abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_731289
Het is mij opgevallen dat mijn vriendin veel meer zin heeft in sex als ze ongesteld is. En ze zegt zelf ook dat sinds ze aan de pil is veel minder zin in sex heeft.
Ook een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem (nou ja probleem.. ik wist ff geen ander woord ).

Ervaren meer mensen dit zo?

pi_731296
Ikke niet, gelukkig
  donderdag 8 februari 2001 @ 22:19:33 #3
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_731396
..nooit wat van gemerkt...
pi_731751
Volgens mij hoor je er juist geiler van te worden, als ik het wel heb hoor!

Pin me er niet op vast????

original
  vrijdag 9 februari 2001 @ 00:24:41 #5
3498 Barb
Graduated Fool
pi_731765
Heel veel vrouwen hebben te maken met een verminderd libido vanaf dat ze de pil slikken. Schijnt een van de meest voorkomende bijwerkingen te zijn, maar valt niet altijd even op. De ene pil heeft het wel als bijwerking, de andere niet en niet iedereen krijg ook daadwerkelijk alle bijwerkingen die er zijn natuurlijk of in even sterke mate.

Hoe dan ook: er zijn zeker verhalen bekend van een sterk gedaald libido, dat weer 'normaal' werd, na verandering van pil. Je vriendin zou kunnen proberen over te stappen op een ander merk, of het in ieder geval met haar huisarts bespreken.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_734184
Buiten het feit om dat het zeker zoals barb al zegt aan het soort pil kan liggen. Heb je gewoon ook nog eens mensen die juist in die ene week wat geiler zijn dan normaal.

Slik zelf al geruime tijd (ruim 2 jaar) geen pil meer, maar ondanks dat ben ik meestal tijdens de ongesteldheidsperiode geiler dan de rest van de maand...

pi_734197
euh, ik zou niet weten of ik er minder of juist meer zin door heb gekregen, toen ik ermee begon dacht ik eigenlijk niet nog niet zo aan sex....
pi_734436
Ja, wel degelijk!

Ik heb heel veel pilsoorten gehad, de laatste die ik had was microgynon 50, een pilsoort waar ik het minst last had van doorbraakbloedingen. (Bij de andere soorten bleef ik constant ongesteld) Ik heb deze pil twee jaar geslikt, op het laatst was mijn libido -1000 of zoiets. Vreselijke afkeer van alles wat met sex te maken had dus. Het is langzaam zo gegroeid, dus ik had niet in de gaten dat het daardoor kwam. Toen ik was gestopt (waarom zou je de pil slikken als je toch niks van sex wil weten) stijgde mijn libido weer. Ik kan het niet hardmaken, maar ben overtuigd dat het door de pil kwam dat mijn libido niks meer was.

pi_734643
Ik geloof niet dat ik dan mee wil maken hoeveel zin mijn vriendin in sex zou hebben als ze de pil niet zou slikken
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zaterdag 10 februari 2001 @ 14:01:11 #10
8350 VipFok
Zillion at night
pi_735283
quote:
Op 10 februari 2001 01:31 schreef Sakura het volgende:
Ik geloof niet dat ik dan mee wil maken hoeveel zin mijn vriendin in sex zou hebben als ze de pil niet zou slikken
Heeft ze nu dan geen zin in seks, vindt je dat leuk?? Vieze verkrachter....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 februari 2001 @ 16:00:11 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_735409
je snapt het niet he
Juist heel veel, dus dan nog meer
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_751632
ik vind wel dat ik door de pil minder zin in sex heb gekregen.en juist als ik ongesteld ben super geil ben en dat vind mijn vriendje niet echt erg ofzo en omdat ik dan ongesteld ben word ik ook nog eens extra verwent
A DirTy MiNd
Is A
JoY fOr EveR
  zondag 18 februari 2001 @ 13:55:37 #13
9718 GelaarsdeKat
icq-addict beyond help
pi_752735
Ik ben sinds kort weer aan de pil (na gescheurd-condoom incident) en ik merk ook wel een beetje dat ik minder geil ben, helaas. Maar in mijn geval is dat misschien wel beter

Ik ben ook altijd veel geiler als ik ongesteld ben.

"I'm not addicted to men, I just happen to meet them (a lot)"
  maandag 19 februari 2001 @ 10:43:01 #14
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_754042
Bij mij heeft de pil zeer zeker invloed op mijn libido. Ik heb zo'n 12 jaar de pil geslikt (met korte pauzes tussendoor) en ik heb gemerkt dat ik in de pilvrije periodes veel, echt veel meer zin in sex heb dan in de periodes dat ik de pil slik.
Heb daarom afgelopen december de proef op de som genomen en ben maar weer eens gestopt met de pil. De eerste maand merkte ik er nog niet veel van, maar nu ik twee maanden verder ben begin ik echt resultaten te zien.
Ik heb vaker zin, ben sneller nat, gevoeliger etc. Het is voor mij nu echt duidelijk; nooit meer de pil!
Nee, ik ben niet aardig!
pi_2118463
quote:
Op zaterdag 10 februari 2001 00:23 schreef fokje het volgende:
Ja, wel degelijk!

Ik heb heel veel pilsoorten gehad, de laatste die ik had was microgynon 50, een pilsoort waar ik het minst last had van doorbraakbloedingen. (Bij de andere soorten bleef ik constant ongesteld) Ik heb deze pil twee jaar geslikt, op het laatst was mijn libido -1000 of zoiets. Vreselijke afkeer van alles wat met sex te maken had dus. Het is langzaam zo gegroeid, dus ik had niet in de gaten dat het daardoor kwam. Toen ik was gestopt (waarom zou je de pil slikken als je toch niks van sex wil weten) stijgde mijn libido weer. Ik kan het niet hardmaken, maar ben overtuigd dat het door de pil kwam dat mijn libido niks meer was.

Dat is precies mijn verhaal! Ik heb echt precies het zelfde gehad! Veel verschillende pillen ivm doorbraakbloedingen en na 2 jaar slikken echt geen zin in sex (na +- 1 jaar begon dat al)! En na gestopt te zijn (leek me een goed experiment), na één (JA 1!!!) week alweer heel veel zin! Nu hopen dat het echt aan de pil lag en niet aan iets anders...
pi_2119172
Ik en sowieso altijd al veel geiler geweest als ik ongesteld was. Ik heb in mijn leven 4 pillen geprobeert. Bij geen van allen heiligde het doel de middelen. Bij de ene werd ik depressief, bij de ander continue misselijk, en de laatste keer werd ik zelfs zo raar dat ik mijn vriend helemaal niet leuk meer vond. Ik walgde van seks, kon hem en eigenlijk niemand meer om me heen verdragen.
Omdat ik de week daarvoor nog zo in de wolken was van hem, stopte ik met de pil omdat ik dacht dat het daar wel weer aan zou liggen. Bingo! Ik heb weer zo ontzettend vaak zin in seks, ben verliefd op mijn vriendje als nooit tevoren en ben over het algemeen veel gelukkiger.
Eigenlijk is het ook een raar idee. Meer hormonen toevoegen aan jezelf...bijna net zo raar als alcohol en drugs en dat doe ik ook... Nou ja, inmiddels doen we het weet met condoom...minder lekker...maar in dit geval heiligt het doel zeker de middelen!
  donderdag 8 november 2001 @ 09:00:50 #17
18104 Stranger_Style
vreemdeling has arrived
pi_2119838
quote:
Op donderdag 08 november 2001 00:29 schreef Eefje26 het volgende:

[..]

Dat is precies mijn verhaal! Ik heb echt precies het zelfde gehad! Veel verschillende pillen ivm doorbraakbloedingen en na 2 jaar slikken echt geen zin in sex (na +- 1 jaar begon dat al)! En na gestopt te zijn (leek me een goed experiment), na één (JA 1!!!) week alweer heel veel zin! Nu hopen dat het echt aan de pil lag en niet aan iets anders...

Kan iemand mij ff vertellen wat doorbraakbloedingen zijn???
Still think YOU'Re Strange?
  donderdag 8 november 2001 @ 09:12:48 #18
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_2119883
quote:
Op donderdag 08 november 2001 09:00 schreef Stranger_Style het volgende:

[..]

Kan iemand mij ff vertellen wat doorbraakbloedingen zijn???

Dat zijn 'bloedingen' tussen de menstruaties door. Kan varieren tot een keer een beetje bloed tot maanden achter elkaar ongesteld zijn.
Nee, ik ben niet aardig!
pi_2120263
Ik heb ook gemerkt dat ik veeel minder zin in sex heb als ik de pil gebruik. Ik was 3 maanden geleden op een andere pil overgegaan, omdat die niet goed werkte. Had weer hele erge buik pijn en rugpijn.
Nou, die nieuwe pil was totaal niks voor mij.
Ik werd er erg depressief van en had bijna nooit meer zin in sex. Ik heb nu een andere pil en hoop maar dat die wel werkt.

Enne, ik ben ook veel geiler als ik ongesteld ben. Of rond die periode.

donderdag 8 november 2001 @ 10:53:43 #20
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2120465
Klein beetje off topic, maar zijn jullie ook veel aangekomen door de pil? En zitten er wat dat betreft ook verschillen tussen de verschillende pillen?

Ik loop zelf te denken om de prikpil te gaan proberen, aangezien ik een vreselijk warhoofd ben. (Toen ik de reguliere pil nog gebruikte vergat ik er ongeveer om de maand wel één te nemen ) Ook het vooruitzicht om niet meer ongesteld te worden spreekt me wel aan! Iemand ervaring met die pil? (Invloed op je libido? en je gewicht?)

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_2120628
quote:
Op donderdag 08 november 2001 10:53 schreef Hik het volgende:
Klein beetje off topic, maar zijn jullie ook veel aangekomen door de pil? En zitten er wat dat betreft ook verschillen tussen de verschillende pillen?
Nee, nou ja, de eerste pil die ik zo'n elf jaar terug had gekregen zorgde er wel voor dat ik aan kwam, was de Marvelon, ik heb daarna een andere gekregen, Trinordiol, en heb daar geen last van.

Libido en gewone pil, volgens mij heeft het wel invloed, als ik hem niet slik of net na de niet-slik periode, dan voel ik me idd veel geiler.

Nu het hier toch over de pil gaat, weet iemand hoe snel (binnen hoeveel uur) een pil opgenomen wordt in je lichaam?

fake a dream
pi_2120652
Heb ik absoluut geen last van!
En ik ben overigens ook niet aangekomen door de pil.
  donderdag 8 november 2001 @ 18:24:40 #24
14925 Little_Plough
fladder fladder fladder
pi_2125669
quote:
Op donderdag 08 november 2001 11:14 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Nu het hier toch over de pil gaat, weet iemand hoe snel (binnen hoeveel uur) een pil opgenomen wordt in je lichaam?

Shit, ik denk, zoek ik wel even op in het boekje bij de pil, maar staat er dus niet meer in. Er heeft namelijk gestaan dat als je binnen 2 uur na het innemen van de pil moet overgeven of aan de diarree raakt, de werking van de pil verminderd, oftwel dat je hem van onder of boven "eruitgooit"... Om het zo maar even te zeggen. Dus neem ik ook aan dat ie na 2 uur dus is opgenomen in je lichaam....
Soms is iemand met wie je verschrikkelijk gelukkig bent als de zon schijnt, niet de juiste persoon om je te troosten als het regent...
pi_2127419
quote:
Op donderdag 08 november 2001 18:24 schreef Little_Plough het volgende:

[..]

Shit, ik denk, zoek ik wel even op in het boekje bij de pil, maar staat er dus niet meer in. Er heeft namelijk gestaan dat als je binnen 2 uur na het innemen van de pil moet overgeven of aan de diarree raakt, de werking van de pil verminderd, oftwel dat je hem van onder of boven "eruitgooit"... Om het zo maar even te zeggen. Dus neem ik ook aan dat ie na 2 uur dus is opgenomen in je lichaam....

ik had het zelf in eerste instantie ook al opgezocht en kon het ook niet vinden, heeft er ooit wel ingestaan, ik dacht uur of 6
fake a dream
  donderdag 8 november 2001 @ 21:44:18 #26
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_2127578
De pil zorgt voor frigiditeit, maar je puistjes gaan wel meteen weg (diane )
Ach, het kan nog veel erger
  FOK!fotograaf vrijdag 9 november 2001 @ 17:12:04 #27
13368 NiGeLaToR
pi_2135597
Mijn vriendin was al geen sexbom, maar de pil hielp niet echt. Een andere pil geeft haar wat meer sexuele uitspattingen en dat maakt een hoop goed
  zaterdag 10 november 2001 @ 18:15:02 #28
14925 Little_Plough
fladder fladder fladder
pi_2144536
quote:
Op donderdag 08 november 2001 21:44 schreef hoogl298 het volgende:
...maar je puistjes gaan wel meteen weg (diane )
Dat werkt overigens nie bij iedereen...
Soms is iemand met wie je verschrikkelijk gelukkig bent als de zon schijnt, niet de juiste persoon om je te troosten als het regent...
pi_2145209
quote:
Op donderdag 08 november 2001 10:53 schreef Hik het volgende:

Ik loop zelf te denken om de prikpil te gaan proberen, aangezien ik een vreselijk warhoofd ben. (Toen ik de reguliere pil nog gebruikte vergat ik er ongeveer om de maand wel één te nemen ) Ook het vooruitzicht om niet meer ongesteld te worden spreekt me wel aan! Iemand ervaring met die pil? (Invloed op je libido? en je gewicht?)

[offtopic]
Ms is Implanon® wat voor jou? *weer ff promoten*

Als je het nog niet kent: dat is gewoon een implantaatje in je arm, wat ongeveer hetzelfde doet als de pil, alleen met minder hormonen (-> geen last van minder zin in sex!!), je kan het nooit vergeten, het blijft 5 jaar prima zitten en the best of all:

JE WORDT NOOIT MEER ONGESTELD!!!

Ik geloof dat ik nu in 2 jaar tijd 1 doorbraakbloeding heb gehad en dat stelde niks voor

Ik ben er echt zó blij mee
[/offtopic]

Prrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  zaterdag 10 november 2001 @ 23:13:49 #30
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_2146808
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 18:15 schreef Little_Plough het volgende:

[..]

Dat werkt overigens nie bij iedereen...

Uiteraard, maar bij mij wel, want het ligt in mijn geval echt aan mijn hormonen en niet aan voeding o.i.d.

Met Diane zijn ze bij mij binnen een week verdwenen.

pi_2148972
Hmm,... ik slik eigenlijk al erg lang de pil(zonder pil word ik een week lang ziek, koorts, braken, diaree, ernstige bloedarmoede,....), die slikte ik al voordat ik voor de eerste keer sex had gehad,.. dus,..
Wat ik wel weet is dat er niets mis is met mijn "libido" ik heb altijd "genoeg" zin in sex (nog vaker dan mijn vriend meschien zelfs )

Ik slik trouwens microgynon 30

The captain of your brainship is drunk.
  zondag 11 november 2001 @ 17:31:20 #32
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_2151877
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 19:43 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

[offtopic]

Als je het nog niet kent: dat is gewoon een implantaatje in je arm, wat ongeveer hetzelfde doet als de pil, alleen met minder hormonen (-> geen last van minder zin in sex!!), je kan het nooit vergeten, het blijft 5 jaar prima zitten en the best of all:

Ik geloof dat ik nu in 2 jaar tijd 1 doorbraakbloeding heb gehad en dat stelde niks voor

[/offtopic]

Prrrr

Dit klinkt wel erg utopisch!!

Voordat ik naar de dokter ga racen heb ik nog wat vragen aan jou als 2-jarig draagexpert.

Heb je ook geen last meer van maandelijks terugkerende stemmingswisselingen, maandelijkse poetswoede, agressief gedrag, pijnlijke borsten, opgeblazen gevoel, moeheid, hoofdpijn en dat soort ongein???

Als dit er ook meteen mee verdwijnt, dan ga ik het zeker doen! Dan kan mijn leven pas echt beginnen!

pi_2153638
Dat implantaatje lijkt mij ook wel wat, maar ik heb wel eens gehoord dat niet alle artsen die dingen goed "inspuiten" waardoor er toch vrouwen zwanger werden...
pi_2161886
Ik heb ook onlangs de proef op de som genomen en ben een tijdje gestopt met de pil. Het bleek geen invloed te hebben op mijn libido.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_2178899
Mijn vriendin gaat volgende week beginnen met de pil....

Als k dit allemaal zo lees ben k er niet blij mee
Toch maar s ff opletten wat er aan haar verandert...

* raymondw is niet echt meer blij....

bug, debug, kafer... k hou t gewoon op kever :)
  donderdag 6 juni 2002 @ 12:45:19 #36
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_4473572
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 19:43 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

[offtopic]

[/offtopic]

Prrrr

Let wel op met die implant-pil, zijn flink wat klachten over geweest een maandje terug. Ook van de weeek stond er iets over op de FP
Zal het ff opzoeken.
Gevonden: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=19257
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
pi_4474047
Tig topics tegelijk over de pil is een ietwat grote overkill.
Daar deze al een tijdje stil staat en de onderstaande al weer redelijk wat reacties heeft geef ik deze maar een slotje

Het andere topic: Door de pil niet geil worden./ laat ik open.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')