Ik dacht, ik meldt het even, voor eventuele liefhebbers hoop dat dat hier goed staat
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:22 schreef Phenomenom het volgende:
Wil ik weten wat die video's in houden
Dit zijn de Private Home Videos. Hierin zie je prive beelden van Michael Jackson. Michael zwemmend in zijn tuin, Michael en Macualay Culkin met waterballonnen etc.
gaan we nu in dit topic verder ?
[Dit bericht is gewijzigd door mamamiep op 01-06-2003 22:15]
quote:Nee
Op zondag 1 juni 2003 22:15 schreef mamamiep het volgende:
Michael Jackson aan het spelen. Dat is apart om te zien.
Is het trouwens het broertje van die ene van Home Alone?
quote:Het is toch zijn antwoord op die documentaire van Bashir???
Op zondag 1 juni 2003 22:15 schreef Elevation het volgende:
Bah bah bah, wat een propaganda.
quote:Nee, volgens mij zijn het alleen videofragmenten van wat dingen uit z'n leven.
Op zondag 1 juni 2003 22:24 schreef Ole het volgende:[..]
Het is toch zijn antwoord op die documentaire van Bashir???
leuk om te zien dat ie echt zo'n superband met Janet heeft...
verder vind ik de docu wat tegenvallen
quote:Ja, dat intens passieve gelispel van 'em begint na verloop van tijd op de zenuwen te werken
Op zondag 1 juni 2003 23:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben toch benieuwd welke rustgevende medicijnen Michael slikt...
quote:Het merendeel van die filmpjes waren uit 1991.. das best een tijd geleden.
Op zondag 1 juni 2003 23:02 schreef Cybart het volgende:
Michael blijftleuk om te zien dat ie echt zo'n superband met Janet heeft...
quote:en bashir had idd nogal wat cruciale dingen weggelaten
Op maandag 2 juni 2003 13:33 schreef Diorchanel het volgende:
De herhaling van het tweede deel (Michaels antwoord op Bashir) komt volgende week.
quote:Klopt ja...
Op maandag 2 juni 2003 16:37 schreef erikh het volgende:[..]
en bashir had idd nogal wat cruciale dingen weggelaten
quote:Die van de vakantie in de auto ook. R. Kelly stond aan op de radio en dat nummer is nog niet zo lang uit
Op maandag 2 juni 2003 19:23 schreef Diorchanel het volgende:[..]
Klopt ja...
Die beelden in die supermarkt van gisteravond waren trouwens wel erg recent. Erg leuk om te zien!
quote:Hij heeft helemaal geen band met Janet hoor... Heb keer een interview met Janet gezien, waarin ze vertelde dat ze eigenlijk alleen contact had met haar moeder.. en dat ze dan wel van der moeder hoorde hoe het met Michael enzo ging..
Op zondag 1 juni 2003 23:02 schreef Cybart het volgende:
Michael blijftleuk om te zien dat ie echt zo'n superband met Janet heeft...
quote:Dan weet die hele familie niet waar ze heen willen, want ik heb d'r ook wel eens horen zeggen dat ze zo dol was op Grote Broer Mike.
Op maandag 2 juni 2003 23:36 schreef Sven- het volgende:Hij heeft helemaal geen band met Janet hoor... Heb keer een interview met Janet gezien, waarin ze vertelde dat ze eigenlijk alleen contact had met haar moeder.. en dat ze dan wel van der moeder hoorde hoe het met Michael enzo ging..
Maar loop ik hier vrolijk rond te blèren dat er wat leuks op de TV is, mis ik het zelf omdat die KUTVIDEO alleen zwart (??????) heeft opgenomen.
Kan ik het alsnog alleen op kleine schermpjes op de pc zien Want niemand in de buurt heeft het opgenomen, ofzo..... RRHHAAAAAAAAAAH ik baal!!
Wanneer is dat Basheer-antwoord eigenlijk precies?
quote:Juist. Volgens mij is het heel gezellig daar
Op dinsdag 3 juni 2003 13:25 schreef keeskonijn het volgende:
Ik vond deze docu erg leuk om te zien, mensen die vooroordelen over MJ hebben zien nu hoe hij in het echt is, een aardige grappige man.
Ik zou ooit nog wel eens naar neverland willen gaan, echt een soort paradijs op aarde.
Hoelaat & op welk net komt zondag het Basheer-antwoord? (nee, we hebben geen tv gids )
Komt er nog een herhaling van die home-videootjes?
Yorin is wel lekker bezig de laatste tijd op MJ gebied
quote:Ik hoop het wel, ik had het graag opgenomen, net als ik zaterdag het antwoord op martin bashir op ga nemen.
Op dinsdag 3 juni 2003 15:51 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Damn damn, heb ik dat gemist!Komt er nog een herhaling van die home-videootjes?
Yorin is wel lekker bezig de laatste tijd op MJ gebied
quote:Het is toch zondag? Dit is al een herhaling van het antwoord op Bashir...
Op dinsdag 3 juni 2003 16:20 schreef erikh het volgende:[..]
Ik hoop het wel, ik had het graag opgenomen, net als ik zaterdag het antwoord op martin bashir op ga nemen.
even ter herinnering, gaat heen en zegt het voort, anders gaan er mensen huilen omdat ze 't hebben gemist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |