Lois, vergeet jij jezelf niet tussen alle ellende door??
Vanmorgen:
Vanmiddag:
Vanavond:
Ze is nog heel zwak maar het begin is er .
Nu ga je snel beter worden hoor!
Zonder slangetjes ben je veeeeeeeel mooier
quote:Idem. moet de hele dag aan jullie denken. Gelukkig gaat het eindelijk wat beter!
Op zondag 8 juni 2003 21:48 schreef Nausicaa het volgende:
Gelukkig Lois, wat een fijne berichten. (tranen in de ogen hier)
![]()
![]()
Lois hoe is het met jou zelf? Gaat ie allemaal nog een beetje?
Ik heb het hele verhaal nu gelezen en ben er erg van onder de indruk (lees: huilen). Eefje toch!! Wat moet je toch allemaal doorstaan!!
Lief meisje, wordt maar gauw beter en dan gewoon voorgoed. Ik denk aan je!!!!
Lois, pas goed op jezelf! Voor je het weet heb je Eefje GEZOND!! terug thuis en dan heeft ze niets aan een mama die ontzettend moe is. Kusje op je buik!!!
Jeroen, zal ik effe een mooie brief voor je schrijven aan je afdeling P&O?? Zijn ze nou helemaal belazerd daar! Wat een monsters!!
Heel veel sterkte allemaal.
Gisteren heb ben ik ontzettend dicht bij Lois,Clark en Eva geweest, in t zelfde ziekenhuis ( *heb n kaartje achtergelaten, is dat aangekomen ?*)
en thuis brand ik een kaarsje.
Ik kan me amper indenken hoe dit moet voelen maar volgens mij ben je totaal van de wereld.
Sterkte !
Stout
quote:volgens mij zit iedereen met zijn gedachten bij Lois, Clark en Eva
Op maandag 9 juni 2003 08:04 schreef Sweej het volgende:
Wat een ontzettende opluchting dat er wat verbetering komt in Eva's toestand. PFff, ik moet zo aan jullie denken de hele tijd!
Dappere meid, die Eva!
Weer dikke knuffels en kussen voor jullie
Zet m op Eva. .
En Lois en familie heel veel sterkte.
quote:Ja, ik loop ook al steeds naar zolder (daar staat m'n computer) om even te kijken hoe het gaat.
Op maandag 9 juni 2003 08:13 schreef Stout het volgende:[..]
volgens mij zit iedereen met zijn gedachten bij Lois, Clark en Eva
Ten tweede: Iris wordt 's nachts vaak wakker en geeft dan aan dat ze wil drinken. Helemaal zeker weet ik niet of het om de dorst of het lekker tegen mama aanliggen gaat, maar het zou goed dorst kunnen zijn. De oplossing zou dus simpel kunnen zijn: een bekertje drinken in haar bedje. Ergens geeft me dat echter geen lekker gevoel. Stel je voor dat ze zich verslikt.... Hoe doen jullie dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |