quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Het gaat hier over de bruiloft.
En over hoe het ook kan.
Rascisten en Allochtonenhaters oprotten uit dit topic.
Hierover van gedachten wisselen kan in heel veel andere topics zoals jullie weten.
Sommige uitlatingen heb ik verwijderd.
quote:Ik zie gewoon niet wat er nou zo geweldig aan is, maar dat mag je niet meer zeggen blijkbaar
Op zaterdag 31 mei 2003 14:59 schreef sweek het volgende:
Bazza, kom op zeg....
quote:probleem is dat iedereen dat al doet, en dit topic juist het een keer van de andere kant laat zien
Op zaterdag 31 mei 2003 17:34 schreef BAZZA het volgende:[..]
Ik zie gewoon niet wat er nou zo geweldig aan is, maar dat mag je niet meer zeggen blijkbaar
quote:Ik word er doorgaans wel vrolijk van als ik gevraagd word om mee te doen aan een feestje van mensen die ik niet zo heel goed ken. Dergelijke dingen maken de wereld telkens een klein beetje beter.
Ik zie gewoon niet wat er nou zo geweldig aan is, maar dat mag je niet meer zeggen blijkbaar
quote:Maar om dat meteen te zeggen dat de hele multiculturele samenleving iets is om happy van te worden
Op zaterdag 31 mei 2003 17:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik word er doorgaans wel vrolijk van als ik gevraagd word om mee te doen aan een feestje van mensen die ik niet zo heel goed ken. Dergelijke dingen maken de wereld telkens een klein beetje beter.
quote:een samenleving die behalve uitgeblust en ziek is af en toe ook nog enigszins positief is, jammer dat zoiets meteen de grond ingestampt wordt....
Op zaterdag 31 mei 2003 17:40 schreef BAZZA het volgende:[..]
Maar om dat meteen te zeggen dat de hele multiculturele samenleving iets is om happy van te worden
![]()
een leuk feestje kan iedereen wel waarderen, helaas is de samenleving momenteel geen feest maar een uitgeblust en ziek organisme.
quote:*zucht*
quote:Dat is wel het minste wat je kan zeggen ja
Op zaterdag 31 mei 2003 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
De topictitel was ietwat sarcastisch bedoeld..
quote:precies, laten we er meer importeren
Op zaterdag 31 mei 2003 18:02 schreef NightH4wk het volgende:, van dat soort allochtonen hebben we meer nodig.
ik ga gelijk lid worden van groenlinks
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:04 schreef Graveworm het volgende:[..]
precies, laten we er meer importeren
ik ga gelijk lid worden van groenlinks
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:05 schreef NightH4wk het volgende:, dan wel van dit soort aardige allochtonen. (maar als ze niet perfect intergreren terug)
We hebben toch geen monopoliepositie in de wereld wat betreft de multiculturele samenleving?
quote:Idd, kijk maar naar de VS.
Op zaterdag 31 mei 2003 18:11 schreef dr.Tesla het volgende:
Dat er uberhaupt mensen zijn die zo gefixeerd zijn op het multiculturele aspect van onze samenleving.We hebben toch geen monopoliepositie in de wereld wat betreft de multiculturele samenleving?
quote:Nee de VS heeft dat.
Op zaterdag 31 mei 2003 18:11 schreef dr.Tesla het volgende:
Dat er uberhaupt mensen zijn die zo gefixeerd zijn op het multiculturele aspect van onze samenleving.We hebben toch geen monopoliepositie in de wereld wat betreft de multiculturele samenleving?
quote:Een topictitel als 'Lang leve de multiculturele samenleving!!' nodigt natuurlijk wel uit tot discussie. Maar goed, een mooi voorbeeld is zo'n bruiloft natuurlijk wel. Maar eerlijk gezegd verandert het mijn beeld van deze samenleving niet. Dan mag er wel wat meer gebeuren.
Op zaterdag 31 mei 2003 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Het gaat hier over de bruiloft.
En over hoe het ook kan.
Rascisten en Allochtonenhaters oprotten uit dit topic.
quote:Ti's inderdaad een oud-Romeinse gewoonte. Ligt toch dichter bij Marokko, dat Rome.
Op zaterdag 31 mei 2003 16:31 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ja zonder Marokkanen geen bruiloften hier. Das een totaal on-Hollandse gewoonte, trouwen.
^
Laten meer mensen hun positieve ervaringen maar eens hier neerzetten over andere culturen in Nederland! ![]()
Ik schop wel af, ik had vroeger een Marokkaanse vriend.Super aardig enzo 7 broertjes opzich wel kliertjes soms maar af en toe laten zien wie er de baas is en ze houden zich wel koest.Regel 1, ga gewoon bij de vader of de moeder zeuren dat ze irritant bezig zijn en ze krijgen een gigantische schop onder hun kont ![]()
Ik mocht altijd mee eten enzo, altijd heel gezellig.Ook koekjes enzo.Soms weleens mee boodschappen doen vond ik wel lol.In zo een oude kadet met de hele familie rofl echt die karikatuur van die autó's is so true lol.
toppie gozer, zo ken ik er wel meer
quote:Je bent een zeikerd
Op zaterdag 31 mei 2003 18:38 schreef Kaalhei het volgende:
Hmm, hier vandaag een turkse bruiloft. Eerst 10 minuten claxonerende auto's, dan 30 minuten trommels en fluiten, gevolgd de claxons op weg naar de moskee. Al die pokkeherrie voor een meisje van 16 en een kerel die ze waarschijnlijk nog nooit gezien heeft
quote:Da's ook wel weer waar, Colombia heeft op dat gebied een rijke cultuur...
Op zaterdag 31 mei 2003 18:24 schreef Darkinforcer het volgende:
.Probeer eens een andere cultuur op te snuiven ipv gelijk distantiëren.Je kunt het op zn minst proberen.
quote:Da's echt jammer want zo'n bruiloft is echt een feest.
Op zaterdag 31 mei 2003 18:44 schreef sizzler het volgende:
Ik ben door een goede vriend gevraagd op zijn bruiloft te komen in Marokko. Zo'n echte. Als het in NL was had ik niet getwijfeld, maar ik doe het toch maar niet. Het merendeel spreekt alleen Marokkaans en Frans (ik geen van beide) en het is mij te warm midden in de zomer. en ik heb geen geld...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |