Anderen een tip om het voetbalgap tot de zomer te overbruggen?
Ajax speelt pas op 12 juli weer (tegen Blauw-Wit in Amsterdam, dus wel erheen .).
quote:Wimbeldon, Tour De France, terasje pakken
Op zondag 1 juni 2003 00:21 schreef keeper het volgende:
Hoi.Anderen een tip om het voetbalgap tot de zomer te overbruggen?
en heel snel leven zodat het voetbal weer snel begint
quote:
Op zondag 1 juni 2003 00:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wimbeldon
quote:
Tour De France,
quote:
terasje pakken
quote:
en heel snel leven zodat het voetbal weer snel begint
quote:
Op zondag 1 juni 2003 00:49 schreef Fulton het volgende:
1. Ligstoel pakken
2. Naar het dakterras lopen
quote:Duh
Op zondag 1 juni 2003 01:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Cool nummer trouwens in je Sig Keeper
quote:Ik zit liever met goede muziek en een biertje buiten dan. Of een beetje basketballen
Op zondag 1 juni 2003 01:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Goede muziek luisteren en je tijd verdoen op internet kan ook een middel zijn om je dag door te komen
quote:De Ontvoering van Freddy Heineken
Op zondag 1 juni 2003 01:14 schreef SCH het volgende:
Een boek lezen, of is dat heel weird?
We hebben iig ff aan je gedacht toen we door de Reguliersdwarsstraat liepen .
quote:
Op zondag 1 juni 2003 01:18 schreef keeper het volgende:[..]
De Ontvoering van Freddy Heineken
.
Het verzamelde werk van Peter R. de Vries
quote:Ik was stik chagrijnig en was met een maat van me die terug moest. Maar ik heb er ook niet echt bij stil gestaan. Ik heb wel naar je gezwaaid in het stadion, al wist ik niet waar je zat. Dus heb maar wat in het rond gezwaaid
Op zondag 1 juni 2003 01:19 schreef keeper het volgende:
Ow SCH, we / ik vonden het jammer dat je niet ff meeging de stad in donderdag. Of had je toch geen goede bui door die nederlaag?
quote:Da's lief. Al haat ik die straat. Ben meer een warmoestype
We hebben iig ff aan je gedacht toen we door de Reguliersdwarsstraat liepen.
[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 01-06-2003 01:22]
quote:Organized Konfusion, biertje erbij. Top Avond
Op zondag 1 juni 2003 01:14 schreef keeper het volgende:
Nu er toch niemand is op T_M na, kan ik rustig ff Aesop Rock op de pick-up gooien. Lekkere chille hiphop in deze zwoele nacht.
Lezen is ook een goed idee. Op het strand, Radio Tour/muziekje erbij, vrouwelijk schoon bekijken. Ik denk dat ik deze zomer ook wel weer overleef tussen het werken door
quote:Ik heb nog twee boeken van Kees van Beijnum (Dichter op de Zeedijk en Oesters van Nam Kee) die ik nog steeds eens moet lezen liggen. In de zomer dan maar doen
Op zondag 1 juni 2003 01:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Lezen is ook een goed idee. Op het strand, Radio Tour/muziekje erbij, vrouwelijk schoon bekijken. Ik denk dat ik deze zomer ook wel weer overleef tussen het werken door
quote:Maar hij is zo aaaaaaaaardig, is dat allemaal bedrog?
Op zondag 1 juni 2003 01:26 schreef Fulton het volgende:
Niet naar SCH luisteren Keeper. Slechte invloed.
quote:Dichterbij dan je denkt. Ik zat eerst in 116 (bijna onder het uitvak) en daarna op m'n vaste plek in 113 (in de andere hoek, onder 410, met al die bandieri's).
Op zondag 1 juni 2003 01:21 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel naar je gezwaaid in het stadion, al wist ik niet waar je zat.
quote:Daar ben ik later op de avond nog geweest, maar toen dacht ik niet meer aan jou, helaas
Da's lief. Al haat ik die straat. Ben meer een warmoestype
quote:Ik vind het wel stoer dat je daar altijd maar weer zit. En je ervaart het echt niet als een straf?
Op zondag 1 juni 2003 01:27 schreef keeper het volgende:
Dichterbij dan je denkt. Ik zat eerst in 116 (bijna onder het uitvak) en daarna op m'n vaste plek in 113 (in de andere hoek, onder 410, met al die bandieri's).
quote:Aan wie dacht je toen?
Daar ben ik later op de avond nog geweest, maar toen dacht ik niet meer aan jou, helaas.
quote:De Meer was leuker jamaar dat kwam ook omdat Ajax toen net de glorie-periode begon mee te maken. Vanaf '92 zeg maar dus.
Op zondag 1 juni 2003 01:29 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel stoer dat je daar altijd maar weer zit. En je ervaart het echt niet als een straf?
Maar het is altijd beter dan het Abe Lenstra Tehuis voor Uitgebluste Supporters .
quote:Aan alles en iedereen waar hetero's van rond de 20 aan denken als ze veel gedronken hebben en 's nachts door Amsterdam lopen
Aan wie dacht je toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |