abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10873164
Ik ga straks echt even slapen als damey en duncan op bed liggen... ik ben al uit me humeur vandaan... en ik wil niet zo'n sjagarijn worden die nix van der kinders kan hebben.
  FOK!fossiel woensdag 4 juni 2003 @ 12:46:54 #77
2628 Karin
pi_10875247
Ik kreeg net een telefoontje van Lois en Eva is weer opgenomen in het ziekenhuis .
Ze was erg benauwd en ze gaan weer medicijnen toedienen dmv dat sprayen en dat kan niet thuis helaas dus vandaar die opname.

Het zit het meisje allemaal niet mee.

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.

† In Memoriam † woensdag 4 juni 2003 @ 12:51:00 #78
7074 moussy
kuttekop
pi_10875356
he potverdomme het arme kind
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juni 2003 @ 13:03:20 #79
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10875684
Ach, arme Eefje... Beterschap, meiske!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 juni 2003 @ 13:36:48 #80
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_10876659
Ach gos, arm meisje! Karin, geef je onze allerhartelijkste beterschapswensen door? En een dikke knuffel voor je zus
pi_10879655
EVA!!!!! snel weer beter worden hoor meissie... dit is ook nix weer in het ziekenhuis liggen.
Ook lois, clark, karin en peter en de rest van de familie maar weer heel veel sterkte en beterschap met eefje.

Ik had geloof ik in het vorige deel (weet ut niet zeker en ben te lui om te zoeken) verteld dat Damey last had van een schimmeltje op zijn balzak en piemeltje.
Ik heb zalf gehad van de dokter en het wordt gewoon niet minder maar lijkt zich wel onwijs uit te breiden, want het zit nu ook op zijn billen. Als ie gepoept heeft en ik moet hem schoonmaken is het hek van de dam want meneer schreeuwt het halve dorp bij elkaar.
Ik heb nu zinkzalf op olie basis gehaald en hoop echt dat dit gaat helpen... Vorige keer werkte de zalf die ik tegen de schimmel had gekregen ook niet 100% en in combinatie met de zink wel.
HIj wil nu dus ook niet meer op zijn billen zitten want alles doet onwijs pijn daar. Ik kijk het nog even aan en als het morgenmiddag niet iets minder is geworden dan maak ik een afspraak voor vrijdag want ik ga zo niet het weekend in met hem...

pi_10883392
Wat ligt iedereen in de ziekenboeg zeg, heeeel veel sterkte met alle ongemakken!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juni 2003 @ 18:18:18 #83
13151 crew  Rewimo
pi_10885083
Angel, ik heb goede ervaringen met hexamidinezalf van Natusan (gewoon bij Etos e.d. te koop, witte tube). Als Christan rode billen heeft, smeer ik hem 's avonds in en 's morgens is het weg. Verder smeer ik Christan bij elke verschoning in met vaseline, dan 'bijt' de ontlasting niet zo.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 juni 2003 @ 19:38:37 #84
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_10887068
Ja, Rewimo, da's goed spul. Sterre heeft wel eens bij/in haar oortjes een soort uitslag (buitenoorontsteking), die zalf helpt dan heel goed!
  woensdag 4 juni 2003 @ 19:45:06 #85
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_10887225
En die arme Eva, ach gossie, haar pech lijkt ook niet op te houden Beterschap!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juni 2003 @ 20:21:18 #86
13151 crew  Rewimo
pi_10888126
Hier een paar 'schele' foto's. Je kunt als je goed kijkt zien, dat de witte 'lichtjes' in zijn ogen op dezelfde plek zitten. Dat is een teken dat het om schijnscheelheid gaat.

woensdag 4 juni 2003 @ 20:23:24 #87
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_10888160
Katja had laatst ook zo'n schimmel bij haar geslachtdeeltjes. Het was echt vuurrood en alle 'luieruitslagmiddelen' deden helemaal niks. Toen hebben wij van de huisarts ook een zalf gekregen met een schimmeldodend middel. Het leek wel te werken, maar het is net niet helemaal weggetrokken. Dus als iemand verder nog tips heeft, hou ik me ook aanbevolen.

Eva, Lois en Clark, sterkte in het ziekenhuis. Hopelijk knapt Eva ook weer wat op als het weer omslaat. Ik hoop dat jullie snel weer thuis zijn.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator woensdag 4 juni 2003 @ 21:49:31 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10890868
Eva is in heel goede handen. Haar zuurstofgehalte was erg laag en haar hartslag is erg hoog, allemaal tekenen dat ze het gewoonweg te benauwd heeft om het goed te redden thuis.
Het vernevelen gaat nu elke 3 uur en haar zuurstof wordt door middel van een metertje aan haar teen (met een mooi rood lichtje, het is net een ET teentje ) in de gaten gehouden.
Eten gaat nog niet echt, drinken al wat beter en het blijft er ook in tijdens de enorme hoestbuien.
Helaas betekend dit wel weer een paar daagjes ziekenhuis maar het is op dit moment gewoon beter.
Ze ligt nu gelukkig niet geisoleerd zodat we wel lekker op de gang kunnen scharrelen en je niet beperkt bent tot een klein kamertje.
Jeroen blijft vannacht bij haar en moet morgen helaas gewoon werken. Blijkbaar zijn bazen van vaders heel wat moeilijker dan bazen van moeders. Morgen blijf ik dan de hele dag bij haar en lost Jeroen mij 's avonds weer af want ook ik heb nu mijn beperkingen helaas.

* Lois gaat douchen en slapen*
Allemaal ontzettend bedankt voor de goede wensen en beterschapskaartjes.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juni 2003 @ 22:01:00 #89
13151 crew  Rewimo
pi_10891249
Lois, is de beruchte amandel nog ter sprake gekomen?

Welterusten meid, hou je taai hoor!

woensdag 4 juni 2003 @ 22:11:19 #90
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_10891583
Eem Grote Knuf en een voor Eva en haar papa en mama!
pi_10891699
Ach arme Eva....
Sterkte meisje!
Lois en Clark, ook heel veel sterkte weer
pi_10892877
Arme Lois, heb je eigenlijk wel tijd om te genieten van je tweede zwangerschap vroeg ik me af (ook weer vannacht om drie uur...)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Jubileum moderator donderdag 5 juni 2003 @ 07:19:27 #93
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10897203
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 22:46 schreef Catootje het volgende:
Arme Lois, heb je eigenlijk wel tijd om te genieten van je tweede zwangerschap vroeg ik me af (ook weer vannacht om drie uur...)
Nee niet echt, jammer genoeg. Het is ook heel dubbel. Ik ben ongelooflijk bezorgd om Eva en wil alles voor haar doen en wordt daarin tegengewerkt door de pijn in mijn bekken en de ongelooflijke vermoeiheid. Normaliter zijn die dagen in het ziekenhuis al slopend, nu is het extra vervelend. Je blijft je ook steeds afvragen hoe dat straks moet met 2 kleintjes als we dit toch regelmatig blijven meemaken met Eva.
Aan de andere kant, als Eva op mijn schoot zit en door het kriebeltje in mijn buik er zowat afgeschopt wordt dan kunnen soms de tranen van geluk in mijn ogen schieten.
Moeilijk dit.

Goed, Jeroen belde net. Het was een redelijke nacht maar Eva reageerd niet zo goed op het sprayen als we hadden gehoopt. Ze blijft enorm benauwd, benauwder als we gewend zijn na het sprayen. We denken dus dat het allemaal niet in 2 daagjes bekeken zal zijn, het zal wel even langer gaan duren. Daarnaast heeft ze er ook nog hoge koorts bij gekregen waarvan de oorzaak vooralsnog onduidelijk is. Daar zullen we vandaag wel meer van horen denk ik.
Ik ga richting ziekenhuis, dan kan Jeroen gaan werken. Dat zal wat worden want hij is hartstikke brak.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_10897448
Lois, wat ontzettend moeilijk en zwaar voor jullie!
Ik hoop dat Eva snel beter is! Pas goed op jullie zelf en de kleine frummel!
  FOK!fossiel donderdag 5 juni 2003 @ 14:00:29 #95
2628 Karin
pi_10904270
Ben net even bij Eva geweest. Ze is wel erg ziek hoor. Lekker spelen wat ze normaal nog wel doet was er niet bij.
Lois komt vanmiddag nog even naar huis en zal wel een update geven hoe het verder gaat denk ik.
pi_10904487
Arme Eefje... het is toch niet te geloven, hopelijk knapt ze snel op!
Zolang er was is, is er leven.
pi_10905631
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:08 schreef Dinus het volgende:
Arme Eefje... het is toch niet te geloven, hopelijk knapt ze snel op!
Eva................................dikke kus voor jou van Merijn en Timo
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:59:12 #98
56264 Dready
zin in een feessie!!!!
pi_10905963
Heb een dochter van bijna 3 alweer (snik)....

die slaapt ook zo rot in....al sinds tijden eik.

probleem is: vind je eindelijk een maniertje dat helpt, kan ik een week later toch weer naar een ander trucje gaan zoeken....

wat bij mij altijd wel helpt is een time out.....tv uit, radio uit...rust in de tent....en gewoon ff op de bank zitten nix doen, geen gesprekje voeren ofzo, gewoon ff wat drinken....en resoluut zijn, haar vader is bijvoorbeeld een uur bezig met verhaaltjes en alles en zodra die opstaat ging en gaat ze weer huilen.....zelf ben ik haar op bed gaan leggen, gaf haar een zoen, zei weltrusten, liet de deur open en gaat ff rommelen in de douche....en zachtjes zingen.....en dan gaat ze toch liggenl luisteren en valt ze toch in slaap (want haar nieuwsgierigheid overwint altijd!!!!)

duurde ff, maar mij lukt het nu wel...haar vader alleen niet haha....ze zijn niet gek natuurlijk!!!

let's have fun!!!
  donderdag 5 juni 2003 @ 15:00:32 #99
56264 Dready
zin in een feessie!!!!
pi_10905997
hmmm.. sorry dat ik er tussen door kwam, had nog niet verder gelezen.....

excuus!!!

let's have fun!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 juni 2003 @ 15:33:44 #100
13151 crew  Rewimo
pi_10907020
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:00 schreef Dready het volgende:
hmmm.. sorry dat ik er tussen door kwam, had nog niet verder gelezen.....

excuus!!!

Dat geeft toch niet Dready De slaapproblemen houden niet ineens op omdat Eva in het ziekenhuis ligt (helaas...). Dit topic is er voor alle peuter- en kleuterzaken, en daar horen slaapperikelen zeker bij. Leuke en minder leuke zaken lopen nu eenmaal altijd door elkaar heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')