abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2003 @ 15:59:23 #1
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_10790353
omdat er (soms/ in bepaalde kringen) een taboe op rust om te vertellen dat je hiv-soa-test hebt gedaan, probeer ik juist er een statement van te maken dat ik dat wel heb gedaan en dat je dat niet moet laten;

ik heb anderhalve week geleden een hiv-test gedaan en ik heb dat mijn vriendin - off course -, mijn ouders, mijn broer en zusters en een aantal collegae vertelt... ik vond dat wel enigzins spannend, maar ik vond dat ik dat moest doen, niet alleen om open te zijn, maar ook om dat statemenent te maken dat je vooral moet checken of je clean bent;

aan wie vertellen jullie dat je hiv/soa-test gaat doen/hebt gedaan... en met welke intentie?

We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
  zaterdag 31 mei 2003 @ 16:03:55 #2
30560 2Mini
Official Logo
pi_10790415
gaat eens heen met je topics
Camera 1... 1!
pi_10790420
Voor mijn hypotheek MOEST ik 3 jaar geleden sowieso op HIV gecontroleerd worden.. Niets om je voor te schamen.

En als je t zelf doet om één of andere reden.. Gelijk heb je. Als je denkt dat de uitslag 100% veilig is, heb je alleen maar aangetoond dat je gezond bent en in mijn ogen goed bezig ....!

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
pi_10790439
Ik heb tegen een vriendin verteld dat ik ooit een SOA-test heb gedaan. Een tijdje een vriendin gehad waar ik het onveilig mee deed, waarvan ik later hoorde dat ze nogal een vreemde ex-vriend had. Toch maar het zekere voor het onzekere genomen. Er was overigens niets aan de hand.

Ik kom er eerlijk voor uit als iemand het me zou vragen, maar ga het niet zomaar aan iedereen vertellen.
Ik vind het overigens een normale zaak als mensen een test doen. Niets om je voor te schamen.

[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 31-05-2003 16:06]

zaterdag 31 mei 2003 @ 16:06:26 #5
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_10790450
Ik ben eigenlijk beniwud wat ze van je afnemen...welke vloeistof...
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_10790462
I.v.m. mijn werk wordt ik iedere 3 maanden gecheckt op van alles en nog wat, o.a. ook op HIV. Vind het een veilig gevoel om te weten dat alles goed is
Het begint met een "N" en eindigt op "euken"en het is ontzettend lekker? Nasi uit eigen keuken!
  zaterdag 31 mei 2003 @ 16:07:39 #7
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10790475
Aan iedereen van wie ik denk dat ze het moeten weten.. .
-
pi_10790630
www.wpf.org/youth
Daar kun je er openlijk over praten op het forum!
pi_10790644
Een taboe? In welk gat leef jij eigenlijk?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 31 mei 2003 @ 16:24:11 #10
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_10790716
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 16:19 schreef nozem het volgende:
Een taboe? In welk gat leef jij eigenlijk?
damned ik zie ook SOMS / in bepaalde kringen... en inderdaad die gaten bestaan, dus dat soms klopt ook

en waar ik woon? bunschoten en dat is inderdaad een behoorlijk christelijk dorp... maar ik ben toevallig overtuigd agnost

We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
pi_10790748
Agnost
Het begint met een "N" en eindigt op "euken"en het is ontzettend lekker? Nasi uit eigen keuken!
  zaterdag 31 mei 2003 @ 16:30:52 #12
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_10790799
Heb me nog nooit op hiv of soa laten testen. Als ik dat zou doen, zou ik het in principe alleen aan m'n partner vertellen denk ik. De rest hoeft het niet te weten. Ik ga niet heel stoer aan iedereen vertellen dat ik me heb laten testen Als ik me zou laten testen zou daar wel een reden voor zijn geweest (onveilige sex ofzow) en hoe stoer ben je dan?

Ik zou me er niet voor schamen ofzow, maar zou het ook niet aan de grote klok hangen. Als het met (beetje vertrouwde) mensen ter sprake kwam ofzow, zou ik het niet verzwijgen.

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_10833699
mijn vriend wist het. we zitten nu te wachten tot hij er een kan doen. verder weet niemand het. dit gewoon omdat ik vind dat ze er niets mee te maken hebben. krijg je alleen maar scheve ogen van. dus taboe is er nog wel een beetje hoor onder bepaalde mensen. (vooral waar ik mee omga )
  dinsdag 3 juni 2003 @ 14:23:32 #14
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_10851771
Ik adverteer niet dat ik een hiv/soa test gedaan heb, maar iedereen in mijn nabije omgeving weet wel, dat ik het eis van partners met wie ik zonder bescherming ga vrijen.

Lijkt me nogal logisch dat ik mezelf dan ook laat testen, niet

Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_10877796
Gaat dit gewoon bij de dokter? duurt dat lang? wat moet je afstaan?
pi_10884687
ik heb het bij de dokter laten doen. gewoon bloed geprikt en 2 weken later kreeg ik de uitslag. word nog vergoed ook

mijn vriend gaat het bij de ggd doen. maar dan moet je het zelf betalen. en hoe duur het dan is ligt eraan wat je wilt

pi_10885740
ik zou het alleen aan me partner vertellen denk ik. en als ik idd HIV zou hebben dan zou ik het later ook wel tegen me ouders en andere mensen waar ik veel mee omga vertellen. maar ik zou het niet aan de grote klok gaan hangen
pi_10889053
mwah.. meeste mensen vangen dat niet goed op

"slet" krijg je dan te horen..

hangt dus af van de persoon.. Mensen van wie je weet dat ze dat accepteren, schroom ik niet om het tegen te vertellen.

ja suf
pi_10889123
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
Gaat dit gewoon bij de dokter? duurt dat lang? wat moet je afstaan?
GGD is anoniem, contant betalen. maakt afspraak, krijgt vragenlijstje, nemen bloed af. volgens mij 2 weken daarna uitslag. Wel moet je 3 maanden (bij de bloedbank 1 jaar) wachten na je laatste ombeschermde copulatie. Soms wordt ook 6 maanden gezegd omdat dan de antistoffen in het lichaam het beste zichtbaar zijn.
(die worden aangemaakt wanneer je seropositief bent)
ja suf
pi_10889267
Ligt daar een taboe op dan ?
Ik vertel het gewoon aan iedereen.
Bovendien willen meisjes eerder met je naar bed als ze weten dat je pas nog getest bent.
pi_10889277
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:00 schreef Aernout het volgende:
Ligt daar een taboe op dan ?
Ik vertel het gewoon aan iedereen.
Bovendien willen meisjes eerder met je naar bed als ze weten dat je pas nog getest bent.
precies!
ja suf
pi_10889381
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:00 schreef Schapenvachtje het volgende:

[..]

precies!

Vorige maand nog geweest.
Nuecken?
pi_10889622
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:04 schreef Aernout het volgende:

[..]

Vorige maand nog geweest.
Nuecken?

ik moet nog door de algemene inspectie kwam ik goed door.. maar die vrouw wilde wachten met de bloedtest, en van uitstellen komt afstellen.
ja suf
pi_10889765
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:11 schreef Schapenvachtje het volgende:

[..]

ik moet nog door de algemene inspectie kwam ik goed door.. maar die vrouw wilde wachten met de bloedtest, en van uitstellen komt afstellen.

Okee, dan gaan we daarna wel nuecken
pi_10889853
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:16 schreef Aernout het volgende:

[..]

Okee, dan gaan we daarna wel nuecken

owke dan!
ja suf
pi_10893916
Ik heb er ook aan gedacht om me te laten testen.
Ga vd week maar langs bij de huisarts.
'k heb een nieuw vriendinnetje, maar heb voor haar met een ander meisje gevreeén waarbij het condoom is gescheurd.
Nu wil ik wel zeker weten dat ik daar niets aan heb overgehouden en zal het haar ook wel zeggen. en me vrienden laat ik het ook wel weten.

* kan het er overegenst mee te maken hebben dat je minder zin in sex hebt al je een soa ofzo hebt opgelopen ?

pi_10894153
Als je voor het eerst op controle komt als je zwanger bent
dan nemen ze standaart een all-in SOA (incl.HIV) test af.
(Ze vragen je natuurlijk wel eerst om toestemming).

Tjah en aan wie je het verteld, ligt er aan of het ter sprake komt.
Ik ga niet zo maar aan jan en alle man vertellen wat ik allemaal
doe, maar als het in een gesprek naar boven komt zou ik me er
niet voor schamen oid. tenzij ik wat onder de leden zou hebben,
ik denk dat ik het dan wel prive zou houden, lijkt me nogal tjah
persoonlijk om zoiets te gaan delen .. maar gelukkig heb ik dat
nog nooit meegemaakt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')