abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10791782
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:40 schreef SCH het volgende:

[..]
Hoezo zo'n rare reactie? Het is toch waar - Balkenende heeft nooit stelling genomen uit electorale motieven. Da's pas dapper

Misschien omdat ze beide in oppositie zaten? De SP en GL lopen elkaar toch ook nooit voor de voeten?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_10791800
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:44 schreef sizzler het volgende:
Misschien omdat ze beide in oppositie zaten? De SP en GL lopen elkaar toch ook nooit voor de voeten?
Fortuyn zat helemaal niet in de kamer, dus ook niet in de oppositie

Moet jij eens kijken waar SP en GL met elkaar de strijd aangaan trouwens.

pi_10791806
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:43 schreef DennisMoore het volgende:
SCH ontwijkt weer keurig mijn punten, en sleept er zoals gewoonlijk weer dingen met de haren bij.
Hij zou de politiek in moeten.

Geen verdere reactie waard .

Ik ga exact in op de punten die je naar voren bracht, wat ik al klasse vond omdat het enorme zijstraten waren maar zelfs dan is het niet goed.

Prima joh.

pi_10791819
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:45 schreef SCH het volgende:

Weer van dat typische laffe teckel gedrag. Grow up loser.

Loser .

-edit- Ah, je was zo slim om je reactie op tijd te editten.

pi_10791846
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:40 schreef SCH het volgende:
Lijkt me objectief vast te stellen dat hij de gebeten hond wordt en voor alles kwam te staan waar de LPF-ers op spuwden, maar nu mag je die LPF-ers niks meer verwijten?
Nee.

Hoe je het ook draait of keert:
- Fortuyn is vermoord en niet Melkert
- Fortuyn werd niet beveiligd, Melkert werd top beveiligd na 1 bedreigend pakketje
- Je zegt ook niets over mensen voor wie Fortuyn de gebeten hond was (want je doet er zelf aan mee). Dus Melkert is gevlucht voor woeste hordes fortuynisten maar hoe het komt dat Fortuyn is neergeschoten dat wil je dan weer niet snappen.
- Al bij al moet Adje dus niet zeiken, met zijn vetbetaalde baan in het buitenland is hij er idd heel erg bekaaid vanaf gekomen ja Mijn hart bloedt

Bovendien is Melkert een gemeen eng mannetje dat geen enkele gelegenheid nalaat om nog even na te trappen, dus blijkbaar hebben die LPFers geen diepe indruk gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 31-05-2003 17:50]

pi_10791847
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:47 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Loser .

-edit- Ah, je was zo slim om je reactie op tijd te editten.

Waarom discussieer je niet gewoon. In plaats van altijd zo dom te jij bakken - van de rechtse mensen hier ben jij echt degene die het meest flamet en basht. Het was een aardige discussie tot jij er bij kwam.
pi_10791874
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:49 schreef SCH het volgende:

Waarom discussieer je niet gewoon. In plaats van altijd zo dom te jij bakken - van de rechtse mensen hier ben jij echt degene die het meest flamet en basht. Het was een aardige discussie tot jij er bij kwam.

Ga huilen in Feedback ofzo. .

Feit:
- Heel veel mensen zijn bedreigd.
- Alleen Melkert is naar 't buitenland vertrokken.

Conclusie: Melkert is 'm gesmeerd.

zaterdag 31 mei 2003 @ 17:53:01 #183
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_10791892
Even ter opfrissing aan de heren discussievoerders en nieuwkomers in deze discussie... !

Ad Melkert komt dus VANAVOND 31 mei 2003 in Nova zijn verhaal vertellen!!

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_10791909
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:51 schreef DennisMoore het volgende:

Leer jij eens je eigen normen en waarden in de praktijk te brengen.
quote:
Hij kreeg een baan in het buitenland. Iedereen die voor een baan naar het buitenland verhuist, smeert hem?
En al zou hij hem gesmeerd zijn (het zal vast een rol gespeeld hebben), hij heeft het grootste gelijk van de wereld - het is triest dat het hier zo erg is geworden. Maar dat vind jij blijkbaar normaal.
pi_10791944
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:53 schreef SCH het volgende:

Leer jij eens je eigen normen en waarden in de praktijk te brengen.

.
quote:
Hij kreeg een baan in het buitenland. Iedereen die voor een baan naar het buitenland verhuist, smeert hem?
Heeft ie nou gewoon een baan in het buitenland gekregen, of is hij weggepest door de LPF'ers? .
Snap je jezelf nog?
quote:
En al zou hij hem gesmeerd zijn (het zal vast een rol gespeeld hebben), hij heeft het grootste gelijk van de wereld - het is triest dat het hier zo erg is geworden. Maar dat vind jij blijkbaar normaal.
En waarom zijn al die andere mensen niet gevlucht dan? Omdat die misschien de bedreigingen konden relativeren? Omdat ze meer ruggegraat hadden dan Melkert misschien?
pi_10791974
De respectloosheid heerst nog steeds merk ik. Je zou toch denken dat sommige mensen iets geleerd hadden uit die tijd.
  zaterdag 31 mei 2003 @ 18:00:07 #187
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_10791992
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
En waarom zijn al die andere mensen niet gevlucht dan? Omdat die misschien de bedreigingen konden relativeren? Omdat ze meer ruggegraat hadden dan Melkert misschien?
Misschien omdat ze in veel mindere mate bedreigd werden?
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zaterdag 31 mei 2003 @ 18:00:43 #188
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_10792001
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:51 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Feit:
- Heel veel mensen zijn bedreigd.
- Alleen Melkert is naar 't buitenland vertrokken.

Melkert werd wel in extreme mate bedreigd en aangezien hij op dat moment toch niks meer in Nederland te zoeken had qua werk, vind ik het een logische beslissing dat hij, ook omwille van zijn gezin, naar het buitenland ging.... Ik vind er niks lafs aan.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_10792005
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:00 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Misschien omdat ze in veel mindere mate bedreigd werden?

Tuurlijk, en omdat ze niet het symbool van de haat waren - alleen Rosenmoller ook misschien.
pi_10792047
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:49 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Nee.

Hoe je het ook draait of keert:
- Fortuyn is vermoord en niet Melkert
- Fortuyn werd niet beveiligd, Melkert werd top beveiligd na 1 bedreigend pakketje
- Je zegt ook niets over mensen voor wie Fortuyn de gebeten hond was (want je doet er zelf aan mee). Dus Melkert is gevlucht voor woeste hordes fortuynisten maar hoe het komt dat Fortuyn is neergeschoten dat wil je dan weer niet snappen.
- Al bij al moet Adje dus niet zeiken, met zijn vetbetaalde baan in het buitenland is hij er idd heel erg bekaaid vanaf gekomen ja Mijn hart bloedt

Bovendien is Melkert een gemeen eng mannetje dat geen enkele gelegenheid nalaat om nog even na te trappen, dus blijkbaar hebben die LPFers geen diepe indruk gemaakt.

En de bedreiging aan het adres van Melkert was niet meer of minder dan de andere politici en voetbalcoaches. Gewoon een briefje met doodverwensing en kogel. Herben is idem bedreigd. Zijn gezin ook. Die ging gewoon aan de slag.

[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 31-05-2003 18:04]

zaterdag 31 mei 2003 @ 18:03:56 #191
29890 Graveworm
All is Silent
pi_10792049
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Melkert werd wel in extreme mate bedreigd en aangezien hij op dat moment toch niks meer in Nederland te zoeken had qua werk, vind ik het een logische beslissing dat hij, ook omwille van zijn gezin, naar het buitenland ging.... Ik vind er niks lafs aan.
"wie wind zaait zal storm oogsten"

eerst fortuyn voor nazi uitmaken, en als hij als gevolg daarvan wordt vermoord snel naar het buitenland sneaken. blijf dan ook bij je standpunt en zeg dat het positief is dat zo'n gevaarlijk man er niet meer is

[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
pi_10792062
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:03 schreef sizzler het volgende:

[..]

En de bedreiging aan het adres van Melkert was niet meer of minder dan de andere politici en voetbalcoaches. Gewoon een briefje met doodverwensing en kogel.

Melkert kon gewoon door de grote steden over straat lopen, denk jij?
Herben heeft ook ondergedoken gezeten.

[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 31-05-2003 18:05]

zaterdag 31 mei 2003 @ 18:05:22 #193
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_10792067
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:03 schreef Graveworm het volgende:

[..]

"wie wind zaait zal storm oogsten"

eerst fortuyn voor nazi uitmaken, en als hij als gevolg daarvan wordt vermoord snel naar het buitenland sneaken. blijf dan ook bij je standpunt en zeg dat het positief is dat zo'n gevaarlijk man er niet meer is

Kun je ook even laten zien waar Melkert Fortuyn voor nazi heeft uitgemaakt?
  zaterdag 31 mei 2003 @ 18:07:23 #194
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_10792097
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:03 schreef sizzler het volgende:

[..]

En de bedreiging aan het adres van Melkert was niet meer of minder dan de andere politici en voetbalcoaches. Gewoon een briefje met doodverwensing en kogel. Herben is idem bedreigd. Zijn gezin ook. Die ging gewoon aan de slag.

Niet slechts één briefje, en niet slechts een kogel. Hij kreeg zelfs een doorgeladen pistool.
pi_10792118
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Melkert kon gewoon door de grote steden over straat lopen, denk jij?

Dat kon Fortuyn destijds ook al niet.
quote:
Herben heeft ook ondergedoken gezeten.
Maar is niet naar het buitenland vertrokken. En daar gaat het nu net om.
pi_10792154
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:07 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Niet slechts één briefje, en niet slechts een kogel. Hij kreeg zelfs een doorgeladen pistool.

De aard van de bedreiging was hetzelfde. Herben had meer te vrezen want zijn leider was al vermoord. Die is blijven zitten. Melkert niet.
pi_10792181
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:53 schreef SCH het volgende:
Trouwens SCHtje, ik kan me herinneren dat Adje zijn benoeming nog moest goedgekeurd worden door een kamermeerderheid (toen de LPF dus deel uitmaakte van die meerderheid) , de LPF gunt Adje meer als Adje de LPF gunt.

[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 31-05-2003 18:12]

pi_10792184
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:10 schreef sizzler het volgende:

De aard van de bedreiging was hetzelfde. Herben had meer te vrezen want zijn leider was al vermoord. Die is blijven zitten. Melkert niet.

Thom 'Anne Frank' de Graaff maakt zelfs een comeback .
pi_10792692
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:05 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Kun je ook even laten zien waar Melkert Fortuyn voor nazi heeft uitgemaakt?

Vast niet. Ik vraag ook al een hele tijd om een quote die de bewering staaft dat Melkert Fortuyn met Hitler vergeleken zou hebben. Zonder enig resultaat tot nu toe.
pi_10792769
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Vast niet. Ik vraag ook al een hele tijd om een quote die de bewering staaft dat Melkert Fortuyn met Hitler vergeleken zou hebben. Zonder enig resultaat tot nu toe.

Melkert heeft een keer 'Hi' tegen Fortuyn gezegd. Ja, dan weet iedereen meteen wat ie echt bedoelde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')