abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10776368
heb gister flink in de zon gelegen en heb nu dus een koortslip. ik heb van dat spul erop gesmeerd (zovirax) maar het was al zwaar opgezwollen. ik wil morgen weer zonnen.. betekent dit dat het nog erger kan worden of kan het juist helpen bij de genezing doordat de zon die blaas sneller opdroogt (vuur met vuur bestrijden).

whats youre advice?
thnx

† In Memoriam † vrijdag 30 mei 2003 @ 18:01:40 #2
47213 ArmaniMania
pi_10776389
Gebruik vaseline, houd je huid met dit weer vettig. en niet zoals veel mensen doen, om het uur de douche in springen
pi_10776471
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 18:01 schreef ArmaniMania het volgende:
Gebruik vaseline, houd je huid met dit weer vettig. en niet zoals veel mensen doen, om het uur de douche in springen
ik kreeg ook ineens een paar witte hele kleine bultjes met pus.. het was ook heeeeel erg gevoellig.. tis nu weg maar doet wel wat zeer.
maar ik smeer geen vaseline meer maar nivea omdat me huid verstopt raakt van vaseline (dus puistjes). maar ik heb t eiglijk over me koortslip en niet over droogte...
pi_10776489
peppie style
pi_10776509
Effe zo'n sars kapje kopen kan je weer rustig zonnen
Zoals het is!
pi_10776531
Die koortslip komt toch wel door, en heeft daarna gewoon tijd nodig om weer te genezen. Ga morgen lekker zonnen en accepteer het dat je 1,5 week met een prutlip rond loopt.
pi_10776555
Onstekingen breiden zichzelf uit door UVstraling.

Lijkt me dus erg verstandig, nog een dag in de zon ....

pi_10786933
Heb ik ook een keer gehad, dit kwam door de combinatie zout water op me lippen en een brandende zon..
pi_10872291
Ik heb ook ongeveer 6x per jaar last van een koortslip. Nu hoorde ik laatst dat je er ook mee naar de dokter kunt gaan, en dat hij daar medicijnen voor heeft. Iemand weleens naar de dokter geweest met een koortslip?

Het 'medicijn' Zovirax ken ik al!

woensdag 4 juni 2003 @ 10:53:40 #10
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_10873254
Ach man, ik heb al jaren zo om de maand een koortslip, wang of neus en kan uit ervaring zeggen: al die zalfjes helpen geen fuck. En vaseline er opsmeren helpt al helemaal niks. Ik laat het altijd goed uitdrogen dan, gaat het het snelste weg.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')