Ervaren meer mensen dit zo?
Pin me er niet op vast????
Hoe dan ook: er zijn zeker verhalen bekend van een sterk gedaald libido, dat weer 'normaal' werd, na verandering van pil. Je vriendin zou kunnen proberen over te stappen op een ander merk, of het in ieder geval met haar huisarts bespreken.
Slik zelf al geruime tijd (ruim 2 jaar) geen pil meer, maar ondanks dat ben ik meestal tijdens de ongesteldheidsperiode geiler dan de rest van de maand...
Ik heb heel veel pilsoorten gehad, de laatste die ik had was microgynon 50, een pilsoort waar ik het minst last had van doorbraakbloedingen. (Bij de andere soorten bleef ik constant ongesteld) Ik heb deze pil twee jaar geslikt, op het laatst was mijn libido -1000 of zoiets. Vreselijke afkeer van alles wat met sex te maken had dus. Het is langzaam zo gegroeid, dus ik had niet in de gaten dat het daardoor kwam. Toen ik was gestopt (waarom zou je de pil slikken als je toch niks van sex wil weten) stijgde mijn libido weer. Ik kan het niet hardmaken, maar ben overtuigd dat het door de pil kwam dat mijn libido niks meer was.
quote:Heeft ze nu dan geen zin in seks, vindt je dat leuk?? Vieze verkrachter....
Op 10 februari 2001 01:31 schreef Sakura het volgende:
Ik geloof niet dat ik dan mee wil maken hoeveel zin mijn vriendin in sex zou hebben als ze de pil niet zou slikken![]()
Ik ben ook altijd veel geiler als ik ongesteld ben.
quote:Dat is precies mijn verhaal! Ik heb echt precies het zelfde gehad! Veel verschillende pillen ivm doorbraakbloedingen en na 2 jaar slikken echt geen zin in sex (na +- 1 jaar begon dat al)! En na gestopt te zijn (leek me een goed experiment), na één (JA 1!!!) week alweer heel veel zin! Nu hopen dat het echt aan de pil lag en niet aan iets anders...
Op zaterdag 10 februari 2001 00:23 schreef fokje het volgende:
Ja, wel degelijk!Ik heb heel veel pilsoorten gehad, de laatste die ik had was microgynon 50, een pilsoort waar ik het minst last had van doorbraakbloedingen. (Bij de andere soorten bleef ik constant ongesteld) Ik heb deze pil twee jaar geslikt, op het laatst was mijn libido -1000 of zoiets. Vreselijke afkeer van alles wat met sex te maken had dus. Het is langzaam zo gegroeid, dus ik had niet in de gaten dat het daardoor kwam. Toen ik was gestopt (waarom zou je de pil slikken als je toch niks van sex wil weten) stijgde mijn libido weer. Ik kan het niet hardmaken, maar ben overtuigd dat het door de pil kwam dat mijn libido niks meer was.
quote:Kan iemand mij ff vertellen wat doorbraakbloedingen zijn???
Op donderdag 08 november 2001 00:29 schreef Eefje26 het volgende:[..]
Dat is precies mijn verhaal! Ik heb echt precies het zelfde gehad! Veel verschillende pillen ivm doorbraakbloedingen en na 2 jaar slikken echt geen zin in sex (na +- 1 jaar begon dat al)! En na gestopt te zijn (leek me een goed experiment), na één (JA 1!!!) week alweer heel veel zin! Nu hopen dat het echt aan de pil lag en niet aan iets anders...
quote:Dat zijn 'bloedingen' tussen de menstruaties door. Kan varieren tot een keer een beetje bloed tot maanden achter elkaar ongesteld zijn.
Op donderdag 08 november 2001 09:00 schreef Stranger_Style het volgende:[..]
Kan iemand mij ff vertellen wat doorbraakbloedingen zijn???
Enne, ik ben ook veel geiler als ik ongesteld ben. Of rond die periode.
Ik loop zelf te denken om de prikpil te gaan proberen, aangezien ik een vreselijk warhoofd ben. (Toen ik de reguliere pil nog gebruikte vergat ik er ongeveer om de maand wel één te nemen ) Ook het vooruitzicht om niet meer ongesteld te worden spreekt me wel aan! Iemand ervaring met die pil? (Invloed op je libido? en je gewicht?)
quote:Nee, nou ja, de eerste pil die ik zo'n elf jaar terug had gekregen zorgde er wel voor dat ik aan kwam, was de Marvelon, ik heb daarna een andere gekregen, Trinordiol, en heb daar geen last van.
Op donderdag 08 november 2001 10:53 schreef Hik het volgende:
Klein beetje off topic, maar zijn jullie ook veel aangekomen door de pil? En zitten er wat dat betreft ook verschillen tussen de verschillende pillen?
Libido en gewone pil, volgens mij heeft het wel invloed, als ik hem niet slik of net na de niet-slik periode, dan voel ik me idd veel geiler.
Nu het hier toch over de pil gaat, weet iemand hoe snel (binnen hoeveel uur) een pil opgenomen wordt in je lichaam?
quote:Shit, ik denk, zoek ik wel even op in het boekje bij de pil, maar staat er dus niet meer in. Er heeft namelijk gestaan dat als je binnen 2 uur na het innemen van de pil moet overgeven of aan de diarree raakt, de werking van de pil verminderd, oftwel dat je hem van onder of boven "eruitgooit"... Om het zo maar even te zeggen. Dus neem ik ook aan dat ie na 2 uur dus is opgenomen in je lichaam....
Op donderdag 08 november 2001 11:14 schreef Kimmie het volgende:[..]
Nu het hier toch over de pil gaat, weet iemand hoe snel (binnen hoeveel uur) een pil opgenomen wordt in je lichaam?
quote:ik had het zelf in eerste instantie ook al opgezocht en kon het ook niet vinden, heeft er ooit wel ingestaan, ik dacht uur of 6
Op donderdag 08 november 2001 18:24 schreef Little_Plough het volgende:[..]
Shit, ik denk, zoek ik wel even op in het boekje bij de pil, maar staat er dus niet meer in. Er heeft namelijk gestaan dat als je binnen 2 uur na het innemen van de pil moet overgeven of aan de diarree raakt, de werking van de pil verminderd, oftwel dat je hem van onder of boven "eruitgooit"... Om het zo maar even te zeggen. Dus neem ik ook aan dat ie na 2 uur dus is opgenomen in je lichaam....
quote:Dat werkt overigens nie bij iedereen...
Op donderdag 08 november 2001 21:44 schreef hoogl298 het volgende:
...maar je puistjes gaan wel meteen weg (diane )
quote:[offtopic]
Op donderdag 08 november 2001 10:53 schreef Hik het volgende:
Klein beetje off topic, maar zijn jullie ook veel aangekomen door de pil? En zitten er wat dat betreft ook verschillen tussen de verschillende pillen?Ik loop zelf te denken om de prikpil te gaan proberen, aangezien ik een vreselijk warhoofd ben. (Toen ik de reguliere pil nog gebruikte vergat ik er ongeveer om de maand wel één te nemen
) Ook het vooruitzicht om niet meer ongesteld te worden spreekt me wel aan! Iemand ervaring met die pil? (Invloed op je libido? en je gewicht?)
Als je het nog niet kent: dat is gewoon een implantaatje in je arm, wat ongeveer hetzelfde doet als de pil, alleen met minder hormonen (-> geen last van minder zin in sex!!), je kan het nooit vergeten, het blijft 5 jaar prima zitten en the best of all:
JE WORDT NOOIT MEER ONGESTELD!!!
Ik geloof dat ik nu in 2 jaar tijd 1 doorbraakbloeding heb gehad en dat stelde niks voor
Ik ben er echt zó blij mee
[/offtopic]
Prrrr
quote:Uiteraard, maar bij mij wel, want het ligt in mijn geval echt aan mijn hormonen en niet aan voeding o.i.d.
Op zaterdag 10 november 2001 18:15 schreef Little_Plough het volgende:[..]
Dat werkt overigens nie bij iedereen...
Met Diane zijn ze bij mij binnen een week verdwenen.
Ik slik trouwens microgynon 30
quote:Dit klinkt wel erg utopisch!!
Op zaterdag 10 november 2001 19:43 schreef Pridemeid het volgende:[..]
[offtopic]
Ms is Implanon® wat voor jou? *weer ff promoten*Als je het nog niet kent: dat is gewoon een implantaatje in je arm, wat ongeveer hetzelfde doet als de pil, alleen met minder hormonen (-> geen last van minder zin in sex!!), je kan het nooit vergeten, het blijft 5 jaar prima zitten en the best of all:
Ik geloof dat ik nu in 2 jaar tijd 1 doorbraakbloeding heb gehad en dat stelde niks voor
[/offtopic]Prrrr
Voordat ik naar de dokter ga racen heb ik nog wat vragen aan jou als 2-jarig draagexpert.
Heb je ook geen last meer van maandelijks terugkerende stemmingswisselingen, maandelijkse poetswoede, agressief gedrag, pijnlijke borsten, opgeblazen gevoel, moeheid, hoofdpijn en dat soort ongein???
Als dit er ook meteen mee verdwijnt, dan ga ik het zeker doen! Dan kan mijn leven pas echt beginnen!
Als k dit allemaal zo lees ben k er niet blij mee
Toch maar s ff opletten wat er aan haar verandert...
* raymondw is niet echt meer blij....
quote:Let wel op met die implant-pil, zijn flink wat klachten over geweest een maandje terug. Ook van de weeek stond er iets over op de FP
Op zaterdag 10 november 2001 19:43 schreef Pridemeid het volgende:[..]
[offtopic]
Ms is Implanon® wat voor jou? *weer ff promoten*Als je het nog niet kent: dat is gewoon een implantaatje in je arm, wat ongeveer hetzelfde doet als de pil, alleen met minder hormonen (-> geen last van minder zin in sex!!), je kan het nooit vergeten, het blijft 5 jaar prima zitten en the best of all:
[/offtopic]Prrrr
Het andere topic: Door de pil niet geil worden./ laat ik open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |