ik ookquote:Op zondag 7 mei 2006 10:23 schreef Fannetje het volgende:Als ik ooit nog eens in guldens denk is dat voornamelijk om iets te vergelijken met de guldentijd. Als ik bijvoorbeeld ¤1,50 voor een ijsje betaal, dan denk ik wel eens: "Dat kostte in de guldentijd echt geen 3,30."
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
k betaal 30 euro p.m. aan mijn privaat ziektekosten verzekering. hier zitten alle tandartkosten en onbeperkt fysio o.a. , dus dat is niet veel duurder geworden sinds de gulden tijd.
Dat geldt hier eigenlijk idem ditoquote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik verdien overigens nu net zoveel in euros als 5 jaar terug in guldens, dat maakt het allemaal weer wat drageljker.
mijn werkgever betaalt een deelquote:Op maandag 8 mei 2006 23:36 schreef gronk het volgende:
[..]
![]()
Dat kan niet de totale kostprijs zijn. Goedkoopste waar ik op uitkom is 800 euro ziektekostenverzekering (per jaar). Ex tandarts, fysio en andere ongein, met een eigen risico van 500 euro. Als je tandarts en andere zut/geen eigen risico erbijneemt kom je uit op 1300 euro. En dan zit er ook nog een klein gedeelte van je ziektekosten verstopt in je inkomstenbelasting.
ik had dus het bovenstaande, ga ik anderhalve maand geleden flink op m'n plaat na 't douchen. stevig gekneusde arm, die zich ontwikkelde tot een 'frozen shoulder'. Oftewel, wordt maar goede maatjes met de fysiotherapeut. En dat terwijl ik de afgelopen tien jaar nauwelijks ziektekosten heb gehad.
Ik had al eerder het idee dat jouw werkgever best wel OK was.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
mijn werkgever betaalt een deeldat is de reden
Reken jij hier nog om?quote:Op maandag 29 mei 2006 08:25 schreef poohy het volgende:
Ik snap niet dat heel veel mensen nog gaan omrekenen in guldens.. Dat is toch een dode munt? Dus de gulden zal nooit meer stijgen aan 'waarde' dus ik denk dat het echt volstrekt nutteloos is om nog naar guldens om te gaan rekenen![]()
Dit probeer ik mijn moeder al jaren wijs te maken![]()
Ja soms wel. Soms vind ik 3 dollar al veel klinken, das toch wel 1,50 euro.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:10 schreef poohy het volgende:
Ik rekende alleen om naar euro's toen ik ze nog daadwerkelijk had![]()
Nu verdien ik een salaris in dollars dus dan heeft het geen zin om te gaan omrekenen![]()
En jij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |