Toen ben ik maar met een vriendin gaan winkelen, dat heeft me
gelukkig wel goed gedaan.. het gaat nu wel beter..
Nu ben ik aan het werken voor school, maar het programma dat ik moet
gebruiken loopt steeds vast
Nog drie weken zwoegen voor school.. met dit mooie weer..
Pff...
quote:En hoe voel je je daarbij?
Op vrijdag 30 mei 2003 21:21 schreef Frenkie het volgende:
Ik ga nu lekker aardbeien met Straciatella ijs eten![]()
![]()
quote:niets bijzonders, weer zo'n klotebui. maarjah kriijg dat klotelichaam maar niet aan het janken :/
Op vrijdag 30 mei 2003 19:33 schreef Wolkje het volgende:[..]
Oh jee.. Wat is er whis?
quote:Ik ben een man, ik word van simpele dingen als eten, dolgelukkig
Op vrijdag 30 mei 2003 21:22 schreef Wolkje het volgende:[..]
En hoe voel je je daarbij?
Niet goed dus...
Alles wordt me even teveel.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 22:14 schreef texelonia het volgende:huilbui
Niet goed dus...
Alles wordt me even teveel.
ik heb de laatste drie dagen ook continu huilbuien
quote:thanx...
Op vrijdag 30 mei 2003 22:14 schreef Wolkje het volgende:
voor jou..
ik heb de laatste drie dagen ook continu huilbuien
quote:FOTO !
Op vrijdag 30 mei 2003 22:22 schreef SEMTEX het volgende:
Super na een avondje winkelen en leuke dingetjes gevonden te hebben. En ik ben blij dat ik er door mijn zonnebrandje iets beter uitzie (heb eindelijk wat kleur in mn gezicht bijv.)
quote:Huilen is ook niet alles
Op vrijdag 30 mei 2003 21:30 schreef Whistler112 het volgende:[..]
niets bijzonders, weer zo'n klotebui. maarjah kriijg dat klotelichaam maar niet aan het janken :/
Heb ik te veel gedaan de afgelopen dagen..
Voor iedereen die zich niet (zo) blij/goed voelt Hoop dat jullie je snel beter voelen...
quote:Yuki is jarig..
Op vrijdag 30 mei 2003 22:42 schreef Yuki het volgende:
en zin in morgenJARIG
en vriendje is er de hele dag
Voor de felicitaties..
Ik ben doodmoe.. 'k ga slapen..
Weltruste..
quote:Waarom dan?
Op vrijdag 30 mei 2003 22:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
het aller aller aller kloterigst sinds ooit....
leuke dag gehad, maar voel me nu (weer....) kut...
quote:hmm hijs alweer dicht...
Op vrijdag 30 mei 2003 22:46 schreef Wolkje het volgende:[..]
Yuki is jarig..
Voor de felicitaties..
![]()
ontopic, ik voel me nog steeds goed, had t niet verwacht...
ik maak me alleen een beetje zorgen om een vriend van me...ik wou dat ik hem op kan vrolijken, maar dat wil gewoon niet vanavond, ik wou dat ik hem mijn vrolijkheid kon geven...dat kan hij namelijk volgens mij wel gebruiken...ik wil dat hij iig weet dat hij een hele leuke jongen is en dat er vanzelf wel iemand komt die veel van hem houd!!
dit maakt me echt gek, dan neej k heb er geen zin in, dan weer nou jah k weet ut niet. dat is toch stressend.....en uitgaan doe k tegenwoordig ook neit meer, geen zin in
as for me...
ik ga slapen, morgen begin van heeeeeeeeeel druk weekend.... dusseh, uitrusten....
allemaal
quote:Gefeliciteerd
Op zaterdag 31 mei 2003 00:00 schreef Yuki het volgende:
JARIG
Ik ga maar naar bed om te onthyperen.
Ik doe mezelf al de hele dag pijn, heb vanmorgen mijn vingers gebrand aan een warmhoudplaatje, op mijn werk heel hard mijn knie gestoten met een knalpaarse plek als resultaat, en net brand ik mijn pols aan de oven.
Het zal spiegologies allemaal wel verklaarbaar zijn, maar eerst moet ik straks mijn bed maar eens veilig zien te bereiken.
*blij blij blij*
(maar wel een beetje moe nu....)
quote:Als vrouw krijg je tenminste nog aandacht als je alleen in de kroeg staat
Op zaterdag 31 mei 2003 02:52 schreef sheila_na_gig het volgende:
Gatverbah, ik heb wel vaker van die semi-afspraken in onze stamkroeg waarbij het altijd maar afwachten is wie er komt opdagen en wie niet, maar het is me nog nooit overkomen dat ik DE ENIGE was die kwam opdagen. Ben twee uur lang ten prooi geweest aan kansloze mannen, tot de anderen eindelijk hun gezicht eens lieten zien. Toen was mijn humeur al dusdanig verpest dat het niets meer kon worden, dus dan maar vroeg naar huis. En ik had me hier echt erg op verheugd, was al drie weken niet meer gaan stappen
Voel me niet klote ofzo, maar wel verdomd sjachrijnig
Ik heb naar de zonsverduistering gekeken en daarna 50 kilometer gefietst, van Zwolle naar Ommen en weer terug. Het was ontzettend mooi en vredig en ik heb me in tijden niet zo gelukkig gevoeld als vandaag. Het voelt als verliefdheid maar dan zonder dat je er iemand anders bij nodig hebt.
heb al leuke cadeautjes van ouders gehad, en straks komt vriendje en vanavond nog wat familie
Ben blij voor t eerst sinds tijden
quote:wat heb je gekregen??
Op zaterdag 31 mei 2003 10:38 schreef Yuki het volgende:
ik voel me best wel een beetje jarigheb al leuke cadeautjes van ouders gehad, en straks komt vriendje
en vanavond nog wat familie
Ben blij voor t eerst sinds tijden
quote:3 dvd's, heel dik boek (eigk zijn t er 4 in 1 geloof ik) en een cd rolykit
Op zaterdag 31 mei 2003 10:56 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
wat heb je gekregen??
straks vriendje ben benieuwd wat ik van hem krijg
en het meest erge is nog dat het heel je dag beinvloedt.
Ik heb nu al bijna een week vakantie, maar ik heb nog niet 1 dag rust gehad. En dan zit iedereen ook nog aan m'n kop te zeuren dat ik een baantje moet zoeken omdat ik 'toch tijd over heb'. Ik had toch gehoopt dat ik na dat kutjaar op school wel recht had op een beetje rust, maar nee... Ik ben nog steeds doodmoe van alle gedoe met school (bij mezelf en m'n vriend).
Als ik terug ben uit Zeeland ga ik gewoon eens een week helemaal niks doen. Vakantie is vakantie.
Kun je heel simpel zeggen "doorwerken dan dus" en op zich is dat wel zo. Maar op de een of andere manier is het toch niet zo simpel...
Maar jah, ik zal wel moeten.......
quote:Zo is dat! En het is jouw leven en jij kan je eigen beslissingen nemen!
Op zaterdag 31 mei 2003 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Vakantie is vakantie.
En je hebt zeker recht op vakantie na een rotjaar op school..
Ikzelf: ploeter.. ploeter, ik kan me er niet toe zetten om nog voor school
te werken, en nu is het juist zo belangrijk..
*zucht* ..toch maar proberen..
quote:Same here dus...
Op zaterdag 31 mei 2003 15:06 schreef Wolkje het volgende:Ikzelf: ploeter.. ploeter, ik kan me er niet toe zetten om nog voor school
te werken, en nu is het juist zo belangrijk..*zucht* ..toch maar proberen..
en *knufff* en we gaan ervoor, okay?
quote:We gaan het proberen
Op zaterdag 31 mei 2003 15:07 schreef texelonia het volgende:[..]
Same here dus...
en *knufff* en we gaan ervoor, okay?
en *knuf* ..
quote:Wel doen he!
Op zaterdag 31 mei 2003 15:08 schreef Wolkje het volgende:[..]
We gaan het proberen
![]()
en *knuf* ..
Ik voel me prima, beetje warm hier (Darwin, Australie) en ik ga zo maar slapen (bijna elf uur savonds hier nu)..
quote:relax
Op zaterdag 31 mei 2003 20:06 schreef devv05 het volgende:
Vandaag was wel oke maar voel het al langzaam minder worden, vanavond niks te doen en alleen dus ik weet al weer hoe dat gaat zijn... En ben beetje bang voor morgen... En... Ik weet het gewoon niet meer hoe ik het kan voorkomen.. Ik wil het niet meer maar het is elke dag hetzelfde.. En niks om naar uit te kijken, maandag weer school wat ook allemaal niet goed gaat.. Zoveel aan mn hoofd
quote:nee ik rook gelukkig niet
Op zaterdag 31 mei 2003 20:09 schreef fatima het volgende:[..]
relax
, neem een rokertje
, je kan toch niets doen nu, tenzij...
En plakkerig van de warmte.
Altijd prettig als er iemand binnen komt met een tas vol breezers hoor.
Gelukkig kan m'n kamer op slot, zodat ze niet binnen komen vallen
quote:Oei waar is het feestje
Op zaterdag 31 mei 2003 21:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Altijd prettig als er iemand binnen komt met een tas vol breezers hoor.
quote:He verdomme nou, paar keer achter elkaar is het lekker met je gegaan. Ook geen zin om te skaten ? In ieder geval sterkte
Op zaterdag 31 mei 2003 21:17 schreef DuchessX het volgende:
Slecht
quote:Hier aan de kust, dse zeeuwse kust
Op zaterdag 31 mei 2003 21:19 schreef Frenkie het volgende:Oei waar is het feestje
Ontopic: Het gaat no steeds wel lekker. Spaans voetbal staat aan en ik heb geoeg lekkers om me heen
Ben alleen niet zo gecharmeerd van die hardhouse "muziek" die ze draaien
Zie andere post in R&P, zegt genoeg.
quote:mijn ex heeft besloten dat hij nu helemaal geen contact meer met me wil omdat het voor hgem te moeilijk is...
Op vrijdag 30 mei 2003 23:09 schreef devv05 het volgende:[..]
Waarom dan?
leuke dag gehad, maar voel me nu (weer....) kut...
wil zo graag vrienden met hem zijn...
voel me nog steeds klote..
quote:maar ik schrijf mijn eigen lied, shmoopy, ik kan echt wel voor mijzelf zorgen hoor, plakkerig? geestig, ik heb net mijn truitje en huisbroek aangetrokken.
Op zaterdag 31 mei 2003 21:08 schreef shmoopy het volgende:
Heel bezorgd om iemand.En plakkerig van de warmte.
ter verduidelijking : de Amstel is een waar genoegen om uit te plakken, waar blijven ze toch?
[Dit bericht is gewijzigd door fatima op 31-05-2003 22:00]
quote:Ik ook
Op zaterdag 31 mei 2003 18:44 schreef Tally het volgende:
Ik ben een gelukkig mens...
quote:Hmmmmz wat er wel niet kan veranderen in een klein uurtje
Op zaterdag 31 mei 2003 21:20 schreef YoMomma het volgende:
I Feel a lil better now!!Mooi weertje .. lekkere dag gehad .. genoeg om over na de denken gehad!! EN ik heb een besluit
That feels good!!
#*&^@! oom die zelfmoord poging doet , oma die et ook nog weer eens flikt, degene waar k veel van hou laat me weer eens goed links liggen (wat bijna standaard wordt) Hmpf ... Trek dit niet mmjah ik ga maar stoppen voor ik teveel op schrijf wat ik niet wil.
quote:Wat is dat heerlijk he.. Als er mensen om je heen zijn die erg veel van je houden.. Je laten voelen dat je niet voor niets leeft.. Dat je gewenst ben.. En dat je eigenlijk gewoon een onbezorgd leven kan hebben...
Op zaterdag 31 mei 2003 22:20 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik ook
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 22:37 schreef YoMomma het volgende:[..]
Hmmmmz wat er wel niet kan veranderen in een klein uurtje
Krijg allemaal slechte berichten binnenMoet gewoon eventjes van me afschrijven...
#*&^@! oom die zelfmoord poging doet , oma die et ook nog weer eens flikt, degene waar k veel van hou laat me weer eens goed links liggen (wat bijna standaard wordt) Hmpf ...
Trek dit niet mmjah ik ga maar stoppen voor ik teveel op schrijf wat ik niet wil.
Blegh moet weer hard tegen dat kutgevoel vechten.. lukt nu nog, maar ben bang dat ik me straks toch weer zo ga voelen net als gister.. Ik haat alleen zijn, zeker als ik me zo verveel en er niemand is om mee te praten
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 31-05-2003 23:08]
we zouden vandaag naar het strand gaan.
maar 1 gast wou iemand anders mee nemen,
normaal geen probleem..
maar die gast was een fucking 17 jarig pubertje die gwoon een fucking crimineel is.
nou dat soort mensen schiet ik het liefste letterlijk af.
nou die gast zo van jah niemand verdiend om dood te gaan door iemand
etc..
nou hij zo van jah bemoei je met je eigen xzaken etc.
ik zo van: als je me niet mag kun je het ook gewoon zeggen hoor.
nou daarna begon hij me te negeren.
en we zouden naar het noord aa strand hier gaan.
en dat ging niet door "zeiden" ze.
maar dat zegge ze ook niet op msn
eg dat noem ik geen vrienden..
sorry moes er ff uit
quote:No problem..
Op zaterdag 31 mei 2003 23:06 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
*knip* sorry moes er ff uit
moet naar de WC... (nee ik eet niet aan de plas... )
quote:Wees sterk en vecht er zo hard mogelijk tegen als je kan. Desnoods schrijf het van je af heb ik ook zojuist gedaan lucht aardig op al zeg ik het zelf.
Op zaterdag 31 mei 2003 22:55 schreef devv05 het volgende:![]()
Blegh moet weer hard tegen dat kutgevoel vechten.. lukt nu nog, maar ben bang dat ik me straks toch weer zo ga voelen net als gister.. Ik haat alleen zijn, zeker als ik me zo verveel en er niemand is om mee te praten
Sterkte ermee
quote:Ik heb een blessure aan mijn kniebanden
Op zaterdag 31 mei 2003 21:21 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
He verdomme nou, paar keer achter elkaar is het lekker met je gegaan. Ook geen zin om te skaten ? In ieder geval sterkte
Bezig met mijn website, even nergens aan denken, dan is het er ook niet.
Voor de rest gaat het goed
quote:Dankje..
Op zondag 1 juni 2003 00:02 schreef YoMomma het volgende:[..]
Wees sterk en vecht er zo hard mogelijk tegen als je kan. Desnoods schrijf het van je af heb ik ook zojuist gedaan lucht aardig op al zeg ik het zelf.
Sterkte ermee
Had uit willen gaan vanavond maar woon in zo'n stom dorp waar niks te doen is, bovendien ook even weinig geld
Maarja, net lekker stuk gewandelt door het donkere bos, met harde muziek aan.. Dat was wel even lekker.. Veel te warm om al te gaan slapen en ben klaarwakker nog.. Moet iedergeval bezig blijven met iets... Geen zin om me gaan te vervelen..
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 01-06-2003 02:00]
quote:Dan zit je toch in het verkeerde sub-forum gok ik..
Op zondag 1 juni 2003 01:56 schreef josja het volgende:
Ach, best oke. Erger me alleen mateloos aan posts van sommige mensen hier. Get a fucking life! Raap jezelf bij elkaar en doe er wat mee!! Dat klote geklaag.. dat ellendig zelfmedelijden... bah
quote:Nee schat dat denk ik dus niet. Ik trek gewoon alleen echt dit bullshit gezeik niet meer. 16 jaar en jonger ofzo... kom op.. Sommige problemen zijn echt non-problemen.. "ik zie haar anderhalve week niet"..... kom op!!!
Op zondag 1 juni 2003 01:59 schreef devv05 het volgende:[..]
Dan zit je toch in het verkeerde sub-forum gok ik..
quote:Mja, kan me wel voorstellen, gewoon maar niet op reageren dan.. Echt me eraan ergeren kan ik niet.. Blijkbaar zal diegene er toch wel mee zitten, ongeacht de leeftijd, en dan is van je af schrijven altijd wel fijn.. Maar deze 'discussie' mogen we hier niet houden
Op zondag 1 juni 2003 02:05 schreef josja het volgende:[..]
Nee schat dat denk ik dus niet. Ik trek gewoon alleen echt dit bullshit gezeik niet meer. 16 jaar en jonger ofzo... kom op.. Sommige problemen zijn echt non-problemen.. "ik zie haar anderhalve week niet"..... kom op!!!
quote:Daar is net een hele grote FB discussie over gehouden. Er wordt aan gewerkt, maar iedereen mag hier z'n grote en kleine problemen plaatsen, het is aan Zwaaibaai en Frenkie of ze open blijven. Je kan ook je schouders ophalen en niet reageren, dat is wel zo effectief
Op zondag 1 juni 2003 02:05 schreef josja het volgende:Nee schat dat denk ik dus niet. Ik trek gewoon alleen echt dit bullshit gezeik niet meer. 16 jaar en jonger ofzo... kom op.. Sommige problemen zijn echt non-problemen.. "ik zie haar anderhalve week niet"..... kom op!!!
Ontopic: Eindelijk zit er vooruitgang in en nu merk ik het zelf ook
quote:Ja heb je gelijk in. Probeer ook niet meer te reageren, helaas kan ik het af en toe niet laten, omdat ik me dood erger aan sommige reacties..
Op zondag 1 juni 2003 02:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Daar is net een hele grote FB discussie over gehouden. Er wordt aan gewerkt, maar iedereen mag hier z'n grote en kleine problemen plaatsen, het is aan Zwaaibaai en Frenkie of ze open blijven. Je kan ook je schouders ophalen en niet reageren, dat is wel zo effectief
quote:
Op zondag 1 juni 2003 04:00 schreef sheila_na_gig het volgende:
Dit is goed! Laat hem maar lekker met andere dames scharrelen voor mijn ogen. Pissigheid is voor mij een stuk beter te hanteren emotie dan verdriet.
quote:U klinkt als een kloon
Op zondag 1 juni 2003 04:00 schreef sheila_na_gig het volgende:
Dit is goed! Laat hem maar lekker met andere dames scharrelen voor mijn ogen. Pissigheid is voor mij een stuk beter te hanteren emotie dan verdriet.
quote:Jij ging toch slapen?
Op zondag 1 juni 2003 04:01 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
U klinkt als een kloon
door mn blauw oogje en stuk of 20 hechtingen in mn gezicht kon ik niet uit vanavond... daar ging avondje feesten wat al super lang gepland was...
maar gelukkig kwam mn vriendje langs en die heeft me werkelijk de hele avond laten genieten, was echt super!!!
sorry, moest ik ff kwijt, ben verliefd!!!
k ga nu maar eens lekker dromen denk ik, trusten!!!
quote:Neem je je medicatie wel op tijd lieverd ?
Op zondag 1 juni 2003 04:54 schreef DuchessX het volgende:
Klote
heel veel sterkte en zeker de komende dagen.
quote:Ik gunde echt dat ik het bij je kon weghalen, en zeker ook dat je je niet liet gebruiken. Maar probeer je gedachtte te houden bij school, dat is je toekomst
Op zondag 1 juni 2003 04:58 schreef miss_bleu het volgende:
Goed klote. Misselijk, heel kwaad, en heeel goedkoop
quote:Gedaan en het was heel gezellig
Op zondag 1 juni 2003 00:25 schreef YoMomma het volgende:[..]
DOEN!!
verder, ga k straks nog ff een keer knetteren :P
laatste keer ivm. Anti Depressivas
enkel spijtig van die klote-examens de eerste weken
Het gemis is ff met geen pen te beschrijven.... ik ben nu heel verdrietig..
*15 en 1 dag is *
en nog vliefder dan ooit ( wordt elke dag meer gloof ik )... hoe kan t ook anders als je t lievste vriendje hebt die bestaat
Een beetje fokken, lekker muziek luisteren en alvast in de stemming komen voor Pinkpop
quote:Lieverd als je iemand nodig hebt..
Op zondag 1 juni 2003 04:58 schreef miss_bleu het volgende:
Goed klote. Misselijk, heel kwaad, en heeel goedkoop
quote:Ik ook
Op zondag 1 juni 2003 11:24 schreef amnesiac het volgende:
* alvast in de stemming komen voor Pinkpop*
Voel me een beetje vaag, terwijl ik voor de buitenwereld gewoon mezelf ben. Meestal is t andersom schijnt....?
zit met tegenstrijdigheden waar ik echt helemaal niets mee kan
quote:He, meisje...
Op zaterdag 31 mei 2003 21:17 schreef DuchessX het volgende:
Slecht
Sterkte meis
quote:He, wat rottig.. het gaat niet zo lekker, laatste tijd he
Op zondag 1 juni 2003 12:22 schreef miss_bleu het volgende:
Heel moe, brak, snotterig, me stem is weg van het schreeuwen vanacht. Verder er misselijk.
Hoop dat het snel beter gaat
quote:Denk ut wel
Op zondag 1 juni 2003 12:28 schreef Wolkje het volgende:[..]
He, wat rottig.. het gaat niet zo lekker, laatste tijd he
..
Hoop dat het snel beter gaat
quote:Jij bent liev...
Op zondag 1 juni 2003 12:22 schreef Wolkje het volgende:[..]
He, meisje...
![]()
Heb je geen zin om iets leuks te doen, skaten?
Met de honden lopen? Aan je website?Sterkte meis
Skaten gaat voorlopig niet want ik heb mijn kniebanden geblesseerd
Het gaat gewoon wat minder met me, maar dat komt wel weer goed...
Net Verkerk een schitterende partij zien tennissen, lekker weer buiten en geen enkele verplichting vandaag.
Net lekker in tuin gezeten met huiswerk, en (miraculeus als t is) ik snapte t nog redelijk ook
zometeen lekker naar vriendje lekker uit eten vanaaf....
voel me sinds tijden weer echt vrolijk
quote:Je hebt er ook al zin in
Op zondag 1 juni 2003 12:14 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Ik ook
![]()
Voel me een beetje vaag, terwijl ik voor de buitenwereld gewoon mezelf ben. Meestal is t andersom schijnt....?
Ben al paar dagen bezig met 2 duitse boeken lezen waarvoor ik 1 verslag en 1 verwerkingsopdracht moet maken. Iz nie so grappug.
Maar verder gaat het wel goed
alleen moet ik binnenkort maar wat dingen gaan doen die ik al tijden moet doen ... sigh wat ben ik traag
Zelfs janken helpt niet meer om het gevoel weg te krijgen, ik heb zin om iets of iemand helemaal kapot te maken...
quote:
Op zondag 1 juni 2003 17:47 schreef Mini_rulez het volgende:![]()
![]()
Zelfs janken helpt niet meer om het gevoel weg te krijgen, ik heb zin om iets of iemand helemaal kapot te maken...
quote:blijkbaar mogen we niet meer discussiëren op een forum
Zo, we weten nu wel dat de een wat anders mooi vindt dan een ander. Liefde en lust voor Laetitia Casta kun je kwijt in haar topic en dit aparte topic binen B&H is een beetje overbodig. B&H is geen forum van zware discussies, maar vooral van plaatjes kijken. Slotje
Het valt erg op, en hoe langer ik ernaar kijk, hoe bozer ik ervan word. Ik ga hem ook niet meer wassen, ik kan het even niet meer aanzien . Mensen moeten met hun klerepoten van andermans spullen afblijven! De eerste die ik bij mijn auto zie binnen afzienbare tijd, ros ik helemaal lens. Of diegene er nou aanzit of niet.
Ow ja en mn broek plakt aan men kont, ik ben nat
Verder verveel ik me en heb ik het gevoel dat ik nog een heleboel moet regelen (voor komend studiejaar). Maar ja, dat kan niet echt op zondag en toch een soort schuldgevoel dat ik nu niks uitvoer. Misschien maar eens bedenken of ik nog niet-doorsnee dingen vergeet voor pinkpop of dat ik nog iets leuks kan gaan doen... Maar WAT?
Vannacht m'n exvriendje gezien en nu voel ik me gewoon klote, terwijl ie best lief voor me was. Beetje jammer weer...
quote:euh
Op zondag 1 juni 2003 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
Niet zo lekker. Bang voor het bekende in het onbekende...
quote:Wat ik niet kan vertellen...
Op zondag 1 juni 2003 20:21 schreef Killa_Bee het volgende:[..]
euh
en wat bedoel je daar nu eigenlijk mee
quote:Helpt een kusje?
Op zondag 1 juni 2003 20:19 schreef milagro het volgende:
hoofdpijn
het zal wel gaan onweren dan
De verhuizing is allemaal goed gegaan, en na 4 dagen hard werken staat alweer bijna alles op z'n plekje!!! Ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan. En het is héérlijk hier in het nieuwe huis!
En nu hebben we lekker zelfgebakken appelflappen
quote:Fijn dat alles goed gegaan is.
Op zondag 1 juni 2003 20:53 schreef Christine het volgende:
Ik voel me vrijDe verhuizing is allemaal goed gegaan, en na 4 dagen hard werken staat alweer bijna alles op z'n plekje!!! Ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan. En het is héérlijk hier in het nieuwe huis!
En nu hebben we lekker zelfgebakken appelflappen
quote:Ja, alleen hebben we hier geen kabelinternet
Op zondag 1 juni 2003 20:55 schreef -Artemis- het volgende:
Fijn dat alles goed gegaan is.
verder zowat gestoomd door de hitte, morgen weer examen, joeppieeeee
quote:Sjonge.. doe normaal zeg
Op zondag 1 juni 2003 23:34 schreef xstatic1975 het volgende:
Hmm, ik gooi dingen kapot en sla overal tegenaan omdat ik net gedumpt ben door een wijf dat niet weet wat ze wil.
Als ze in de buurt zou zijn zou ik met haar gooien maar dan uit het raam![]()
quote:Wat zeur je dan..?? Zij wil jou niet en jij haar niet, dan lijkt alles opgelost
Op zondag 1 juni 2003 23:34 schreef xstatic1975 het volgende:
Hmm, ik gooi dingen kapot en sla overal tegenaan omdat ik net gedumpt ben door een wijf dat niet weet wat ze wil.
Als ze in de buurt zou zijn zou ik met haar gooien maar dan uit het raam![]()
quote:Waar stond dat ik haar niet wil smartass ?
Op zondag 1 juni 2003 23:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
Wat zeur je dan..?? Zij wil jou niet en jij haar niet, dan lijkt alles opgelost
quote:Ow jij communiceert altijd door haar wijf te noemen en uit het raam te smijten.. tja dan zou ik je ook dumpen.
Op zondag 1 juni 2003 23:38 schreef xstatic1975 het volgende:[..]
Waar stond dat ik haar niet wil smartass ?
quote:Je wilde dr uit het raam gooien
Op zondag 1 juni 2003 23:38 schreef xstatic1975 het volgende:[..]
Waar stond dat ik haar niet wil smartass ?
quote:
Op zondag 1 juni 2003 23:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ow jij communiceert altijd door haar wijf te noemen en uit het raam te smijten.. tja dan zou ik je ook dumpen.
Ontopic maar weer even:
Ik ben doodmoe ..
quote:Ik communiceer nooit op die (emotionele) manier enkel en alleen als ik gedumpt wordt. Geen excuus wel een reden. Damn waarom vat je het meteen zo letterlijk op
Op zondag 1 juni 2003 23:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ow jij communiceert altijd door haar wijf te noemen en uit het raam te smijten.. tja dan zou ik je ook dumpen.
Kan niet slapen, doordat de beelden van die vriend aan het schokken en schuimbekken, maar door mn hoofd blijven spoken... maar zit er echt helemaal doorheen
blergh ..
[Dit bericht is gewijzigd door Ilsjuhh op 02-06-2003 01:08]
Ik haat mezelf erom. Maar kan het gevoel even niet onderdrukken ...
Waarom lukt me dit nou niet?
Rest van de avond ging wel aardig met zn ups en downs maar heb me redelijk staande gehouden Nu eventjes wat minder, baal ergens een beetje van
maar dat draait wel weer bij hoop ik..... Kan nog lang niet slapen iedergeval, ook ivm die hitte.. pfff.. en so much on my mind..
Godverd*mme klote kutbitches, na alles wat ik voor jullie heb gedaan!
Gelukkig voel ik me wel weer oke en is het ook een beetje zo gebleven na vanmiddag....
... nouja, toch maar een poging.
..en ondanks dat er in een ander topic gezegd wordt dat het niet kan na zo'n korte tijd hopeloos verliefd na een wisselend mooi en leerzaam weekend..
..en nu moet ik (misschien) om 8 uur beginnen. Ik hoop het maar, anders ben ik 5 uur te vroeg opgestaan en heb ik 5 uur minder lang kunnen dromen van mijn liev...
jacko
Aankomend weekend Pinkpop, daar heb ik iig veel zin in
het word hoog tijd voor dat festival...jawel
Gisteren grote strandactie gehad inclusief Trauma-heli, dus heb 2 uur lang alleen maar heen en weer gerend, gereden, geschreeuwd en getoeterd....
ben helemaal bek-af.... vent had een dwarsleysie, dus het moest allemaal snel gebeuren, alleen zat het strand zo vol, dat de auto er zelfs met sirenes en zwaailichten moeilijk doorheen kwam......
Al met al aan geslaagde actie, geeft voldoening als je er als eerste bij was en dus alles van begin tot einde meemaakt...
Maar de moeheid etc is weer wat minder
Vanmiddag lekker werken, en daarna kijken of er nog mensen wat leuks willen doen.
De actie van gisteren was weer goed voor mn zelfvertrouwen, ik voel me ondanks alles goed en heb er zin in
*toch best wel trots is..*
(jaartje terug haalde ik bijna geeneens 1 kilometer..)
*erg goed voelt*
morgen naar Bon jovi!
ennuh Impulse>> je bent echt geen klootzak hoor...:*
knuf
[/ochtendhumeur]
quote:Hmm.. en toch denk ik dat iedereen zich wel in dit gedicht van Youp van het Hek kan verplaatsen:
Op zondag 1 juni 2003 23:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
Wat zeur je dan..?? Zij wil jou niet en jij haar niet, dan lijkt alles opgelost
En tussen toen en nu heb ik tussen de 200 en 250 gedichten voor haar geschreven. En ik wil er eentje aan u voorlezen:
vuile vieze teringhoer
gore kankerslet
smakeloze lichtekooi
krijg in je liezen smet
dikke loopse takketeef
afgebefte del
gratenkut met weerhaken
ik gun je een gezwel
zuigzeug, vuile slettebak
met je tieten van een mug
gore sloerie, vieze snol,
kom toch bij me terug!