nou hoop ik dat jullie misschien wat tips voor mij/hem hebben, aangezien er hier vast wel een aantal stoere & sexy mannen zullen fokken. ![]()
(ik heb met hem dit probleem al wel besproken)
[Dit bericht is gewijzigd door poohgirl op 28-05-2003 20:39]
quote:Geniaal topic dit.
Op woensdag 28 mei 2003 19:37 schreef Bastard het volgende:
moet hij aan de kroonluchter zich door de kamer bewegen met een luid geluid?
en sexy? daar zijn vrouwen toch voor?
Sorry
Veel plezier met je stoere vent
quote:ik denk dat het semtex is..
Op woensdag 28 mei 2003 19:40 schreef DeWaasheid het volgende:
mooie kloon ookbang dat ie et leest?
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 19:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Geef hem voor zijn verjaardag:
*Een abonnement op de sportschool
*Een zonnebank
*Grote stapels films als die hard en aanverwanten en schop de rest de deur uit
*Een dikke gouden ketting
*wetlook gel
*een dikke autoVeel plezier met je stoere vent Sjonnie/Kampjoekel
quote:Onderwijl luid boerend en pratend over de mooie wijven die hij op de heenweg heeft versierd.
Op woensdag 28 mei 2003 19:40 schreef Roellio het volgende:
Define "stoer"Z'n gulp open laten staan tijdens het wekelijkse koffie-uurtje bij de schoonfamilie?
quote:of jerney
Op woensdag 28 mei 2003 19:41 schreef boebiedoe het volgende:
ik denk dat het semtex is..
quote:Juist !!
Op woensdag 28 mei 2003 19:41 schreef Bastard het volgende:[..]
Onderwijl luid boerend en pratend over de mooie wijven die hij op de heenweg heeft versierd.
quote:Offtopic !!!!
Op woensdag 28 mei 2003 19:43 schreef ivetje het volgende:
Waarom zou je iemand willen veranderen, als die alleen maar zichzelf isAls je hem niet leuk vind hoe hij is kan je maar beter op zoek gaan naar iemand die wel aan je eisen voeldoet...
Geef 'm voor z'n verjaardag een Peterbilt
![]()

[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 28-05-2003 19:46]
quote:Ga je nu een diepere betekenis zoeken?
Op woensdag 28 mei 2003 19:43 schreef ivetje het volgende:
Waarom zou je iemand willen veranderen, als die alleen maar zichzelf isAls je hem niet leuk vind hoe hij is kan je maar beter op zoek gaan naar iemand die wel aan je eisen voeldoet...
Kun je misschien wat duidelijker beschrijven hoe hij zich gedraagt en welke aspecten jou daarvan dwars zitten?
Gedraagt hij zich als een nicht? Of een pothead? Wees eens wat duidelijker.
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 28-05-2003 19:48]
quote:Nee hoor
Op woensdag 28 mei 2003 19:45 schreef Bastard het volgende:[..]
Ga je nu een diepere betekenis zoeken?
quote:Het gaat om haar ja! En niet om jou en hoe goed jij het wel niet met je vriend hebt.
Op woensdag 28 mei 2003 19:47 schreef ivetje het volgende:[..]
Nee hoor
ik vraag me alleen af...als je zoveel van iemand houdt is toch alles gewoon goed aan hem/haar. Tenminste, bij mij wel...er is iig nix aan mijn vriend waar ik me echt zo aan erger dat ik het wil veranderen bij hem
quote:wat heb je gezegd dan en wat valt je dan van hem "tegen"
Op woensdag 28 mei 2003 19:35 schreef poohgirl het volgende:
hier heb ik al regelmatig wel eens wat over gezegd, maar hij kan er niks mee
quote:Ahem... Spreek voor jezelf...
Op woensdag 28 mei 2003 19:53 schreef Darkinforcer het volgende:
stoer en sexy gozers op fok? Rofl dan zit je echt fout he
Maar hij zou bv kunnen gaan fitnessen ofzo...wordt ie wat breder van.
quote:Dan heb een een breed, gespierd, niet-sexy doetje.
Op woensdag 28 mei 2003 19:58 schreef akkien het volgende:
is ie niet gewoon perfect zoals ie nu is? nu is ie zichzelf namelijk.Maar hij zou bv kunnen gaan fitnessen ofzo...wordt ie wat breder van.
Dus of je daar nu wat mee opschiet.
quote:Mwaaahahahah
Op woensdag 28 mei 2003 19:52 schreef Roellio het volgende:
Vertel 'm eens heel duidelijk dat hij ook wel een keertje de barbecue mag aansteken.
quote:dat helpt niet
Op woensdag 28 mei 2003 20:16 schreef Bastard het volgende:
Geef hem 2 weken geen sex, moet je eens opletten
quote:4 weken dan.
Op woensdag 28 mei 2003 20:20 schreef poohgirl het volgende:[..]
dat helpt niet
Als hij je dan nog niet bespringt zou ik eens op zoek gaan naar z'n hormoon-remmers.
quote:Voordat je straks 8 weken zegt... is ook al voorgekomen, helpt niet.
Op woensdag 28 mei 2003 20:24 schreef Roellio het volgende:4 weken dan.
Als hij je dan nog niet bespringt zou ik eens op zoek gaan naar z'n hormoon-remmers.
't is niet zo dat ie geen sex wil, dat willen we beiden wel, maar zijn 'tactiek' is zodanig dat ik er zodra ie iets doet/onderneemt, er geen zin meer in heb.
quote:Nee namens het fotoboek
Op woensdag 28 mei 2003 19:57 schreef motown het volgende:[..]
Ahem... Spreek voor jezelf...
quote:jawel, stond ook oorspronkelijk in 't eerste bericht, maar dat zo te zien er per ongeluk uitgehaald..
Op woensdag 28 mei 2003 20:31 schreef Kluk_Kluk het volgende:
Misschien een rare vraag, maar heb je het er al eens met hem over gehad? Misschien durft hij het wel niet omdat hij denkt dat jij het niet wil ofzo.
hij weet gewoon ook niet wat ie moet doen is zo ongeveer zijn reactie..
misschien kunnen jullie een paar voorbeelden geven van hoe jullie je vriendin zouden verleiden?
Als het echt een watje is dan wordt het niet snel een vent hoor.
'Eens een vaatdoek, altijd een vaatdoek', zei mijn oma wijlen.
quote:is het al eens bij je opgekomen dat je vriendje misschien zo is als 'ie is? als je z'n gedrag wil aanpassen krijg je een soort van verkapt rollenspel, erg gemaakt dus. Als 'stoer' niet in z'n karakter zit kan je 'm naar zweet laten ruiken, ruige kleding aantrekken, en 'm voor mijn part een dikke motor onder z'n kont schuiven, doortastender zal 'ie er niet van worden.
alweer een aantal jaar heb ik nu een hele lieve vriend waar ik mee samenwoon,
ik heb alleen een aantal probleempjes, hij is erg klef (te!) en gedraagt zich ook niet bepaald stoer of sexy
Of zit ik nu helemaal verkeerd
quote:Dus klef doen is geen verleiden?
Op woensdag 28 mei 2003 20:15 schreef poohgirl het volgende:
Even ter verduidelijking zal ik wat duidelijker uitleggen wat ik bedoel:
Hij verleidt mij nooit als hij sex met mij wil. hij gaat dan klef/lief doen door een arm om me heen te doen of mijn hand vast te houden oid.
Terwijl ik liever zou willen dat hij zich wat zelfverzekerder opstelde, wat doortastender en wat meer de leiding neemt (dat is mijn definitie van sexy)
Ik hoop dat jullie nu een beter idee hebben wat ik bedoel.
(Dus niet: sloten bier moet gaan zuipen, boeren en scheten moet laten, aan zijn kruis moet krabben, of moet gaan slaan oid)
Tja, hij kan doen wat ik doe "Zullen we neuken?" en je dan vol bij je muts pakken.
quote:Wel stoer!
Op woensdag 28 mei 2003 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Dus klef doen is geen verleiden?
Tja, hij kan doen wat ik doe "Zullen we neuken?" en je dan vol bij je muts pakken.
de vrouw wil constand, maar de man..
draai t is om, als jij wat softer word?? of is dat geen optie
quote:...zegt de expert.
Op woensdag 28 mei 2003 20:35 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
Nee namens het fotoboek
Ik heb tenminste iets in het fotoboek staan
(al geef ik toe dat ik die toch eens een keer moet bijwerken... Tijd niets mee gedaan...
)
quote:Laat hem maar zien wat je van hem wil door het zelf te doen.....
ik heb alleen een aantal probleempjes, hij is erg klef (te!) en gedraagt zich ook niet bepaald stoer of sexy
Hij verleidt mij nooit als hij sex met mij wil. hij gaat dan klef/lief doen door een arm om me heen te doen of mijn hand vast te houden oid.
Terwijl ik liever zou willen dat hij zich wat zelfverzekerder opstelde, wat doortastender en wat meer de leiding neemt (dat is mijn definitie van sexy)
(Dus niet: sloten bier moet gaan zuipen, boeren en scheten moet laten, aan zijn kruis moet krabben, of moet gaan slaan oid)
nou hoop ik dat jullie misschien wat tips voor mij/hem hebben, aangezien er hier vast wel een aantal stoere & sexy mannen zullen fokken.
Of gewoon een paar dagen achter elkaar hem tot in de grond toe verleiden en dan zelf niet verder gaan, hij zal vanzelf doortastend worden
quote:doet dat dan bij deze..
Op woensdag 28 mei 2003 22:29 schreef BDisOKE het volgende:
Luister naar erodome
quote:Daar heb je inderdaad gelijk in, apophisr4u.
Op woensdag 28 mei 2003 23:34 schreef apophisr4u het volgende:
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door poohgirl op 29-05-2003 00:05]
quote:Zou het? Of moet je de oorzaak ook een klein beetje bij jezelf zoeken? Ik bedoel, als jij 's avonds als een dooie zoutzak op de bank hangt, hij naast je komt zitten, 'klef gaat doen' (wat klinkt dat trouwens negatief), en jij reageert niet op zijn 'avances', maak je het voor hem ook wel moeilijk om door te gaan. Het moet wel van twee kanten komen toch?
Op woensdag 28 mei 2003 23:57 schreef poohgirl het volgende:
Dit "kleine" probleem wordt dus eigenlijk veroorzaakt door zijn gebrek aan zelfinzicht, maar daar werken we aan!
quote:dit kloontje lanceert hier een wel heeeeeeel doorzichtige poging om van mannen te horen hoe ze vrouwen verleiden.
Op woensdag 28 mei 2003 20:36 schreef poohgirl het volgende:misschien kunnen jullie een paar voorbeelden geven van hoe jullie je vriendin zouden verleiden?
Waarom moet dat op zo een stiekeme manier, Poohgirl?
En als dit inderdaad oprecht is, denk niet dat jullie relatie nog lang zo kan doorgaan, prinsesje, als jij je aardige vriend niet waardeert.
Sorry je te moeten vertellen, maar in werkelijkheid zijn mannen namelijk helemaal niet stoer.......pech!
quote:hmm dat doe ik wel altijd, alleen mijn vriendin vind dat weer niet leuk
Op woensdag 28 mei 2003 20:15 schreef poohgirl het volgende:
Even ter verduidelijking zal ik wat duidelijker uitleggen wat ik bedoel:
Ik hoop dat jullie nu een beter idee hebben wat ik bedoel.
tip: trek sexy kleding aan en geef hem even geen sex, of plaag een beetje zo van neenee je mag er nog niet aan zitten
es kijken hoe die je bespringt
quote:heel herkenbaar
Ik denk dat hij misschien erg zijn best voor je doet om lief voor je te zijn en klaar voor je staan en alles voor je wil doen. Kmoet zeggen dat ik zelf ook iets soortgelijks heb meegemaakt...Helaas met verkeerde afloop. Mijn vriendin maakte het dus uit. Pas toen ben ik gaan nadenken, sja dat doe je altijd achteraf en dan pas ga je dat soort dingen zien. Kzie nu pas wat voor een 'fool' ik ben geweest. Ben mezelf niet meer geweest. Kwilde echt ALLES voor haar doen. En das niet goed denk. Dus teveel mn best gedaan. Kzou zeggen.... hoe moeilijk het ook is, praat erover. En misschien moet je dan zelfs besluiten om een tijdje rust te nemen. Maja, das lastig als je al samenwoont.
Sinds het tussen mij en mn vriendin uit is, heb ik in elk geval veel geleerd en zal die 'fout' nooit meer maken. Misschien dat jou vriend hetzelfde voelt als ik destijds, maar ziet hij het nog niet in. En dat kan beter nu komen dan dat het te laat is.
quote:Bingo.
Op woensdag 28 mei 2003 21:09 schreef extreme het volgende:[..]
is het al eens bij je opgekomen dat je vriendje misschien zo is als 'ie is? als je z'n gedrag wil aanpassen krijg je een soort van verkapt rollenspel, erg gemaakt dus. Als 'stoer' niet in z'n karakter zit kan je 'm naar zweet laten ruiken, ruige kleding aantrekken, en 'm voor mijn part een dikke motor onder z'n kont schuiven, doortastender zal 'ie er niet van worden.
quote:Grapjas!
Op woensdag 28 mei 2003 19:47 schreef ivetje het volgende:[..]
Nee hoor
ik vraag me alleen af...als je zoveel van iemand houdt is toch alles gewoon goed aan hem/haar. Tenminste, bij mij wel...er is iig nix aan mijn vriend waar ik me echt zo aan erger dat ik het wil veranderen bij hem
Haarloze kerels zijn vrijwel altijd mietjes. Maar dat was al bekend denk ik...
quote:Idd.
Op woensdag 28 mei 2003 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
Je bevindt je in een aardig dilemma. Immers, als hij zich aanpast naar jouw wensen, doet hij precies wat jou niet opwindt.
mijn mening is dat als je een beetje uitgekeken bent op de normale dingen die hij doet.. dat gebeurd vaker maar om hem proberen te veranderen??? dat lukt nooit zoals al eerder gezegd hij is zoals die is. en als die dingen niet durft. daag hem op een leuke manier uit in dingen. een rollenspel is dan best te doen denk ik.
succes
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 19:42 schreef pimpin het volgende:
geef hem een tijgeronderbroek plus een liaanhehe
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, hij kan doen wat ik doe "Zullen we neuken?" Ik GA je nu neuken, kreng!" en je dan vol bij je muts pakken.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 12:40 schreef VrouwenVocht het volgende:
Hij zal wel geen borsthaar hebben he. Typisch...Haarloze kerels zijn vrijwel altijd mietjes. Maar dat was al bekend denk ik...
quote:jahmaar hij begon
Op zaterdag 31 mei 2003 00:08 schreef E.T. het volgende:
We houden 't toch wel allemaal een beetje ontopic enzo he?
poohgirl wat vind jij nou sexy gedrag
quote:zelfverzekerder, doortastender en leidingnemend zijn meer karakter trekkjes...
wil je dat hij je van de bank afsleurt en bij wijze van spreke midden in de kamer neemt of meer met je gaat spelen... vertel hem dat houd ie er vast wel wat meer rekening mee..
quote:NIET WAAR
Hij zal wel geen borsthaar hebben he. Typisch...Haarloze kerels zijn vrijwel altijd mietjes. Maar dat was al bekend denk ik...
quote:Wees maar niet bang hoor schat, IK kom prima aan mijn trekken...
Op woensdag 28 mei 2003 19:41 schreef boebiedoe het volgende:[..]
quote:Welk sexleven??
Op zaterdag 31 mei 2003 15:10 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Wees maar niet bang hoor schat, IK kom prima aan mijn trekken...
maak jij je nou maar zorgen over je eigen sexleven..
quote:Precies! Gamma!
Op zaterdag 31 mei 2003 15:15 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Welk sexleven??
quote:
en.....? heeft'ie geen borsthaar?
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 21:47 schreef johnplayer het volgende:
Beetje omgekeerde wereld!de vrouw wil constand, maar de man..
draai t is om, als jij wat softer word?? of is dat geen optie
quote:Hij heeft gebrek aan zelfinzicht...
Op woensdag 28 mei 2003 23:57 schreef poohgirl het volgende:[..]
Dit "kleine" probleem wordt dus eigenlijk veroorzaakt door zijn gebrek aan zelfinzicht, maar daar werken we aan!
Heb je al eens naar jezelf gekeken?
Advies aan het vriendje: dump the bitch & start living.
quote:Zeg piemeltje ik ben heel doortastend
Op woensdag 28 mei 2003 19:41 schreef boebiedoe het volgende:[..]
en als ie zelfverzekerd over wil komen dan moet ie het gewoon met je gaan doen zonder rare fratsen. Je gewoon zoenen en je uit gaan kleden ofzow. Maar dat maak je iemand nooit duidelijk.
Je moet em misschien afstraffen op zijn negatieve punten. misschien leert hij die dan af. En komen andere betere eigenschappen meer naar voren.
Moeilijk om iemands eigen initiatief te veranderen ![]()
suc6
quote:same old story here.
verhaaltje over meer voor de ander dan voor jezelf doen.
Het moet je een keer overkomen om weer even met je voeten op de grond te komen.....
Maar in die relatie werkte klef doen af en toe wel
quote:Lauw die ga ik doen als ik me meissie weer zie
Op woensdag 28 mei 2003 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Dus klef doen is geen verleiden?
Het probleem van de TS is zijn gebrek aan zelfverzekerheid. Waarom mist hij zelfverzekerheid? Je zult dat moeten onderzoeken:
- wat (welke delen 'mist' hij: op sexueel gebied, sociaal gebied, besluiteloosheid, alleen bij jou, ...)
- waarom (krijgt hij (van jou) verkeerde reacties, of is hij er bang voor, schaamt hij zich als hij 'stoer' probeert te doen)
- waardoor (misschien vroeger iets meegemaakt)
- hoe (wat valt eraan te doen)
- oplossen (wat gaan jullie eraan doen)
Kortom: jullie zitten in een zeer moeilijk probleem; als hij iets doet dat jij leuk vindt, dan denk jij natuurlijk weer 'dat doet hij om mij te plezieren' ipv. te denken dat het echt uit zichzelf komt.
Dit riekt naar een psychiater/psycholoog, dus ver buiten mijn reikwijdte.
ps: zien jullie het als een probleem of als een uitdaging? Of is dat voor jullie verschillend
* Bright voelt zich een amateur-relatie-psycholoog worden, maar wenst iedereen minimaal een even fijne relatie als hij zelf heeft
quote:Eens. Jij gaat toch ook niet opeens heel bedeesd doen als hij dat wil oid. Kijk, een beetje aanpassing of een avondje wild doen lijkt me een reele optie. Maar verwacht niet dat hij heel iemand anders wordt.
Op vrijdag 30 mei 2003 23:27 schreef Chooselife het volgende:
Dat is nou eenmaal zijn karakter blijkbaar.Take it or leave it zou ik zeggen.
Leeeeeeuk, ik wil wel jou vriendinnetje zijn, maar dan moet je wel veranderen!
Wees blij met wat je hebt, anders stop je met de relatie...
Hebben jullie dan nooit iets op jullie partner aan te merken ofzo? Die is helemaal perfect zeker? ![]()
Ik zou dit alleen graag anders zien, ik ga het er zeker niet om uitmaken anders had ik dat allang wel gedaan.
En hij wil zelf op dit gebied ook veranderen.
Het is niet zo dat ik er de hele dag over loop te zeuren dat ie nou toch eens wat zelfverzekerder enzo moet worden, en ik dwing hem ook nergens toe. Ik verwacht echt niet dat hij zich gedraagt als een ware casanova ![]()
Ikzelf zal ook aan het probleem moeten werken, dat snap ik en dat doe ik ook.
En ja, het kan een toneelspel worden. Maar het wordt alleen een toneelspel als hij zich er niet lekker bij voelt, als dat het geval is mag hij er van mij meteen weer mee ophouden.
Het gaat gewoon om de durf om iemand te verleiden. Hij wil het wel maar hij durft het niet goed, hij is te afwachtend en onzeker. Hij en ik zouden het fijn vinden als hij wel durft.
We willen dat allebei veranderen, staan er beiden achter, willen er beiden aan werken, en als het niet lukt ook goed.
Ik hoopte op een paar tips, maar in plaats daarvan word ik hier afgeschilderd als een bitch.
Ik heb hem dit topic laten lezen en hij vindt de meeste reacties ook nergens op slaan.
Gelukkig staan er ook een aantal serieuze reacties bij, bedankt voor diegenen
Als jullie het er over hebben en hij zegt; sja ik weet ook niet wat ik moet doen. Wat zeg jij dan? Heel veel vrouwen hebben namelijk het idee dat mannen kunnen gedachtelezen (Ja ook ik betrap mezelf er wel eens op).
Neem jij ook wel eens initiatief, laat zien wat je wilt, want hij is volgens mij nogal bang voor een afwijzing en als jij nooit initiatief neemt of zegt wat je wilt snapt hij er ook niks van en zal er niks veranderen.
quote:Maar schijnbaar is hij nogal onzeker. En onzeker bij je eigen vriendin, waar je al een relatie van een paar jaar mee hebt vind ik heel vreemd.
Op dinsdag 3 juni 2003 14:47 schreef poohgirl het volgende:
Wat een onzin lees ik allemaal in de reacties!
Dat ik het maar uit moet maken omdat hij zichzelf moet zijn etc.
Laat ik heel duidelijk zeggen dat onze relatie ok is; ik wil het helemaal niet uitmaken! En hij trouwens ook niet.
Dit is gewoon een klein probleempje.Hebben jullie dan nooit iets op jullie partner aan te merken ofzo? Die is helemaal perfect zeker?
Ik zou dit alleen graag anders zien, ik ga het er zeker niet om uitmaken anders had ik dat allang wel gedaan.
En hij wil zelf op dit gebied ook veranderen.
Het is niet zo dat ik er de hele dag over loop te zeuren dat ie nou toch eens wat zelfverzekerder enzo moet worden, en ik dwing hem ook nergens toe. Ik verwacht echt niet dat hij zich gedraagt als een ware casanovaIkzelf zal ook aan het probleem moeten werken, dat snap ik en dat doe ik ook.
En ja, het kan een toneelspel worden. Maar het wordt alleen een toneelspel als hij zich er niet lekker bij voelt, als dat het geval is mag hij er van mij meteen weer mee ophouden.Het gaat gewoon om de durf om iemand te verleiden. Hij wil het wel maar hij durft het niet goed, hij is te afwachtend en onzeker. Hij en ik zouden het fijn vinden als hij wel durft.
We willen dat allebei veranderen, staan er beiden achter, willen er beiden aan werken, en als het niet lukt ook goed.
Ik hoopte op een paar tips, maar in plaats daarvan word ik hier afgeschilderd als een bitch.
Ik heb hem dit topic laten lezen en hij vindt de meeste reacties ook nergens op slaan.Gelukkig staan er ook een aantal serieuze reacties bij, bedankt voor diegenen
Ik zeg niet dat je een bitch bent, maar misschien moet je hem eens wat meer op zn gemak stellen? Hem laten blijken dat je m geweldig vindt?
quote:zoiets ja
Op dinsdag 3 juni 2003 14:59 schreef Ms_Furious het volgende:
Met andere woorden, als hij naast je op de bank ineens je hand vastpakt, of een arm om je heen slaat dan moet jij snappen dat hij sex wilt?
quote:Ik verwacht niet van hem dat hij gedachten kan lezen. Ik probeer hem altijd zo goed mogelijk uit te leggen wat er beter zou kunnen, alleen het probleem is dat hij niet helemaal (dus wel een beetje!) begrijpt wat ik nou bedoel.
Als jullie het er over hebben en hij zegt; sja ik weet ook niet wat ik moet doen. Wat zeg jij dan? Heel veel vrouwen hebben namelijk het idee dat mannen kunnen gedachtelezen (Ja ook ik betrap mezelf er wel eens op).
quote:Dat snap ik, en daar breng ik ook verandering in
Neem jij ook wel eens initiatief, laat zien wat je wilt, want hij is volgens mij nogal bang voor een afwijzing en als jij nooit initiatief neemt of zegt wat je wilt snapt hij er ook niks van en zal er niks veranderen.
quote:Daar heb je gelijk in. Dat doe ik te weinig. Hij doet dat trouwens bij mij ook te weinig. Maar iig is dat ons allebei duidelijk en proberen we daar nu wat aan te doen.
Op dinsdag 3 juni 2003 15:06 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Maar schijnbaar is hij nogal onzeker. En onzeker bij je eigen vriendin, waar je al een relatie van een paar jaar mee hebt vind ik heel vreemd.
Ik zeg niet dat je een bitch bent, maar misschien moet je hem eens wat meer op zn gemak stellen? Hem laten blijken dat je m geweldig vindt?
quote:net gevraagd aan angst.. en ik doe voorledig aan jouw wensen.. dus wanneer gaan we date-n
nou hoop ik dat jullie misschien wat tips voor mij/hem hebben, aangezien er hier vast wel een aantal stoere & sexy mannen zullen fokken.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 17:42 schreef poohgirl het volgende:[..]
Daar heb je gelijk in. Dat doe ik te weinig. Hij doet dat trouwens bij mij ook te weinig. Maar iig is dat ons allebei duidelijk en proberen we daar nu wat aan te doen.
quote:hoe kom je daar bij?
quote:Dus de volgende keer zegt-ie: "Schat, ik wil je wel helpen, maar dan wil ik je vanavond ook wel meteen ff lekker neuken"
Op woensdag 28 mei 2003 23:57 schreef poohgirl het volgende:[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in, apophisr4u.
Jouw beschrijving slaat helemaal op mijn vriend. hij denkt meer aan mij dan aan zichzelf, en zo zet hij zijn "needs" op de tweede plek.
Eigenlijk met averechts effect dus.
Ik wijs hem daar al jaren op en hij ziet gelukkig ook wel in dat zijn gedrag niet goed is, weliswaar goed bedoeld, maar niet goed voor onze relatie.... knip ...
quote:Denk je...
Op vrijdag 6 juni 2003 10:29 schreef anabolefreak het volgende:[..]
hoe kom je daar bij?
ik heb weinig haar op me benen, en zeker geen borsthaar en ik ben geen mietje, ik ben een BIKKEL!
quote:Inderdaad, geef zelf het goede voorbeeld. Neem gewoon het initiatief en geil hem platgezegd op (en zorg/hoop dat ie ook mee gaat doen). Als het gelukt is, praat dan ff na, vraag gewoon wat hij ervan vond en wat ie lekker vond, etc.
Met andere woorden, als hij naast je op de bank ineens je hand vastpakt, of een arm om je heen slaat dan moet jij snappen dat hij sex wilt?Als jullie het er over hebben en hij zegt; sja ik weet ook niet wat ik moet doen. Wat zeg jij dan? Heel veel vrouwen hebben namelijk het idee dat mannen kunnen gedachtelezen (Ja ook ik betrap mezelf er wel eens op).
quote:Dat is nou juist wat ik niet heb
Op vrijdag 6 juni 2003 11:27 schreef kamagurka het volgende:[..]
Denk je...
Je hebt gewoon teveel vrouwelijke hormonen en wordt uiteindelijk gewoon huisvader met tieten
quote:Dat is inderdaad het belangrijkste
Op woensdag 28 mei 2003 19:39 schreef Arma_Angelus het volgende:
veel schijten
Wordt ie een echte man van, net als ikke
quote:Hee, kijk nou, een vrouw die mannen begrijpt ...
Met andere woorden, als hij naast je op de bank ineens je hand vastpakt, of een arm om je heen slaat dan moet jij snappen dat hij sex wilt?Als jullie het er over hebben en hij zegt; sja ik weet ook niet wat ik moet doen. Wat zeg jij dan? Heel veel vrouwen hebben namelijk het idee dat mannen kunnen gedachtelezen (Ja ook ik betrap mezelf er wel eens op).
quote:mee eens; beiden moeten initiatief nemen...
Tip: probeer eens omarmd in het bos te lopen - op een rustige plaats waar slechts soms mensen voorbij komen. Zoek dan een lekker plekje op (neem eventueel een deken mee) en ga daar lekker picknicken. Wie weet wat ervan komt - laat je lekker gaan, zelfs als er mensen langskomen, dan nog zullen ze er niets van zeggen omdat ze het meestal wel begrijpen ![]()
Iets spannender kan ik haast niet bedenken - een goede opkrikker als het wat saai wordt
(Oh ja, in de bioscoop achteraan zitten en meer aandacht voor elkaar dan voor de film is ook erg leuk
)
Ik had niet gedacht om dit op te schrijven, het kwam eigenlijk vanzelf ... Nou ja, misschien is het iets voor jullie (en anderen!)
En het leuke is dat beiden ermee kunnen beginnen en verdergaan; het is interactief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |