Het zit het meisje allemaal niet mee.
Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.
Ik had geloof ik in het vorige deel (weet ut niet zeker en ben te lui om te zoeken) verteld dat Damey last had van een schimmeltje op zijn balzak en piemeltje.
Ik heb zalf gehad van de dokter en het wordt gewoon niet minder maar lijkt zich wel onwijs uit te breiden, want het zit nu ook op zijn billen. Als ie gepoept heeft en ik moet hem schoonmaken is het hek van de dam want meneer schreeuwt het halve dorp bij elkaar.
Ik heb nu zinkzalf op olie basis gehaald en hoop echt dat dit gaat helpen... Vorige keer werkte de zalf die ik tegen de schimmel had gekregen ook niet 100% en in combinatie met de zink wel.
HIj wil nu dus ook niet meer op zijn billen zitten want alles doet onwijs pijn daar. Ik kijk het nog even aan en als het morgenmiddag niet iets minder is geworden dan maak ik een afspraak voor vrijdag want ik ga zo niet het weekend in met hem...
Eva, Lois en Clark, sterkte in het ziekenhuis. Hopelijk knapt Eva ook weer wat op als het weer omslaat. Ik hoop dat jullie snel weer thuis zijn.
* Lois gaat douchen en slapen*
Allemaal ontzettend bedankt voor de goede wensen en beterschapskaartjes.
Welterusten meid, hou je taai hoor!
quote:Nee niet echt, jammer genoeg. Het is ook heel dubbel. Ik ben ongelooflijk bezorgd om Eva en wil alles voor haar doen en wordt daarin tegengewerkt door de pijn in mijn bekken en de ongelooflijke vermoeiheid. Normaliter zijn die dagen in het ziekenhuis al slopend, nu is het extra vervelend. Je blijft je ook steeds afvragen hoe dat straks moet met 2 kleintjes als we dit toch regelmatig blijven meemaken met Eva.
Op woensdag 4 juni 2003 22:46 schreef Catootje het volgende:
Arme Lois, heb je eigenlijk wel tijd om te genieten van je tweede zwangerschap vroeg ik me af (ook weer vannacht om drie uur...)
Goed, Jeroen belde net. Het was een redelijke nacht maar Eva reageerd niet zo goed op het sprayen als we hadden gehoopt. Ze blijft enorm benauwd, benauwder als we gewend zijn na het sprayen. We denken dus dat het allemaal niet in 2 daagjes bekeken zal zijn, het zal wel even langer gaan duren. Daarnaast heeft ze er ook nog hoge koorts bij gekregen waarvan de oorzaak vooralsnog onduidelijk is. Daar zullen we vandaag wel meer van horen denk ik.
Ik ga richting ziekenhuis, dan kan Jeroen gaan werken. Dat zal wat worden want hij is hartstikke brak.
quote:Eva................................dikke kus voor jou van Merijn en Timo
Op donderdag 5 juni 2003 14:08 schreef Dinus het volgende:
Arme Eefje... het is toch niet te geloven, hopelijk knapt ze snel op!
die slaapt ook zo rot in....al sinds tijden eik.
probleem is: vind je eindelijk een maniertje dat helpt, kan ik een week later toch weer naar een ander trucje gaan zoeken....
wat bij mij altijd wel helpt is een time out.....tv uit, radio uit...rust in de tent....en gewoon ff op de bank zitten nix doen, geen gesprekje voeren ofzo, gewoon ff wat drinken....en resoluut zijn, haar vader is bijvoorbeeld een uur bezig met verhaaltjes en alles en zodra die opstaat ging en gaat ze weer huilen.....zelf ben ik haar op bed gaan leggen, gaf haar een zoen, zei weltrusten, liet de deur open en gaat ff rommelen in de douche....en zachtjes zingen.....en dan gaat ze toch liggenl luisteren en valt ze toch in slaap (want haar nieuwsgierigheid overwint altijd!!!!)
duurde ff, maar mij lukt het nu wel...haar vader alleen niet haha....ze zijn niet gek natuurlijk!!!
excuus!!!
quote:Dat geeft toch niet Dready
Op donderdag 5 juni 2003 15:00 schreef Dready het volgende:
hmmm.. sorry dat ik er tussen door kwam, had nog niet verder gelezen.....
excuus!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |