Login + wachtwoord = Fokker (Fok! kon niet)
inschrijven kan op www.f1manager.com.
Wel 2 duitsers achter het stuur nu, dat gaat denk ik nog wel veranderd worden.
De puntentelling is wel uitgebreid man! Pfff, effe goed nadenken nog.
heb de site nog niet bekeken (kreeg wel gister al het mailtje van sportdreams met de melding dat de F1 manager er weer was) maar ik schrijf me zeker op tijd in voor dit.
quote:Dat gaan we toch niet krijgen, hè? Niet dat hoogwaardige gelul van "Je hebt toch geen verstand er van"
Op 08 februari 2001 16:28 schreef XataX het volgende:
Zow ik heb me ook maar es ingeschreven.. zo te zien hebben een paar mensen weinig kaas gegeten van F1 dus dat wordt lachen
[Dit bericht is gewijzigd door MrBig op 08-02-2001 16:35]
quote:Naja als ik teams zie die bijna volledig uit williams bestaan, heb je er of geen verstand van of je probeert met een afwijkend team punten te pakken
Op 08 februari 2001 16:34 schreef MrBig het volgende:
Dat gaan we toch niet krijgen, hè? Niet dat hoogwaardige gelul van "Je hebt toch geen verstand er van"
(En ja, ik won en de Euro 2000 voorspel competitie als de F1 manager vorig jaar, dus ik mag het zeggen )
quote:Tssssss....Leipo
Op 08 februari 2001 16:38 schreef DIGGER het volgende:
MrBig: Je bent ajakkus fan, je werkt bij UPC. Pretendeer dus svp niet verstand te hebben(En ja, ik won en de Euro 2000 voorspel competitie als de F1 manager vorig jaar, dus ik mag het zeggen
)
quote:That's me, en ik heb maar wat ingevuld aangezien het seizoen nog lang niet begonnen is, en je nou eenmaal niet genoeg geld hebt om een ferrari-auto/schumi/hakkinnen te nemen...
Op 08 februari 2001 16:38 schreef XataX het volgende:
Naja als ik teams zie die bijna volledig uit williams bestaan, heb je er of geen verstand van of je probeert met een afwijkend team punten te pakken
We zullen aan het eind van het seizoen zien wie er het beste is....
quote:Dat laatste alleen omdat mijn team in Melbourne niet meedeed
Op 08 februari 2001 16:38 schreef DIGGER het volgende:
MrBig: Je bent ajakkus fan, je werkt bij UPC. Pretendeer dus svp niet verstand te hebben(En ja, ik won en de Euro 2000 voorspel competitie als de F1 manager vorig jaar, dus ik mag het zeggen
)
Ik won met zo'n voorsprong dat het geen donder uitmaakte dat je je pas na de 1e GP had ingeschreven...
Ik denk ook wel dat ik weet hoe dat komt: Ik weiger namelijk alles wat van Ferrari is op te nemen in mijn team.
quote:Neej jij trekt volle zalen
Naja als ik teams zie die bijna volledig uit williams bestaan, heb je er of geen verstand van of je probeert met een afwijkend team punten te pakken
Anyway, ik heb me ook ff ingeschreven en we zullen wel zien wie de beste is heh
quote:
Op 08 februari 2001 16:38 schreef DIGGER het volgende:(En ja, ik won de voorspel competitie
)
maar eh, ik heb weer een aardig team bij elkaar geraapt, en ik doe vanaf race 1 mee, dus........
Trouwens, leuk dat er ook rekening wordt gehouden met vrouwen die meedoen.
WAT MOET IK MET 'N PITSPOES??
Ik wil 'n kater....
quote:Ja inderdaad! en als het moet een heel voetbalstadion ook
Op 08 februari 2001 22:06 schreef KroJo het volgende:
Neej jij trekt volle zalen![]()
![]()
quote:Meer drinken
Op 08 februari 2001 22:16 schreef Elegantly Wasted het volgende:Ik wil 'n kater....
Maaruh, leuk dat ik dit jaar zo te zien veel meer concurrentie heb, zal dus lastig worden m'n 'kroon' te behouden.
quote:Arrows
Op 10 februari 2001 14:16 schreef Re het volgende:
misschien een dom vraagje.. maar bij welk team hoort de AMT motor?
Benetton zie ik dit jaar sowieso niet zo gek veel doen, Fisichella lijkt race-angst te hebben de laatste paar maanden ofzo...
M'n team aldus:
Chassis: Ferrari
Motor: Prost Ferrari
1e coureur: Olivier Panis
2e coureur: Heinz Harald Frentzen
Banden: Bridgestone
Pitsbabe: Willing Williams
Sponsor: Audi
quote:IDD er zijn hier toch vast nog wel meer trouwe F1-volgers!!!! voor de zekerheid: http://www.f1manager.nl.
Op 21 februari 2001 15:00 schreef DIGGER het volgende:
Nog anderhalve week tot de GP in Melbourne dus *omhoog kick*
Trouwens, doe geen moeite. Ik heb 'ns een beetje rondgekeken naar wat jullie allemaal bij elkaar gekocht hebben. Wel heel dapper van jullie dat jullie gewoon mee blijven doen, maar ik denk dat de winnaar van dit komende seizoen NU al bekend is
quote:Tsssss
Op 25 februari 2001 23:16 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Jongens, nog minder dan 1 week!!Trouwens, doe geen moeite. Ik heb 'ns een beetje rondgekeken naar wat jullie allemaal bij elkaar gekocht hebben. Wel heel dapper van jullie dat jullie gewoon mee blijven doen, maar ik denk dat de winnaar van dit komende seizoen NU al bekend is
![]()
Ik geef jullie nog wel een beetje hoop en dan moet jij het gelijk nu al zeggen. Beetje unfair. Volgende keer zal ik nix meer tegen je zeggen
Inschrijven kan tot een uur voor de kwalificatietraining geloof ik. (Da's dus tot vrijdagnacht (zaterdagochtend) 2 uur
quote:0fftopic
Op 02 maart 2001 03:01 schreef Chancery het volgende:
ik ga ook maar weer es meedoen, vorig jaar iets van 437ste geworden dus ik heb er ook verstand van
quote:Watje!
Op 02 maart 2001 03:01 schreef DIGGER het volgende:
Ik vul um vandaag ergens wel ff in, eerst 2e vrije training afwachten.
Wel leuk dat er al 32 mensen meedoen, da's iig een stuk meer als vorig jaar.
Inschrijven kan dus vandaag nog de hele dag als het goed is (tot een uur voor de kwalificatietraining).
Op dit moment worden de scores bijgewerkt. Nog even geduld!
Zeker een Hakinnen fan die die pagina beheert
www.f1manager.com
Hoelang duurt dat updaten ongeveer, heeft er iemand ervaring mee?
Dinsdagavond zullen we het weten, maar maak je niet druk, het zal er ongeveer zo uitzien :
Fokzine subleague
1. BEELZEBUBS ARMADA
quote:Zat je toch naast
Op 08 februari 2001 10:35 schreef MrBig het volgende:
Tsja, gewoon geen Minardi kiezen
quote:Toch nog op tijd wat veranderingen aangebracht...
Williams viel nogal zwaar tegen gisteren!
quote:Er hebben andere spelers lopen kloten waardoor er een koploper was met een team bestaand uit:
Op 04 maart 2001 20:36 schreef Zuurtje het volgende:
![]()
Op dit moment worden de scores bijgewerkt. Nog even geduld!
Zeker een Hakinnen fan die die pagina beheert
www.f1manager.com
Hoelang duurt dat updaten ongeveer, heeft er iemand ervaring mee?
En dat voor 100 miljoen
Dus vandaar dat het langer duurt, ze gaan eerst achter dat lek aan. (Staat op het forum van f1-manager.)
Ik zag trouwens dat ik, zonder het te weten, exact hetzelfde team als Tom Coronel heb gekozen. (Op Pitspoes en sponsor, zonder enig gevolg dus) na.
#10.165 overall vind ik wel wat aan de hoge kant.
quote:Lekker vaag inderdaad, ik stond wel 12e, maar ze hebben de hele stand omgegooid!!!
Op 06 maart 2001 12:32 schreef Bug het volgende:
Sorry Smike, je staat toch echt 13de, de 12de plaats is van mij.
Maar wie is die zegikjeniet figuur, en waar is ome DIGGER?
quote:Eh, beelz, u thinking what I'm thinking?
Op 06 maart 2001 22:51 schreef beelzebub het volgende:Maar wie is die zegikjeniet figuur, en waar is ome DIGGER?
quote:Same here. Helaas.
Op 06 maart 2001 22:49 schreef Joepsta het volgende:
Beetje jammer ralleen dat ik pas vandaag zag dat er een fokleague was, en dat ik me er nuw el heb aangemeld maar dus geen punten heb in de fokker league, maar ik deed al met een nadere league mee waar ik wel al ingeschreven stond en daar heb ik gewoon normaal mijn 213 puntjes. Dus een beetje jammer dat je ondanks dat je al aanwezig was toch met een race achterstand in de fokleague zit.
25e pfffffff begint lekker
quote:Ome DIGGER is ahead of you
Op 06 maart 2001 22:51 schreef beelzebub het volgende:Maar wie is die zegikjeniet figuur, en waar is ome DIGGER?
Ben ik toch best wel tevreden mee, vooral als ik dit vergelijk met vorige jaren dat ik meedeed, was echt heel beroerd!
O en waar kan ik zien welk onderdeel van me team hoe gescoord heeft? Ik wil wel eens weten wat goed en wat slecht gescoord heeft en zo...
quote:Lekker 5e he
Op 06 maart 2001 22:51 schreef beelzebub het volgende:
Hmmm beetje teleurstellend die 7de plaats.Maar wie is die zegikjeniet figuur, en waar is ome DIGGER?
quote:
Op 07 maart 2001 13:59 schreef DIGGER het volgende:
Ome DIGGER is ahead of you
quote:Hmmmz, wil de echte 'zegikjeniet' dan nu opstaan
Op 14 maart 2001 11:02 schreef Bastard het volgende:
Lekker 5e he
Nu blijkt dat m'n behaalde punten ineens niet gelden voor de subleague.
Vaag zeg!!!
quote:*staat op en het is zegikniet
Op 14 maart 2001 13:34 schreef beelzebub het volgende:
Hmmmz, wil de echte 'zegikjeniet' dan nu opstaan
quote:http://www.freudie.org/?section=sdcalc
Op 07 maart 2001 14:12 schreef DIGGER het volgende:
O en waar kan ik zien welk onderdeel van me team hoe gescoord heeft? Ik wil wel eens weten wat goed en wat slecht gescoord heeft en zo...
quote:Handig programmatje!!!
Op 19 maart 2001 11:14 schreef Love Mae King het volgende:
http://www.freudie.org/?section=sdcalc
239 punten in Maleisie, nu maar hopen dat ik genoeg geld verdiend heb om wat Prost-shit eruit te gooien!!!
Heeft het toch nog geholpen dat ik jos in me team heb.
Uit de top 10 gedonderd!!!
Nu gaan er koppen rollen
quote:Je ontslaat jezelf als manager
Op 19 maart 2001 23:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:Nu gaan er koppen rollen
Die stomme Montoya ook, hij moet maar 's een keer finishen
quote:Wie neemt er dan ook Coulthard, over een compleet seizoen gezien rijdt ie vaak vrij onregelmatig, en dat moet je in een poule iet hebben.
Op 20 maart 2001 00:24 schreef Bastard het volgende:
MM ik baal wel een beetje, heb 1e coureur Coulthard en 2e Frentzen, ze lagen heerlijk aan kop. Konden ze ook niet zo finishen
gezakt naar 8 maar ik kom volgende race zeker weten weer hoger uit
quote:Helemaal mee eens...
Op 20 maart 2001 02:11 schreef beelzebub het volgende:
Die stomme Montoya ook, hij moet maar 's een keer finishen
quote:Ik heb ook Coulthard genomen omdat je als 2e coureur meer kans hebt op punten dan als eerste coureur.... Hij finished al 2 keer voor Hakkinnen, dus het idee was aardig.
Op 20 maart 2001 10:00 schreef Dennism het volgende:
Wie neemt er dan ook Coulthard, over een compleet seizoen gezien rijdt ie vaak vrij onregelmatig, en dat moet je in een poule iet hebben.
Toch had ik beter voor een paar miljoen meer Schumacher kunnen kopen...
quote:Ik had hetzelfde. Tis nu opgelost, ook de punten van de 1e race tellen mee. Glukkig.
Op 06 maart 2001 22:49 schreef Joepsta het volgende:
Beetje jammer ralleen dat ik pas vandaag zag dat er een fokleague was, en dat ik me er nuw el heb aangemeld maar dus geen punten heb in de fokker league, maar ik deed al met een nadere league mee waar ik wel al ingeschreven stond en daar heb ik gewoon normaal mijn 213 puntjes. Dus een beetje jammer dat je ondanks dat je al aanwezig was toch met een race achterstand in de fokleague zit. Naja die 213 punten krijg je van me digger. IK WIN!!!
quote:Omdat het formule 1 is en als iets niet te voorspellen is is het wel formule 1!!
Op 20 maart 2001 10:00 schreef Dennism het volgende:
Wie neemt er dan ook Coulthard, over een compleet seizoen gezien rijdt ie vaak vrij onregelmatig, en dat moet je in een poule iet hebben.
quote:cremeren of begraven Bastard
Op 21 maart 2001 03:31 schreef Bastard het volgende:
Omdat het formule 1 is en als iets niet te voorspellen is is het wel formule 1!!
Trouwens ik sterf nog eerder dan dat schumacher er bij komt !!
quote:Met de vlam in de pijp zal ik maar zeggen
Op 21 maart 2001 04:17 schreef beelzebub het volgende:
cremeren of begraven Bastard
quote:had je beter Barrichello kunnen nemen.
Op 21 maart 2001 03:31 schreef Bastard het volgende:
Omdat het formule 1 is en als iets niet te voorspellen is is het wel formule 1!!
Trouwens ik sterf nog eerder dan dat schumacher er bij komt !!
Rijdt gewoon m'n Montoyaatje
van de baan, geen punten voor P1, en nog 5 minpunten voor uitvallen door een ongeluk
Zo worden die 23 miljoen voor Juan Pablo wel een dure grap. En m'n andere rijder nokt er een paar rondjes voor de finish ook maar ff mee
En dat ondanks twee aangereden Williamsen en Frentzen die er mee ophoudt. Het had heel mooi kunnen worden.
Slecht weekend
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 02-04-2001 15:22]
Op naar de volgende race.
quote:Nu niet meer
Op 21 maart 2001 02:03 schreef beelzebub het volgende:
Hmmmz, zelfs tweakers.net staat hoger
Maar Dennism staat bij TN 2e, hier 1e, dus die telt in beide scores mee, tis dat bij FOK! momenteel de nummer 2 en 3 gemiddeld net ietsje beter staan dan de nr's 1 & 3 bij TN
quote:Wat zei ik je ?? Zegikniet staat 4e
Op 20 maart 2001 00:24 schreef Bastard het volgende:
MM ik baal wel een beetje, heb 1e coureur Coulthard en 2e Frentzen, ze lagen heerlijk aan kop. Konden ze ook niet zo finishen
gezakt naar 8 maar ik kom volgende race zeker weten weer hoger uit
quote:zow gooi maar dicht.
Op zaterdag 08 september 2001 17:54 schreef Machiel het volgende:
Aangezien de verichtingen in de F1 manager ondertussen al in F1 Manager... gevolgd worden gaat deze nu op slot.
lekker optijd ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |