quote:volgende opdracht is??
Op zondag 1 juni 2003 11:53 schreef apophis4u het volgende:
Ok, om de boel maar weer ff op gang te brengen. Want het schiet dus echt niet op..... Hier dan maar een foto's van diverse meetmiddelen. Kdenk dat het wel genoeg is zo, dus k liet mn geslachtsdeel maar ff achterwege
welke gaat sluiten?
[edit]
hier nog ff de link naar de andere
quote:Deze was eerder... Deze blijft...
Op zondag 1 juni 2003 12:07 schreef apophis4u het volgende:
ik heb net ook een topic aangemaakt met alvast een leuke openingwelke gaat sluiten?
[edit]
hier nog ff de link naar de andere
Ok, de vorige opdracht met de meetresultaten heb ik denk ik wel vervuld en om even vermakelijk te beginnen hier alvast wat grappige foto's voor verdere inspiratie:
Goed.... volgende opdracht:
ff een citaat met een vriend van op msn. En die stelt dus het volgende voor:
Hugo: ik moet een volgende opdracht hebben!
Elmo: ik zeg net
Elmo: hamster
Elmo: iets met knaagdieren, dat doet het altijd goed
Hugo: haha
Elmo: en altijd humor
Hugo: ok
Hugo: maar wat
Hugo: in de vijver?
Elmo: prima
Hugo: kennen die zwemmen dan?
Elmo: tuurlijk man
Elmo: bij ons in de sloot jongen,
Elmo: stikt het altijd van die klotehamsters
Hugo: haha
Hugo: ik vind het nogal lullig een hamster in de vijver te mikken
Hugo: das sneu
Elmo: zo wil de natuur het
Hugo: lol
Elmo: je moet maar denken, als ie niet kan zwemmen...
Hugo: straks rent ie weg
Hugo: zijn ze hem kwijt
Elmo: had ie het in het wild ook niet ver geschopt
Dussuhhhh neem een foto'tje van een knaagdier dat zwemles krijgt
quote:Je vergeet ergens "ik vind" of "dit is mijn mening" tussen te zetten.
Op zondag 1 juni 2003 12:31 schreef Diabolic_Drum het volgende:
Stelletjes puberale idioten met een zeer triest idee van 'creativiteit'. Mag hopen dat het idioterie-gehalte beperkt blijft tot Hugo en Elmo en dat er niet daadwerkelijk primitievelingen zijn die het nodig vinden om dieren te misbruiken voor hun saaie leven waarin ze kennelijk niets beters te doen hebben.
quote:*zucht*
Op zondag 1 juni 2003 12:31 schreef Diabolic_Drum het volgende:
Stelletjes puberale idioten met een zeer triest idee van 'creativiteit'. Mag hopen dat het idioterie-gehalte beperkt blijft tot Hugo en Elmo en dat er niet daadwerkelijk primitievelingen zijn die het nodig vinden om dieren te misbruiken voor hun saaie leven waarin ze kennelijk niets beters te doen hebben.
Verder dan dat kom ik niet
En ik wil niet dat we hamsters in het water gaan gooien voor een leuke foto. Dus graag een leuke, cratieve maar haalbare en normale opdracht graag.
En nu ga ik wakker worden onder de douche.
Goed als je nog ff haar erop kan plakken is het helemaal cool, zoniet... ga dan maar door om toch de boel op gang te houden.
quote:
Op zondag 1 juni 2003 10:09 schreef moussy het volgende:
wanneer komen er weer haalbare opdrachten zonder macro toestanden?
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 16:43 schreef nikky het volgende:
ik wil nog even een opmerking maken over het feit dat er gevraagd word om macro foto's voor een opdracht. ik vind dit niet kunnen. niet iedereen heeft geld voor een dure digicam en sommigen zitten zelfs met een webcammie.....
op een gegeven moment gaan mensen afhaken omdat er steeds vaker geeist word dan men macro voor de opdracht moet gebruiken. en dat lijkt me niet de bedoeling van dit topic.een foto is een foto. klaar.
macro of niet.ik hoop dat men nu een beetje rekening gaat houden met de mensen die geen macro functie hebben.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 16:50 schreef erikvw het volgende:[..]
zullen we er dan maar 'close up' (zo close mogelijk) van maken...
het ligt ook aan het onderwerp dat gefotografeerd moet worden natuurlijk...
quote:Door zulke berichten maak je er zelf een geouwehoer topic van. Sommige opdrachten zijn gewoon niet haalbaar. Ik ga trouwens mijn ratten niet in het water pleuren omdat ik dat zielig vind, ik vind het ook géén normale opdracht.
Op zondag 1 juni 2003 12:41 schreef elcastel het volgende:[..]
*zucht*
En Moussy hou nou eens op met dat piepen over macro's ik heb in het vorige deel al uitgelegd, dat het een vraag is en geen vereistte. D'r vallen vaak genoeg mensen buiten de boot, doordat jij iets vraagt wat een ander niet in huis heeft.
Ik kan je verder ook vertellen dat er al een aantal mensen zijn afgevallen, omdat die dit topic steeds meer een oudewijf-topic vinden of die sch**tziek worden, omdat het allemaal om ouders lijkt te gaan (Bambino ??? Kinderfietsje ??? Knuffeldieren op een hek ???). Er zijn toch een hoop mensen die toen ook even niks zeiden, misschien voor jou ook een idee !!
Dit is het laatste wat ik ervoer vertel (en wees blij dat ik die moeite nog neem voor je), foto's gaat het om !!!!
En hier even een foto tussendoor van een vijver, omdat ik blij ben dat ik onderwater foto's kan maken :
[afbeelding]Verder dan dat kom ik niet
Wie heeft er een drankenhandel in huis, of een trampoline, of een camera waar een tekst mee te fotograveren is, met een webcammetje is dat vaak niet te doen, het is op zn minst mogelijk om rekening te houden met anderen door een opdracht te geven die nog eens te doen is.
En daarbij .. de knuffelberen kwamen niet van mij, een kinderfiets heb ik nooit om gevraagd, en dat van bambino, daar stond ook condomo bij, je kon zelf kiezen.
quote:Helaas dat gaat niet lukken, geef maar effe een nieuwe opdracht uit (als die vis toch al half goed is ...)
Op zondag 1 juni 2003 12:46 schreef apophis4u het volgende:
Kan je overweg met fotoshop? Plak dan wat haar op die vis en dan vind ik het een hamster
Cool dat jij onder water foto's kan maken... dat overleeft mijn cameratje niet denk. En is die vis niet bang voor die camera? zeker wel geschrokken van de flitsGoed als je nog ff haar erop kan plakken is het helemaal cool, zoniet... ga dan maar door om toch de boel op gang te houden.
(oh ja, wat betreft onderwater foto's)
Onderwater met je Ixus
quote:weet je nog wat er bij mijn allereerste topic in de beginpost stond?? Juist Digitale camera's. Van mij mogen de mensen met een webcam dan echt wel meedoen maar dan moet ze niet gaan zeuren van ik kan die foto toch niet maken met een webcam enzo.
Op zondag 1 juni 2003 12:56 schreef moussy het volgende:[..]
Door zulke berichten maak je er zelf een geouwehoer topic van. Sommige opdrachten zijn gewoon niet haalbaar. Ik ga trouwens mijn ratten niet in het water pleuren omdat ik dat zielig vind, ik vind het ook géén normale opdracht.
Wie heeft er een drankenhandel in huis, of een trampoline, of een camera waar een tekst mee te fotograveren is, met een webcammetje is dat vaak niet te doen, het is op zn minst mogelijk om rekening te houden met anderen door een opdracht te geven die nog eens te doen is.
En daarbij .. de knuffelberen kwamen niet van mij, een kinderfiets heb ik nooit om gevraagd, en dat van bambino, daar stond ook condomo bij, je kon zelf kiezen.
en macro. Daar was al lang iets over gezegd en daar heb je waarschijnlijk per ongeluk overheen gekeken. Het is dus geen vereiste. Zeg maar dat je zo dicht mogelijk erbij moet fotograveren
ennuh sommige mensen kunnen wel een drankenhandel, trampoline of wat dan ook hebben dus is het dan wel mogelijk om er een fotow van te maken. Ik heb ook zo vaak geen fotow kunnen maken omdat het hier er niet is of wat dan ook. Dan mekker ik toch ook niet??
maar goed ik hoop dat er vanaf nu weer normaal dit spel gespeeld kan worden anders komt er voor minn part gelijk een slotje op.
ik heb dit spel altijd heel gaaf gevonden. Ik heb me soms kapot gelachen maar dat is er voor mij nu wel weer een beetje vanaf
quote:Momentje ik ben er al mee bezig
Op zondag 1 juni 2003 13:35 schreef apophis4u het volgende:
Ok, komop met die foto van hoe je er buiten bij zitLEUKE FOTO's MENSEN!
Laat mij maar eens iets zien als een pierenbadje of een zwembad in de buurt ofzo, lekker koel water wil ik hebben (macro mag)
quote:Woon jij daar?
Op zondag 1 juni 2003 13:53 schreef elcastel het volgende:
Nee wij hebben het hier niet slecht
quote:kom je nou mee verdorie! Khad net een ijsje met aardbeien en slagroom en een warme banaan! En ja die is nu dus op! kzal wel ff langs de vriezer lopen, maar kheb weinig hoop...
Op zondag 1 juni 2003 18:44 schreef elcastel het volgende:
Als deze opdracht te moeilijk is : doe maar effe een lekker ijsje (water of soft maakt niet uit), oh ja liefst een macro (niet verplicht)
quote:Ik vind hem goed! Volgende opdracht graag (is leuk als het zomers is)
Op zondag 1 juni 2003 18:56 schreef apophis4u het volgende:
nou, dit is m dan. Zo close mogelijk met macrostand aan.
[afbeelding]
Issie goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |