quote:ben vanaf het 1e moment gewoon uitgegaan vand e tijden ind egids... ik kijk nooit echt op filmsoptv...
Op vrijdag 30 mei 2003 13:48 schreef Sai het volgende:[..]
[..]Je had het kunnen weten!
quote:Dat komt ervan! Hop, en meteen een accountje aanmaken voort forum.
Op vrijdag 30 mei 2003 14:07 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ben vanaf het 1e moment gewoon uitgegaan vand e tijden ind egids... ik kijk nooit echt op filmsoptv...
quote:Jahh! Dat is ook het enige herinneringen. Ik die hamburger tent kwamen die gasten toen binnen en schoten alles overhoop. Toen viel een zo'n critter in het frituurvet ofzo
Op dinsdag 27 mei 2003 22:52 schreef Joppe het volgende:
Jammer genoeg alleen vage herinneringenIn welk deel maken die beesten nou de kerstman (of was het de paashaas?) af? En op een gegeven moment vormde die beesten dan samen een bal en toen rolden ze over zo'n unlucky gozer heen waarna er alleen nog maar een skeletje over was. Was in de buurt van een... hamburger tent ofzo? Welk deel was dat? Deel I? In dat geval ga ik em zeker kijken
Er was ook een stukje was zon gast zn hond was opgegeten door een critter ofzo
quote:allemaal stukjes uit Critters 2
Op vrijdag 30 mei 2003 14:24 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Jahh! Dat is ook het enige herinneringen. Ik die hamburger tent kwamen die gasten toen binnen en schoten alles overhoop. Toen viel een zo'n critter in het frituurvet ofzo
Er was ook een stukje was zon gast zn hond was opgegeten door een critter ofzo
ook uit de hamburgertent: al die babycritters zitten te rotzooien. Bountyhunters komen binnen en vurene en salvo af. Heeft een van die Critters een kale baan op z'n hoofd zitten en dan zeggen ze wat etegn elkaar wat ondertiteld werd met "Bitchin"
quote:Ik wil toch Critters II ook weer een keer zien
Op vrijdag 30 mei 2003 16:02 schreef MikeyMo het volgende:[..]
allemaal stukjes uit Critters 2
ook uit de hamburgertent: al die babycritters zitten te rotzooien. Bountyhunters komen binnen en vurene en salvo af. Heeft een van die Critters een kale baan op z'n hoofd zitten en dan zeggen ze wat etegn elkaar wat ondertiteld werd met "Bitchin"
Weet nog dat ik toendertijd die dochter uit deel ! erg leuk vond.
Ze heet trouwens Nadine van der Velde, moet wel uit NL afkomstig zijn ergens.
En Billy Zane speelde ook een klein rolletje in deel 1, hij was die boyfriend "Steve".
quote:volgens mij kun je hem bij elke willekeurige videotheek wel huren hoor...
Op vrijdag 30 mei 2003 16:07 schreef Joppe het volgende:[..]
Ik wil toch Critters II ook weer een keer zien
Misschien een keer huren bij de cult videotheek
quote:Mja, ik weet niet of ze hem in de videotheken hier hebben, maar in de Cultvideotheek in A'dam zal ie zeker staan
Op vrijdag 30 mei 2003 17:47 schreef MikeyMo het volgende:[..]
volgens mij kun je hem bij elke willekeurige videotheek wel huren hoor...
Critters 3, met de allereerste rol van Leonardo DiCaprio...
Balen dat ik dat niet eerder wist!
Nieuwe hoesjes; my 1st Photoshop

15 dollar... duur?
quote:die hele hellraiser cyclus kost 6 euro per deel ofzo bij Media Markt ter vergelijking
Op zondag 10 augustus 2003 19:46 schreef kinky_queen het volgende:
[quote]Op zondag 10 augustus 2003 19:33 schreef MikeyMo het volgende:
ja, ze zouden begin augustus uitkomen, beetje duur alleen 15 dollar...15 dollar... duur?
quote:Vertel me aub dat je niet zelf dat 'copyrighted material' zinnetje er op gezet hebt
Op zondag 10 augustus 2003 19:33 schreef MikeyMo het volgende:
ja, ze zouden begin augustus uitkomen, beetje duur alleen 15 dollar...Nieuwe hoesjes; my 1st Photoshop
quote:neuh, dat heeft de website gedaan waar ik ze vanaf heb gelinkt, dit zijn de officiele r1 dvd-hoesjes
Op zondag 10 augustus 2003 23:59 schreef Maiar het volgende:[..]
Vertel me aub dat je niet zelf dat 'copyrighted material' zinnetje er op gezet hebt
zeker r1 he?quote:Op zondag 6 juni 2004 23:47 schreef StefanP het volgende:
Critters!!!!!!!
Bwahaha, jeugdsentiment, fantastisch. Heb net deel 1 en 2 op DVD besteld.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flesh-eating gerbils from outer space!
ze bestaan niet op r2quote:Op maandag 7 juni 2004 23:53 schreef StefanP het volgende:
Ik koop alles R1... dit zijn niet mijn screencaps, maar aangezien ik ook R1 gebruik, zouden ze identiek zijn. Waar zie je het aan?
een groot gemis voor de europeanenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:03 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ze bestaan niet op r2
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |