quote:Nouja, je kunt ook slank zijn en wel een buikje hebben. Dat is namelijk mijn probleem!
Op dinsdag 3 juni 2003 23:25 schreef heaven7 het volgende:
NeeDaar is het niet voor bedoeld denk ik..
quote:Jammer...het is namelijk niet zo dat als je je streefgewicht hebt bereikt dat je meteen alles mag eten wat je wilt. Dan moet je gewoon nog steeds opletten met wat je eet, dat zul je altijd moeten doen anders kom je gewoon weer aan.
Op dinsdag 3 juni 2003 23:25 schreef heaven7 het volgende:
NeeDaar is het niet voor bedoeld denk ik..
quote:dit heb ik dus ook he , alleen vet bij m'n buik (ook al zegt iedereen van niet , maja het 6 pack is toch nie voor nix verdwenen
Op dinsdag 3 juni 2003 23:34 schreef sheila_na_gig het volgende:[..]
Nouja, je kunt ook slank zijn en wel een buikje hebben. Dat is namelijk mijn probleem!
Omdat het blijkbaar moet meld ik even dat ik 1,64 lang ben en 61 kg weeg. En ik ben niet van plan om erg op mijn eten te gaan letten, ik ga gewoon als een gek sporten.
Kortom cola_light, je bent van harte welkom!
quote:Als je het niet wilt, hoef je het niet te melden. Dan kom je gewoon niet in de openingspost. Dat mag je zelf weten.
Op dinsdag 3 juni 2003 23:34 schreef sheila_na_gig het volgende:
Nouja, je kunt ook slank zijn en wel een buikje hebben. Dat is namelijk mijn probleem!
Omdat het blijkbaar moet meld ik even dat ik 1,64 lang ben en 61 kg weeg. En ik ben niet van plan om erg op mijn eten te gaan letten, ik ga gewoon als een gek sporten.
Natuurlijk ben ik het met Liejannuh eens dat je hier ook kunt posten als je niet aan wilt komen. Als je wel aankomt, ga je tenslotte niet slank de zomer in.
Je kunt dan niet in de openingspost, want je wilt niets kwijtraken, maar meeposten mag iedereen.
Zo te lezen gaat het bij jullie allemaal goed met het lijnen, nou ik heb me toch gezondigt!!
Heb vanaf zaterdag tot maandag kermis geviert in het dorp waar ik vandaag kom(en mijn ouders nog wonen) dus best wel aan de alchohol maar ik naam regelmatig spa blauw of cola light!! niet dat dat helpt als je al 4 glazen BOSWANDELING op hebt maarja het is maar 1x per jaar kermis, ook niet helemaal waar voor mij 2x ook nog eens in het dorp waar ik nu met mijn vriend woon, en das een hele week lang feesten, maar das pas in Oktober dus wie weet!!!!!!!
Nou groetjes
quote:Jeeeeeeeej,
Op woensdag 4 juni 2003 00:03 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind op gewicht blijven absoluut een goede reden om mee te posten hier!Kortom cola_light, je bent van harte welkom!
quote:Inderdaad, ik snap wat je bedoeld, chinees eten is HEERLIJK, Maar ook erg ckal/rijk!! Goede TIP!!!!
Op woensdag 4 juni 2003 10:10 schreef Cola_Light het volgende:
Gisteren gingen we Chinees halen en aangezien Chinees toch meestal wel slecht is heb ik iets op de kaart gevonden wat niet slecht is.
Ik heb gekozen voor de vegetarische Tjap Tjoi, dat zijn dus gewoon van die knapperige groentes zonder iets van vlees of ei. Daarbij had ik witte rijst, dus geen nasi of bami, en wat zoetzure saus voor over de rijst. En ik heb heerlijk Chinees gegeten zonder het gevoel te hebben dat ik slecht heb gegeten!!! Misschien een tip!
Groenten en vers fruit (geen vruchten op siroop van de Chinees natuurlijk) zijn echt ideaal. Helemaal met dit weer. Daar kunnen Tjana en Miss-Cee van meespreken. Ik zie ons al allemaal, incl Wallie Walvis met zn sixpack in een soort tropische strandbui met bergen fruit en coupes vol gekoelde stukjes meloen-appel-sinasappel-aardbeien versierd met selderijstengels...
quote:Ja leuk! Je BMI is 23,5 dus wees welkom!! Goh, het wordt hier al echt gezellig druk.
Op woensdag 4 juni 2003 10:33 schreef Marjoow het volgende:
mag ik hier ook bij dan?
Wat ga je doen om die paar kilo's eraf te krijgen Marjoow?
Ik miet vanmiddag weer eten koken, maar ik weet niet wat!!!!
TIPS!!!!
Iets makkelijks zonder gekookte aardappelen
[Dit bericht is gewijzigd door Marjoow op 04-06-2003 11:09]
Vanochtend heb ik bij gebrek aan beter beleg een gekookt eitje op brood gegeten... Kan dat veel kwaad eigenlijk? (ik eet gemiddeld ongeveer 1x per week een gekookt eitje op brood)
Ik ga pas zaterdag weer op de weegschaal staan, ik heb geen zin om me elke dag te gaan wegen...
De teller staat nu op 40 kilo kwijt, and counting...
quote:ik bedoel avondeten haha
Op woensdag 4 juni 2003 11:32 schreef XXEMMYXX het volgende:en nog steeds geen avond in gedachten!!!
hoe doen jullie dit? puur door minder te eten / te letten op wat je eet? of gebruiken jullie ook bepaalde afslankproducten?
Ik ben namelijk van plan om binnenkort een e-commerce site op te zetten die zich richt op de verkoop van natuurlijke afslank en gezondheidsproducten (beetje het slimfast id, maar dan een veel beter product waarmee ik het wil gaan doen!!)
quote:Suikervrij snoep stilt niet mijn trek in zoet.... ik heb wel eens de suikervrije autodrop geprobeerd, of die zwarte zakjes.. alleen het smaakt gewoon niet eens naar echte drop. De smaak kan ik eigenlijk niet echt omschrijven, maar je mist gewoon het zoete element
Op dinsdag 3 juni 2003 12:20 schreef heaven7 het volgende:
Hoezo slaat dat nergens op? Nee, ik heb geen diabetes maar suikervrij snoep is echt niet alleen voor mensen met suikerziekte hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 04-06-2003 12:05]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |