quote:
Op zondag 1 juni 2003 13:18 schreef Leatherface het volgende:
Kwartfinale tegen Moya of Novak
quote:Tegen Moya zou wel mooi zijn.
Op zondag 1 juni 2003 13:19 schreef mitt het volgende:[..]
Die is eigenlijk ook niet in zijn allerbeste vorm, ik zou Martin zeker een aardige kans tegen hem geven.
quote:hoho..
Op zondag 1 juni 2003 13:20 schreef Leatherface het volgende:[..]
Tegen Moya zou wel mooi zijn.
Die is eigenlijk ook niet in zijn allerbeste vorm, ik zou Martin zeker een aardige kans tegen hem geven.
Meneer Moya is toch echt van 3 kalibers hoger dan Schuttler.
quote:sso what
Op zondag 1 juni 2003 13:22 schreef mitt het volgende:[..]
hoho..
Meneer Moya is toch echt van 3 kalibers hoger dan Schuttler.
quote:Het kan snel gaan ja dat blijkt maar weer
Op zondag 1 juni 2003 13:16 schreef mitt het volgende:[..]
en 10 maanden geleden stond deze Martin Verkerk in Amersfoort nog op een bijbaantje te ploeteren tegen een of andere Argentijn die 300 op de wereld stond. Ik was een van de 50 mensen die hem interessant vond
En kijk waar hij nu staat.
Ohja die juichende Verkerk op de desktop thnx
quote:Als hij zo blijft spelen wel. Hij kan zonder druk spelen en Moya is idd niet echt in vorm. Vlak Novak echter ook niet uit, die heeft zeker een kans tegen Moya
Op zondag 1 juni 2003 13:23 schreef Leatherface het volgende:
Moya is zeker wel van een zwaarder kaliber dan Schuettler, maar toch denk ik dat Verkerk wel eens kans heeft.
Kom op Gaudio Kuerten staat nog wel 2-1 in sets voor.
en vandaag nog drie erg mooie wedstrijden.
Jiri Novak - Carlos Moya
Guillermo Coria - Mariano Zabaleta
Flavio Saretta - Andre Agassi.
quote:Eerste ronde?
Op zondag 1 juni 2003 13:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe ver kan Verkerk met dit spel wel niet komen op Wimbledon?
quote:Hallo, je hoort nu in euforische stemming te zijn.
Op zondag 1 juni 2003 13:47 schreef SCH het volgende:[..]
Eerste ronde?
quote:Dat heethoofd Gaudio gaat het niet redden Mitt maar hoop dat een van m'n nieuwe favorieten die het hoofd wel altijd koel houdt het wel gaat redden vanmiddag Coria dus
Op zondag 1 juni 2003 13:31 schreef mitt het volgende:
Een van mijn Argentijnse helden, Gaston Gaudio wint de 3e set van Kuerten..het is nog een 3e ronde wedstrijd van gister.Kom op Gaudio
Kuerten staat nog wel 2-1 in sets voor.
en vandaag nog drie erg mooie wedstrijden.
Jiri Novak - Carlos Moya
Guillermo Coria - Mariano Zabaleta![]()
Flavio Saretta - Andre Agassi.
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 01-06-2003 14:04]
Verkerk rattles Rainer
Big-serving Martin Verkerk upset No11 seed Rainer Schuettler 6-3 6-3 7-5 on Sunday to become the first Dutchman to reach the Roland-Garros quarter finals since 1996.
The little-known Verkerk, who had not won a singles match at a Grand Slam prior to this tournament, has now won 10 of his last 12 matches. He awaits a quarter final showdown with either 1998 champion Carlos Moya or Jiri Novak.
Today the 1.91m giant could do now wrong against Schuettler, the 2002 Australian Open finalist.
Playing in just his third Grand Slam (and his first Roland-Garros) the 24-year-old overwhelmed his German opponent with a vicious, near-perfect serve - an astounding 22 aces and an average service speed of 195km/h is testament to that. Schuettler, in contrast, could not register one ace with his usually reliable serve and was able to convert only two of his 10 break point opportunities.
Verkerk, ranked No46, played his No1 weapon - his backhand-down-the-line - to precision on the red dirt, finishing off points at will and racking up 54 winners during the two-hour duel. Thunderstruck by the velocity of Verkerk's baseline game, Schuettler could manage a mere 26 winners in return.
The big Dutchman finished off the match on Philippe Chatrier Court with a brilliant service game that included three aces.
Verkerk's victory today places him in esteemed company. The last Dutchman to reach the final eight was another big server, former Wimbledon champion Richard Krajieck.
quote:Toch niet. Eerste set 7-6 (7-2) gewonnen, maar tweede set 7-6 (11-9) verloren...
Op zondag 1 juni 2003 15:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haarhuis/Kafelnikov hebben BIJNA gewonnen.
Dus nu een derde set. Tegen de als zesde geplaatste Llodra/Santoro dus.
quote:jammer van Gaudio inderdaad, die heb ik ook nog leuk in actie gezien tegen Davydenko in Amersfoort.
Op zondag 1 juni 2003 13:56 schreef Machiel het volgende:[..]
Dat heethoofd Gaudio gaat het niet redden Mitt maar hoop dat een van m'n nieuwe favorieten die het hoofd wel altijd koel houdt het wel gaat redden vanmiddag Coria dus
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |