is het het begin van de potjesgang (vroeg zij hoopvol)?

Ten tweede: Iris wordt 's nachts vaak wakker en geeft dan aan dat ze wil drinken. Helemaal zeker weet ik niet of het om de dorst of het lekker tegen mama aanliggen gaat, maar het zou goed dorst kunnen zijn. De oplossing zou dus simpel kunnen zijn: een bekertje drinken in haar bedje. Ergens geeft me dat echter geen lekker gevoel. Stel je voor dat ze zich verslikt.... Hoe doen jullie dat?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')