quote:Zijn wel 0 punten bij de WW, maar wel max. 2; wat ik dus niet duidelijk vind want wat nou als je 2 sinasappels en 1 appel neemt, is die 3e vrucht dan gelijk 1 hele punt??? Of hoe berekenen jullie dat?
Op zaterdag 7 juni 2003 12:34 schreef Lurky het volgende:
Ik neem dus nu niet te gek veel fruit want dat is bij de WW wel 0 punten maar dat is bij overdoses natuurlijk flauwe kul: er zitten wel degelijk voedings- en bouwstoffen in. Goed om er elke dag een beetje van te nemen. Maar vooral ook doorgaan water te blijven drinken en dat niet te vervangen door 'ongeperst vruchtensap' door er een kilootje van weg te kanen.
P.S.1niet dat ik op dit moment WW maar voor later ofzo, momenteel ander dieet P.S.2 vanochtend 69 (heb toch maar besloten me elke week zaterdagochtend te gaan wegen) dus nog maar 4 kilo te gaan en ik ben tevreden
Meedoen met jullie lijntopic, nee dank je.
Daar ben ik niet echt geschikt voor.
De knop is bij mij al zo'n 5 keer omgegaan in mijn leven en steeds kwam ik netjes op de 70 kilo.
Maar er zijn veel dingen in mijn leven gebeurt waardoor ik het regelmatige en verstandige eten/drinken gewoon ondergeschikt vond, er niet aan dacht ook, en dan vliegen de kilo's erbij mij gewoon heel snel aan, en natuurlijk vanwege je stofwisseling en verbranding die dan weer eens op een laag pitje wordt gezet.
Ik weet precies hoe het werkt.
Sporten waarbij ik me te veel moet inspannen kunnen al vanaf mijn 16e niet, omdat we daarvan (ik heb jaren lang in een project met neurologen gezeten) konden aantonen dat daar een trigger inzat voor de migraine-aanvallen.
(Zie daarvoor het migraine-topic, deze aanvallen moet ik echt vermijden, dat spreekt voor zich)
Zwemmen doe ik regelmatig, dat gaat prima hoor
Wel is het fijn om er over te kunnen praten, en voel ik me erg gesteund door jullie.
Ik ben nu wel bezig om mijn dieet weer op te starten, maar wil daar gewoon niet te veel mee bezig zijn.
Grappig dat de lengtes nog veranderen, met de volgende update (niet meer vandaag, ben veel te moe van het fietsen), pas ik het weer aan.
Lurky die ribbeltjes in je nagels, is dat over de lengte of over de breedte? Ik heb namelijk wel ribbels van de bovenkant naar mn nagelriemen en dat heb ik eigenlijk altijd en bij alle nagels van mn handen. Het zijn echt ribbels van de ene naar de andere kant.
Wat leuk dat je een kleiner topje kon kopen! Nog even en die is vast te groot.
Riann vandaag heb ik wortels gekocht, erg lekker. Komkommer ook en tomaat. En lust je radijsjes? Of meloen.
quote:radijsjes zijn vies
Op zaterdag 7 juni 2003 17:49 schreef YPPY het volgende:
Deze post is gelukkig een stuk positiever Bluezz.
Als je ooit nog mee wilt doen, of je wilt gewoon wat kwijt of wat vragen, ben je natuurlijk altijd welkom.![]()
Grappig dat de lengtes nog veranderen, met de volgende update (niet meer vandaag, ben veel te moe van het fietsen), pas ik het weer aan.
Lurky die ribbeltjes in je nagels, is dat over de lengte of over de breedte? Ik heb namelijk wel ribbels van de bovenkant naar mn nagelriemen en dat heb ik eigenlijk altijd en bij alle nagels van mn handen. Het zijn echt ribbels van de ene naar de andere kant.
Wat leuk dat je een kleiner topje kon kopen!Nog even en die is vast te groot.
![]()
Riann vandaag heb ik wortels gekocht, erg lekker. Komkommer ook en tomaat. En lust je radijsjes? Of meloen.
maar watermeloen heerlijk
quote:Je moet ze ook eerst wassen voor je ze eet.
Op zaterdag 7 juni 2003 19:23 schreef Riann het volgende:[..]
radijsjes zijn vies
YPPY, ribbels in de breedt van links naar rechts zeg maar. In de lengte duidt ook op iets... moet in homeopatisch hoek wel antwoord op zijn: ik weet het zo even niet. Was eens een topic over "halve maantjes" hier in lifestyle. Nee niet wat zijn de zeven schoonheden? maar deze: Blauwe nagels Goh topic 8252 en dan vond ik: "oei wat heeft Fok veel onderwerpen, wel duizenden." Nog even en we hebben even veel dieettopics.
Nu Flying_Vee 15 kilo lichterrrrrr
Yes !
Net gewogen en ondanks m'n gasten gisteren ( ja dan drink en eet je zelf gezellig mee ) ben ik afgevallen
Nieuw gewicht 67,5
*Strakkies naar de fitness gaat voor schouder, benen en buik training
[Dit bericht is gewijzigd door Flying_Vee op 08-06-2003 09:40]
quote:
Om de paar topics kijken we of dit lijstje nog klopt. Reageer je niet in topic XIX of XX, dan denk ik (=YPPY) dat je niet meer mee doet en haal ik je van het lijstje. Dit is om te voorkomen dat de lijst steeds langer wordt met users die niet meer posten. Heb je eenachter je naam? Laat dan even weten of je nog mee doet!
Ik ga op zoek naar meer info over nagels Lurky. Er is vast iets meer te vinden.
Na een jaar pfeiffer moest ik weer aan m'n conditie werken en ben ik eind februarie begonnen met fitnessen.
Vooral de laatste 4 weken ben ik 2x per week anderhalf uur fanatiek bezig.
Ben vorige week voor de gein es op de weegschaal gaan staan,
gewicht kon me nooit echt boeien, maar nu ga ik het toch wel wat in de gaten houden.
Had een vet percentage van 12.2% geloof ik
Suc6 iedereen
De komende maanden ga ik smorgens ipv dit topic checken lekker op mn blote voeten door het bedauwde gras naar mn eigen aardbeien en bessen voor een fruitontbijtje
Elke dag kom ik even thuis om de vissen te voeren, kantoor te houden en wassen te draaien dus ik ben geen afvallige maar neem wel meer afstand.
Doegiedoeg! Volhouden allemaal!!!
Ik weet niet of er wat af is gegaan omdat deze weegschaal iets anders aangeeft, ik woog namelijk gister 62 op deze.. maar misschien geeft onze weegschaal weer gewoon 64 aan
Even afwachten dus
Zeg Mensen, geachte dames en heren van de Zomerslankclub, worden hier nog de weekgewichten doorgegeven of zijn jullie allemaal al met vakantie om de laatste pondjes in badgoed eraf te laten kijken op de hipste stranden?
Of hebben jullie je soms zo zwaar gegeten dat jullie eigenlijk weer in de Dieetclub moeten maar jullie zo erg schamen dat we weken niks meer gaan horen?
Wel volhouden hoor!!!
quote:Wat vond hij van het paardje?
Op maandag 9 juni 2003 12:06 schreef heaven7 het volgende:
Gister niet gelijnd, mijn vriend was jarig, en vandaag ga ik denk ik wel lijnen, zijn moeder heeft een prachtig mooi stepapparaat dus die ga ik eens uitproberenIk weet niet of er wat af is gegaan omdat deze weegschaal iets anders aangeeft, ik woog namelijk gister 62 op deze.. maar misschien geeft onze weegschaal weer gewoon 64 aan
Even afwachten dus
quote:Hij vond hem helemaal geweldig
Op woensdag 11 juni 2003 00:49 schreef rique het volgende:[..]
Wat vond hij van het paardje?
Met pinksteren eigenlijk alleen slechte dingen gegeten, twee verjaardagen en buiten de deur eten enzo :S
Maar nu ben ik weer goed bezig.
Het is alleen frustrerend dat er dus niets af is... ja... volgens de laatste weging dus een halve kilo, maar dat is te verwaarlozen. Dat is dus weer slecht voor de motivatie
steppen kan ik echt niet opbrengen hoor, ik krijg het niet voor elkaar
Nouja, ik ben al zo hard op weg naar mijn streefgewicht dat dit niet zo'n ramp is, toch?
Ik hou het iig wel rustig maar als ik zin heb in iets lekkers dan neem ik dat gewoon en volgende week maandag ga ik weer verder
quote:Paardje?????
Op woensdag 11 juni 2003 13:40 schreef heaven7 het volgende:[..]
Hij vond hem helemaal geweldig
quote:Ja, ik heb hem een levend paardje gegeven.
Op woensdag 11 juni 2003 21:52 schreef XXEMMYXX het volgende:[..]
Paardje?????
Maar toch heb ik er een excuus voor...doordat ik begonnen ben met een lichtere pil zijn mijn hormonen een beetje in de war. Ik heb al meer dan een week tussenbloedingen en nu ik dus eigenlijk echt ongesteld moet worden heb ik het ineens supererg en nogal buikpijn.
Hoop dat het de volgende strip beter zal gaan.
En dat ik dan ook niet zoveel snoep zin meer zal hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |