abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10866704
laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 04-06-2003 14:34]

pi_10866976
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:25 schreef heaven7 het volgende:
Nee Daar is het niet voor bedoeld denk ik..
Nouja, je kunt ook slank zijn en wel een buikje hebben. Dat is namelijk mijn probleem!
Omdat het blijkbaar moet meld ik even dat ik 1,64 lang ben en 61 kg weeg. En ik ben niet van plan om erg op mijn eten te gaan letten, ik ga gewoon als een gek sporten.
pi_10867015
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:25 schreef heaven7 het volgende:
Nee Daar is het niet voor bedoeld denk ik..
Jammer...het is namelijk niet zo dat als je je streefgewicht hebt bereikt dat je meteen alles mag eten wat je wilt. Dan moet je gewoon nog steeds opletten met wat je eet, dat zul je altijd moeten doen anders kom je gewoon weer aan.
pi_10867174
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:34 schreef sheila_na_gig het volgende:

[..]

Nouja, je kunt ook slank zijn en wel een buikje hebben. Dat is namelijk mijn probleem!
Omdat het blijkbaar moet meld ik even dat ik 1,64 lang ben en 61 kg weeg. En ik ben niet van plan om erg op mijn eten te gaan letten, ik ga gewoon als een gek sporten.

dit heb ik dus ook he , alleen vet bij m'n buik (ook al zegt iedereen van niet , maja het 6 pack is toch nie voor nix verdwenen ) maarre ik ga er echt wel op letten wat ik eet en btje trainen
pi_10867600
dan niet

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 04-06-2003 14:35]

pi_10867628
never mind

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 04-06-2003 14:35]

pi_10867733
Ik vind op gewicht blijven absoluut een goede reden om mee te posten hier!

Kortom cola_light, je bent van harte welkom!

woensdag 4 juni 2003 @ 08:05:09 #58
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10870535
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:34 schreef sheila_na_gig het volgende:
Als je het niet wilt, hoef je het niet te melden. Dan kom je gewoon niet in de openingspost. Dat mag je zelf weten.

Natuurlijk ben ik het met Liejannuh eens dat je hier ook kunt posten als je niet aan wilt komen. Als je wel aankomt, ga je tenslotte niet slank de zomer in.
Je kunt dan niet in de openingspost, want je wilt niets kwijtraken, maar meeposten mag iedereen.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_10871286
He mensen,

Zo te lezen gaat het bij jullie allemaal goed met het lijnen, nou ik heb me toch gezondigt!!

Heb vanaf zaterdag tot maandag kermis geviert in het dorp waar ik vandaag kom(en mijn ouders nog wonen) dus best wel aan de alchohol maar ik naam regelmatig spa blauw of cola light!! niet dat dat helpt als je al 4 glazen BOSWANDELING op hebt maarja het is maar 1x per jaar kermis, ook niet helemaal waar voor mij 2x ook nog eens in het dorp waar ik nu met mijn vriend woon, en das een hele week lang feesten, maar das pas in Oktober dus wie weet!!!!!!!
Nou groetjes

pi_10872240
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 00:03 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind op gewicht blijven absoluut een goede reden om mee te posten hier!

Kortom cola_light, je bent van harte welkom!

Jeeeeeeeej,
pi_10872315
Gisteren gingen we Chinees halen en aangezien Chinees toch meestal wel slecht is heb ik iets op de kaart gevonden wat niet slecht is.
Ik heb gekozen voor de vegetarische Tjap Tjoi, dat zijn dus gewoon van die knapperige groentes zonder iets van vlees of ei. Daarbij had ik witte rijst, dus geen nasi of bami, en wat zoetzure saus voor over de rijst. En ik heb heerlijk Chinees gegeten zonder het gevoel te hebben dat ik slecht heb gegeten!!! Misschien een tip!
pi_10872639
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 10:10 schreef Cola_Light het volgende:
Gisteren gingen we Chinees halen en aangezien Chinees toch meestal wel slecht is heb ik iets op de kaart gevonden wat niet slecht is.
Ik heb gekozen voor de vegetarische Tjap Tjoi, dat zijn dus gewoon van die knapperige groentes zonder iets van vlees of ei. Daarbij had ik witte rijst, dus geen nasi of bami, en wat zoetzure saus voor over de rijst. En ik heb heerlijk Chinees gegeten zonder het gevoel te hebben dat ik slecht heb gegeten!!! Misschien een tip!
Inderdaad, ik snap wat je bedoeld, chinees eten is HEERLIJK, Maar ook erg ckal/rijk!! Goede TIP!!!!
pi_10872764
Welkom Cola-Light!
Tjaptjoy is inderdaad ideaal. Vooral als je matig bent met de witte rijst. Het verschilt per Chinees restaurant maar vaak zijn die knapperige roerbakgroentes erg mager en ook voldoende om niet te veel rijst bij te hoeven.
Wat ook al eens is gesuggereerd is loempia en daarvan dan de inhoud eten en eventueel de 'verplakking' laten liggen.
Het verschilt echt per restaurant of ze erg vet kliederen of mooi vetarm en hoeveel ze van het gerecht zelf geven. Er zijn Chinezen die willen dat de klant het niet op kan want dan was het goed en daar heb je vaak voor 'daaaagen' genoeg aan 1 joekel van een loempia of een enorme bak groenten.
Over het algemeen eten Chinezen met hun roerbakmethode dus erg licht. Voor ons hebben ze de gerechten zwaarder gemaakt om aan onze wensen te voldoen. In elk land hebben de meeste Chineese restaurants hun menu een beetje aangepast aan de smaak van dat land. Is heel leuk om te ontdekken.

Groenten en vers fruit (geen vruchten op siroop van de Chinees natuurlijk) zijn echt ideaal. Helemaal met dit weer. Daar kunnen Tjana en Miss-Cee van meespreken. Ik zie ons al allemaal, incl Wallie Walvis met zn sixpack in een soort tropische strandbui met bergen fruit en coupes vol gekoelde stukjes meloen-appel-sinasappel-aardbeien versierd met selderijstengels...

pi_10872817

[Dit bericht is gewijzigd door Marjoow op 04-06-2003 11:15]

pi_10872957
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 10:33 schreef Marjoow het volgende:
mag ik hier ook bij dan?
Ja leuk! Je BMI is 23,5 dus wees welkom!! Goh, het wordt hier al echt gezellig druk.

Wat ga je doen om die paar kilo's eraf te krijgen Marjoow?

pi_10873068
HELP!!!!!!!!!!!

Ik miet vanmiddag weer eten koken, maar ik weet niet wat!!!!

TIPS!!!!

Iets makkelijks zonder gekookte aardappelen

pi_10873272
ik heb me bedacht, zet me er toch maar niet bij

[Dit bericht is gewijzigd door Marjoow op 04-06-2003 11:09]

pi_10873558
Even een update weer:
Gisteren heb ik redelijk gezond gegeten: veel water, veel fruit, hutspot als avondeten maar ik heb niet zo veel genomen, en ik heb niet gesnoept!!!

Vanochtend heb ik bij gebrek aan beter beleg een gekookt eitje op brood gegeten... Kan dat veel kwaad eigenlijk? (ik eet gemiddeld ongeveer 1x per week een gekookt eitje op brood)

Ik ga pas zaterdag weer op de weegschaal staan, ik heb geen zin om me elke dag te gaan wegen...

pi_10873644
Als ontbijt neem ik eigenlijk bijna altijd optimel yoghurt (0% vet en 0% suiker) met een granny smith appel in stukjes gesneden erin met een klein beetje muesli. Vult redelijk goed, ik kan er een paar uurtjes mee door eigenlijk.
  woensdag 4 juni 2003 @ 11:21:04 #70
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_10873835
Ik ben 1.87 m lang, 28 jaar oud en weeg nu 86 kilo. Ik wil er nog een kilo of 6 af hebben. De laatste loodjes wegen het zwaarst he. Het was eigenlijk het plan om de zomer van 2002 slank in te gaan, maar gezien de hoeveelheid gewicht die eraf moest, leek het me toch verstandiger om e.e.a. wat geleidelijker te laten verlopen.

De teller staat nu op 40 kilo kwijt, and counting...

They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
  woensdag 4 juni 2003 @ 11:25:22 #71
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_10873928
Weet iemand hier misschien of een courgette rauw kan eten, of dat je 'm eerst moet bakken/grillen?
Geluk is een richting, geen punt
pi_10874067
en nog steeds geen avond in gedachten!!!
pi_10874192
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:32 schreef XXEMMYXX het volgende:
en nog steeds geen avond in gedachten!!!
ik bedoel avondeten haha
  woensdag 4 juni 2003 @ 11:38:38 #74
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_10874233
ff een vraagje aan jullie allemaal die aan het dieeten zijn enzo...

hoe doen jullie dit? puur door minder te eten / te letten op wat je eet? of gebruiken jullie ook bepaalde afslankproducten?

Ik ben namelijk van plan om binnenkort een e-commerce site op te zetten die zich richt op de verkoop van natuurlijke afslank en gezondheidsproducten (beetje het slimfast id, maar dan een veel beter product waarmee ik het wil gaan doen!!)

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
  woensdag 4 juni 2003 @ 11:39:25 #75
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10874257
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 12:20 schreef heaven7 het volgende:
Hoezo slaat dat nergens op? Nee, ik heb geen diabetes maar suikervrij snoep is echt niet alleen voor mensen met suikerziekte hoor.
Suikervrij snoep stilt niet mijn trek in zoet.... ik heb wel eens de suikervrije autodrop geprobeerd, of die zwarte zakjes.. alleen het smaakt gewoon niet eens naar echte drop. De smaak kan ik eigenlijk niet echt omschrijven, maar je mist gewoon het zoete element

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 04-06-2003 12:05]

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')