Nalbandian eruit
quote:Niet verwacht dat ie het zo makkelijk zou krijgen..
Op donderdag 29 mei 2003 15:33 schreef Leatherface het volgende:
Knappe overwinning van Sjeng.Aantal fraaie rallies in de laatste game
Der is al heel veel goeds uit zo.
quote:Gellukig zitten daar ook 2 fransen bij
Op donderdag 29 mei 2003 21:09 schreef mitt het volgende:
en ook Grosjean verliest in 3 sets.Der is al heel veel goeds uit zo.
Iemand gister trouwens die thriller Malisse-Koubek gister gezien bij de Belgen? Zat alles in, heel veel spanning, een bewonderenswaardige comeback en prachtige punten. Gellukig ook de winnaar die het leukste tennis speelt
quote:Geweldige partij idd. Ik heb ook genoten van Agassi - Ancic. Niet eens een schande dat Sjeng daarvan verloren heeft in Melbourne
Op donderdag 29 mei 2003 21:40 schreef Machiel het volgende:Iemand gister trouwens die thriller Malisse-Koubek gister gezien bij de Belgen? Zat alles in, heel veel spanning, een bewonderenswaardige comeback en prachtige punten. Gellukig ook de winnaar die het leukste tennis speelt
quote:Gonzalez is toch wel een aardige naam op het gravel hoor. Hij haalde vorig jaar al de kwart-finale op de US open.
Op donderdag 29 mei 2003 21:40 schreef Machiel het volgende:[..]
Gellukig zitten daar ook 2 fransen bij
Echt heel goed van Sjeng waren maar een paar momenten waarop Santoro dicteerde dat was vooral Schalken zeker de eerste set waarvan Santoro die toch alles al wel gezien heeft aardig van onder de indruk. Volgende ronde ene Gozales qua naam niet onaardig om te treffen maar het is wel iemand die graag op gravel speelt, maarja geld ook voor Santoro dus als Sjeng dit door kan trekken ziet het er goed uit. Nou Verkerk morgen hopelijk langs Spadea wat opzich moet kunnen Verkerk is goed in vorm en heeft van de Daviscup wel geleerd door te vechten ook als ie als een raket uit de startblokken om het zo te zeggen.
Iemand gister trouwens die thriller Malisse-Koubek gister gezien bij de Belgen? Zat alles in, heel veel spanning, een bewonderenswaardige comeback en prachtige punten. Gellukig ook de winnaar die het leukste tennis speelt
btw Kuerten sloeg echt alles vandaag. Arazi is toch een aardige speler maar heeft toch nix in te brengen gehad.
Costa moest weer een maratonpartij spelen om door de 2de ronde heen te komen. Ik denk niet dat hij dit nog lang vol houdt. Hij lijkt een beetje te veel zenuwen te hebben.
Hewitt vandaag ook weer gewonnen maar ik denk dat hij nog 1 ronde wint en er dan uit gaat tegen de winnaar van Gaudio - Kuerten. Hewitt moet nog veel oefenen op gravel om er wat serieus klaar te spelen. Hij moet het wel kunnen maar nu is ie nog niet goed genoeg daarvoor.
Mooi is het wel dat allebei de helfden van het schema ongeveer even sterk zijn en dat Verkerk en Schalken deze en waarschijnlijk ook nog de volgende ronde de echte sterken (de echte gravelbijters) ontlopen.
Verkerk - Spadea
Ferreira - Schuettler
Novak - Ljubicic
Chela - Moya
Coria - Savolt
El Aynaoui - Zabaleta
Blanco - Saretta
Malisse - Agassi
quote:3 maar
Op donderdag 29 mei 2003 23:11 schreef zjroentje het volgende:
Flink wat Argentijnen zie ik.
en in de bovenste helft maar 1
Dus niet echt een beste round-up maar 4 van de 32 zijn Argentijns.
Maar Nalbandian en ook Squillari gingen der onverwachts al vandaag uit
quote:4 op papier heerlijke wedstrijden, vooral El Aynaoui - Zabaleta lijkt mij een heerlijke wedstrijd
Op donderdag 29 mei 2003 23:04 schreef mitt het volgende:Verkerk - Spadea
Chela - Moya
El Aynaoui - Zabaleta
Malisse - Agassi
quote:4 op 32 vind ik een aardige score.
Op donderdag 29 mei 2003 23:16 schreef mitt het volgende:[..]
3 maar
![]()
quote:Ach das niet zo erg.
Op donderdag 29 mei 2003 23:16 schreef mitt het volgende:[..]
3 maar
![]()
Verkerk zit trouwens wel redelijk gunstig in het schema. Als hij wint morgen komt hij nog niet tegen een zware gravelbijter.
Ik denk tenminste dat aanvallende spelers hem wat meer liggen.
quote:En goed ook.
Op vrijdag 30 mei 2003 13:02 schreef fotoloog het volgende:
en martin verkerk staat weer te ballen!
quote:En zelfverzekerd, da's nog wel het belangrijkste
Op vrijdag 30 mei 2003 13:03 schreef Butra het volgende:En goed ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |