De film is erg low-budget en slechts in 5 draaidagen opgenomen in het appartement van Katja zelf. Wat dat betreft denk ik dat we dus een hele pure realistische film te zien krijgen. een soort van Being John Malkovich maar dan zonder het vage geleuter... Wat dat betreft een minpuntje voor het feit dat Katja d'r achternaam Stuurman is, had dat dan ook hetzelfde gehouden..
Niet echt een film die je perse op het grote doek moet zien, me dunkt. Eerder eentje die je opneemt als hij door de VPRO of BNN wordt uitgezonden.
Zijn er mensen die hem al gezien hebben en zo ja, wat vond je er van?
dat zijn dus de grappen die ik niet erg vindt...
sterker nog 'gewoon in de context van de film zien' en niet verder zeuren..
"Ik ook van jou" was ook dragbaar door de blootsessies van Angela Schijf.. overigens eeuwig zonde (voor ons en voor haar portemonnee) dat ze in combo met die film geen blootreportage in de PB heeft gedaan
quote:Kwalbert Verlinke was er zelf ook al niet te enthousiast over.
Op woensdag 28 mei 2003 14:24 schreef Da_QQ het volgende:
Hij leek me heel leuk, tot ik de voorstukjes zag in de bios. In een scene zegt zij: "Albert Verlinde, dat is toch die nicht die dood is gegaan aan AIDS?" als de interviewer over hem begint. Vond ik niet leuk. Geen humor. Zelfs kwetsend. Dus ik weet niet of ik daar wel naartoe wil: als je dat soort grappen nodig hebt om een film te maken....
quote:Vanochtend bij Evers over de film in zin geheel wel.
Op woensdag 28 mei 2003 16:05 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Kwalbert Verlinke was er zelf ook al niet te enthousiast over.
Ik ga er niet heen, dat arthouse gezever bah. En Piere Bokma, wat een arrogante baggeracteur is dat. Misschien is hij op toneel erg goed, maar op tv is het een dweil.
quote:die reactie heb ik gezien bij RTL Boulevard... tja, het is ook zo'n echte showbizloser...
Op woensdag 28 mei 2003 16:05 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Kwalbert Verlinke was er zelf ook al niet te enthousiast over.
quote:In de Volkskrant werd de film volledig de grond in geboord. Een uitglijer van Van Gogh?
Op woensdag 28 mei 2003 14:09 schreef MikeyMo het volgende:
Vandaag allemaal recensies in de krant over de nieuwe film van Theo van Gogh en waarempel: allemaal lovend.
quote:Het ging alleen om de grap dat hij gestorven was aan aids. Vond zelfs ik (!!) goedkoop proberen te scoren.
Op woensdag 28 mei 2003 16:27 schreef MikeyMo het volgende:[..]
die reactie heb ik gezien bij RTL Boulevard... tja, het is ook zo'n echte showbizloser...
quote:die heb ik dan niet gelezen, ik heb die in de Helderse Courant, Spits en Telegraaf gelezen....
Op woensdag 28 mei 2003 16:37 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
In de Volkskrant werd de film volledig de grond in geboord. Een uitglijer van Van Gogh?
quote:Spits, Telegraaf en het NHD is hetzelfde bedrijf.
Op woensdag 28 mei 2003 16:42 schreef MikeyMo het volgende:[..]
die heb ik dan niet gelezen, ik heb die in de Helderse Courant, Spits en Telegraaf gelezen....
quote:maar het waren wel verschillende recensies...
Op woensdag 28 mei 2003 16:43 schreef SunChaser het volgende:[..]
Spits, Telegraaf en het NHD is hetzelfde bedrijf.
Erg goede film.
quote:Het is een Theo van Gogh film, dus waarschijnlijk liggen ze aan het eind met elkaar te vozen.
Op woensdag 28 mei 2003 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
Laat ze haar tieten zien?
quote:allemaal leuk hoor..
Op dinsdag 11 november 2003 02:09 schreef Lamon het volgende:
Naar aanleiding van deze film begin ik respect te krijgen voor Katja Schuurman.
Ik weet dat het niet goed is, maar ik kan er niets aan doen.Erg goede film.
Maar laat ze haar tieten zien!
quote:Nee, maar ik vind haar in deze film een stuk verleidelijker dan -op welke playboy foto/ in welke blote tieten film-, dan ook.
Op dinsdag 11 november 2003 02:25 schreef Profesor het volgende:
Maar laat ze haar tieten zien!
Mooie tieten liggen voor het oprapen, sensuele en intrigerende acteerprestaties van geeikte sekssymbolen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |