Graag jullie mening of misschien wel eigen ervaringen????
marietje
ja NEEE dus.... just your lips baby, just you lips
[Dit bericht is gewijzigd door Man_Made_God op 28-05-2003 13:45]
er is een 'zoeken' knopje weet je..
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 28-05-2003 13:46]
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:38 schreef Man_Made_God het volgende:ja NEEE dus.... just you lips baby, just you lips
Wat?
quote:Duh..
Op woensdag 28 mei 2003 13:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Ehm, misschien is dit een heel erg domme vraag, maar hoe vinger je een man?
Waarom zo heftig ertegen als je niet weet hoe het is?
En dat terwijl de meeste mannen/jongens het wel leuk vinden/lijken om een meisje anaal te stimuleren, of zelfs anale sex mee te hebben. Maar o wee als je over hun anus begint.
Waarom?
Voor mannen is het alleen maar fijner omdat die een prostaat hebben enzow.
quote:Alsje maar met die vinger bij mij uit de buurt blijft.
Op woensdag 28 mei 2003 13:49 schreef texelonia het volgende:
De mannen die heftig met NEEEE!!! en ieuw!! reageren doen dat volgens mij vooral uit vooroordelen.Waarom zo heftig ertegen als je niet weet hoe het is?
En dat terwijl de meeste mannen/jongens het wel leuk vinden/lijken om een meisje anaal te stimuleren, of zelfs anale sex mee te hebben. Maar o wee als je over hun anus begint.Waarom?
lekker van voren, das veel fijner, heb je zo wieso veel meer contact,
Ik kijk graag naar een vrouw als ik met 'r vrij
quote:Waarschijnlijk zit die argumentatie er wel achter ja......en dan kan je wel gaan vertellen dat het errug fijn kan zijn, maar ja....als je het niks lijkt, moet je het vooral niet doen...
Op woensdag 28 mei 2003 14:03 schreef gewoon_een_mens het volgende:
ik denk dat mannen het wel willen maar er een heleboel nee zeggen bang dat ze voor homo uitgemaakt gaan worden.
Lijkt me een simpel gegeven.
quote:En dit is het enige goede antwoord als je het nog nooit geprobeerd hebt. Een vinger erin hoeft van mij niet, maar er een beetje overheen gaan met de vingertop is erg lekker!
Op woensdag 28 mei 2003 14:01 schreef ThE_ED het volgende:
geen id...
quote:duh
Op woensdag 28 mei 2003 14:12 schreef cppjs het volgende:[..]
En dit is het enige goede antwoord als je het nog nooit geprobeerd hebt.
Ach, misschien is het echt wel lekker? wat de boer niet kent..
(maar dan alléén een vrouwelijke vinger!
)
over de algemene man zul je hier niets horen. Die bestaat niet en zal dus hier ook niet posten. Probeer het gewoon bij je partner. Ram die vinger naar binnen.
Of gebruik de gemakkelijke manier: Vraag het hem.
....
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 14:34 schreef BakkerJan het volgende:
Ik heb het nog nooit geprobeerd. Maar Marietje, je mag best een keer komen testen tijdens het pijpen hoor
quote:same here
Op woensdag 28 mei 2003 15:57 schreef EdSchouten het volgende:
Het lijkt me wel een heel aparte ervaring
Maar ik doe het wel eens bij mijn mannetje...het moet dan niet al te hardhandig gebeuren enzo en ook maar met 1 vinger, maar verder vind ie het heel lekker. En dat betekent toch echt niet meteen dat je homo bent hoor, als je dat lekker vind...
quote:Tis misschien niet iets waar je ditrect aan denkt, maar ik heb zoiets van "Why not". Toch?
flauwe reacties inderdaad van de meeste mannen....wat een boer niet kent....Maar ik doe het wel eens bij mijn mannetje...het moet dan niet al te hardhandig gebeuren enzo en ook maar met 1 vinger, maar verder vind ie het heel lekker. En dat betekent toch echt niet meteen dat je homo bent hoor, als je dat lekker vind...
Aanmeldingen via het fotoboek
Behalve een natte vinger, kan een ingevette peen, of kaars ook handig zijn! Trouwens, niet alleen tijdens het vrijen, ook bij masturberen.
Ik zorg ook meestal wel dat ik erg netjes ben, met nat WC-papier enzo......zodat vingeren en / of likken niet vervelend is voor je partner!
En lekker gezond, achteraf kan die peen zo in de hutspot!
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 17:17 schreef Shibuya het volgende:
Ja hoor, tijdens sex kan vingeren erg lekker zijn.Ik vind het alleen niet lekker als het te ruw gebeurt, of te diep.
Behalve een natte vinger, kan een ingevette peen, of kaars ook handig zijn! Trouwens, niet alleen tijdens het vrijen, ook bij masturberen.
Ik zorg ook meestal wel dat ik erg netjes ben, met nat WC-papier enzo......zodat vingeren en / of likken niet vervelend is voor je partner!
En lekker gezond, achteraf kan die peen zo in de hutspot!
quote:Hé stoere jongen, dit gezinsdag!
Op woensdag 28 mei 2003 17:20 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
![]()
quote:Dat ga je toch niet allemaal van tevoren bespreken?
Op woensdag 28 mei 2003 16:21 schreef Kluk_Kluk het volgende:
Ach we zetten hem wel weer op de lijst van dingen die ik nog moet bespreken met mijn vriendin. En als het dan door de keuring komt dan zien we wel waar het schip strand. Ik laat het wel weer weten......
Ontopic: ja dus.
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:37 schreef marietje_01 het volgende:
Of mannen het lekker vinden om gevingerd te worden tijdens het pijpen???
Reet = exit only.
ik denk dat de mannen er hetzelfde over denken
quote:Zal ik effe langskomen dan??
Op woensdag 28 mei 2003 15:57 schreef EdSchouten het volgende:
Het lijkt me wel een heel aparte ervaring
quote:Tuurlijk ga ik dat van tevoren bespreken. Wel ff weten of zij er wat aan vind. Is dat niet zo doen we het niet, en anders weten we in ieder geval dat het goed is. En dan zien we wel wanneer het gebeurt.
Op woensdag 28 mei 2003 17:41 schreef Kwark het volgende:[..]
Dat ga je toch niet allemaal van tevoren bespreken?
Ontopic: ja dus.
quote:Hier ongeveer.
Op woensdag 28 mei 2003 20:30 schreef Vivi het volgende:
Waar zit dat prostaat nou eik precies
quote:nou ben ik nog geneigd in afzienbare tijd dat te gaan doen ook he
Op woensdag 28 mei 2003 20:44 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Hier ongeveer.
.
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 28-05-2003 20:50]
quote:http://www.sexwoordenboek.nl/prostaatmassage.html
Op woensdag 28 mei 2003 20:30 schreef Vivi het volgende:
Waar zit dat prostaat nou eik precies
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 19:56 schreef schatje het volgende:[..]
Zal ik effe langskomen dan??
Neem ik latex handschoentjes mee, gaan we gelijk een stapje verder.
quote:Interesting
Op woensdag 28 mei 2003 20:20 schreef Kluk_Kluk het volgende:[..]
Tuurlijk ga ik dat van tevoren bespreken. Wel ff weten of zij er wat aan vind. Is dat niet zo doen we het niet, en anders weten we in ieder geval dat het goed is. En dan zien we wel wanneer het gebeurt.
quote:Hoe heerlijk poepen kan zijn!
Op woensdag 28 mei 2003 20:59 schreef questionmark het volgende:
hmm, na ffies de linkjes gelezen te hebben vraag ik me af of daarom ook mannen het heel lekker kunnen vinden om een potje te schijten (serieus!), ik vind dat namelijk nogsteeds helemaal niet vervelend voelen.
Verder nooit geprobeerd, maarja, waarom nie denk ik
Maar wel heeeeeeeeeeeeeeel rustig aan, eigenlijk meer inbrengen en dan een heeeeeeeeel klein beetje bewegen, echt vingeren vind hij niet fijn, dan voelt het ruw.....
Je kan het gewoon een beetje aftasten, je kriebelt lekker zijn ballen, gaat dan langs de "wortel" van de penis(dit vinden mannen ook erg lekker) en van daar uit streel je de anus, dan merk je snel genoeg of die plek toegankelijk is...
Reageerd hij daar goed op dan kan je heel voorzichtig het topje van je vinger tegen de anus zetten, er langzaam wat druk opzetten en dan als de reactie's goed blijven voorzichtig 1 kootje naar binnen brengen, van daar uit kan je altijd verder gaan.
Ik heb persoonlijk een poepfobie voor aan mijn vingers, echt daar word ik helemaal naar van, vind het ook vervelend want tijdens de sex als je dan perongelijk met je vinger bij je gezicht komt dan ruik ik het(zit voor een enorm deel tussen mijn oren) en tussendoor stoppen om je handen te schrobben vind ik ook niks....
Dus ik gebruik latex handschoentjes ervoor, na het vingeren hoppa handschoentje uit en alles is fantastisch schoon en het gaat ook nog eens soepeler door de latex handschoentjes.
quote:ja, ik vind haar persoonlijk niet zo knap qua uiterlijk, maar qua instelling is het helemaal my kind of girl!
Op donderdag 29 mei 2003 00:20 schreef KonnieKipke het volgende:
godsamme erodrome, je lijkt wel een typende 06-lijn
Kunnen nog een boel vrouwmensen een voorbeeld aan nemen....
Let the exit hole always be the exit hole and never become the entry hole
quote:ali moet zijn bek houwe
Op donderdag 29 mei 2003 13:41 schreef 4344n het volgende:
Zoals Ali altijd zegt:Let the exit hole always be the exit hole and never become the entry hole
"Maar natuurlijk Evert, vragen, staat immers vrij"
"Jajaja, daar eh, heb je helemaal gelijk in, dat je dat zo prachtig zegt.
Maare, moet je niet lachen he Baldemar"
"Maar Evert, ik lach toch nooit"
"Nou nee, eh, ja, 2-0 voor jou, daar heb je ook gelijk in.
Maar, ik wou vragen eh, Baldemar, jongen, hey, als ik nou eens mijn gebalde vuist in jou anus zou stoppen."
"Maar dat GAAT toch helemaal niet Evert?"
"nou wkunnet toch een keer proberen?"
"zucht, nou OKEEE"
"Nou, doe je broekje maar naar beneden, en ga maar op je knietjes zitten"DAAR KOMT IE!!!"
Wat erodome zegt geldt natuurlijk ook voor vingerpenetratie bij de vrouw.
Mij lijkt dan latex-handschoen (met lubricant) wel geschikt.
quote:Nou heb je me denk ik toch verkeerd begrepen. Als ik van bepaalde dingen niet weet of me vriedin het wel lekker vind wil ik dat wel eerst ff vragen. Zeker als het wat extremer wordt zoals facials of double penetrations. We spreken dan echt niet af op welke datum het dan gaat gebeuren. We vrijen gewoon zoals het in ons opkomt, maar het is wel goed om te weten wat je vriendin/vriend lekker vind. Staat een beetje lullig als je ineens over d'r gezicht heen komt en zij gillend wegrent.
Op woensdag 28 mei 2003 21:26 schreef Kwark het volgende:[..]
Interesting
.
Overlegsex, of: polderneuken
Gewoon zorgen dat je schoon bent, en dan is bijna alles lekker.
Maargoed, het hoeft echt geen prostaatwerk te zijn, gewoon over het sterretje kriebelen geeft al een fantastisch effect, en zorgt ervoor dat je vanzelf meer wilt....alleen dan moet je wel een vriendin hebben met korte nagels...of dus handschoentjes ofzo.
En voor de heren, tijdens het beffen even met het tongetje langs d'r sterretje gaan en je merkt vanzelf het effect, als een vrouw echt geil is dan zal ze dit hoogstwaarschijnlijk niet in dank afnemen....
quote:Dat je een dubbele penetratie van tevoren wilt overleggen kan ik me voorstellen, daar is namelijk een tweede persoon bij nodig. Maar dat je tijdens een nuchter gesprekje even afstemt of zij ereventueel mee akkoord gaat om jou anaal te vingeren komt mij toch wat eigenaardig voor
Op zondag 1 juni 2003 23:36 schreef Kluk_Kluk het volgende:[..]
Nou heb je me denk ik toch verkeerd begrepen. Als ik van bepaalde dingen niet weet of me vriedin het wel lekker vind wil ik dat wel eerst ff vragen. Zeker als het wat extremer wordt zoals facials of double penetrations. We spreken dan echt niet af op welke datum het dan gaat gebeuren. We vrijen gewoon zoals het in ons opkomt, maar het is wel goed om te weten wat je vriendin/vriend lekker vind. Staat een beetje lullig als je ineens over d'r gezicht heen komt en zij gillend wegrent.
Maar to each his own .
Een Nobelprijs voor de uitvinder van de oorthermometer alstublieft!!
Ik heb in ieder geval twee hetero-mannen meegemaakt die het lekker vonden om geneukt te worden. Dus let wel, geen biseksuele mannen Het enige wat ze wilden was het gevoel van geneukt worden, maar andere seks met mannen vonden ze volstrekt ondenkbaar
* Hiz gaat achterover leunend zitten wachten op de ongelovige reacties
Ik heb echt geen anale stimulatie nodig om klaar te komen.. Het is wel lekker qua gevoel, maar verder vind ik het idee maar vies. Ik hoef dus echt niet gevingerd te worden door m'n vriendin.
quote:idd. en een vinger in me aars, hmm zoveel handen heeft ze niet
Op woensdag 28 mei 2003 13:48 schreef Kluk_Kluk het volgende:
Vind het lekkerder als mijn ballen een beetje gekieteld worden. Maar van mij zou het wel mogen hoor.
denk het wel dus
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 15:45 schreef Conflict het volgende:
Ja hoor, heerlijk maar niet te ver en met wat smeermiddel gaarne
quote:je zal maar een zetpil moeten nemen
Op maandag 2 juni 2003 18:14 schreef Kapmes het volgende:
Sorry, eenrichtingsverkeer daar!
quote:Volgens mij zijn er één of meerdere alternatieven om van een ziekte af te komen. Maarja, als het écht niet anders zou kunnen...
Op maandag 2 juni 2003 18:55 schreef MikeyMo het volgende:[..]
je zal maar een zetpil moeten nemen
quote:Dat heb ik nou ook. Heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me erg geil om eens geneukt te worden. Liefst met een vrouw met een voorbinddildo natuurlijk, alhoewel een man niet zo erg zou zijn, zolang er maar een vrouw bij is (ben toch echt hetero...mannen zoenen...bah!)
Op maandag 2 juni 2003 03:02 schreef HiZ het volgende:
Het lijkt me wel leuk om de lat nog wat hoger te leggen![]()
Ik heb in ieder geval twee hetero-mannen meegemaakt die het lekker vonden om geneukt te worden. Dus let wel, geen biseksuele mannen Het enige wat ze wilden was het gevoel van geneukt worden, maar andere seks met mannen vonden ze volstrekt ondenkbaar
![]()
* Hiz gaat achterover leunend zitten wachten op de ongelovige reacties
Voorlopig zegt vrijwel elke man die het wel eens geprobeerd heeft dat hij heftiger klaar komt als zijn anus ook een beetje wordt gestimuleerd. Ik kan dat dus beamen.
quote:Iew als jij met vingeren bedoeld wat ik denk
Ik vraag me dit al een tijdje af, Of mannen het lekker vinden om gevingerd te worden tijdens het pijpen???
marietje
quote:dát wijf?
Op woensdag 28 mei 2003 18:09 schreef Chen het volgende:
Hoe kan dat ?
Of bedoel je vingeren in de kont lijkt me vies voor dat wijf
quote:Ja zo dus
Op maandag 2 juni 2003 23:21 schreef Vlaggetje het volgende:[..]
Dat heb ik nou ook. Heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me erg geil om eens geneukt te worden. Liefst met een vrouw met een voorbinddildo natuurlijk, alhoewel een man niet zo erg zou zijn, zolang er maar een vrouw bij is (ben toch echt hetero...mannen zoenen...bah!)
Voorlopig zegt vrijwel elke man die het wel eens geprobeerd heeft dat hij heftiger klaar komt als zijn anus ook een beetje wordt gestimuleerd. Ik kan dat dus beamen.
Als ik daarentegen lig te sexen, is het heerlijk geil.
Als ik gepijpt word, geeft het wel een extra stimulans waardoor je erg heftig klaarkomt.
Ook als ik bovenop lig en mijn vriendin duwt een vinger een beetje of soms wat dieper in mijn kont. Grr...
Het schijnt dat bij mannen de kont toch ook wel een belangrijke erogene zone is, dat je prostaat stimuleren erg geil werkt. Ik vind het vooral geil en erg intiem.
Kan het je aanraden.
quote:piere durft best toe te geven dat hij dat een fijn gevoel vindt.
Op woensdag 28 mei 2003 14:03 schreef gewoon_een_mens het volgende:
ik denk dat mannen het wel willen maar er een heleboel nee zeggen bang dat ze voor homo uitgemaakt gaan worden.
quote:Beetje zachtjes de ballen masseren of zachtjes aftrekken terwijl... vinden veel wel lekker is mijn ervaring ... Ook leuk is duim en wijsvinger rond ballen om balzak klemmen en zachtjes heen en weer schudden, twee ballen gelijk in je mond nemen, zachtjes zuigen, deeptroath terwijl je de balzak masseert etc. Een beetje variatie doet wonderen ... Niet elke man kickt op anaal, of had jij een ander vingergaatje in gedachte dart ik nog nooit ontdekt heb?
Ik vraag me dit al een tijdje af, Of mannen het lekker vinden om gevingerd te worden tijdens het pijpen???
marietje
[Dit bericht is gewijzigd door Katchoo op 16-12-2003 15:01]
quote:Misschien handig als je "Jeuk aan je naat" hebt...
Op woensdag 28 mei 2003 13:47 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Duh..
Anus in en prostaat beroeren
quote:mag ik hem er alweer uithalen?
Op woensdag 28 mei 2003 16:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Ok ik eis dat alle mannen het proberen en DAN nog eens reageren
quote:hoezo wat een boer niet kent.
Op woensdag 28 mei 2003 16:16 schreef mama-in-spe het volgende:
flauwe reacties inderdaad van de meeste mannen....wat een boer niet kent....Maar ik doe het wel eens bij mijn mannetje...het moet dan niet al te hardhandig gebeuren enzo en ook maar met 1 vinger, maar verder vind ie het heel lekker. En dat betekent toch echt niet meteen dat je homo bent hoor, als je dat lekker vind...
je gaat niet met je fokkin vinger in een anus.. Doe je niet. Daar komt poep uit. Is totaal niet bedoeld als sexueel speeltje. Astublieft zeg...
Ga jij eens een taart bakken, mamma in spe
quote:.. ga jij eens een vriendinnetje zoeken, pumatje?
Op dinsdag 16 december 2003 18:21 schreef Pumatje het volgende:
Niets mis mee, en mits met beleid uitgevoerd, erg opwindend. Kan een erg leuke aanvulling op je sexleven zijn
quote:juist m! geen vinger naar binnen! daar is het niet voor gemaakt dat donkere hol. smeerlapperij...
Op dinsdag 16 december 2003 18:21 schreef Pumatje het volgende:[..]
hoezo wat een boer niet kent.
je gaat niet met je fokkin vinger in een anus.. Doe je niet. Daar komt poep uit. Is totaal niet bedoeld als sexueel speeltje. Astublieft zeg...
quote:Een vrouwenmond is zeker wel bedoeld om met je lus in te gaan hangen? Moet je jezelf eens horen als je vriendin (die je niet hebt) je niet wil pijpen. Sla de topics voor de grote mensen anders gewoon over.
Mama-in-Spé
Dat het niets voor jou is betekend niet dat je er stom over hoeft te doen...
Ook niet persoonlijk worden(flamen e.d.).
Gewoon netjes blijven...
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 16-12-2003 19:29]
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 16-12-2003 19:31]
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 16-12-2003 19:27]
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 16-12-2003 23:27]
En om alle vooroordelen maar ff overboord te gooien...
* zerosignal is gay!
quote:Jahoor
marietje
En om alle gedachten maar ff overboord te gooien...
* THE_BASE is gay! *
quote:Iiieeeeeeeek een gay!
Op dinsdag 16 december 2003 20:41 schreef THE_BASE het volgende:[..]
Jahoor
Houd ik wel van...
En om alle gedachten maar ff overboord te gooien...
* THE_BASE is gay! *
(Nogmaals sorry Erodome, dit kon ik toch echt niet voor me houden )
Al die extra dingen.. pijpen is toch ook gewoon goed? als ik een meisje bef neem ik het onderste gedeelte ook niet mee, nergens voor nodig, plus een beetje onfris he...
quote:Niet met je ' fokkin' vinger in een aars omdat er stront uitkomt? Wat een slap gelul zeg. Waar stop jij je lul in als je gaat neuken dan, toch niet in die uitgang waar ook pis uitkomt hoop ik? Of jezelf laten pijpen door een mond waar ook kots uitkomt? Ik hoop voor je dat het vriendinnetjeeee dat je zoekt niet al teveel like moi is, ze zou dan, gezien je bekrompen uitspraak, een ietwat bedrogen uitkomen lijkt mij.
En jij moet om enigszins konsekwent te kunnen blijven genoegen nemen met je rechter danwel linkerhand, die van origine ook bedoeld is om van alles mee te ondernemen behalve jezelf bevredigen, hallee kiddy up go Tiger!
quote:True, true...
Op dinsdag 16 december 2003 18:26 schreef starsailor het volgende:[..]
Niets mis mee, en mits met beleid uitgevoerd, erg opwindend. Kan een erg leuke aanvulling op je sexleven zijn
Ik vind het zelf gewoon niet aanlokkelijk, maar je weet maar nooit waar je in een geile bui in verzeild raakt. Maar als men met een strap-on de kamer binnenkomt dan ren ik wel even weg vrees ik (en dan mag je me best een watje vinden).
quote:Heel eerlijk... ja.... dat is soms echt enorm lekker... vooral als je op punt van komen bent...... damn...dan is het super...
marietje
quote:Niet echt
marietje
quote:Vast niet zo lekker als mannen, aangezien ze geen prostaat heeft...
Op donderdag 18 december 2003 10:35 schreef Ed_Gein het volgende:[..]
Niet echt
Vind jij het lekker dan?
quote:Eensch.
Op dinsdag 16 december 2003 18:26 schreef starsailor het volgende:Niets mis mee, en mits met beleid uitgevoerd, erg opwindend. Kan een erg leuke aanvulling op je sexleven zijn
En andersom neem je haar sterretje ook wel mee bij 't likken.
Stelletje onvolwassen pubers.
quote:Dit heeft niets met onvolwassenheid te maken, wat dat is natuurlijjk een domme uitspraak.
Op donderdag 18 december 2003 10:47 schreef Mr.J het volgende:[..]
Eensch.
En andersom neem je haar sterretje ook wel mee bij 't likken.
Stelletje onvolwassen pubers.
Ik heb een hoop mee gemaakt, maar ik TE hetero om een vinger in me kont te peuren
Dus voor mij is het niets nee
(hmmm......[belletje rinkelen]....tenzij ik nog niet Zooo geil ben geweest dat ik dat toelaat, ........that will be the day) lol
quote:Dat heeft dus niets met hetero of niet te maken.
Op donderdag 18 december 2003 11:36 schreef Ed_Gein het volgende:[..]
Dit heeft niets met onvolwassenheid te maken, wat dat is natuurlijjk een domme uitspraak.
Dan zou elke "vreemde" vorm van sex een onvolwassen tintje hebbenIk heb een hoop mee gemaakt, maar ik TE hetero om een vinger in me kont te peuren
(hmmm......[belletje rinkelen]....tenzij ik nog niet Zooo geil ben geweest dat ik dat toelaat, ........that will be the day) lol
Misschien wel wat met homofoob zijn.
Geloof me er zijn vele heteromannen die het heerlijk vinden zo nu en dan.
quote:Voor 99% wel. En als je een beetje kan lezen in dit topic zie je dat mijn uitspraak alszijnde een domme uitspraak bestempelen zelf een domme uitspraak is omdat hetgeen ik zei helemaal geen domme uitspraak is maar gebasseerd is op de domme onvolwassen uitspraken in dit topic.
Op donderdag 18 december 2003 11:36 schreef Ed_Gein het volgende:[..]
Dit heeft niets met onvolwassenheid te maken, wat dat is natuurlijjk een domme uitspraak.
Dan zou elke "vreemde" vorm van sex een onvolwassen tintje hebbenIk heb een hoop mee gemaakt, maar ik TE hetero om een vinger in me kont te peuren
Eh...
Toch?
vrijwilligers hier ?
<-- 100% hetro
[Dit bericht is gewijzigd door Wh33L op 18-12-2003 20:45]
Ik ken een paar mannen die dat lekker vinden. Ik vind het zelf ook niet zo raar, beetje stimuleren.
quote:me2
Op donderdag 18 december 2003 20:47 schreef Leila het volgende:
Iedereen die NEE roept schat ik jong in.Ik ken een paar mannen die dat lekker vinden. Ik vind het zelf ook niet zo raar, beetje stimuleren.
quote:Ja, gewoon een klein beetje, met je vingertopje, wel je nagels geknipt, beetje nat maken, het liefst kaal daar, en dat doen terwijl je pijpt
Op donderdag 18 december 2003 20:49 schreef nikanoru het volgende:
Dus echt in je bips!?!?
edit: en met je andere hand de ballen
quote:ja of (ik noem maar een dwarsstraat, ik zou het niet weten nl
Op donderdag 18 december 2003 20:53 schreef Leila het volgende:[..]
Ja, gewoon een klein beetje, met je vingertopje, wel je nagels geknipt, beetje nat maken, het liefst kaal daar, en dat doen terwijl je pijpt
quote:Idd, dat vind die jongen die ik ken ook erg fijn.
Op donderdag 18 december 2003 20:56 schreef zoalshetis het volgende:[..]
ja of (ik noem maar een dwarsstraat, ik zou het niet weten nl
) vlak voor ie klaarkomt ofzo.
quote:Wat was rimmen ook al weer? Was dat nou likken ja toch? (vd anus)
Op donderdag 18 december 2003 21:05 schreef Elegy het volgende:
Maar waar vindt je een meisje die dat of rimmen wil doen![]()
quote:"dat" is simpel, gewoon ff vragen. moet je trouwens voor de lol eens kijken hoever het gaat, maar dat terzijde. rimmen=likken van de anus? nee dat hoeft van mij dan weer niet. gewoon (het liefst een pink) vlak voor het klaarkomen.
De Heer is een vette roeler
quote:Gewoon ja...
marietje
quote:i dig
Op donderdag 18 december 2003 21:11 schreef Karel_Anaalparel het volgende:
Ik ben voor........ en meisjes analen is hemels genot. Waarom denk je anders dat de Heer een anus heeft geschapen.
De Heer is een vette roeler
quote:Om te schijten
Op donderdag 18 december 2003 21:11 schreef Karel_Anaalparel het volgende:
Waarom denk je anders dat de Heer een anus heeft geschapen.
quote:doe het vooral rustig aan zou ik zeggen
Op donderdag 18 december 2003 21:23 schreef gekke_sandra het volgende:Kweenie, zou ik dan eens op iemand uit moeten proberen
quote:zou je kunnen doen.
Op donderdag 18 december 2003 21:23 schreef gekke_sandra het volgende:Kweenie, zou ik dan eens op iemand uit moeten proberen
quote:
quote:
quote:Inderdaad
Op donderdag 18 december 2003 21:06 schreef Leila het volgende:[..]
Wat was rimmen ook al weer? Was dat nou likken ja toch? (vd anus)
quote:beetje wanhopig aan het worden ?
Op donderdag 18 december 2003 21:30 schreef Elegy het volgende:[..]
[..]
quote:die grens in mijn humble bestaan heb ik nog niet gepasseerd
Op donderdag 18 december 2003 21:31 schreef Elegy het volgende:[..]
Inderdaad
quote:
Op donderdag 18 december 2003 21:35 schreef Wh33L het volgende:[..]
beetje wanhopig aan het worden ?
Maar ik vond het wel mooi op elkaar aansluiten
quote:Misschien er eens iets opsmeren? Honing, stroop, chocopasta (
Op donderdag 18 december 2003 21:36 schreef zoalshetis het volgende:[..]
die grens in mijn humble bestaan heb ik nog niet gepasseerd
*geen ervaring heeft, trouwens*
quote:dat is idd zo. daar heb je wel gelijk in.
Op donderdag 18 december 2003 21:42 schreef Elegy het volgende:[..]
Maar ik vond het wel mooi op elkaar aansluiten
zoekt ook nog een vrijwilliger
quote:ik heb zelfs aardbeienverf gekregen van iemand laatst. maar het laatste waar ik aan denk is om het op haar of mijn rim te smeren en het dan op te likken, ik d8 meer aan iets anders.
Op donderdag 18 december 2003 21:44 schreef Elegy het volgende:[..]
Misschien er eens iets opsmeren? Honing, stroop, chocopasta (
) tegen een "vieze smaak"?
*geen ervaring heeft, trouwens*
quote:Nou ineens is ook wel erg onverwacht !!
Op vrijdag 19 december 2003 20:35 schreef Sanity11 het volgende:
Ik moet er niet aan denken ineens een vinger in mijn reet te voelen iig!
Misschien weet ik wel niet wat het is en zo, maar dat wou ik toch maar zo houden.
quote:Sta je in de rij in de supermarkt met een pak melk... *foep*
Op maandag 22 december 2003 01:27 schreef ondeugend het volgende:[..]
Nou ineens is ook wel erg onverwacht !!
of de tegen partij moet wel heel erg hard drukken
*scheur geluid* * floep*
groetjes Erik
Ikzelf heb er geen problemen mee, als het maar spontaan gebeurd. Ik ga er niet om vragen.
ook, een vinger, is leuk om te starten,maar meer kan ook . De hele handel is rekbaar, wees maar niet bang.
quote:En dat staat waar?
Op zondag 18 januari 2004 13:27 schreef KingCold het volgende:
is voor homo's
quote:Hee, stoer man.
aangezien ik 100% hetero ben is de gedachte alleen al:
quote:een echte vent weet wat genieten is!
Op zondag 18 januari 2004 16:52 schreef KingCold het volgende:
een echte vent gedraagt zich niet als een vrouw in bed, C'mon...dat is toch wel een van de meest basale principes.
en nee, anaal gestimuleerd worden is niet iets wat voor homo's is, het is een van de beste manieren om een goed orgasme te krijgen.
dat je het niet lekker vind of dat je denkt dat het vies is, a la, maar dat het niet iets mannelijk is, is zo enorm kort bij je eikel gedacht. Meer mannen dan je denkt doen het... en vooral: een orgasme gestimuleerd via je prostaat schijnt/is een van de heftigste orgasmes die een man kan ondervinden .
quote:Een echte vent respecteert bepaalde grenzen
Op zondag 18 januari 2004 17:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
een echte vent weet wat genieten is!
een echte vent durft verder te gaan dan zijn pik kort is!
een echte vent durft zijn grenzen te verleggenen nee, anaal gestimuleerd worden is niet iets wat voor homo's is, het is een van de beste manieren om een goed orgasme te krijgen.
dat je het niet lekker vind of dat je denkt dat het vies is, a la, maar dat het niet iets mannelijk is, is zo enorm kort bij je eikel gedacht. Meer mannen dan je denkt doen het... en vooral: een orgasme gestimuleerd via je prostaat schijnt/is een van de heftigste orgasmes die een man kan ondervinden
.
quote:Je bedoeld te zeggen....
Op zondag 18 januari 2004 17:32 schreef KingCold het volgende:[..]
Een echte vent respecteert bepaalde grenzen
Een echte vent geniet nimmer indien hij zich als een wijf moet gedragen in bed
Een echte vent is stoer
Een echte vent 'ontvangt' NOOIT
Een echte vent is dus iets anders dan die 'moderne' mennekes
Een echte man is bang voor zijn eigen lichaam..
Een echte man is bang voor genot dat niet helemaal op de standaart maniet word veroorzaakt...
Een echte man is saai
Volgens mij hebben jij en ik een ander beeld van wat een echte man is.
Serieus nu....
Het heeft niets met wel of geen homo zijn te maken, er zijn zat echte hetero mannen die met volle teugen van anale stimulatie genieten, ze worden er geen homo van
Dus als jij zegt, ik vind het maar niets, prima, zeg je het is iets van homo's, dan praat je nonses...
quote:Het kan inderdaad errug lekker zijn ja ......
Op zondag 18 januari 2004 17:39 schreef Noname het volgende:
Het is gewoon geweldig, ik deed het eerst altijd bij mezelf tijdens het rukken.
Maar afgelopen vrijdag deed mijn nieuwe vriendin het tijdens afrukken/pijpen. Ik was al een paar keer klaargekomen dus ze kon maar doorgaan, ik begon op een gegeven moment overal te tintelen. Het was een geweldige ervaring.
ook lekker om in je gaatje gelikt te worden terwijl ze me aftrekt. hemels
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 19-01-2004 11:42]
quote:Dat mag ik niet hopen want ik zie mijzelf toch echt wel als een echte man.
Volgens mij hebben jij en ik een ander beeld van wat een echte man is.
quote:En dat vind ik dus niet. Er zijn genoeg gedragingen die iemand een 'kans' geven om min of meer homofiel te zijn. Immers, je kan bijvoorbeeld ook aan iemands uiterlijk wel aflezen of iemand homofiel is of niet. Als de man in kwestie bijvoorbeeld zijn wenkbrauwen epileert.
Dus als jij zegt, ik vind het maar niets, prima, zeg je het is iets van homo's, dan praat je nonses...
Het is niet zo dat ik homo's veracht en ze dood wil hebben. Ik heb helemaal niks tegen die mensen en ze mogen van mij doen en laten wat ze niet laten kunnen. Dit even voor alle duidelijkheid.
quote:Homofobie is een courante kwaal bij homo's in de ontkenningsfase, dus wees gerust.
Op maandag 19 januari 2004 12:41 schreef KingCold het volgende:
Dat mag ik niet hopen want ik zie mijzelf toch echt wel als een echte man.
En dat vind ik dus niet. Er zijn genoeg gedragingen die iemand een 'kans' geven om min of meer homofiel te zijn. Immers, je kan bijvoorbeeld ook aan iemands uiterlijk wel aflezen of iemand homofiel is of niet. Als de man in kwestie bijvoorbeeld zijn wenkbrauwen epileert.
Welnu, je in je kont laten nemen is mijns inziens zeker een gedraging die ook toe te spitsen is op homo's. Het is vrouwelijk gedrag. Een hetero man zal meestal niet zo blij zijn als hij onterecht voor homo aangezien wordt. Derhalve zal hij homofiel gedrag vermijden. Iemand die het dus toch doet "omdat ie het lekker vindt" en geen walging heeft, heeft dus een vergrote kans om homo of in ieder geval minder hetero te zijn.
Het is niet zo dat ik homo's veracht en ze dood wil hebben. Ik heb helemaal niks tegen die mensen en ze mogen van mij doen en laten wat ze niet laten kunnen. Dit even voor alle duidelijkheid.
quote:Heb het geprobeerd *omdat mijn vriendin nieuwschierig was*... deed pijn... daarna pijn bij het pissen.. dus..
De mannen die heftig met NEEEE!!! en ieuw!! reageren doen dat volgens mij vooral uit vooroordelen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
En dat is geen vooroordeel.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodRayne op 19-01-2004 12:55]
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:41 schreef KingCold het volgende:[..]
[..]En dat vind ik dus niet. Er zijn genoeg gedragingen die iemand een 'kans' geven om min of meer homofiel te zijn. Immers, je kan bijvoorbeeld ook aan iemands uiterlijk wel aflezen of iemand homofiel is of niet. Als de man in kwestie bijvoorbeeld zijn wenkbrauwen epileert.
Welnu, je in je kont laten nemen is mijns inziens zeker een gedraging die ook toe te spitsen is op homo's. Het is vrouwelijk gedrag. Een hetero man zal meestal niet zo blij zijn als hij onterecht voor homo aangezien wordt. Derhalve zal hij homofiel gedrag vermijden. Iemand die het dus toch doet "omdat ie het lekker vindt" en geen walging heeft, heeft dus een vergrote kans om homo of in ieder geval minder hetero te zijn.Het is niet zo dat ik homo's veracht en ze dood wil hebben. Ik heb helemaal niks tegen die mensen en ze mogen van mij doen en laten wat ze niet laten kunnen. Dit even voor alle duidelijkheid.
Wil je erover praten? Of reageer je gewoon zo omdat je vriendinnetje jou niet met een strap-on wilde nemen?
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:53 schreef Rex_Everything het volgende:
Homofobie is een courante kwaal bij homo's in de ontkenningsfase, dus wees gerust.
quote:Tja, dat is toch een beetje homofobie hoor
Op maandag 19 januari 2004 12:41 schreef KingCold het volgende:[..]
[..]En dat vind ik dus niet. Er zijn genoeg gedragingen die iemand een 'kans' geven om min of meer homofiel te zijn. Immers, je kan bijvoorbeeld ook aan iemands uiterlijk wel aflezen of iemand homofiel is of niet. Als de man in kwestie bijvoorbeeld zijn wenkbrauwen epileert.
Welnu, je in je kont laten nemen is mijns inziens zeker een gedraging die ook toe te spitsen is op homo's. Het is vrouwelijk gedrag. Een hetero man zal meestal niet zo blij zijn als hij onterecht voor homo aangezien wordt. Derhalve zal hij homofiel gedrag vermijden. Iemand die het dus toch doet "omdat ie het lekker vindt" en geen walging heeft, heeft dus een vergrote kans om homo of in ieder geval minder hetero te zijn.Het is niet zo dat ik homo's veracht en ze dood wil hebben. Ik heb helemaal niks tegen die mensen en ze mogen van mij doen en laten wat ze niet laten kunnen. Dit even voor alle duidelijkheid.
In mijn ogen is een echte man zeker van zijn eigen sexualiteit en gaat hij niet krampachtig om met sexualiteit en zijn lichaam.
Hij is niet bang om voor een homo aangezen te worden, want hij is zeker met wie hij is(niet dat een homo geen echte man kan zijn, maar in het geval van een heteroman dan).
Hij heeft geen angst voor zijn lichaam en de reactie's die daarbij horen...
Hij durfd te expirimenteren zonder dat er steeds vragen over zichzelf opduiken.
Dat is in mijn ogen een echte man...
Een man die weet wat hij is en wat hij niet is en die vrij in zichzelf is.
quote:Heb maar hoop kaerol
Op maandag 19 januari 2004 12:53 schreef Rex_Everything het volgende:[..]
Homofobie is een courante kwaal bij homo's in de ontkenningsfase, dus wees gerust.
quote:je kunt wijzigen wat je wilt.
Op zondag 18 januari 2004 20:19 schreef JosBoes het volgende:
ze steekt haar vinger er gerust in.ook lekker om in je gaatje gelikt te worden terwijl ze me aftrekt. hemels
vind het walgelijk om zoiets te moeten lezen.
quote:Achossie, arme knul!
Op maandag 19 januari 2004 15:41 schreef Pumatje het volgende:[..]
je kunt wijzigen wat je wilt.
Je bent gewoon g..rvind het walgelijk om zoiets te moeten lezen.
Ga meer weer lekker met je GI Joe spelen en kom over een jaartje of wat maar weer eens terug.
Doei!
quote:Je moet helemaal niets lezen, hoor. Op www.okkie.nl, www.sesamstraat.nl of www.bobo.nl zul je dit soort enge dingen niet tegenkomen.
Op maandag 19 januari 2004 15:41 schreef Pumatje het volgende:
vind het walgelijk om zoiets te moeten lezen.
quote:volgens mij ben jij gewoon een ontzettende gefrustreerde homofoob die tot zijn vijftigste niks dan missionairis blijft doen
Op maandag 19 januari 2004 15:41 schreef Pumatje het volgende:[..]
je kunt wijzigen wat je wilt.
Je bent gewoon g..rvind het walgelijk om zoiets te moeten lezen.
quote:dat ligt er maar aan
Op maandag 19 januari 2004 17:13 schreef speknek het volgende:
Jawel hoor.
Ik durf het alleen niet omdat ik m'n vriendin geen bruine vinger wil bezorgen.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:21 schreef speknek het volgende:
Ze zien me thuis al aankomen met een klysma.
tja, das jouw probleem haha .
quote:One-way-street
Op woensdag 28 mei 2003 19:26 schreef webspider het volgende:[..]
Reet = exit only.
Heb ik ook wel eens van verschillende personen gehoord maar die kwamen later toch met andere verhalen aanzetten .
quote:hey your right en het is wel soms lekker als het alleen maar met vrouwen is alles kan gebeuren in een xoxoxo
De mannen die heftig met NEEEE!!! en ieuw!! reageren doen dat volgens mij vooral uit vooroordelen.Waarom zo heftig ertegen als je niet weet hoe het is?
En dat terwijl de meeste mannen/jongens het wel leuk vinden/lijken om een meisje anaal te stimuleren, of zelfs anale sex mee te hebben. Maar o wee als je over hun anus begint.Waarom?
quote:hoe vinger je een vrouw???
Op woensdag 28 mei 2003 13:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Ehm, misschien is dit een heel erg domme vraag, maar hoe vinger je een man?
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 20-01-2004 10:20]
quote:Nee, er bestaan geen hetero mannen die het lekker vinden, er bestaan ook geen vrouwen die het lekker vinden.
Op dinsdag 20 januari 2004 10:16 schreef HalfCrazy het volgende:
mag ik ff kotsen ervan ...en dat komt van een vrouw ik ga egt niet me vinger in iemand zn bilgat stoppen hoor gatverdamme man en ja logisch dat het voor veel mannen iets voor homo's is..het is tog nl ook iets voor homo's die gebruiken dat gat voor alles en nog wat ....
Lekker kortzichtig weer.
Volgende keer mag je je wel met iets meer respect uitdrukken....
quote:Als je de post boven je had gelezen, had je je onzinnige, niets toevoegende, kortzichtige en domme reactie voor je kunnen houden...
Op dinsdag 20 januari 2004 10:16 schreef HalfCrazy het volgende:
Blaat
quote:natuurlijk. ik ben overal sexueel gevoelig. ik zie niet in waarom bij (hetero)mannen een uitzondering gemaakt zou moeten worden en bij vrouwen niet.
Op dinsdag 20 januari 2004 10:24 schreef George-Butters het volgende:
ik ik ik ik vind het wel wat hebbenmaar ze moeten wel uitkijken met die nagels... ril ril. Een beetje vochte vinger is wel vereist. Ik bedoel we zijn hier niet in Afrika!
dit klinkt misschien bizar: zou best weleens vanachter genomen willen worden door een vrouw...
toch twijfel ik terwijl ik dit tik...
quote:Stel het voor aan je vriendin zou ik zeggen!
Op dinsdag 20 januari 2004 10:42 schreef JosBoes het volgende:[..]
natuurlijk. ik ben overal sexueel gevoelig. ik zie niet in waarom bij (hetero)mannen een uitzondering gemaakt zou moeten worden en bij vrouwen niet.
dit klinkt misschien bizar: zou best weleens vanachter genomen willen worden door een vrouw...
quote:vereist: een stevige vertrouwensband met deze vrouw. De vrouw in kwestie dient bovendien behept te zijn met een vrije geest en open instelling voor nieuwe ervaringen.
Op dinsdag 20 januari 2004 10:42 schreef JosBoes het volgende:[..]
natuurlijk. ik ben overal sexueel gevoelig. ik zie niet in waarom bij (hetero)mannen een uitzondering gemaakt zou moeten worden en bij vrouwen niet.
quote:Van die chirurgische handschoentjes, verkrijgbaar bij de drogist!
Op maandag 19 januari 2004 17:21 schreef speknek het volgende:
Ze zien me thuis al aankomen met een klysma.
quote:Road Trip!
Op dinsdag 20 januari 2004 11:21 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Van die chirurgische handschoentjes, verkrijgbaar bij de drogist!
quote:Nee. Ik vond het eerst wel een geil idee, maar als het in de praktijk wordt gebracht vind ik er NIETS aan, ik voel me er helemaal niet prettig bij en lekker vind ik 't ook niet.
quote:wat heeft dit nou weer met respect te maken:? ik geef me mening ik ga er niet omheen draaien..en heb ik gezegd dat geen enkele hetero het lekker vind??!GOED LEZEN heet zoiets..Dus kortzichtig eeh dat slaat echt nergens op:{
Op dinsdag 20 januari 2004 10:21 schreef erodome het volgende:[..]
Nee, er bestaan geen hetero mannen die het lekker vinden, er bestaan ook geen vrouwen die het lekker vinden.
Lekker kortzichtig weer.
Volgende keer mag je je wel met iets meer respect uitdrukken....
quote:WTF?!
Een beetje kerel heeft het toch echt wel geprobeerd in zijn tienerjaren. Masturberen met een vinger in de poepert.
quote:Leer schrijven.
Op dinsdag 20 januari 2004 12:32 schreef HalfCrazy het volgende:[..]
wat heeft dit nou weer met respect te maken:? ik geef me mening ik ga er niet omheen draaien..en heb ik gezegd dat geen enkele hetero het lekker vind??!GOED LEZEN heet zoiets..Dus kortzichtig eeh dat slaat echt nergens op:{
quote:]
Op dinsdag 20 januari 2004 10:22 schreef Copycat het volgende:[..]
Als je de post boven je had gelezen, had je je onzinnige, niets toevoegende, kortzichtige en domme reactie voor je kunnen houden...
dus mijn reactie is meteen dom en onzinnig want ik ga niet mee met de rest?? rot op man ik geef me mening of je het nou leuk vind of niet dus whatever!!
quote:leer schrijven? wat je kan het niet lezen?dan doe je het tog knap dat reageren
Op dinsdag 20 januari 2004 12:36 schreef Mr.J het volgende:[..]
Leer schrijven.
quote:Doe jezelf en iedereen een lol en sla de volwassen topics in het vervolg gewoon over ok? Reageren is niet verplicht hoor.
Op dinsdag 20 januari 2004 12:39 schreef HalfCrazy het volgende:[..]
leer schrijven? wat je kan het niet lezen?dan doe je het tog knap dat reageren
quote:doe het met respect en ga niet zitten roepen dat het bah vies kostmisselijk of ewat dan ook is want dan kun je opsodemieteren!
Op dinsdag 20 januari 2004 12:36 schreef HalfCrazy het volgende:[..]
]
dus mijn reactie is meteen dom en onzinnig want ik ga niet mee met de rest?? rot op man ik geef me mening of je het nou leuk vind of niet dus whatever!!
een mening hebben is goed, maar het schijnt sinds pimfortuyn de gewoonte te zijn dat je die mening meteen ook maar mag verkondigen. en daar ben ik het dus niet mee eens! Om een onderwerp goed te laten draaien mag er gerust eens goed nagedacht worden voordat mensen op de invoerknop drukken. niets teveel gevraagd dus.
als jouw posts niet het topic ondersteunen, ook al is het je mening (dus als je constant roept: bah vies en ik ga da echt niet doen) dan hoef je voor mij vooral niet de moeite te doen om te posten! punt!
en ontopic: ik heb het gedaan en in het begin is het heel erg wennen, denk maar aan het gevoel van de zetpil. Maar het stimuleren van de prostaat is enorm heftig geweest voor mij en ik ben op een hele lekkere manier klaargekomen daardoor!! Het feit dat ik dit lekker vind hoeft nie te zijn da iedereen het lekker vind, maar ik zeg allleen dat het wel eens een goeie verrassing kan zijn als iemand zich over zijn huidige gedachten heen zet en het gewoon es probeert. dan weet je pas wat en hoe .
quote:Een mening verwoordt zoals de jouwe, is de benaming mening onwaardig.
Op dinsdag 20 januari 2004 12:36 schreef HalfCrazy het volgende:dus mijn reactie is meteen dom en onzinnig want ik ga niet mee met de rest?? rot op man ik geef me mening of je het nou leuk vind of niet dus whatever!!
En: Don't knock it, 'till you've tried it.
quote:dankje copycat
Op dinsdag 20 januari 2004 12:56 schreef Copycat het volgende:[..]
Een mening verwoordt zoals de jouwe, is de benaming mening onwaardig.
Een tegengestelde mening is prima, maar onderbouw 'm dan met iets meer dan "Gadverdamme" en 'Da's bah".En: Don't knock it, 'till you've tried it.
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 20-01-2004 13:35]
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 11:21 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Van die chirurgische handschoentjes, verkrijgbaar bij de drogist!
Het voelt ook nog eens heel apart en glad aan, geen angst voor perongelijke restjes die je niet op je vinger wil hebben tijdens de sex, geen angst voor haaltjes aan nagels enzo.
Superhandig die dingen!!!
quote:De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik deze tip van jou heb uit een ander topic hoor.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:44 schreef erodome het volgende:[..]
![]()
![]()
Het voelt ook nog eens heel apart en glad aan, geen angst voor perongelijke restjes die je niet op je vinger wil hebben tijdens de sex, geen angst voor haaltjes aan nagels enzo.
Superhandig die dingen!!!
quote:ja hoor
marietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |