quote:Misschien omdat ze beide in oppositie zaten? De SP en GL lopen elkaar toch ook nooit voor de voeten?
Op zaterdag 31 mei 2003 17:40 schreef SCH het volgende:[..]
Hoezo zo'n rare reactie? Het is toch waar - Balkenende heeft nooit stelling genomen uit electorale motieven. Da's pas dapper
quote:Fortuyn zat helemaal niet in de kamer, dus ook niet in de oppositie
Op zaterdag 31 mei 2003 17:44 schreef sizzler het volgende:
Misschien omdat ze beide in oppositie zaten? De SP en GL lopen elkaar toch ook nooit voor de voeten?
Moet jij eens kijken waar SP en GL met elkaar de strijd aangaan trouwens.
quote:Ik ga exact in op de punten die je naar voren bracht, wat ik al klasse vond omdat het enorme zijstraten waren maar zelfs dan is het niet goed.
Op zaterdag 31 mei 2003 17:43 schreef DennisMoore het volgende:
SCH ontwijkt weer keurig mijn punten, en sleept er zoals gewoonlijk weer dingen met de haren bij.
Hij zou de politiek in moeten.Geen verdere reactie waard
.
Prima joh.
quote:Loser
Op zaterdag 31 mei 2003 17:45 schreef SCH het volgende:Weer van dat typische laffe teckel gedrag. Grow up loser.
-edit- Ah, je was zo slim om je reactie op tijd te editten.
quote:Nee.
Op zaterdag 31 mei 2003 17:40 schreef SCH het volgende:
Lijkt me objectief vast te stellen dat hij de gebeten hond wordt en voor alles kwam te staan waar de LPF-ers op spuwden, maar nu mag je die LPF-ers niks meer verwijten?
Hoe je het ook draait of keert:
- Fortuyn is vermoord en niet Melkert
- Fortuyn werd niet beveiligd, Melkert werd top beveiligd na 1 bedreigend pakketje
- Je zegt ook niets over mensen voor wie Fortuyn de gebeten hond was (want je doet er zelf aan mee). Dus Melkert is gevlucht voor woeste hordes fortuynisten maar hoe het komt dat Fortuyn is neergeschoten dat wil je dan weer niet snappen. ![]()
- Al bij al moet Adje dus niet zeiken, met zijn vetbetaalde baan in het buitenland is hij er idd heel erg bekaaid vanaf gekomen ja
Mijn hart bloedt ![]()
Bovendien is Melkert een gemeen eng mannetje dat geen enkele gelegenheid nalaat om nog even na te trappen, dus blijkbaar hebben die LPFers geen diepe indruk gemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 31-05-2003 17:50]
quote:Waarom discussieer je niet gewoon. In plaats van altijd zo dom te jij bakken - van de rechtse mensen hier ben jij echt degene die het meest flamet en basht. Het was een aardige discussie tot jij er bij kwam.
Op zaterdag 31 mei 2003 17:47 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Loser
.
-edit- Ah, je was zo slim om je reactie op tijd te editten.
quote:Ga huilen in Feedback ofzo.
Op zaterdag 31 mei 2003 17:49 schreef SCH het volgende:Waarom discussieer je niet gewoon. In plaats van altijd zo dom te jij bakken - van de rechtse mensen hier ben jij echt degene die het meest flamet en basht. Het was een aardige discussie tot jij er bij kwam.
Feit:
- Heel veel mensen zijn bedreigd.
- Alleen Melkert is naar 't buitenland vertrokken.
Conclusie: Melkert is 'm gesmeerd.
Ad Melkert komt dus VANAVOND 31 mei 2003 in Nova zijn verhaal vertellen!!
quote:Leer jij eens je eigen normen en waarden in de praktijk te brengen.
Op zaterdag 31 mei 2003 17:51 schreef DennisMoore het volgende:Ga huilen in Feedback ofzo.
.
quote:Hij kreeg een baan in het buitenland. Iedereen die voor een baan naar het buitenland verhuist, smeert hem?
Conclusie: Melkert is 'm gesmeerd.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:53 schreef SCH het volgende:Leer jij eens je eigen normen en waarden in de praktijk te brengen.
quote:Heeft ie nou gewoon een baan in het buitenland gekregen, of is hij weggepest door de LPF'ers?
Hij kreeg een baan in het buitenland. Iedereen die voor een baan naar het buitenland verhuist, smeert hem?![]()
quote:En waarom zijn al die andere mensen niet gevlucht dan? Omdat die misschien de bedreigingen konden relativeren? Omdat ze meer ruggegraat hadden dan Melkert misschien?
En al zou hij hem gesmeerd zijn (het zal vast een rol gespeeld hebben), hij heeft het grootste gelijk van de wereld - het is triest dat het hier zo erg is geworden. Maar dat vind jij blijkbaar normaal.
quote:Misschien omdat ze in veel mindere mate bedreigd werden?
Op zaterdag 31 mei 2003 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
En waarom zijn al die andere mensen niet gevlucht dan? Omdat die misschien de bedreigingen konden relativeren? Omdat ze meer ruggegraat hadden dan Melkert misschien?
quote:Melkert werd wel in extreme mate bedreigd en aangezien hij op dat moment toch niks meer in Nederland te zoeken had qua werk, vind ik het een logische beslissing dat hij, ook omwille van zijn gezin, naar het buitenland ging.... Ik vind er niks lafs aan.
Op zaterdag 31 mei 2003 17:51 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ga huilen in Feedback ofzo.
.
Feit:
- Heel veel mensen zijn bedreigd.
- Alleen Melkert is naar 't buitenland vertrokken.Conclusie: Melkert is 'm gesmeerd.
quote:Tuurlijk, en omdat ze niet het symbool van de haat waren - alleen Rosenmoller ook misschien.
Op zaterdag 31 mei 2003 18:00 schreef Vibromass het volgende:[..]
Misschien omdat ze in veel mindere mate bedreigd werden?
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:49 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Nee.
Hoe je het ook draait of keert:
- Fortuyn is vermoord en niet Melkert
- Fortuyn werd niet beveiligd, Melkert werd top beveiligd na 1 bedreigend pakketje
- Je zegt ook niets over mensen voor wie Fortuyn de gebeten hond was (want je doet er zelf aan mee). Dus Melkert is gevlucht voor woeste hordes fortuynisten maar hoe het komt dat Fortuyn is neergeschoten dat wil je dan weer niet snappen.
- Al bij al moet Adje dus niet zeiken, met zijn vetbetaalde baan in het buitenland is hij er idd heel erg bekaaid vanaf gekomen jaMijn hart bloedt
Bovendien is Melkert een gemeen eng mannetje dat geen enkele gelegenheid nalaat om nog even na te trappen, dus blijkbaar hebben die LPFers geen diepe indruk gemaakt.
En de bedreiging aan het adres van Melkert was niet meer of minder dan de andere politici en voetbalcoaches. Gewoon een briefje met doodverwensing en kogel. Herben is idem bedreigd. Zijn gezin ook. Die ging gewoon aan de slag.
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 31-05-2003 18:04]
quote:"wie wind zaait zal storm oogsten"
Op zaterdag 31 mei 2003 18:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Melkert werd wel in extreme mate bedreigd en aangezien hij op dat moment toch niks meer in Nederland te zoeken had qua werk, vind ik het een logische beslissing dat hij, ook omwille van zijn gezin, naar het buitenland ging.... Ik vind er niks lafs aan.
eerst fortuyn voor nazi uitmaken, en als hij als gevolg daarvan wordt vermoord snel naar het buitenland sneaken. blijf dan ook bij je standpunt en zeg dat het positief is dat zo'n gevaarlijk man er niet meer is
quote:Melkert kon gewoon door de grote steden over straat lopen, denk jij?
Op zaterdag 31 mei 2003 18:03 schreef sizzler het volgende:[..]
En de bedreiging aan het adres van Melkert was niet meer of minder dan de andere politici en voetbalcoaches. Gewoon een briefje met doodverwensing en kogel.
[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 31-05-2003 18:05]
quote:Kun je ook even laten zien waar Melkert Fortuyn voor nazi heeft uitgemaakt?
Op zaterdag 31 mei 2003 18:03 schreef Graveworm het volgende:[..]
"wie wind zaait zal storm oogsten"
eerst fortuyn voor nazi uitmaken, en als hij als gevolg daarvan wordt vermoord snel naar het buitenland sneaken. blijf dan ook bij je standpunt en zeg dat het positief is dat zo'n gevaarlijk man er niet meer is
quote:Niet slechts één briefje, en niet slechts een kogel. Hij kreeg zelfs een doorgeladen pistool.
Op zaterdag 31 mei 2003 18:03 schreef sizzler het volgende:[..]
En de bedreiging aan het adres van Melkert was niet meer of minder dan de andere politici en voetbalcoaches. Gewoon een briefje met doodverwensing en kogel. Herben is idem bedreigd. Zijn gezin ook. Die ging gewoon aan de slag.
quote:Dat kon Fortuyn destijds ook al niet.
Op zaterdag 31 mei 2003 18:04 schreef SCH het volgende:[..]
Melkert kon gewoon door de grote steden over straat lopen, denk jij?
quote:Maar is niet naar het buitenland vertrokken. En daar gaat het nu net om.
Herben heeft ook ondergedoken gezeten.
quote:De aard van de bedreiging was hetzelfde. Herben had meer te vrezen want zijn leider was al vermoord. Die is blijven zitten. Melkert niet.
Op zaterdag 31 mei 2003 18:07 schreef Vibromass het volgende:[..]
Niet slechts één briefje, en niet slechts een kogel. Hij kreeg zelfs een doorgeladen pistool.
quote:Trouwens SCHtje, ik kan me herinneren dat Adje zijn benoeming nog moest goedgekeurd worden door een kamermeerderheid (toen de LPF dus deel uitmaakte van die meerderheid) , de LPF gunt Adje meer als Adje de LPF gunt.
Op zaterdag 31 mei 2003 17:53 schreef SCH het volgende:
Hij kreeg een baan in het buitenland. Iedereen die voor een baan naar het buitenland verhuist, smeert hem?![]()
[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 31-05-2003 18:12]
quote:Thom 'Anne Frank' de Graaff maakt zelfs een comeback
Op zaterdag 31 mei 2003 18:10 schreef sizzler het volgende:De aard van de bedreiging was hetzelfde. Herben had meer te vrezen want zijn leider was al vermoord. Die is blijven zitten. Melkert niet.
quote:Vast niet. Ik vraag ook al een hele tijd om een quote die de bewering staaft dat Melkert Fortuyn met Hitler vergeleken zou hebben. Zonder enig resultaat tot nu toe.
Op zaterdag 31 mei 2003 18:05 schreef Vibromass het volgende:[..]
Kun je ook even laten zien waar Melkert Fortuyn voor nazi heeft uitgemaakt?
quote:Melkert heeft een keer 'Hi' tegen Fortuyn gezegd. Ja, dan weet iedereen meteen wat ie echt bedoelde
Op zaterdag 31 mei 2003 18:42 schreef k_man het volgende:[..]
Vast niet. Ik vraag ook al een hele tijd om een quote die de bewering staaft dat Melkert Fortuyn met Hitler vergeleken zou hebben. Zonder enig resultaat tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |