quote:Als deze posts zijn toekomst hier op Fok! betekenen kan het nog gezellig worden!
Op dinsdag 3 juni 2003 22:13 schreef DutchGooner het volgende:[..]
met zo'n naam en ondertitel mag je natuurlijk niet al teveel verwachten
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:17 schreef tong80 het volgende:
ajax
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord
quote:altijd lastig
Op dinsdag 3 juni 2003 22:39 schreef mitt het volgende:
NoordZeeKiwi's
quote:vooral uit
Op dinsdag 3 juni 2003 22:40 schreef DutchGooner het volgende:[..]
altijd lastig
quote:Is 5 jaar in de kantlijn meevoetballen (3e of 4e worden in de poule) maar opgeteld meer Cl punten halen dan beter als 4 van die 5 jaar over het algemeen nog slechter te presteren maar wel een topprestatie leveren???? persoonlijk ga ik voor het laatste
Op dinsdag 3 juni 2003 13:38 schreef Qi het volgende:[...]
Zoals ik hierboven uitleg, ik heb me deels vergist. PSV heeft het Europees over een periode van 5 jaar beter gedaan dan Ajax.
quote:Ghe, tsja, vorig jaar ging ik pas voor het eerst naar een festival (Lowlands) en dat beviel wel erg goed (= understatement), dus dat smaakte naar meer
Op dinsdag 3 juni 2003 18:52 schreef Doc het volgende:[..]
Ik zat te twijfelen, maar heb een milde hekel aan festivals (hield me niet tegen om naar Ozzfest te gaan vorig jaar overigens, maar daar kwam Slayer dan ook
). MM op een festival is ook leuk (heb ze ooit op Dynamo -weer een uitzondering- gezien), maar in een zaal is het toch leuker en spelen ze naar alle waarschijnlijkheid ook langer. Misschien dat ik naar FoR was gegaan als ze niet in Hardenberg hadden gespeeld (Metallica heb ik nog gezien toen ze cool waren
).
Wat een watjes, er klopt echt niets van dat onderzoek dat net in NOVA was over hooligans, of jullie zijn nep-hoolies.
quote:Toen golfer nog naar concertjes ging, ging het er duidelijk niet zo ruig aan toe als tegenwoordig. Dat zie je maar weer.
Op dinsdag 3 juni 2003 23:10 schreef golfer het volgende:
Uhm..Voetbal-café..gaan de dames het hier over muziek hebben.Wat een watjes, er klopt echt niets van dat onderzoek dat net in NOVA was over hooligans, of jullie zijn nep-hoolies.
quote:WAT is NOVA ?
Op dinsdag 3 juni 2003 23:10 schreef golfer het volgende:
Wat een watjes, er klopt echt niets van dat onderzoek dat net in NOVA was over hooligans, of jullie zijn nep-hoolies.
Laat ze maar komen. Heel die FC NOVA lust ik rauw.
quote:Wat was er leuk aan ?
Op woensdag 4 juni 2003 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er was een leuke samenvatting net van Engeland - Servie & Montenegro. 2-1 voor de Engelsen..
Iemand gekeken?
Ze speelden Radiohead niet in de rust ?
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:17 schreef keeper het volgende:Toen golfer nog naar concertjes ging, ging het er duidelijk niet zo ruig aan toe als tegenwoordig. Dat zie je maar weer.
ja,ja.
En na 21 jaar dus weer.
quote:Dude, toen was ik 2..
Op woensdag 4 juni 2003 01:37 schreef golfer het volgende:[..]
ja,ja.
En na 21 jaar dus wee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |